Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Добър вечер, става въпрос за един евтин рутер, който взех преди няколко месеца от Технополис-TP Link TL-WR841n.Работи 2-3 месеца, нямаше ядове, но една сутрин спря.Имаше буря през нощта и предполагам, че това е причината да спре да работи.Когато го включа, диодчето за WAN премигва в оранжево, все едно нет няма, също така когато компютъра е вързан в същия порт в който беше и когато рутера спря да работи, на задния панел на дъното отново не светят диодите.Та въпроса ми е дали ще го заменят ако го занеса, или да си купувам друг и да не се занимавам с глупости?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не, няма да ти го сменят. Гаранцията не покрива токов удар. Все пак както е казал NCL може да пробваш.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Емил Костов написа:

Гаранцията не покрива токов удар.

Или по-точно изгорял LAN порт от мълния/гръмотевица.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, The Negative One написа:

Имаше буря през нощта

Каква буря през декември месец ?


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, plamen_petrov_80 написа:

Или по-точно изгорял LAN порт от мълния/гръмотевица.

То ако е LAN порт добре, но е WAN порта ;)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"Lan" порта - RJ-45 порта, онова дето влиза кабел в него ...

И гаранцията би отпаднала при всеки изгорял порт - независимо дали той е WAN или LAN.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, plamen_petrov_80 написа:

"Lan" порта - RJ-45 порта, онова дето влиза кабел в него ...

И гаранцията би отпаднала при всеки изгорял порт - независимо дали той е WAN или LAN.

Ти не ме разбра. Рутерът има 4 ЛАН порта. Ако изгори един от тях ще може да се ползва. Изгори ли WAN порта с него е свършено. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Емил Костов написа:

Ти не ме разбра. Рутерът има 4 ЛАН порта. Ако изгори един от тях ще може да се ползва. Изгори ли WAN порта с него е свършено. 

Не, ти не ме разбра! Когато казах Lan порта визирах по принцип, питащия за да стигне до гаранция - ясно че рутера е спрял да прави това което се изисква от него при фабрични опции - но това си е негов частен случай. Дори да изгори само единия ти Lan (от 3-4 възможни), но на теб ти трябва и искаш да не слагаш допълнителни устройства, няма да стане да го върнеш за гаранционна замяна.

DD-WRT и OpenWRT интересува ли ги кой физически е WAN порта?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, plamen_petrov_80 написа:

Не, ти не ме разбра! Когато казах Lan порта визирах по принцип, питащия за да стигне до гаранция - ясно че рутера е спрял да прави това което се изисква от него при фабрични опции - но това си е негов частен случай. Дори да изгори само единия ти Lan (от 3-4 възможни), но на теб ти трябва и искаш да не слагаш допълнителни устройства, няма да стане да го върнеш за гаранционна замяна.

DD-WRT и OpenWRT интересува ли ги кой физически е WAN порта?

Може да стане с тези firmware, може и да не стане, но както и да е. Това е друга тема.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Правиш рекламация пред търговеца и чакаш решение. Ако няма външни признаци като нещо обгоряло около портовете например, може и да мине рекламацията, такива евтинджоси едва ли някой си играе да ги отваря и проверява. Лошото е, че ще трябва да изчакаш все пак да го пратят до сервиза/доставчика, там да му дойде реда и да ти дадат решение. Срока по закон за физически лица е 1 месец.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, The Negative One написа:

Добър вечер, става въпрос за един евтин рутер, който взех преди няколко месеца от Технополис-TP Link TL-WR841n.Работи 2-3 месеца, нямаше ядове, но една сутрин спря.Имаше буря през нощта и предполагам, че това е причината да спре да работи.Когато го включа, диодчето за WAN премигва в оранжево, все едно нет няма, също така когато компютъра е вързан в същия порт в който беше и когато рутера спря да работи, на задния панел на дъното отново не светят диодите.Та въпроса ми е дали ще го заменят ако го занеса, или да си купувам друг и да не се занимавам с глупости?

Ако няма видими причини за да не работи по предназначение би трябвало да ти го подменят гаранционно !

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Емил Костов написа:

Изгори ли WAN порта с него е свършено. 

Абе,пак не е точно така, ама зависи от модела, а и е голяма врътка

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване