Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Здравейте,

На 23години съм, уча Архитектура 4та година и от известно време ме мъчи въпроса какво ще правя след дипломирането.

Тъй като по ред причини изключих варианта да се развивам по спецаилността, се насочих към гейм индустрията, с цел да оползотворя натрупаната компютърна грамотност и практически знания от следването, а и тук се включи страстта ми към "open world" игрите. Присъствах на лекция на ARC Academy по-рано тази година където ми дадоха някаква яснота повъпроса, коя сфера на гейм дизайна ще ми пасне най-добре и според мен това се оказа level/enviroment design.Четох и се интересувах възможно най-много, но в крайна сметка се заплетох още повече. Оказа се че научения CAD софтуер и други странични програми не са ми от полза, а трябва наново да трупам набор от моделиращи програми- 3ds Max, Blender, Autodesk Maya, Zbrush, Substance Designer.

Ще се радвам хора минали по-този път или чувстващи неволите ми близки, да споделят съвети:

-Как да подбера правилния набор от програми, тъй като някои от тях се припокриват(като изключим 3ds Max, който се оказа задължителен независимо от всичко)?

-Има ли шанс с минималния си опит да намеря някъде стажантски програми или малки студиа, които да ме въведат бързо в същността на гейм дизайна? Къде да ги търся? Сега ли да ги търся?

-Нужно ли е да се записвам на частни курсове или да наблегна на самоподготовката?

-За да съм в тази сфера, задължително умение ли е да разбирам от код/да кодирам?

-Как Unreal Engine се вписва в картинката и мога ли да го считам за възможна алтернатива?

Всеки друг съвет, който ще ми даде светлина за правилната посока или ще облекчи мъките ми е добре дошъл!

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Щом си 4-та година, значи имаш още една, следователноо първо завърши а после ще се види какво ти се прави след известно време.

Шанса да завършиш архитектура и да ходиш да бачкаш/учиш друго е малък.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Kaloyan.K написа:

а трябва наново да трупам набор от моделиращи програми- 3ds Max, Blender, Autodesk Maya, Zbrush, Substance Designer.

Логиката на различните софтуери е доста близка....като посвикнеш Макс-а, лесно ще се настроиш към блендера примерно...

Няма как само с един продукт... Все едно един графичен дизайнер да каже аз работя само с Illustrator..и да отрича.Corel като средство. Всеки продукт си има места където е силен и съответно...слаб. В края на краищата, времето работа по даден проект е съществен фактор, защото след теб има хора, които чакат резултата от твоята рабоа, за да свършат своята...

ПС Без Макс-а и Мая-та...забрави

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване