Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте форумци,

наскоро си закупих WiFi Onvif Camera https://www.aliexpress.com/store/product/White-Wanscam-HW0043-720P-1-0MP-P2P-CMOS-Sensor-WiFi-Outdoor-Wireless-IP-Bullet-Camera-Support/1977023_32794604031.html 

Всичко работи перфектно. Следвах инструкциите и инсталирах camhi. Настроих камерата през локалната мрежа и докато съм вързан към локалната мрежа нямам проблем. Когато опитам да я достъпя през мобилната мрежа 4g, не мога да се свържа. Мислех че е от настройките на рутера и че трябва да позволя port forwarding, но рутера ми е заключен от доставчика а и жена ми на Huawei Nova няма този проблем при отдалечен достъп през мобилната мрежа. Проблема е с моя телефон специално - Samsung Galaxy J7 2016. Някой има ли идея защо се получава това при мен и евентуално някакво решение, защото от производителя казват че при тях работи (и при жена ми също). Само при мен го има.

 

Не знам дали тук е правилното място за темата, извинете ме ако съм объркал.

поздрави...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако порта на камерата е пренасочен, не би трябвало да имате проблем без значение марката/модела на телефоните ви. Пробвайте през друг браузър. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвах през всички възможни приложения. За браузър не съм пробвал защото нямаше такава опция за настройка от инструкциите. Всичко става през android приложението camhi...въвеждам UID, user и pass.

И аз мислех че няма значение какъв е телефона, но явно различните версии на андроид huawei/samsung имат значение...дори update-нах софтуера на samsung-a, на ново инсталирах приложението и пак. Дори ми изпраща Нотификации за движение в стаята, но ... Продължава да connect-Ва...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доставчика на мобилен интернет (мобилния оператор на 4G) един и същ ли е на жена ти и твоя?

Опитай през телефона си, но закачен към безжична мрежа на близкото кафе/ бензиностанция/ мол - към която се вържеш и сподели резултата, за да отсеем проблема в оператора ли е или в телефона или в настройки на 4G примерно...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление се оказа точно това...колега ми сподели интернет от Hot spot на теленор (и жена ми е на теленор) и стана, свързах се с камерата без проблем. Пуснах си мобилния интернет и отново същия проблем. Ще пробвам да се свържа с виваком но дори не знам какво да им обясня. Ако пък има някой идея как сам да со оправя нека сподели ;)

Мерси krassleto.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Vivacom са пълни блокировачи на интернет връзката обикновенно. Още навремето доста от най-използваните портове за комуникация бяха отрязани (блокирани) на ниво доставчик от София без никакво обяснение към потребителите. Явно политиката е останала същата без изменение...

Явно програмата се опитва да използва порт за връзка, който е блокиран от доставчика... Дали ще ти го разблокират - да, ако се свържеш с администратор на услугата, а не с момиченцата и момченцата от колцентъра, които даже и не подозират какво им казваш...

А за плачевните им собствени DNS сървъри мога ОДА на ПЛАЧА да напиша даже... Откакто нямам нищо общо с тях като доставчик на Интернет се родих с нервите... Хем услугата беше 'корпоративна'.... :)

Редактирано от krassleto (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, krassleto написа:

Vivacom са пълни блокировачи на интернет връзката обикновенно. Още навремето доста от най-използваните портове за комуникация бяха отрязани (блокирани) на ниво доставчик от София без никакво обяснение към потребителите. Явно политиката е останала същата без изменение...

Явно програмата се опитва да използва порт за връзка, който е блокиран от доставчика... Дали ще ти го разблокират - да, ако се свържеш с администратор на услугата, а не с момиченцата и момченцата от колцентъра, които даже и не подозират какво им казваш...

Ще опитам да се свържа с тях, дано ми свършат работа! Мерси още веднъж за съдействието. Ще споделя какво са ми казали от свиваком...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама първо си изясни кой порт ползва app. И тогава задавай въпрос.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За съжаление не успях да открия блокирания порт. С приложение network connections - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.antispycell.connmonitor&hl=en успях да видя че различни бг сървъри с порт 123 ми спира връзката, но не съм сигурен дали има нещо общо с приложението за IP камерите, защото не ми ги показва че са от приложението. Все пак се обадих до Вивакомци говорих с поне 5 оператора и 2ма от техническа поддръжка и казаха че проблема не бил при тях и че всичко било както трябва, не можели да помогнат. Малко съм отчаян и единственото което ми идва на ум е да си взема някакъв VPN но става голяма играчка...

Редактирано от Angel Stoyanov (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Решението с най-малко нерви от твоя страна е преминаването към друг оператор, предлагаш адекватна услуга.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

A защо ползвате мобилен нет за достъп на камерата , това ще точи доста мегабайти от мобилният . Виждам , че имате рутер защо през WI FI не ползвате камера .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, krassleto написа:

Решението с най-малко нерви от твоя страна е преминаването към друг оператор, предлагаш адекватна услуга.

Да прав си. Но имам договор още 1г. Така са ме умотали, но аз съм си виновен...временно решение с VPN. Свалих си Turbo VPN от android store (FREE) и работи, но не знам до кога. 

преди 9 минути, adersa написа:

A защо ползвате мобилен нет за достъп на камерата , това ще точи доста мегабайти от мобилният . Виждам , че имате рутер защо през WI FI не ползвате камера .

