Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! търся мнение за 3 различни марки коли, ако някой е запознат дали е окей да ги взимам дизел, поддръжката евтина ли е (всички са автоматици) . Търся до 10 хил. след 2010 година, защото преди имах супер старо БМВ и съответно много проблеми по сервизи и т.н. Сега се спирам на Toyota Auris, Honda civic i ford focus, хечбекове. Коя мислите е икономична за градско и няма да създава проблеми? благодаря!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

BMW-то да не е било автомат? Тея коли са за да се карат, не да се возиш. 

От трите - Цивика, чувал съм че D4-D са проблемни(дюзи). И си вземи ръчка за да не се разхождаш по сервизите. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хечовете са супер и за градско, и за дълъг път. От изброените аз лично бих се огледал в Хонда-та, особено ако излезе нещо R-Type. За икономична е въпрос на гледна точка, сега с моята талига (Паджеро 3.2/2006г) ако градско ми даде 10-11/100 нафта градско го смятам за добър разход. от към поддръжка освен гориво, данъци и застраховки за друго пари не съм давал в последните 5 години.

ТОва с автоматиците е легенда, когато купиш колата сменяй маслото и ще те разхожда безпроблемно хиляди километри. Карам автомат от 2007 г. и досега проблеми не съм имал, но винаги обслужвам навреме.

Поздрави и успех с покупката!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, chasovnik написа:

Хечовете са супер и за градско, и за дълъг път. От изброените аз лично бих се огледал в Хонда-та, особено ако излезе нещо R-Type. За икономична е въпрос на гледна точка, сега с моята талига (Паджеро 3.2/2006г) ако градско ми даде 10-11/100 нафта градско го смятам за добър разход. от към поддръжка освен гориво, данъци и застраховки за друго пари не съм давал в последните 5 години.

Поздрави и успех с покупката!!!1

Благодаря!

преди 3 минути, Ivelin _ написа:

BMW-то да не е било автомат? Тея коли са за да се карат, не да се возиш. 

От трите - Цивика, чувал съм че D4-D са проблемни(дюзи). И си вземи ръчка за да не се разхождаш по сервизите. 

Бмв беше ръчка, за градско предпочитам лично автоматик

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Белите държави забраняват дизела, а Вие наобратно! Мислете малко и за другите, а не само за себе си!

преди 1 час, Monika90 написа:

Здравейте! търся мнение за 3 различни марки коли, ако някой е запознат дали е окей да ги взимам дизел...

 

преди 1 час, Ivelin _ написа:

И си вземи ръчка за да не се разхождаш по сервизите.

Глупости на търкалета.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това къде ще се кара? И откъде ще го взимаш?

За начало се разроеи из поне 20 теми за същото. И материал за четене http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/283995 както и голяма тема http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/194568

Ако разбираш - разрови се из Youtube с ключова дума АВТОХЛАМ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Ivelin _ написа:

И си вземи ръчка за да не се разхождаш по сервизите. 

Няма такова нещо.Има много малко проблемни автомати произведени до сега.На повечето,ако им е сменяно редовно маслото, ще надживеят мотора.А ръчката,ако е съединител с демпферен маховик, ще ти доста по-скъпа от автомата.Ръчката е за хора,които обичат шофирането,автомата за тия ,които предпочитат возенето.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз ако бях на твое място бих взел A3 2005-2006, 2.0 мотор. Лесен за поддръжка автомобил, икономичен, и върви доста. ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, franchesko написа:

Няма такова нещо.Има много малко проблемни автомати произведени до сега.На повечето,ако им е сменяно редовно маслото, ще надживеят мотора.А ръчката,ако е съединител с демпферен маховик, ще ти доста по-скъпа от автомата.Ръчката е за хора,които обичат шофирането,автомата за тия ,които предпочитат возенето.

Ако е с демпферен маховик, най-много да се доближи до ремонта на автомата. Няма как да е по-скъпо. 

А и повечето автоматици са проблемни. Безпроблемни са определени модели на Aisin

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 часа, Monika90 написа:

Здравейте! търся мнение за 3 различни марки коли, ако някой е запознат дали е окей да ги взимам дизел, поддръжката евтина ли е (всички са автоматици) . Търся до 10 хил. след 2010 година, защото преди имах супер старо БМВ и съответно много проблеми по сервизи и т.н. Сега се спирам на Toyota Auris, Honda civic i ford focus, хечбекове. Коя мислите е икономична за градско и няма да създава проблеми? благодаря!!

По принцип във този клас бензиновите са не по- малко рентабилни от дизелите - и имам предвид без газови уредби. И другото, че м/ у моделите на различните производители няма кой знае каква разлика откъм разходи - казано образно, но и конкретно: след например две години експлоатация, колкото кинта ще си похарчил по един сивик, толкова и по един фокус. Така, че по- скоро гледай и избирай по- запазения екземпляр - и който ти допада лично на теб, разбира се. Инак за протокола, понеже иде реч за автомат - на другите две не знам какви са, но на Хондата можеш да бъдеш сигурен, че е на Хонда (aisin), които като цяло се водят сред лидерите на пазара. (явно има защо)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, sound написа:

По принцип във този клас бензиновите са не по- малко рентабилни от дизелите - и имам предвид без газови уредби. И другото, че м/ у моделите на различните производители няма кой знае каква разлика откъм разходи - казано образно, но и конкретно: след например две години експлоатация, колкото кинта ще си похарчил по един сивик, толкова и по един фокус. Така, че по- скоро гледай и избирай по- запазения екземпляр - и който ти допада лично на теб, разбира се. Инак за протокола, понеже иде реч за автомат - на другите две не знам какви са, но на Хондата можеш да бъдеш сигурен, че е на Хонда (aisin), които като цяло се водят сред лидерите на пазара. (явно има защо)

Благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 19 часа, Ivelin _ написа:

Ако е с демпферен маховик, най-много да се доближи до ремонта на автомата. Няма как да е по-скъпо. 

 

Демпферния маховик е подръжка, а ремонта на автомата си е ремонт, който възниква от неправилна подръка, а именно ненавременна смяна на маслото на автомата.По меродавно е да  се сравнява, подръжка с подръжка.12-13 литра масло за автомат, които са достатъчни за промивка и смяна, тука е горе-долу 10 евро на литър и още 100-тина евраки за работа, която не е кой знае какво, тя в по-голямата си част се извършва от машина.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Като цяло рискът, който се поема и разходите при сходни положения (стечение на обстоятелствата) м/у автомат, и демпферния маховик вече са в границите на едни и същи пари - последните години се изравниха. Но действително има малко повечко неприятности у нас, при проблем с автоматика - кой ще ти го прави е малко особен въпрос честно казано. Споделям това, защото няколко месеца съм се интересувал по темата за АСК и относно аспекта "ремонт/ сервиз" положението не е никак розово - рекламите им големи, ала реалните им умения нещо ……..  Инак тъкмо за градско шофиране, АСК е най- голямата екстра ever - въпреки всички минуси, рискове и недостатъци, аз съм с две ръце ЗА. :Д И все си мисля, че в близкото бъдеще АСК ще стане по- широкоразпространена от ръчната, а в малко по- далечното втората постепенно да отпадне от производство вече. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.