Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

След почистване с AdwCleaner, Mozilla не зарежда страници


Препоръчан отговор


Здравейте, и честит Никулден на всички празнуващи!

 

Преди няколко дни почистих с AdwCleaner и от тогава Mozilla се шашна.  Отварям си някой сайт (без значение кой), и си го преглеждам в продължение на няколко мин. Изведнъж спира да ми зарежда страницата все едно няма нет. Каквото и да се опитам да отворя в сайта е без успех. Тръгва да зарежда но все не успява. Даже и да презаредя страницата пак не се получава. Обаче ако реша да отворя същия сайт или друг в нов раздел, всичко си е нормално до следващото забиване.

Пример с youtube:

Пускам някой клип върви си нормално и по едно време клипа спира и се опитва да го зареди но без успех. Цъкам на някой друг клип и се опитва да зареди в адресната лента но не успява. Общо взето от този раздел не може да се отвори нищо повече. Цъкам със скрола на мишката върху друг клип, за да го отвори в нов раздел и всичко си се зарежда нормално до следващото забиване на новия раздел.

 

С Хром страниците се отварят нормално и няма този проблем.

Изтрих мозилата и я инсталирах на ново и пак същото.

Пробвах с изключени добавки и отново без резултат.

 

Пусках JRT и malwarebytes, така че ето и техния доклад.

Разполагам с диск за ОС.

 

 

JRT.txt mb1.txt Addition.txt FRST.txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте и Честит Никулден! :fishing3:

А лог файла от AdwCleaner случайно да пазите? Прикачете и него.

Иначе как преинсталирахте програмата - стандартно от Control Panel-a или я премахнахте напълно с инструмент като Revo?

Аз лично бих почистил кеша на браузъра с Ctrl + Shift + Del и от падащото меню бих избрал everything, след това бих и направил един Refresh => about:support и след това Refresh Firefox..., бих изключил синхронизирането с облака ако има такова и след това бих я деинсталирал с програма като Revo Uninstaller и бих я преинсталирал наново.

Не се знае какво е почистила точно AdwCleaner, почистете DNS кеша също с командата (ipconfig /flushdns), направете Reset на Winsock с командата (netsh Winsock reset) - макар че според лог файла на FRST - Winsock каталога и hosts файла изглеждат наред.

Друго за което се сещам е да изключите проверката на криптираните връзки в Kaspersky, защото създава редица подобни проблеми):

Image-140.png

Ако трябва временно премахнете всички прокси и VPN услуги като Kaspersky VPN за теста.

Като цяло не виждам особени нередности в лог файловете.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен но мисля че това е лог файла от AdwCleaner.

Мозилата я бях изтрил с инструмента geek. Сега изпълних горните стъпки и отново я премахнах.

Само не знам как да спра VPN услугите.

AdwCleaner[S01].txt

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами според лог файла едва ли AdwCleaner е причинила проблема, защото не е намерила и изтрила нищо злонамерено. Дори няма и фалшива тревога. Има само един пакет на Samsung SmartSwitch, но той няма пряко отношение към проблема дори да сте избрали да го премахнете.

Ами VPN услугите би трябвало да са активни долу в системния трей. Или просто деинсталирайте от Control Panel-a програмата:

Kaspersky VPN.

Така би трябвало да се казва според FRST. Иначе при мен се е качвала с името Kaspersky Secure Connection.

За съжаление нямате никакви точки за възстановяване да опитате да върнете системата назад преди проблема.

За друго на този етап май не се сещам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Премахнах VPN на касперски но без промяна. Обаче след като изключих напълно всички процеси на Kaspersky нещата се оправиха.

Явно някой от ъпдейтите нещо бъгва работата с Мозила понеже не съм променял нищо в настройките на AV-та.

 

Някакви предложения ?


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А изключихте ли сканирането на криптираните връзки в Kaspersky, както бях написал? Там има и други настройки и може да разгледате и тях. Интересно обаче, че ако е от Kaspersky би трябвало проблема да го има и в другите браузъри. Важното е, че открихме виновника. Други предложения? Ами освен да се допитате до форумите на Kaspersky и Mozilla или да смените антивирусната с алтернативна (макар че за тази сигурно сте закупили лиценз). Като цяло аз ползвам Kaspersky Security Cloud Free. Не съм запознат с всички настройки на платения пакет, а там има модули за контрол на приложенията и прочие. Знам, че един пич от MalwareTips harlan ги разбира. В нашия форум също има капацитети по Kaspersky. Може да се обърнете към @nikssi да речем или към @tigertron . Поздрави и успех!

Весело изкарване на празника довечера!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да изключих сканирането на криптирани връзки и отново няма промяна. Ще се допитам и до колегите ви както ме посъветвахте, така че ако искате може да приключим темата.

 

Благодаря ви за отделеното време!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 3 седмици по-късно...

Честита Нова Година!

Проблема е решен. Нямам идея как точно но мисля че е от новия ъпдейт на Касперски. Просто изведнъж спря да го прави без да съм пипал каквото и да е.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За много години!

Радвам се, но ние нали така или иначе това го установихме преди 3 седмици?  Благодаря за потвърждението, че са оправили този бъг с последния си patch (предполагам patch B).

Поздрави!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.
Бележка: Вашата публикация изисква одобрение от модератор, преди да стане видима за всички.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване