Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Обмислям да купя автомобил ...Според вас до 1000 лева каква кола е най-надеждна ? Гледам да е с ефтина подръжка  на газ и ако може климатик .. Не държа на външния вид .. стига да няма ръжди . Спрял съм се на Фиат Брава 1.4 12v 75коня с климатик или Хонда Сивик 5та генерация 1.3 .. Търся мнения и препоръки 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Hold em написа:

Обмислям да купя автомобил ...Според вас до 1000 лева каква кола е най-надеждна ? Гледам да е с ефтина подръжка до 1500 кубика на газ и ако може климатик .. Не държа на външния вид .. стига да няма ръжди . Спрял съм се на Фиат Брава 1.4 12v 75коня с климатик или Хонда Сивик 5та генерация 1.3 .. Търся мнения и препоръки 

Голф 3 например.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, Емил Костов написа:

Голф 3 например.

Чува се че 1.4 и 1.6 бензиновите мотори на голф 3 не става , защото харчели масло пък 1.8 мотора имал проблеми и лесно се чупел ? До колко е вярно не знам

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, Hold em написа:

Чува се че 1.4 и 1.6 бензиновите мотори на голф 3 не става , защото харчели масло пък 1.8 мотора имал проблеми и лесно се чупел ? До колко е вярно не знам

Много добре си работят. Аз например в момента карам Ford Escort 1.6 16V газ/бензин - 1996 година. Взех го за 1200 лева и ми е перфектен.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Просто намери някаква колко се може по- запазена кола - за хиляда лева марка и модел не се гледат.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обаче съм забелязъл, че нивото на ,,самонадеяност,, при българина е на изключително високо ниво.От там и честите ПТП-та и честите инциденти по време на работа.Повечето хора, така са се самозабравили и си живеят в някаква тяхна си паралелна вселена, която няма нищо общо с реалноста.Значи търси се за сумата, с която човек може да си купи преличен китайски скутер втора употреба,    ,,надеждна втора употреба кола,, и с то с ,,газова и климатик,,  Значи за тия пари, мое се купи едиснтвено някой ВАРЕЛ ,който основно ще се лежи под него, и по малко ще се седи в него.Успех на автора!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, franchesko написа:

Обаче съм забелязъл, че нивото на ,,самонадеяност,, при българина е на изключително високо ниво.От там и честите ПТП-та и честите инциденти по време на работа.Повечето хора, така са се самозабравили и си живеят в някаква тяхна си паралелна вселена, която няма нищо общо с реалноста.Значи търси се за сумата, с която човек може да си купи преличен китайски скутер втора употреба,    ,,надеждна втора употреба кола,, и с то с ,,газова и климатик,,  Значи за тия пари, мое се купи едиснтвено някой ВАРЕЛ ,който основно ще се лежи под него, и по малко ще се седи в него.Успех на автора!

Moже би не се изразих правилно ... Климатика не е задължителен .. просто търся мнение и насоки за кола до 1000 - 1200 лева (първа) . На всеки е ясно какво е положението на българина ... като имаш пари си купи каквато искаш кола , защо е това заяждане тука . Ето го пак тъпия български манталитет .. Продължавай да  критикуваш пред компютъра ! :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Hold em написа:

Moже би не се изразих правилно ... Климатика не е задължителен .. просто търся мнение и насоки за кола до 1000 - 1200 лева (първа) . На всеки е ясно какво е положението на българина ... като имаш пари си купи каквато искаш кола , защо е това заяждане тука . Ето го пак тъпия български манталитет .. Продължавай да  критикуваш пред компютъра ! :)

Тъпия български манталитет е да си нарамил иляду две, три  хиляди лева, и да търсиш балъци, които да преметнеш.Някой да им подари читава кола, която реално струва два пъти повече.Случеи такива много съм имал, първо прави едни уговорки по телефона,после на място други,па  иска да я прегледа в сервиз,па идва четири пет пъти с цялата си рода да я гледа,губи ти сумата му и дни,накрая се отказва под предлог,че не казал на жена си,че ще купува кола.За сравнение със западняка,идва в точното уговорено време,обръща едно кръкче, и ти казва ,,да да,, ,, не не,, Положението на българина е,че няма пари.Като няма пари, и не иска да бръмчи с Чавдар, ще се примири с каквото и да е барака,гола като пушка от към екстри,която основно ще прави и по малко ще кара.Тая Хонда 1.3 е пълен кенеф, както и бравото.И за тия пари ъпсурд да няма ръжди.За тия пари скачай в голф 3-ка без претенции за кубатура и екстри и това.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Типични първи коли са: Голф и Корса. Хем евтини, хем относително здрави. Моята първа кола също беше корса и гласувам с две ръце за такава. Относно екстрите и средствата с които разполагаш - ако намериш кола с екстри за 1000лв., после ще дадеш минимум още толкова в сервиза за ремонти (не обслужване!). Като към екстрите визирам ел.стъкла, климатик и радио. Съветвам те да не бързаш и да спестиш поне още толкова за да си вземеш нещо горе-долу читаво и ако имаш късмет за 1500 - 2к може да попаднеш на кола със изрядна сервизна книжка (в България!) и евентуално да минеш без първоначалното обслужване. И не забравяй смяна на регистрация минимум 50лв.; Нов внос - около 500лв.; Гражданска - щот си млад шофьор около 200 лв.; Първоначално обслужване ако правиш - около 100 лв.; Ако я вземеш с летни гуми - минимум по 50лв на парче за зимни.

Като цяло с 1000 лв. си до никъде. Изчакай, спести и докато пестиш следи пазара. Като информация на коя кола и марка какво се чупи - чети по форумите на определените марки. Когато вече избираш кола, задължително намери някой да дойде с теб, който разбира от коли, ама наистина да разбира, не само да се прави. Ако имаш познат работещ в сервиз или който си ремонтира (не обслужва, а ремонтира) сам колата пред вкъщи е най-добре. 

И така достатъчно голям роман ти изписах! Успех каквото и да решиш!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, franchesko написа:

Тъпия български манталитет е да си нарамил иляду две, три  хиляди лева, и да търсиш балъци, които да преметнеш.Някой да им подари читава кола, която реално струва два пъти повече.Случеи такива много съм имал, първо прави едни уговорки по телефона,после на място други,па  иска да я прегледа в сервиз,па идва четири пет пъти с цялата си рода да я гледа,губи ти сумата му и дни,накрая се отказва под предлог,че не казал на жена си,че ще купува кола.За сравнение със западняка,идва в точното уговорено време,обръща едно кръкче, и ти казва ,,да да,, ,, не не,, Положението на българина е,че няма пари.Като няма пари, и не иска да бръмчи с Чавдар, ще се примири с каквото и да е барака,гола като пушка от към екстри,която основно ще прави и по малко ще кара.Тая Хонда 1.3 е пълен кенеф, както и бравото.И за тия пари ъпсурд да няма ръжди.За тия пари скачай в голф 3-ка без претенции за кубатура и екстри и това.

Ето готово ... толкова ли трудно беше да кажеш голф 3 и че горните 2 не стават .. приемам всички мнения понеже  не съм запознат с нещата  ! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кола за 1000 лв и данъка догодина ще е половината от сумата :D 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Hermanita написа:

Типични първи коли са: Голф и Корса. Хем евтини, хем относително здрави. Моята първа кола също беше корса и гласувам с две ръце за такава. Относно екстрите и средствата с които разполагаш - ако намериш кола с екстри за 1000лв., после ще дадеш минимум още толкова в сервиза за ремонти (не обслужване!). Като към екстрите визирам ел.стъкла, климатик и радио. Съветвам те да не бързаш и да спестиш поне още толкова за да си вземеш нещо горе-долу читаво и ако имаш късмет за 1500 - 2к може да попаднеш на кола със изрядна сервизна книжка (в България!) и евентуално да минеш без първоначалното обслужване. И не забравяй смяна на регистрация минимум 50лв.; Нов внос - около 500лв.; Гражданска - щот си млад шофьор около 200 лв.; Първоначално обслужване ако правиш - около 100 лв.; Ако я вземеш с летни гуми - минимум по 50лв на парче за зимни.

Като цяло с 1000 лв. си до никъде. Изчакай, спести и докато пестиш следи пазара. Като информация на коя кола и марка какво се чупи - чети по форумите на определените марки. Когато вече избираш кола, задължително намери някой да дойде с теб, който разбира от коли, ама наистина да разбира, не само да се прави. Ако имаш познат работещ в сервиз или който си ремонтира (не обслужва, а ремонтира) сам колата пред вкъщи е най-добре. 

И така достатъчно голям роман ти изписах! Успех каквото и да решиш!

Благодаря много ! Ще послушъм съвета ! Повече клоня към голфа

преди 11 минути, adersa написа:

Кола за 1000 лв и данъка догодина ще е половината от сумата :D 

Данъка приятельо не е никакъв проблем ! От догодина се дига с 30% до 50%  а като имаш предвид , че например на голф 3ката 1.4 75 коня е 15 лева можеш сам да пресметнеш с колко ще се вдигне данъка ... едва ли 10 лева ще са проблем :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Еми едвали ще намериш кола за 1000 лв в днешно време зависи ако извън градско ще си с нея ще си има ядове . И ако я купиш 2ра ръка както го мислят сега с бонус малус и стария собственик ако е правил нарушения и гражданската ще скочи до небето .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, adersa написа:

Еми едвали ще намериш кола за 1000 лв в днешно време зависи ако извън градско ще си с нея ще си има ядове . И ако я купиш 2ра ръка както го мислят сега с бонус малус и стария собственик ако е правил нарушения и гражданската ще скочи до небето .

Нали се чува че тая простотия с бонус малус в началото ще  се  изравни за всички коли , тоест дори и преди това да си имал проишествия всичко се занулява и от догодина 1 януари ще се събира информация и така ... ама това са само предложения .. да се надяваме че няма да го въведът !

 

Само ЦСКА 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Hermanita написа:

Типични първи коли са: Голф и Корса. Хем евтини, хем относително здрави. Моята първа кола също беше корса и гласувам с две ръце за такава.

Зависи за каква корса говориш.С неговия бюджет преко сили,се вмества за корса ,,Б,, Която е пълен жмел.Бензиновите вървят основно на масло ,а не на бензин.Проблеми с механизнмите на стъклата.Ръжда на поразия.ЕГР-а при екотеците постоянно спъва мотора и вдига разхода.Да продължвам няма смисъл...    За тва голф атмосверка,чук клещи и тел в багажника, и си гледа рахата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, franchesko написа:

Зависи за каква корса говориш.С неговия бюджет преко сили,се вмества за корса ,,Б,, Която е пълен жмел.Бензиновите вървят основно на масло ,а не на бензин.Проблеми с механизнмите на стъклата.Ръжда на поразия.ЕГР-а при екотеците постоянно спъва мотора и вдига разхода.Да продължвам няма смисъл...    За тва голф атмосверка,чук клещи и тел в багажника, и си гледа рахата.

Точно за корса б говоря. Пълен жмел е ако си попадал на някакав боклук с който предишния собственик си е ходил на нивата и си е пренасял къщата отзад. Че е масларка-да така е, но не мисля, че доливането на литар масло веднъж на 4-5 хил. км е проблем. Мойта я карах 3 години и проблеми със механизмите на прозорците не съм имала. Газ не съм й слагала, защото разхода ми беше 5 на 100. А за ръждата - като я взех нямаше. След втората зима почна да се появява, но само на местата къде съм я одрала ( все пак първа кола, знаеш как е), защото още не го знаех номера с лака за нокти. А и забравих да спомена, че беше екотек 1,2 с верига. 

Като цяло мисълта ми е, че и да ги храниш, и да не ги храниш при опелите, както и при всички останали коли зависи кой и как я карал и колко я пазил колата. Точно за това му казах на момчето да има човек с него, който да огледа колата, без значение какво е решил да купува.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За 1000 лева няма как да очаква чудеса както и определена марка...Понеже за тия пари е пълно с какви ли не гробници(в буквалния смисъл).

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Hermanita написа:

Като цяло мисълта ми е, че и да ги храниш, и да не ги храниш при опелите, както и при всички останали коли зависи кой и как я карал и колко я пазил колата. Точно за това му казах на момчето да има човек с него, който да огледа колата, без значение какво е решил да купува.

Няма марка ,която да храня,чисто и просто,защото всяка марка има поне един успешен модел.Опел има много,даже и върхови постижения,като например първата 6 степенна механична скоростния кутия я правят Опел и се слага в Опел Калибра-турбо, или както му викат в България ,,Поршето за бедни,, Опел калибра,може да се похавали и с най-добро челно съпротивление за времето си.Но специялно Корса ,,Б,, е гробища от всякъде.Нито возия,нито визия,нито читава карусерия,само супер мега ефтинджос материял е вкаран в инетериора,имаш чуството,че е сглобена от лего.И това ти го казвам на базата на впечатления от най-върховият им модел 1,6GSI ,който е наблъскан с екстри сравнение с другите модели 1,4 16v,1,4  v ,1,2 16v 1,2 8v. Имам преки впечатления и от 1,416v лапа масло на поразия, и далеч не е1л. на 4-5хил км, а  направо си е литър на 2000км.Тунджа също лапа на поразия,колкото и 1.6 изпълнението.Преди няколко години,тука на дино беше замерена една корса ,,Б,, която един младеж беше си купил и той като първа кола,от 106 к.с.  20 к.с.  бяха на паша....  след това беше замерено едно бмв Е36 328 стоковица,също толкова дърта,еми ни един кон не беше на паша,всичките си бяха в конюшната:)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, franchesko написа:

Няма марка ,която да храня,чисто и просто,защото всяка марка има поне един успешен модел.Опел има много,даже и върхови постижения,като например първата 6 степенна механична скоростния кутия я правят Опел и се слага в Опел Калибра-турбо, или както му викат в България ,,Поршето за бедни,, Опел калибра,може да се похавали и с най-добро челно съпротивление за времето си.Но специялно Корса ,,Б,, е гробища от всякъде.Нито возия,нито визия,нито читава карусерия,само супер мега ефтинджос материял е вкаран в инетериора,имаш чуството,че е сглобена от лего.И това ти го казвам на базата на впечатления от най-върховият им модел 1,6GSI ,който е наблъскан с екстри сравнение с другите модели 1,4 16v,1,4  v ,1,2 16v 1,2 8v. Имам преки впечатления и от 1,416v лапа масло на поразия, и далеч не е1л. на 4-5хил км, а  направо си е литър на 2000км.Тунджа също лапа на поразия,колкото и 1.6 изпълнението.Преди няколко години,тука на дино беше замерена една корса ,,Б,, която един младеж беше си купил и той като първа кола,от 106 к.с.  20 к.с.  бяха на паша....  след това беше замерено едно бмв Е36 328 стоковица,също толкова дърта,еми ни един кон не беше на паша,всичките си бяха в конюшната:)

Да де, ама аз исках да кажа, че всяка кола се чупи, пък корсата и голфа са със сравнително евтина подръжка. А относно легото. Сега съм с Ибиза 2008. Взех я уж да е по-нова кола, пък за по-малко пари и нали под капака била, като полу....Ем, да ти кажа много по-голямо лего е от корсата. Все едно испанците са я събирали с пластмаса купена от битака в Илиянци.:giggle1: А относно конете ще кажа само, че и двете коли бяха с имена: корсата - бонбонче, ибизата - Сульо. :lol6:

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, franchesko написа:

..  след това беше замерено едно бмв Е36 328 стоковица,също толкова дърта,еми ни един кон не беше на паша,всичките си бяха в конюшната

:Д аз само да вкарам едно допълнение - автора да не вземе сега да си търси такова БМВ за 1000лв ....... щото има и ще намери, ала без конюшня даже, а не че някой си кон бил избягал.

  • Ха-ха 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, sound написа:

:Д аз само да вкарам едно допълнение - автора да не вземе сега да си търси такова БМВ за 1000лв ....... щото има и ще намери, ала без конюшня даже, а не че някой си кон бил избягал.

Може да се пробва след нова година,като хората останат без пари за някое Е36 316, базово изпълнение за 1000 кинта,с много късмет и добра политика при пазаренето.Мойта първа кола беше такава в бегето,рахат отсякъде.На хората на ,които я продадох още е таркалят и само с добро ме споменват, и като ме видят само ме черпят.Казаха ми,че 5 години след като съм им я продал, въобще никакво обслужване не е виждала,па ка моли ремонти.Вика само тунджа и магън.И след това  са го прегряли, и малко ревизии по главата,ама то тоава си стандартно при всички бумери,то това си им е ахилесовата пета, охладителната система, и не са брои за разход.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е36 за мен бе от сполучливите БМВ- та, аз лично ги харесвах, даже доста - знам, че ще прозвучи еретично, но - дори повече от Е30. :Д

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С изключение на 318tds според мен.Иначе като цяло времето е най-големия съдник за качеството на един автомобил.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 8.11.2018 г. в 17:12, Hermanita написа:

и евентуално да минеш без първоначалното обслужване.

Много голяма грешка. Този, който продава кола, никога не я продава наистина обслужена.
Все пак, защо да ги дава тия пари, като така губи от печалбата от продажбата?
Иначе, доста разбираш от това като за жена...

  • Любов 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Безимен написа:

Този, който продава кола, никога не я продава наистина обслужена.
 

Тука има автокъщи,които продават дори и 10+ годишни автомобили,изцяло обслужени,даже пред теб я обслужват,ама те не са за по 1000-2000лв

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.