Премини към съдържанието
Koluman

Out of range проблем при монитор ZOWIE Benq 2430

Препоръчан отговор


Здравейте на всички съфорумци .Имам проблем или с видеокартата  или  с монитора .

Скоро си закупих 144hz monitor ZOWIE Benq 2430 и понякога ми изписва Out of range когато играя или сърфирам в нета и когато рестартирам монитора се оправя ??? :Д 

Благодаря предварително !!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нов или втора употреба?

1.  Подаваш му по-големи честоти отколкото поддържа. Справка с документацията.

2  Ако не е така - може и да има хардуерен проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е от драйвери и не му давам големи честоти на 144 херца играя . Иначе е чисто нов .

Редактирано от Koluman (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да питам - коя е операционната система и драйвърът на Microsoft ли е или на производителя на видеокартата?
В панела за управление на видео адаптера задай на ръка стойности за разделителна способност и честота на опресняване.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, ExaFlop написа:

Да питам - коя е операционната система и драйвърът на Microsoft ли е или на производителя на видеокартата?
В панела за управление на видео адаптера задай на ръка стойности за разделителна способност и честота на опресняване.

Дайверите са от Nvidia expirience демек от производителя 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Попитах/предложих още няколко неща...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хора не става с нищо !! Как да го fix-на ъпнах драйверите зададох ръчно резолюция и пак го прави ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 9/12/2017 в 11:17, Koluman написа:

Дайверите са от Nvidia expirience демек от производителя 

Демек Nvidia Experience не е драйвър.
Дай модел на видео картата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвахте ли с друг кабел?
Също така препоръчвам да си свалите последните драйвъри за монитора (не тези за видео картата) от сайта на производителя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай с друг кабел. И се поразрови хубаво в nvidia experience-а и виж, защото може да си задал за едно приложение настройките да са едни, а за друго - други.

Или пробвай да му зададеш по-ниска честота, да видим дали ще има проблем.

Редактирано от Atanas Pachov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.