Ами не съм постоянно на вилата, а не на всякъде имам WiFi а за да получавам известия за движение ми трябва връзка постоянна. Не се притеснявам за MB, имам 15gb мобилен интернет (който за съжаление не мога да ползвам за съответното нещо). С VPN за сега става, но .... да видим до кога.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Уау на какъв план си ако не е тайна са тия 15гб

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 7.11.2017 г. в 13:15, Angel Stoyanov написа:

Здравейте форумци,

наскоро си закупих WiFi Onvif Camera https://www.aliexpress.com/store/product/White-Wanscam-HW0043-720P-1-0MP-P2P-CMOS-Sensor-WiFi-Outdoor-Wireless-IP-Bullet-Camera-Support/1977023_32794604031.html 

Всичко работи перфектно. Следвах инструкциите и инсталирах camhi. Настроих камерата през локалната мрежа и докато съм вързан към локалната мрежа нямам проблем. Когато опитам да я достъпя през мобилната мрежа 4g, не мога да се свържа. Мислех че е от настройките на рутера и че трябва да позволя port forwarding, но рутера ми е заключен от доставчика а и жена ми на Huawei Nova няма този проблем при отдалечен достъп през мобилната мрежа. Проблема е с моя телефон специално - Samsung Galaxy J7 2016. Някой има ли идея защо се получава това при мен и евентуално някакво решение, защото от производителя казват че при тях работи (и при жена ми също). Само при мен го има.

 

Не знам дали тук е правилното място за темата, извинете ме ако съм объркал.

поздрави...

направо си е чист късмет през мобилна мрежа да работи... радвай се на момента щото може да се окаже само момент... камерата поддържа p2p и това е единствения начин за връзка и ако доставчика дава добър upload... пренасочване на портове - при мобилните доставчици такъв филм няма - получаваш вътрешно ip на dhcp...

Редактирано от the professor (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, the professor написа:

направо си е чист късмет през мобилна мрежа да работи... радвай се на момента щото може да се окаже само момент... камерата поддържа p2p и това е единствения начин за връзка и ако доставчика дава добър upload... пренасочване на портове - при мобилните доставчици такъв филм няма - получаваш вътрешно ip на dhcp...

На вилата не съм с мобилен интернет, там си е местен някакъв, няма да правя реклама, само през мобилния на Виваком не мога да я достъпя, иначе през VPN-a сега си я достъпвам през мобилната мрежа без проблем, през теленор също. Добавих и 2ра камера. И 2те работят и мога да ги наблюдавам за момента когато поискам. 

Поздрави на всички включили се в темата. Мисля че няма какво да обсъждаме повече освен ако някой няма решение което да не се ползва VPN отново през мрежата на Виваком .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от mustafa bilgin
      Здравейте приятели! Искам да попитам има ли някакъв начин да се промени интерфейса на дадено андроид приложение, така че да му сменя името, логото, началната снимка (където му се исписва името)? Надявам се да съм бил разбран правилно.
    • от Ndishev
      Здравейте. Сблъсках се с огромен проблем с подкарването на това чудо. 
      Прочетох всичко възможно статии кал да се ппдкара к Arena, zamumda, filmi2k и др.) Разбирасе всичко направих като по учебник и не тръгна нито една от добавките. 
      Някой може ли да каже алтернарива в която може да се гледат филми и сериали online. Разбирасе да е безплатно, че не ми се дават повече пари.  
    • от vpvelev
      Здравейте!
      Завърших първата си игра за Андроид. Казва се "Golden sand".
      Графиката не е лакирана и полирана, но смятам че геймплея е интересен и нивата не са никак лесни за преминаване.
      Вие сте в ролята на търсач и събирач на злато. След като го вземете, трябва да го поставите във вагонетка и след като се натоварят и трите вагонетки идва помощника ви и откарва златото във вашата банка.
      Трудността идва от там, че на всяко ново ниво, позицията на златото се определя по случаен начин. Същото се отнася и за началния старт на враговете ви. Освен това те нямат изкуствен интелект и се движат по непредсказуем начин, което ги прави много опасни.
       Пожелавам Ви приятни забавления с играта!
      Може да свалите играта от тук
    • от Диляна Койчева
      Здравейте! Имам сравнително малък, но досаден проблем, и не мога да разбера дали е в резултат от приложението месенджър или телефона ми. От известно време има опция за игри в приложението, за които се изискват ъпдейтнати версии на фейсбук и месенджър, както и актуализиран андроид версия 5.1 нагоре (познавам хора с 4.2, които имат опцията за игра). Притежавам Huawei G8, Андроид 5.1, приложенията ми са актуализирани, доколкото успях да проверя не съм забранявала неща из приложенията. Въпросната иконка с контролер я няма, при опит а отговаряне на покана за игра излиза надпис "Error. Sorry, this game can't be played right now." с два бутона Exit. Предварително благодаря ако някой знае нещо по въпроса, в интернет не намерих нищо полезно, М-тел също не помогнаха 


    • от asdfj
      Привет.
      Телефона си работеше до днес когато изведнъж отказа да се  свързва към Wi-fi и реших че е забил и го рестартирах и изписва това на снимката и не знам какво да правя дали изобщо ако го занеса в сервиз може да се оправи?

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.