Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, с нов принтер съм от няколко дни и така седи защото не мога да инстал драйвър за него. Намирам в сайта на HP  драйвър и го тегля - не става. Има диск към принта и с него не става. Излиза ми постоянно райдера и ми иска парола.........какво става?  Помощ!!!:21:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А пробва ли от инсталационния диск на принтера по принцип това може и да е проблем  с съвместимостта или с рамта на машината имал съм и аз такива проблеми

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, The Piper написа:

Модела е Laser Jet Pro MFP M129-M132, Laser Jet Ultra MFP M133-M134. От сайта на HP намерих един драйвър, но не става. Диска към принтера не тръгва. А ако се опитам да печатам излиза това:

 

Дали някой ще има желание онлайн да ми помогне.

 

 

 

Untitled.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А коя е операционната система? И кой е точно принтерът?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пусни Windows update и ще го намери

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Пусни Windows update и ще го намери " - как да го направя? Не разбирам много от компютри.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кликни по зоната за уведомяване - долу при часовника > All Settings > Update & Security > Windows Update > Check for updates

Кликни по зоната за уведомяване - долу при часовника > All Settings > Update & Security > Windows Update > Check for updates

Другият вариант е през Control Panel > Devices and Printers > десен клик по иконата на проблемното устройство (принтер) >? Troubleshoot и следваш съветника.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ExaFlop  - благодаря за помоща. Това го направих. При опит да принтирам видях принтера, но самият той явно нещо трябва да се настрои, защото издава звук и не дърпа лист. Утре ще разгледам ръководството, защото тия дни само с тоя драйвър се ядосвах. Благодаря пак за помощта!

Редактирано от нова (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост
преди 1 час, нова написа:

Модела е Laser Jet Pro MFP M129-M132, Laser Jet Ultra MFP M133-M134. От сайта на HP намерих един драйвър, но не става. Диска към принтера не тръгва. А ако се опитам да печатам излиза това:

 

Дали някой ще има желание онлайн да ми помогне.

 

 

 

Untitled.png

Ето линк към страницата от която да си го изтеглите. По долу съм дал снимка кой е драйвера за вашите модели. И прочетете отново пост  2. Задавайте въпросите си, както е редно!

https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-laserjet-pro-mfp-m132-series/9365375

ScreenShot001.jpg

Редактирано от Гост (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не си поема хартията? Извади и постави отново хартиаята. Изключи и включи принтера да се инициализира отново.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, ExaFlop написа:

Не си поема хартията?

Да, издава звук и не поема лист да печата. Трябва да разгледам упътването, защото така няма да се справя.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай с HP Print & Scan Doctor да каже какво му е.
Или с Fix Prin Spooler Service

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

ООООООООО, ПОЛУЧИ СЕ. Разпечатах два листа. ExaFlop - много благодаря за помоща.

Редактирано от нова (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Остава да споделиш и от кое точно се получи... :) 
Така хем ние се учим, хем остава и за в бъдеще и ако някой с подобен проблем попадне на темата, ще намери готов отговоор. 

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

:)Принтерът тръгна- разпечатах две страници. Сега ще разучавам сканирането.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А как тръгна принтерът?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

C:\Program Files\Windows Photo Viewer\ImagingDevices.exe

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

C:\Program Files\Windows Photo Viewer\ImagingDevices.exe  

 Какво е това? Защо да го отварям?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

.

преди 8 минути, нова написа:

Какво е това?

Това е инструментът на ОС за работа със скенери

преди 8 минути, нова написа:

Защо да го отварям?

Ами пробвай. ;) 

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Позна ли се скенерът там? При добавяне на устройство намира ли го?

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето какво има. От дисплея на принтера като натисна копчето за скан - сканира. Веднага след това изписва - Er. ????

Опцията сканиране и пращане на имейл ме интересува много.

скенер.png

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.