Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте! Имам мазда 323F  1.5   16v   1997 година бензин, преди няколко месеца ходих при един майстор да ми сменя ремъците, но пистовия ремък (този до хидравличния) започна да свири и накрая се скъса, не искам да ходя втори път на сервиз, реших сам да я правя. Така,поръчах си пистов ремък от магазина, смъкнах ремъците (без ангренажния) но не мога да сложа пистовия ремък, оказа се че е прекалено голям. Има една стойка със четири болта която държи ролката на хидравличния ремък, но като развих тези четири болта отпусна само ремъка за хидравлика. Ходих до магазина да попитам да не би да са объркали ремъка, но ми отговориха че ремъка е точно за моя модел, гледам ролките са неподвижни, и се сетих да отпусна алтернатора за да го изместя назад. Да, но обаче развих всички болтове на алтернатора, но той не помръдва и сега не знам какво да правя. Пистовия ремък се държи на три ролки, като едната е на алтернатора. Бихте ли ме светнали как да наместя пистовия ремък? Кое трябва да отпусна за да се намести, имам желание да си я направя, не искам да ходя по сервизи.  Забравих да кажа че маздата е двувалка!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някъде трябва да има обтегач. Направи 2-3 снимки на коша, където са ремъците - но хубави.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, simtech написа:

Някъде трябва да има обтегач. Направи 2-3 снимки на коша, където са ремъците - но хубави.

Ролките са неподвижни, на алтернатора отпуснах всички болтове, обаче не мърда. След малко ще изляза до колата и ще направя снимки.

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил44 написа:

Ролките са неподвижни, на алтернатора отпуснах всички болтове, обаче не мърда.

Така на сляпо  няма да стане. Ако на нито една от трите няма пружина значи е от алтернатора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, BMW Маниак написа:

Така на сляпо  няма да стане. Ако на нито една от трите няма пружина значи е от алтернатора.

Няма, както казах алтернатора не мърда, а пък развих всичко!  Таман отивам към колата, след малко ще кача ясни снимки.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, lupis написа:

Не тук, а тук:

https://forum.mazdabg.com/

И там писах, няма отговори.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил44 написа:

И там писах, няма отговори.

На моята мазда е от алтернатора
Такъв ли е твоя?
thumb?m=1&id=358016&lng=&n=1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, BMW Маниак написа:

На моята мазда е от алтернатора
Такъв ли е твоя?
thumb?m=1&id=358016&lng=&n=1

същия е

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 5 минути, Емил44 написа:

същия е

То няма много за мислене.
Обтегача е на горе къде е късия болт (от ляво на снимката). Долу къде са двете дупки една срещу друга (от дясно на снимката) е един дълъг болт къде лагерува в него и се движи.
Напъни го с някоя здрава отверка и ще мръдне.
Имаш една шина с канал която минава през късия болт. Като отхлабиш гайката му и го напъни да се премести в канала на шината.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, BMW Маниак написа:

То няма много за мислене.
Обтегача е на горе къде е късия болт (от ляво на снимката). Долу къде са двете дупки една срещу друга (от дясно на снимката) е един дълъг болт къде лагерува в него и се движи.
Напъни го с някоя здрава отверка и е мръдне.

Лошото е че не мога да стигна до тези болтове, нито от долу нито от горе, на всичкото от горе са някакви кръгли и не мога да ги развия, аз развих само двете които се държат на стойката.  При мен алтернатора е наврян на много неудобно място, таман двигам колата, все пак ще направя снимки.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил44 написа:

Лошото е че не мога да стигна до тези болтове, нито от долу нито от горе, на всичкото от горе са някакви кръгли и не мога да ги развия, аз развих само двете които се държат на стойката.

Човек завивай всичко как е било и охлаби само този който минава през шината.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, BMW Маниак написа:

Човек завивай всичко как е било и охлаби само този който минава през шината.

Точно той е развит, не помръдва! Даже огледах да няма някъде другаде, не виждам. останалите са разхлабени със триста зора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

30769102137_f6a23278f9.jpg

преди 1 минута, Емил44 написа:

Точно той е развит, не помръдва! Даже огледах да няма някъде другаде, не виждам.

Напъни го да се придвижи в канала на шината. Може да охлабиш и дългия малко за по лесно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, BMW Маниак написа:

30769102137_f6a23278f9.jpg

Точно той, да. Не мърда нито напред нито назад.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Емил44 написа:

Точно той, да. Не мърда нито напред нито назад.

Отхлаби малко и другия (дългия) но алтернатора се движи и натяга от малкия. Движи се в канала на шината.
Вкарай една права отверка между алтернатора и дългия болт и го напъни да се придвижи в шината.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, BMW Маниак написа:

Отхлаби малко и другия (дългия) но алтернатора се движи и натяга от малкия. Движи се в канала на шината.
Вкарай една права отверка между алтернатора и дългия болт и го напъни да се придвижи в шината.

Добре, ще пробвам и ще пиша какво стана.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То добре,ама след това как ще прецени човека колко да обтегне ремъка?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колко писаници, загубено време и нерви и това само и само да спестим някое левче = 1-на почерпка в бар с приятели!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е не може за всяка дреболия да се занимаваш с "майстори" къде ще му слушаш претенциите и колко е велик.
Няма лошо да се стимулира домашния майстор във всеки. Не винаги за всичко има майстори под ръка.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, BMW Маниак написа:

Е не може за всяка дреболия да се занимаваш с "майстори" къде ще му слушаш претенциите и колко е велик.
Няма лошо да се стимулира домашния майстор във всеки. Не винаги за всичко има майстори под ръка.

Никакъв спор, но който си го може - може и не пита. Пита ли, то по - добре на майстор!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При мен е много удобно
a9dd5beb393a09a322977bfcc9484778.jpg


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, Black Power написа:

Никакъв спор, но който си го може - може и не пита. Пита ли, то по - добре на майстор!

То по тая логика дай човек на нищо да не се научи, щот да не пита нали.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Silvering написа:

То по тая логика дай човек на нищо да не се научи, щот да не пита нали.

Ми, да. Всеки с разбиранията си!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И с питане става,но при положение,че човек има някаква базова идея как да се случат нещата, и само някакви подробности не знае,които трябва да му се подскажат.А в случея автора хабер си няма, просто се е събудил сутринта с мисълта сам да си смени ремъка,свалил е стария на фантазия,купил е нов, и хабер си няма как да се случат нещата.И сега чака безплатно някой да свърши работата на майстора, стъпка по стъпка да му се обясни и той само да го направи.Сега ще се мъчи няколко дена и пак ще отиде на майстор.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.