Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!

Ползвам този рутер DLink DIR 605l,вече трета година и като цяло съм доволен.Разпръсква сигнала добре,скоростта е добра,но последно време се появи проблем.Ако спре или мигне тока, интернета пропада и трябва да влезна в настройките и да го свържа на ново INTERNET ,(PPPOE Disconnected) --> Connect,което е много досадно.

Ъпдейтнах му фърмуера,направих настройките на ново,но проблема си остана. Някакви идеи от на какво може да се дължи този проблем ?

 

router.jpg

Редактирано от Nicko_8 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Nicko_8 написа:

Ако спре или мигне тока

Това е проблема калпавия ток. Ако е хубав тока няма проблем замислете се премигва губи мощност и блокира.

Това е решението-------------->>> трябва ви ЮПС

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имам UPS и рутера минава през него. APC Back UPS CS 300,но понякога усеща мигването на тока.Проблема го има и ако изключа рутера от тока,примерно за да го рестартрам и после няма идване на нета,докато не влезна да го свържа ръчно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен не е качествен ако може да заемете от някой приятел за ден два да пробвате как ще е с друг , но тоя не си върши работата за смяна е .Стар ли е  или е нов щом пишете скоро се е прецакал и е почнал да ви тормози.

Спасявайте го някъде.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ви разбрах ?Кой не е качествен?Рутера или UPS-a ?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може и с нов фирмуер да пробвате , но лично аз не знам какъв вариант ви трябва.Пита за изтегляне вариант А или B http://support.dlink.com/productinfo.aspx?m=DIR-605L

преди 10 минути, Nicko_8 написа:

Не ви разбрах ?Кой не е качествен?Рутера или UPS-a ?

UPS-a

А тук се гледа версията 20130322174723_6027.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

APC са едни доста добри и скъпи UPS-и.Не мисля,че проблема е в него.Както казах по-горе,проблема го има дори и ако аз изключа рутера от захранване. Версията на рутера е B1, 2.11.Снощи го ъпдейтнах до нея.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вашия е ревизия B в случая най-новата версия е 2017 а вашата е 2015

Според мен може да пробвате и с ъпдейт на фирмуера ,но много внимателно. Зависи какви познания имате с компютри.  Задължително правите резервно копие , защото после няма интернет и трябва да викате доставчика да ви го настрои.

Ето как да направите резервно копие.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Заминала батерия на UPS-а - тествайте като откачите захранващия му кабел дали ще угаси всичко?

Ако угаси всичко до 2-3 мин и/или пресветне червения индикатор на ups-a - значи батерията е за смяна.

Възможно е да има устройство на доставчика по трасето близо до Вас и то също да разкача връзката при премигване на тока и/или подсигуряващия го ups да е заминал. Защо не поговорите с доставчика си за проблема?

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, Nicko_8 написа:

...Версията на рутера е B1, 2.11.Снощи го ъпдейтнах до нея.

Аз виждам 2.08 

image.png

 

преди 22 минути, Nicko_8 написа:

Версията на рутера е B1, 2.11.Снощи го ъпдейтнах до нея.

Не знам от къде я имате тая версия , но в нея е проблема според мен . В1 няма има А и В

Дир. линк

https://s26.postimg.org/53gltx3y1/router.jpg.547bb785ab960b0cb65e4ccf81935c0e.png

Редактирано от Gangosa
Проп. снимка (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, krassleto написа:

Заминала батерия на UPS-а - тествайте като откачите захранващия му кабел дали ще угаси всичко?

Ако угаси всичко до 2-3 мин и/или пресветне червения индикатор на ups-a - значи батерията е за смяна.

Възможно е да има устройство на доставчика по трасето близо до Вас и то също да разкача връзката при премигване на тока и/или подсигуряващия го ups да е заминал. Защо не поговорите с доставчика си за проблема?

Ама вие май не четете какво пиша.Интернета умира дори и аз да изключа рутера от контакта.Какво има общо това с доставчика на услугата?UPS-a е в прекрасно здраве - изкарва на батерия около 30 минути ,като на него са лаптоп,рутер и телевизор.Версията на рутера е B1,това го виждам като влезна в самия рутер!В мента е с обновена версия 2.11 ,2017 година!Скрииншота който съм качил е от преди да направя ъпдейта.Знам как дя направя резервно копие и съм го направил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

PPPOE на рутерите има опция дали ръчно да се свързваш или всеки път автоматично. Я вземи я провери, а?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В момента настройките са така:

1B89A48C-2446-49DC-9DB8-474CE2109456.jpeg

преди 51 минути, Gangosa написа:

Добре тогава сложете тая версия за да сме сигурни ftp://ftp2.dlink.com/PRODUCTS/DIR-605L/REVB/DIR-605L_REVB_FIRMWARE_v2.08UIB01_WW.zip

Какъв е смисъла да се върна от 2.11, на 2.08 ?

http://www.dlink.com/bg/bg/support/product/dir-605l-wireless-n-300-home-cloud-router?revision=deu_revb#downloads

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Nicko_8 написа:

Какъв е смисъла да се върна от 2.11, на 2.08 ?

Защото няма 2.11

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отварям официалния сайт на D-Link.По-нагоре ви оставих линк даже.Това, което виждате ABV Mail, е защото съм си отворил пощата,ако се загледате има стрелка да ида към нея.Незнам кое ви съмнява ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За моя,как за друг. Даже е инсталиран.В момента не съм в къщи да ви направя скрииншот за да видите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Nicko_8 написа:

В момента настройките са така:

1B89A48C-2446-49DC-9DB8-474CE2109456.jpeg

Както ти написаха по-горе, сложи Connection mode select на Always. Connect-on demand не сработва, докато не пробваш да отвориш нещо, на някой свързан компютър, но със закъснение. А доста често е и бъгаво и не се свързва изобщо. Ъпдейтване на фърмуер е добра идея, защото тези стари рутери по-едно време се хакваха за норматив през някакви дупки, а на повечето няма и поддръжка от години. Но проблемът с автоматичното свързване, не е до фърмуер, UPS да се намесва също е несериозно. Може да се пипне и MTU size, но зависи от доставчикът.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тази настройка я бях сложил на Always,положението беше същото.Пак ще я сменя и ще видя как ще се държи.Незнам колко е стар модела,аз го имам от почти 3 години.Като цяло съм доволен,като изключим този проблем.Преди този имах TP Link , въобще не бях доволен ,а накрая изгоря.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.