Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Помощ, вчера си купих Опел Астра 1,6 автоматик. Карах колата нямаше никакви проблеми, тази сутрин като опитах да запаля и няма никой вкъщи. За да запали като дам на контакт трябва да ми изписва N, a там нищо не пише. Дали е проблем със скоростта кутия, вчера си палеше без проблеми, превключване си плавно, а тази сутрин шок. Моля за съвет сега зареждаме акумулатора, но мисля, че не е от него. Ако има проблеми със стартера, защо не ми изписва N на таблото, свързани ли са незнам? Помагайте

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

N е neutral, демек свободна. Тва се сменя от скоростния лост. Р е паркинг, N е свободна, D е директ, демек на скорост. Пали на Р. А ако на таблото нищо не показва, а преди е показвало, кофти.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май на акумулатор ми прилича в тоя студ.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я виш преди да си изгасил, дали не си оставил на  ,,D,, тоест ,,Drive,, ,или както в България му викат  ,,Дирекна,,  ,че аз един път така се заеб@х на един паркинг, и въртя и няма никой в къщи, и си блъскам главата като вода в бряг, и викам си,а акумулатора не може да деяни в студа.И тамън мислех да ползвам жокер ,,обади се на приятел,, и всевишния ми пусна факс от горе,къде е ключа за колибата.След това престих на ,,P,, тоест паркинг и направо завъртя от четвърт.Другия вариянт е да си станал поредната жертва на поредни нашенски галош,който няма 100 лева за нов акумулатор,свалил си я читавия преди да ти продаде колата, сложил е стария,който е бил преди това ,заредил го е хубаво преди да дойдеш,и сега ти си блъскаш главата като вода в бряг.Често по нашенските ширини въртят тоя номер.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не е на P няма да може да си изкара ключа от контакта предния ден.
Така че кога си е отключила и влязла в колата няма вариант да е била на D, R или N макар че на N би трябвало да може също да върти стартера.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Незнам,моя го изкарах.Като завъртях след това като се качих,само лампите на таблото светеха,явно стартера и кутията са свързани.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, Десси написа:

Помощ, вчера си купих Опел Астра 1,6 автоматик.

Съвета ми в този случай е: Звъниш на инструктора си който те е научил да боравиш с автомобил и/или който ти е "продал" свидетелството за управление на МПС.

Следващия път като си купуваш "автоматик" обърни внимание дали въпросната марка автомобил ти продават с него и "Драйвер".

Това е за възникналата ситуация.

Успех!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами тя няма паркинг към лоста, има ръчна само. От лоста ръчно могат да се връщат скорости или да се дават на следващата +   _ , N , R ,A . Това са, вариантите, паркинга е ръчна  друг вариант за паркинг няма. Благодаря за отговорите Сега зареждаме акумулатора и ще видим дали е от него

Изкарах си книжката съвсем легално, на кола с ръчни скорости.Взех си изпита от първия път без грешка, просто семейния ни автомобил е автомат и после съм карала само него и отвикнах от ръчните скорости и затова се спряхме на автоматик. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  Аз ползвам единствено и само автоматици -Ауди, Мерцедес и сега БМВ. На всички тези коли запалването е само на Р/паркинг/. При друго полжение на лоста НЕ МОЖЕ ДА ЗАПАЛЯТ! Виж по-внимателно  какво е положението на лоста за скорости.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, bigiadri написа:

  Аз ползвам единствено и само автоматици -Ауди, Мерцедес и сега БМВ. На всички тези коли запалването е само на Р/паркинг/. При друго полжение на лоста НЕ МОЖЕ ДА ЗАПАЛЯТ! 

И при Saab.

преди 3 часа, Десси написа:

 

Изкарах си книжката съвсем легално, на кола с ръчни скорости.Взех си изпита от първия път без грешка, просто семейния ни автомобил е автомат и после съм карала само него и отвикнах от ръчните скорости и затова се спряхме на автоматик. 

Теб и автоматите не са за всеки. Макар, че много по лесно се управляват, и са песен сравнение с ръчната.Но човек трябва да трупа знания и за тях, и да му се отдава.Преди години продадох един автомат на един чичка уж с 30 годишен стаж на ръчна. Обясних му като на малко дете как се кара. Тоест на ,, Drive,, после само газ и спирачки, и като паркира ,,P,, Качи се уж да направи едно кръгче по Цариградско и до Вакарел, пет шест пъти се налагаше да му хващам ръката, че по време на движение посягаше към лоста да превключва  , което означава  кутията директно у кофата.И риташе нещо с левия крак при педалите. Явно съединител търсеше човека.Аве филми.

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не е от акумулатора. Пак не пали, изобщо не завърта. Преди, като палеше, като давахме на контакт съветваше N, сега не показва нищо светва празно квадратче. На скоростния лост никъде няма P.:cantbelieve:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май ще се наложи да се обърнете към специалист (сервиз) за локализиране и отстраняване на повредата.
Възможно е и продавача да ви даде някаква насока ...
От тук насетне в тоя форум само може да гадаем защо автомобила ви не върти на стартер!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Запали след като я закачиха на компютъра и я излъгаха, дава грешка в скоростната кутия. Сега пак не пали и стартера не е. От кутията нещо, точно това, което най не ми се искаше. Ужас

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, Десси написа:

Запали след като я закачиха на компютъра и я излъгаха, дава грешка в скоростната кутия. Сега пак не пали и стартера не е. От кутията нещо, точно това, което най не ми се искаше. Ужас

Съжалявам да го чуя ама не исках да съм лош пророк когато прочетох че сте купили колата предния ден и просто е била закрепена само за продажба.
Не е лошо ако имате начин да търсите компенсация от продавача.
Това да ти се чупи скоростна кутия на другия ден след покупката хич не ми прилича на случайност а по скоро на прикрит проблем и в случая най вероятно сте измамена.

Редактирано от BMW Маниак (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, BMW Маниак написа:

Съжалявам да го чуя ама не исках да съм лош пророк когато прочетох че сте купили колата предния ден и просто е била закрепена само за продажба.
Не е лошо ако имате начин да търсите компенсация от продавача.
Това да ти се чупи скоростна кутия на другия ден след покупката хич не ми прилича на случайност а по скоро на прикрит проблем и в случая най вероятно сте измамена.

Има и много редки случаи на подобни спучайности. Давам и пример: брат ми преди доста години имаше една Лада 7-ца. Реши, че иска нова кола и обяви Лада-та за продажба. Появи се купувач, извършват продажбата, отиват в КАТ Благоевград за някакви подробности. Купувачът си тръгва с колата и след 10-тина минути звъни на брат ми  - Лада-та умряла някъде из кресненското дефиле. Какво и защо е станало за да се стигне до тази повреда така и не разбрах, но колата до последно се поддъргжаше от брат ми и нямаше никакви знайни повреди, които да бъдат закърпени преди продажбата. Докато друг познат си купува кола от автокъща в Благоевград, сменя номера, регистрира я, тръгва си и малко преди Кресненското дефиле съединителят умрира.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оказа се, че са повредени моторчетата на скоростната кутия. И за това не иска да влезе на каквато и да е скорост. И при трите моторчета има проблем.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, Десси написа:

Оказа се, че са повредени моторчетата на скоростната кутия. И за това не иска да влезе на каквато и да е скорост. И при трите моторчета има проблем.

Казаха ли ти колко ще ти струва ремонта и с какви части - нова или втора употреба?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

800 - 1000лв. Ще ремонтират тези, незнам как, но ми дават поне гаранция за ремонта. В сервиз на Опел. 

  • Ха-ха 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.