Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

i'm god free music

Мнения за Saab 9-3 седан 2008 1.9ТID 120 коня (дизел)

Препоръчан отговор

Гледах едно ревю на бри4ката преди време. 11-та минута!

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Слабите й места са сервизите - обичайно, като видят СААБ и се мръщят, къде че космически кораб, а не кола. Та, ако има къде да си я поддържаш вземай смело, в противен случай по- добре се спри на друга марка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 4.06.2019 г. в 15:35, sound написа:

Слабите й места са сервизите - обичайно, като видят СААБ и се мръщят, къде че космически кораб, а не кола. 

Мръщят се защото този дарак не може никой да го направи да върви що годе добре.Просто така си е направен.Аз например,ако видя че в някой сервиз попровят повече СААБ ,ми минава мисълта,че там се учат да работят върху най-голямите боклуци.Ако поправят Мерцедеси,БеЕмВе-та и японски коли,значи са майстори.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тва беше изключително тъпо ;)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 5.06.2019 г. в 21:19, Димитър 59 написа:

Мръщят се защото този дарак не може никой да го направи да върви що годе добре.Просто така си е направен.Аз например,ако видя че в някой сервиз попровят повече СААБ ,ми минава мисълта,че там се учат да работят върху най-голямите боклуци.Ако поправят Мерцедеси,БеЕмВе-та и японски коли,значи са майстори.

Явно никога не си се докосвал до марката Сааб и тука ни разказваш сказки на изус,чути на битака в Горубляне.Аз съм притежавал супер много марки автомобили, и мога да ти кажа,че точно най-големите кенефи са  немските.Немските каруци никога не са били символ за качество.Точно от тия кошове хората в България си отвориха по два сервиза и къщи си построиха,щото Ганьо иска да го дава ,,баро,, като кара мерц или бмв.Японските коли са здрави да, но така опощени от към екстри все едно караш ,,ЗИЛ,, возият също е като на ,,ЗИЛ,,   Имал съм Сааб 9-5 на газ на 350 000км,беше още със заводския пистов ремък смятай...  апсолютно всяко едно копче работеше по автомобила,освен ,че работеше нямаше и протъркано копче.Автомата толкова точно превключваше за 15 годишна кола,че чак неможех да повярвам на очите си.Това,ако беше немска каруца,на тия години и км отдавна да са е предала.За една година и 50 000км  съм сменил една гарнитура на турбото за 20 евро и две ролки на предните стъкла за 10 евро.С немска каруца на тия години и километри ще си вече с пълен абонамент за сервизите.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 15 часа, franchesko написа:

Явно никога не си се докосвал до марката Сааб и тука ни разказваш сказки на изус,чути на битака в Горубляне.

Аз имам автосервиз в Испания!Брал съм ядове доста с тази марка.Винаги се опитвам да ги отбягвам за ремонти...Това че на твоя Сааб не му се е изтъркало нито едно копче,това ли ти е критерия за добра кола и това ли го прави по-добър от всички коли?Ти си от хората,които си хвалят своето,без да са докосвали друга марка.Аз като карам мерцедес,който не ми е правил проблеми,не мога да твърдя че са най-добрата марка,защото съм пробвал други .Особено японски модели,които са се представяли  по добре.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Димитър 59 написа:

Аз имам автосервиз в Испания!Брал съм ядове доста с тази марка.Винаги се опитвам да ги отбягвам за ремонти...Това че на твоя Сааб не му се е изтъркало нито едно копче,това ли ти е критерия за добра кола и това ли го прави по-добър от всички коли?Ти си от хората,които си хвалят своето,без да са докосвали друга марка.Аз като карам мерцедес,който не ми е правил проблеми,не мога да твърдя че са най-добрата марка,защото съм пробвал други .Особено японски модели,които са се представяли  по добре.

 

Не си хваля моето,понеже вече не карам Сааб.Сега карам френска кола,която няма нищо общо със Сааб.Повече съм имал немски коли,понеже и аз като всеки българин си мислех,че мейд ин джърмъни ис дъ бест, но се убедих,че това просто ни е натресено като на идиоти от някакви псевдо майстори.На Сааба не можах да му намеря един кусур, като замислена идея.Нито е малка,нито параход,има супер много място вътре, дори за едрогарабаритни хора от по 2м. високи и по 120 кила.С верига,което е по-добрия вариянт от ангренажен ремък.За базов модел набухана доволно с екстри.Автопилот,двузоновклиматроник,чистачки и пръскалки на фаровете, автоматично палене на фаровете при стариране на автомобила,бензинов с турбина, подсилена карусерия, това за кола от 1997г.Я го сравни с базов модел на бмв от същата година, базовите мюнхенските кочини, от към екстри са все едно караш ЗИЛ.Още преди 20-тина години от Сааб, местят ключа за запалване на автомобила от стандартното му място в дясно под волана, на мястото пред ръчната между предните две седалки,знаеш ли защо? Защото при евентуален удар, шофьора, да не си нарани коляното.Ей това ме грабна в Сааб.Смотания немец, кога ще го измисли това?Гледай какво представлява немска кочина за два куфара пари.http://bradva.bg/bg/article/article-163788#.XP5Lyf5cLIV         А ти си брал ядовее със Сааб понеже,чисто и просто не им разбираш.То майсторите на Сааб в цяла България са два трима на кръст, тука също са толкова, и това са хора занимаваши се предимно с марката само.Аз като му сменях маслото на моя,майстора къде разбира само от немски и японски кочини, вместо щеката на двигателното масло,вдига тази на автомата.То и аз така правех,до като не прочех в упъртването,че щеката за двигателното масло е закрепена на капачката за доливане на масло в двигатека.Аве не познавашли света на Сааб, не се захващай с тия коли да ги ремонтирваш.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Немците определено си имат изключително добрите модели, но и определено по нашите географски ширини са най- надценените автомобили. И впрочем най- подценяваме френските - минал съм през много френски коли и не вдявам от какво толкова недоволстват, особено предвид, че на нашия пазар се харчат средно два пъти по- евтино от немските.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, franchesko написа:

 

Не си хваля моето,понеже вече не карам Сааб.Сега карам френска кола,която няма нищо общо със Сааб.Повече съм имал немски коли,понеже и аз като всеки българин си мислех,че мейд ин джърмъни ис дъ бест, но се убедих,че това просто ни е натресено като на идиоти от някакви псевдо майстори.На Сааба не можах да му намеря един кусур, като замислена идея.Нито е малка,нито параход,има супер много място вътре, дори за едрогарабаритни хора от по 2м. високи и по 120 кила.С верига,което е по-добрия вариянт от ангренажен ремък.За базов модел набухана доволно с екстри.Автопилот,двузоновклиматроник,чистачки и пръскалки на фаровете, автоматично палене на фаровете при стариране на автомобила,бензинов с турбина, подсилена карусерия, това за кола от 1997г.Я го сравни с базов модел на бмв от същата година, базовите мюнхенските кочини, от към екстри са все едно караш ЗИЛ.Още преди 20-тина години от Сааб, местят ключа за запалване на автомобила от стандартното му място в дясно под волана, на мястото пред ръчната между предните две седалки,знаеш ли защо? Защото при евентуален удар, шофьора, да не си нарани коляното.Ей това ме грабна в Сааб.Смотания немец, кога ще го измисли това?Гледай какво представлява немска кочина за два куфара пари.http://bradva.bg/bg/article/article-163788#.XP5Lyf5cLIV         А ти си брал ядовее със Сааб понеже,чисто и просто не им разбираш.То майсторите на Сааб в цяла България са два трима на кръст, тука също са толкова, и това са хора занимаваши се предимно с марката само.Аз като му сменях маслото на моя,майстора къде разбира само от немски и японски кочини, вместо щеката на двигателното масло,вдига тази на автомата.То и аз така правех,до като не прочех в упъртването,че щеката за двигателното масло е закрепена на капачката за доливане на масло в двигатека.Аве не познавашли света на Сааб, не се захващай с тия коли да ги ремонтирваш.

 

Tва с ключа за запалване до скоростите е най- тъпата идея на СААБ. Но... това не им стигнало като простотия, ами взеха та направиха и така, че ключа да може да се вади само ако е включена задна скорост! Някой ако може да даде логично обяснение- евала. Заради тази недомислица, саабчетата са масово с прецакана задна скорост- влиза от амнайстия път, защото великите мислители шведски, са направили и още едно гениално нещо в скоростите- сложили са на задната скорост синхронизатор. Каво синхронизира там това чудо не знам, но като го прецакаш забравяш за задната скорост. И тук идва най- якото- СААБ не продават части за скоростни кутии. Само цели кутии. Честито на пчелившите! Отделно турбините на саабите карат макс 150 000 км и не подлежат на ремонт. Пак честито на печелившите.

Отделно ебаси идеята да си купиш кола, производителя на която вече не съществува.

Отделно Франческо, да те светна нещо. Сааба който караш, в по- голямата си част си е един Опел. Та... па немско баце. Френските пежаци са с двигатели на БМВ. Не знам кой свят познаваш, но автомобилния ти е много чужд. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тука саабски мотор струва между 100 и 200 евро. 250 със скоростната кутия. Тва е консуматив. И никой не ги купува (колите). Купуват се само последните йм години, към 2010. Можеш да си земеш 9-3 200 коня автомат за под 2000 евро, заеби. Мен ме кефят, лесна йм е поддръжката, кутия лесно се сменя, мотор лесно се сменя, не е грозен. И е събери чарк, фиат, опел, кво се сетиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми значи кат се преместя в Швеция, може и пак да си взема СААБ. А то 9- 3 е вектрица, кво да и е трудно на поддръжката? Само двигателя и скоростите за саабски.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Радул написа:

Tва с ключа за запалване до скоростите е най- тъпата идея на СААБ. Но... това не им стигнало като простотия, ами взеха та направиха и така, че ключа да може да се вади само ако е включена задна скорост! Някой ако може да даде логично обяснение- евала. Заради тази недомислица, саабчетата са масово с прецакана задна скорост- влиза от амнайстия път, защото великите мислители шведски, са направили и още едно гениално нещо в скоростите- сложили са на задната скорост синхронизатор. Каво синхронизира там това чудо не знам, но като го прецакаш забравяш за задната скорост. И тук идва най- якото- СААБ не продават части за скоростни кутии. Само цели кутии. Честито на пчелившите! Отделно турбините на саабите карат макс 150 000 км и не подлежат на ремонт. Пак честито на печелившите.

Отделно ебаси идеята да си купиш кола, производителя на която вече не съществува.

Отделно Франческо, да те светна нещо. Сааба който караш, в по- голямата си част си е един Опел. Та... па немско баце. Френските пежаци са с двигатели на БМВ. Не знам кой свят познаваш, но автомобилния ти е много чужд. :)

Майна аз ти се аргументирах защо Сааба е автомобил с главано ,,А,,  и обясних защо ключа е преместен между предните две седалки.Сааб са измислили много иновации, ама човек който не е в час с това име няма как и да ги знае и, често Сааба се плюе, понеже бил грозен.Ами те колите са като жените, грозната понеже е грозна се раздава на макс в леглото и никога не би ти изневерила понеже трябва да компенсира.Хубавелката може да те остави всеки момент на пътя, кога си намери по-стабилен клон за ,който да се хване, капиш?;) Иначе освен окачването друго опелско не се сещам.Имат една версия ,,Грифин,,  за, който и аз тогава не знаех,че с опелски мотор и неволно навих един приятел да си я купи, 3000 кубика 6 гърла с турбо, 200 коня, голям боклук за 6 гърла с турбо да изкараш само двеста вихрогона, и да  ги храниш всеки божи ден с люцерна си е повод са порицание.Харчеше тунджа на поразия, мани.Моят Сааб на 350 000км, беше още с оригиналния пистов ремък от фабриката.Смятай за какъв питбул става на въпрос.като го закарах в официялен сервиз на Сааб в София, ония механика само се кръсти.А на какви натоварвания е подлаган целия мотор на тия километри.Германия цялата от край до край 1800км в двете посоки няколко пъти съм я минавал със закована стрелка на 220км/ч, и нито ще прегрее,нито ще си спука някое съединение,нито ще хвърли глава.Това, ако е мюнхенска кочина  ,те както цял живот имат проблеми с охладителната система,при такова натоварване главата отдавна да е отлетяла в кофата.Хубавато беше,че не скъса и масления филм на двигателното масло,че съм я карал с обикновенно 5w/40, а при продължително максимално натоварване на маторя,нямашли рейсинг масло,къса филма и буталата ще напират да излезнат през капака.Бях строшил един матор на друга марка кола така на времето, като се заиграх на ,,Бързи и Яростни,, по немските аутобани.Наравно със Сааба имах и тоя модел на Хонда,незнам как се води ,ама я ползвах само да качвам ученички по спирките с нея.Също много качествен атомобил,едно динамо само смених и жив ме одраха за него, обачее такава дървена возия,и от към екстри само климатик и електрически прозорци.Отзад теснотия до шия,единствено само две много слаби гаджета могат да седнат там.Един път се излъгах с нея да тръгна на дълг път, и не повторих повече.Така,че нали знаеш какво викат старите хора в България;  ,,Не питай, старило,а питай патило,,;)

honda-civic-coupe-vii.jpg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 часа, franchesko написа:

Майна аз ти се аргументирах защо Сааба е автомобил с главано ,,А,,  и обясних защо ключа е преместен между предните две седалки.Сааб са измислили много иновации, ама човек който не е в час с това име няма как и да ги знае и, често Сааба се плюе, понеже бил грозен.Ами те колите са като жените, грозната понеже е грозна се раздава на макс в леглото и никога не би ти изневерила понеже трябва да компенсира.Хубавелката може да те остави всеки момент на пътя, кога си намери по-стабилен клон за ,който да се хване, капиш?;) Иначе освен окачването друго опелско не се сещам.Имат една версия ,,Грифин,,  за, който и аз тогава не знаех,че с опелски мотор и неволно навих един приятел да си я купи, 3000 кубика 6 гърла с турбо, 200 коня, голям боклук за 6 гърла с турбо да изкараш само двеста вихрогона, и да  ги храниш всеки божи ден с люцерна си е повод са порицание.Харчеше тунджа на поразия, мани.Моят Сааб на 350 000км, беше още с оригиналния пистов ремък от фабриката.Смятай за какъв питбул става на въпрос.като го закарах в официялен сервиз на Сааб в София, ония механика само се кръсти.А на какви натоварвания е подлаган целия мотор на тия километри.Германия цялата от край до край 1800км в двете посоки няколко пъти съм я минавал със закована стрелка на 220км/ч, и нито ще прегрее,нито ще си спука някое съединение,нито ще хвърли глава.Това, ако е мюнхенска кочина  ,те както цял живот имат проблеми с охладителната система,при такова натоварване главата отдавна да е отлетяла в кофата.Хубавато беше,че не скъса и масления филм на двигателното масло,че съм я карал с обикновенно 5w/40, а при продължително максимално натоварване на маторя,нямашли рейсинг масло,къса филма и буталата ще напират да излезнат през капака.Бях строшил един матор на друга марка кола така на времето, като се заиграх на ,,Бързи и Яростни,, по немските аутобани.Наравно със Сааба имах и тоя модел на Хонда,незнам как се води ,ама я ползвах само да качвам ученички по спирките с нея.Също много качествен атомобил,едно динамо само смених и жив ме одраха за него, обачее такава дървена возия,и от към екстри само климатик и електрически прозорци.Отзад теснотия до шия,единствено само две много слаби гаджета могат да седнат там.Един път се излъгах с нея да тръгна на дълг път, и не повторих повече.Така,че нали знаеш какво викат старите хора в България;  ,,Не питай, старило,а питай патило,,;)

honda-civic-coupe-vii.jpg

Франки, ти не се аргументираш, а разказваш приказки.

Аз с моя Москвич така, аз с моя Москвич иначе... Рибарски истории.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 часа, sound написа:

Два бензинови за 5-6 години.

Саунде, даже новата Супра е с двигател на БМВ.

Хич не съм им фен на бенветата, ама откъм двигатели не виждам кой може да им се опре.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами конкретно тези двата бензинови, дето ги слагат на Пежо не са много за хвалба. Че двигателите на БМВ са добри - добри са, но далеч не във всички класове. За Супра - да; за средностатистическата семейна непретенциознна ежедневка - не. Като цяло БМВ е марка за ентусиасти - и хора с пари. Подобно е положението и при Мерцедес, колкото по- нисък клас, толкова повече главоболия. Разбирам ги много добре хората, които искат БМВ или Мерцедес, и кътат там пари събират с години, търсят нещо за 4-5-8 хиляди лева, ама - не става, ако ставаше щях да притежавам някой екземпляр от двете марки, ала ....... какво да си кривя на душата, като ги виждам в какво плачевно състояние са. Инак и в този форум няколко пъти съм го казвал - да имам 15-20 бона за кола, веднага скачам на някоя Х5- ца, въпреки всичките й негативи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, Радул написа:

Франки, ти не се аргументираш, а разказваш приказки.

Аз с моя Москвич така, аз с моя Москвич иначе... Рибарски истории.

Чичо Гошо, защо не си управяш голфовете, ами се занимаваш с неща, с които нито имаш опит нито имаш знания за тях.Сааба нито е кола за всеки майстор,нито за всеки шофьор.Нормално е да изказвам мнение от личния ми опит с марката, та нали това е целта на форума, да споделяме опит и знания.От теб разбрахме ,че е с опелско окачване и, че няма смисъл човек да си купувал кола, която не се била произвеждала.Ами,че то и голф 5-ца не се произвежда повече,ама хората си го купуват.Производитела е длъжен да доствя части до 15 години след ,като е произведен автомобила,така,че какъв е проблема??? Радуле,човече на колко години си? Ама ментално ,по паспорта си ми ясен.Расъжденията ти са точно на четиринайсе годишен хлапак.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, franchesko написа:

Чичо Гошо, защо не си управяш голфовете, ами се занимаваш с неща, с които нито имаш опит нито имаш знания за тях.Сааба нито е кола за всеки майстор,нито за всеки шофьор.Нормално е да изказвам мнение от личния ми опит с марката, та нали това е целта на форума, да споделяме опит и знания.От теб разбрахме ,че е с опелско окачване и, че няма смисъл човек да си купувал кола, която не се била произвеждала.Ами,че то и голф 5-ца не се произвежда повече,ама хората си го купуват.Производитела е длъжен да доствя части до 15 години след ,като е произведен автомобила,така,че какъв е проблема??? Радуле,човече на колко години си? Ама ментално ,по паспорта си ми ясен.Расъжденията ти са точно на четиринайсе годишен хлапак.

Бе ай стига с тоя кенеф бе. Ууу сааб, че сааб. Иновации са праили преди над 10 години. Попаднал бил на ремък на 350к километра .. ми то и ти е тряало да се кръстиш по магистралите, не само майстора в сервиза. Ай стига глупости. Кенефи са. 200 и 270 коня моторите нямат ама изобщо толкова ряз, колкото трябва. Дърти коли са вече, стига ги хвали, в Тролхетан вече почти нищо не се прай. В Гьотеборг некви самолетни тъпотии праят, няма Сааб. Дженерал Моторс йм ебаха мамата с тия опели. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, franchesko написа:

Чичо Гошо, защо не си управяш голфовете, ами се занимаваш с неща, с които нито имаш опит нито имаш знания за тях.Сааба нито е кола за всеки майстор,нито за всеки шофьор.Нормално е да изказвам мнение от личния ми опит с марката, та нали това е целта на форума, да споделяме опит и знания.От теб разбрахме ,че е с опелско окачване и, че няма смисъл човек да си купувал кола, която не се била произвеждала.Ами,че то и голф 5-ца не се произвежда повече,ама хората си го купуват.Производитела е длъжен да доствя части до 15 години след ,като е произведен автомобила,така,че какъв е проблема??? Радуле,човече на колко години си? Ама ментално ,по паспорта си ми ясен.Расъжденията ти са точно на четиринайсе годишен хлапак.

Франки, недей дапишеш под влиянието на забранени в останалия свят субстанции. Ти например кога ще разбереш, че за автомобилите СААБ вече няма производител! Няма завод. Няма кой да произвежда части. Докато при Голф 5-ми Фолксваген си съществува и даже се разраства. Тия филми кой какво е длъжен 15 години са баш рибарски истории на  пиянките пред блока. Производителя е длъжен да осигури гаранционна поддръжка. От там нататък нищо не ти дължи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, Радул написа:

Франки, недей дапишеш под влиянието на забранени в останалия свят субстанции. Ти например кога ще разбереш, че за автомобилите СААБ вече няма производител! Няма завод. Няма кой да произвежда части. Докато при Голф 5-ми Фолксваген си съществува и даже се разраства. Тия филми кой какво е длъжен 15 години са баш рибарски истории на  пиянките пред блока. Производителя е длъжен да осигури гаранционна поддръжка. От там нататък нищо не ти дължи.

Ха-ха гаранционна подръжка, и след пет години, какво правим хвърляме колите на боклука,защото били фалирали.Чичо Гошо, това да не  е миксер за 30 лева , който да метнеш у кофата,защото  след гаранционно няма части.Тука в белия свят са длъжни, на мен ми го потвърдиха от Рено преди няколко месеца, като бях при тях.В Сааб също преди години.Тука във всеки по-голям град си има официялен сервиз на Сааб, понеже Саабите тука, много са харчат, и с какво мислиш, че ги правят, по-тези официялни сервизи??? С чук, клещи и тел ли??? Там при вас във втория свят , може и така да се случват нещата,тука си ума действащи закони.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, franchesko написа:

Ха-ха гаранционна подръжка, и след пет години, какво правим хвърляме колите на боклука,защото били фалирали.Чичо Гошо, това да не  е миксер за 30 лева , който да метнеш у кофата,защото  след гаранционно няма части.Тука в белия свят са длъжни, на мен ми го потвърдиха от Рено преди няколко месеца, като бях при тях.В Сааб също преди години.Тука във всеки по-голям град си има официялен сервиз на Сааб, понеже Саабите тука, много са харчат, и с какво мислиш, че ги правят, по-тези официялни сервизи??? С чук, клещи и тел ли??? Там при вас във втория свят , може и така да се случват нещата,тука си ума действащи закони.

Aбе гастарбайтерчето зидаро- кофражист, какъв е тоя Гошов синдром дето си го развил? Да не би некой Гошо да та е прайл да умиргаш и сега все некви Гошки и Гошовци  ти бръмчат в главата.

На подводния Суринам вика "белия свят". Изяло един кроасан на закуска и си мисли, че е станало френска кокона.... И хич не му идва на акъла, че в тоя "бел Свет" именно той е един от черните. Под нивото на суринамците даже.

СААБ вече нямат представителства в държави, имали сервиз на всяка керемидка по червените фенери. Мхм... щот така иска кофражиста.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...