Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здраейте,имам следният проблем с дебитна карта на уникредит.

Днес проверявам наличността по сметката в тяхен банкомат и ми пиши - 1785 лева .

Звънях в банката по телефона и не ми казаха абсолютно нищо,нямах време да отида до банката,защото трябваше да ходя на работа.

Интересно ми е как така от сметка на + изведнъж става на -

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо се изненадваш явно не само Мартин Петров са окрали ами и теб  стой далеч от РАЙФАНЗЕН И  УНИКРЕДИТ

Подай жалба до КЗП

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, adersa написа:

Защо се изненадваш явно не само Мартин Петров са окрали ами и теб  стой далеч от РАЙФАНЗЕН И  УНИКРЕДИТ

Подай жалба до КЗП

Ама това нещо за пърчи пъ ми се случва,какво толкова има за да става така незнам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

да нямаш запор от някъде нещо просрочено по принцип тогава стават тези истории

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, byly написа:

да нямаш запор от някъде нещо просрочено по принцип тогава стават тези истории

Нямам нищо,толкова години до сега такова нещо не съм виждал никога,даже не съм и чувал


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз не бях чувала докато не объркаха данните на мой познат и му запорирали сметката заради мъж с същите имена но с различен град

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, byly написа:

И аз не бях чувала докато не объркаха данните на мой познат и му запорирали сметката заради мъж с същите имена но с различен град

Че в тея банки само малоумници ли назначават

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

     Регистрирай се в сайта на банката и си наблюдавай сметките. Освен това можеш да направиш различни ограничения на тегления, има интернет банкиране на комунални сметки ,може да искаш SMS известяване  и още мн.други . Разучете какво предлагат различните банки  например при ДСК директ при интернет банкиране на комунални сметки вземат 20  ст. облужване месечно 2 лв, Първа Инвен, банка - не взема такса , а за обслужване на месец 1,5лв с дебитна карта и т.н. За Булбанк знам , че е банка с най-високи такси, но дават кредити с ниски лихви  и т.н. Парите трябва да се наблюдават и да се управляват!

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

техническа грешка вместо + е сложен -

на мен един път  Инвестбанк АД ми преведаха заплатата разделена на 3 и съответно имах 3 превода

сигурно някой служител си прави нещата по трудни

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 31 минути, Без умствен капацитет написа:

техническа грешка вместо + е сложен -

на мен един път  Инвестбанк АД ми преведаха заплатата разделена на 3 и съответно имах 3 превода

сигурно някой служител си прави нещата по трудни

 

Незнам от 24/7 обслужването преди 30 минути ми казаха че всичко е наред със сметката,аз им викам една заплата и отгоре ми липсва,те ми казват извиняваме се за неудобството ,другият месец "живот и здраве ще го оправим"". Сложих кавички защото тази дама от банката така ми каза,даже и не се представи,а номера на който звъннах  е   02 933 712.

Ама това "Живот и здраве" където м и го казаха не ме направи особенно доволен,при шположение че това е банка,а не някой приятел

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 41 минути, MVH;a5BSKD написа:

Незнам от 24/7 обслужването преди 30 минути ми казаха че всичко е наред със сметката,аз им викам една заплата и отгоре ми липсва,те ми казват извиняваме се за неудобството ,другият месец "живот и здраве ще го оправим"". Сложих кавички защото тази дама от банката така ми каза,даже и не се представи,а номера на който звъннах  е   02 933 712.

Ама това "Живот и здраве" където м и го казаха не ме направи особенно доволен,при шположение че това е банка,а не някой приятел

 Бягай на място, ама се подготви предварително, че служителите там дсота често са неподготвени и гледат да те разкарат. Правят и грешки. Това лято си имах вземане-даване с тая банка и служителите и. Ако не бях наясно какво искам, лесно ме изиграват. Макар че първия път пак ме изиграха, усетих се по-късно и ходих втори път за справка. Защитите при плащане са на практика почти нулеви. Мен за 2 години ми източиха от Щатите около 600 лева  и то автоматично, без аз да знам, без банката да ме уведомява. Просто се бях абонирал за 1 и 3 месеца за една игра, ама кой да види, че трябва да махна чавката за автоматично плащане всеки месец или през 3 месеца, каквито бяха абонаментите ми. Чак това лято разбрах, че всеки месец ми източват по 22 лева и на всеки 3 месеца по 70 лева. Ходих да се разправям в Булбанк, как така ми източват парите и те не ме уведомяват, а обяснението бе, че след като веднъж съм активирал автоматично плащане, не ме уведомяват по никакъв начин! Разбира се, аз до пенсия мога да си плащам тия пари, че и други, ако попадна на подобен сайт, но проблемът за мен си е в банката. За жалост няма как да я сменя, защото и заплати превеждат там. Всъщност, DSK  са дори още по-зле. Някой горе спомена ДСК, но лично аз им пратих гневно предложение да не ме включват автомоатично в акаунта ми като отворя DSK Direct. Обаче година и кусур вече, мерки не са взели. В Булбанк поне не може да се влезе автоматично по никакъв начин. Трябва ръчно изписване на паролата винаги. От тая гледна точка е по-сигурна за онлайн банкиране, но пък казах, как просто с едно автомоатично плащане, ако си се регистрирал някъде за малко, могат да ти източват парите докато не се усетиш. 

 

А и още един проблем с Булбанк. Лятото пък платих два пъти  по 70 лева за една игра след едно объркване на верификацията. Сега си имам два ключа за тая игра и подарявам единия ;)  

Редактирано от BG-Team-DRIFT (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, BG-Team-DRIFT написа:

 Бягай на място, ама се подготви предварително, че служителите там дсота често са неподготвени и гледат да те разкарат. Правят и грешки. Това лято си имах вземане-даване с тая банка и служителите и. Ако не бях наясно какво искам, лесно ме изиграват. Макар че първия път пак ме изиграха, усетих се по-късно и ходих втори път за справка. Защитите при плащане са на практика почти нулеви. Мен за 2 години ми източиха от Щатите около 600 лева  и то автоматично, без аз да знам, без банката да ме уведомява. Просто се бях абонирал за 1 и 3 месеца за една игра, ама кой да види, че трябва да махна чавката за автоматично плащане всеки месец или през 3 месеца, каквито бяха абонаментите ми. Чак това лято разбрах, че всеки месец ми източват по 22 лева и на всеки 3 месеца по 70 лева. Ходих да се разправям в Булбанк, как така ми източват парите и те не ме уведомяват, а обяснението бе, че след като веднъж съм активирал автоматично плащане, не ме уведомяват по никакъв начин! Разбира се, аз до пенсия мога да си плащам тия пари, че и други, ако попадна на подобен сайт, но проблемът за мен си е в банката. За жалост няма как да я сменя, защото и заплати превеждат там. Всъщност, DSK  са дори още по-зле. Някой горе спомена ДСК, но лично аз им пратих гневно предложение да не ме включват автомоатично в акаунта ми като отворя DSK Direct. Обаче година и кусур вече, мерки не са взели. В Булбанк поне не може да се влезе автоматично по никакъв начин. Трябва ръчно изписване на паролата винаги. От тая гледна точка е по-сигурна за онлайн банкиране, но пък казах, как просто с едно автомоатично плащане, ако си се регистрирал някъде за малко, могат да ти източват парите докато не се усетиш. 

 

А и още един проблем с Булбанк. Лятото пък платих два пъти  по 70 лева за една игра след едно объркване на верификацията. Сега си имам два ключа за тая игра и подарявам единия ;)  

Незнам за теб,ама ще им еба путката майна,ще ги  съдя,майка им дейба и боклуците

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, MVH;a5BSKD написа:

Незнам за теб,ама ще им еба путката майна,ще ги  съдя,майка им дейба и боклуците

Нормално е да реагираш така. Не са само те за съдене и п-и м-и. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

     Всяка банка си има свои правила и човек трябва внимателно да ги чете. Задължително трябва да се изключи автоматичното теглене на суми ,има го при всяко интернет банкиране ! При ДСК директ например човек може да си направи виртуална дебитна карта и когато се разплаща по различни сайтове да плаща само от там  КАТО В КАРТАТА СЕ ВКАРВА САМО СУМАТА ЗА ПЛАЩАНЕ И НИКАКВИ ДРУГИ СУМИ ,така се прави ограничаване на следващи тегления от някакви некоректни сайтове. Давам примери за да се види , че вместо да се ядосвате трябва да разговаряте със служителите на дълго и на широко докато всичко ви стане ясно и вие се убедите , че парите ви са защитени както трябва.Всеки банков служител започва да ви уважава като разбере , че сте в "час " и няма да си позволи да бъде невнимателен!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-добре е вместо с мамата напред да подходите с жалба в банката В ПИСМЕНА ФОРМА И ВХОДЯЩ НОМЕР - да си проверят грешката и да я поправят.
Писането по форумите също няма да помогне много.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)
  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.