Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

предложение за предварително напомняне преди публикуване на нова тема


Препоръчан отговор


kaldata.com е беспорно полезен сайт. за да се улесни работата с търсещите помощ предлагам да се обособи отделна тема под формата на инструкции 'как да зададем въпрос' така че на отговарящите да не се налага всеки път да повтарят едни и същи неща от рода на: най-напред дайте данни за hardware-а и software-а, с които имате проблем.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

може би трябва да се изнесе на по-видно място още в началото на форума като отделно съобщение. така както е сега:

Начало - Хардуер - Общи хардуерни въпроси - Crystal Sphere Error 404 или Kак да задаваме правилно въпроси - е доста трудно за откриване.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Където и да го сложиш този надпис, не можеш да спреш хората да пускат теми от вида: "Немога да инсталирам Viber, помощ!!!" или "Компютърът ми замръзва, какво да правя?" :D . Хората просто ги мързи да гледат. Ето, и ти пусна тема с предложение, въпреки, че малко по-надолу има тема "Какво бих променил в Калдата" ;) .

Пък и като разпитваме, темите стават по-дълги, с повече постове. Което е полезно за форума.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, kolon написа:

за да се улесни работата с търсещите помощ

Има "търсачка" и някъде е написано = първо потърси и ако не намериш подобна тема = тогава направи.

Да, има достатъчно теми. Примерно за "син екран", компютъра ми "замръзна" ... но все пак потребителя трябва да прочете правилата и да ги следва. 

Тук може да се направи раздел = как да си зададем въпроса, но преди това има търсачка ... е някои не умеят да търсят или ги мързи ...

Все пак има и глобални "търсачки" ... и да не забравяме основното: Това е свободен форум, а не "бюро справки" ... ;) 

Защото повечето справки са в ръководствата които би следвало потребителя на изделието да прочете и ако не може да се справи с изделието = да се свърже с центъра за обслужване на устройството или софтуера ...

преди 11 минути, RudeBoy написа:

Пък и като разпитваме

Бих се изразил по следния начин: Насочваме човека който има проблем сам да го реши. ;)


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, dioib написа:

и не умеят да търсят или ги мързи ...

Все пак има и глобални "търсачки" ... и да не забравяме основното: Това е свободен форум, а не "бюро справки" ... ;) 

Защото повечето справки са в ръководствата които би следвало потребителя на изделието да прочете и ако не може да се справи с изделието = да се свърже с центъра за обслужване на устройството или софтуера ...

Някои като теб колкото и да търсят инфо за 3-те или 4-те вече фалита на БКП, пак ще задават подобни въпроси.

преди 4 часа, dioib написа:

Бих се изразил по следния начин: Насочваме човека който има проблем сам да го реши. ;)

Точно затова форума няма да ти помогне.

преди 4 часа, RudeBoy написа:

ората просто ги мързи да гледат. Ето, и ти пусна тема с предложение, въпреки, че малко по-надолу има тема "Какво бих променил в Калдата" ;) .

Отговора го насочвам не към теб  към другаря по горе - Може да се помогне на човек който иска да му бъде помогнато . Иначе ще има хиляди теми с въпроси и с хиляди отговорени въпроси .

Дано ме е разбрал :)

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, miro20 написа:

Точно затова форума няма да ти помогне.

Форума е платформа за обсъждане на теми, а не за решаване на проблеми. ;) 

И реално ми помага в декларираните ми интереси. ;) = Получавам си информацията която ми е необходима. :)

преди 4 часа, miro20 написа:

Дано ме е разбрал :)

Теб съм те разбрал и затова съм ти се обяснил в любов даже. :) 

Ти не си ме разбрал = Това е твоя проблем. ;) Тук аз няма как да ти помогна, защото ти не желаеш да ти се помогне. :) = Зациклил си в миналото ... там живееш ... :) не тук и в някаква там сегашна реалност ... :) = Типично поведение на консуматор. :)  

п.п. За проблеми има специализирани форуми, а така също екипи по поддръжката. ;) Както и сервизи...

Мире ... не че се чуда, но защо си още в миналото ... ползвай интернет по предназначение, а за останалото = да ти приличам на секретарка или секретар ... = кой реално да качва неща в мрежата ... :) 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 13.01.2021 г. в 4:09, dioib написа:

Мире ... не че се чуда, но защо си още в миналото ... ползвай интернет по предназначение

Именно. Само че ти послушай този съвет. Личните ти болезнени  пристрастия и обсебвания от моята скромна милост, и това да ме споменаваш в какви ли не теми и в какъв ли не аспект, не е "ползване по предназначение".

Има раздел "психо помощ", и не само в този форум . :hush:

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, miro20 написа:

Има раздел "психо помощ", и не само в този форум . :hush:

 Я покажи къде е. Ако не го покажеш, отново доказваш че си само един долен ЛЪЖЕЦ и СПЕКУЛАНТ. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, miro20 написа:

Я, какви раздели имало в този форум, никога не съм знаел :doh: Обаче никак не съм учуден, че ти знаеш за тях. Та нали именно ти си човекът с най-голяма нужда от психиатрична помощ?

В тази връзка - какво стана с оня зъл санитар със зелените чорапи? Още ли те тормози, или вече говори с лекуващият те психиатър, да го премести в друго отделение?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти много неща не знаеш, и това е очевидно, дори няма нужда да си признаваш. Това обаче не ти пречи да сер... да тролиш из темите с простотии и спам.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма на света човек, който знае всичко, Мирко. Е, освен теб де, ама то за това аз пиша от вкъщи, а ти от психиатрично отделение под зоркия поглед на някой зъл санитар със зелени чорапи. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Всъщност, съвсем коректно ти обясних нещо което не знаеше /едно от многото неща които не знаеш/  и за удобство  ти дадох линк.

Можеше просто да ми благодариш .  :) 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване