Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Интересен проблем с интернет


Препоръчан отговор


Здравейте банда!

Тази сутрин се наложи да си сменя рутера и след смяната се обадих на доставчика си (Булсатком) да ми вкара новият MAC адрес на рутера, за да ми тръгне интернета.

Всичко точно, обаче както бяха окей нещата, от сутринта ми изгасна лампичката на WAN порта, сменяхме рутери по телефона с техниците, вкарах кабела и в лаптоп, но по всичко си личи, че в този кабел няма искра (А до преди няколко часа си имаше перфектен интернет т.е след смяната на рутерите).

При мен е и захранването на оптиката, всичко си работи, само където рутерите не отчитат че съм вкарал WAN кабел.

Сега чакам посещение от техници и оторизиране на проблема.

Според вас как се е получила тази цялата дъндания?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Медия конвертора или самия кабел. Прекримпни набързо две нови RJ-та на този кабел или тествай с друг, готов кабел


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не разбирам момчета, нямам никакви други кабели ще чакам момчетата да дойдат възможно по-рано и дано да успеят да отстранят проблема, защото заради тази авария сега нямам и ТВ.

Неприятен случай, за рутерите с две ръце че не са изгоряли, защото работеха и двата до последно. ЛАН картата на лаптопа също е здрава (Лаптопа е на 2 месеца). Всичко свежда, че проблема е в кабелчето, но пък не знам как така заради една смяна на рутери ще даде фира, като до преди няма и 3 часа имах идеален интернет.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Baininja написа:

Не разбирам момчета, нямам никакви други кабели ще чакам момчетата да дойдат възможно по-рано и дано да успеят да отстранят проблема, защото заради тази авария сега нямам и ТВ.

Неприятен случай, за рутерите с две ръце че не са изгоряли, защото работеха и двата до последно. ЛАН картата на лаптопа също е здрава (Лаптопа е на 2 месеца). Всичко свежда, че проблема е в кабелчето.

 

Ако не е тайна, кой е доставчика и какво точно устройство/устроства са ти дали от там? Питам, защото сега се намесва и IPTV.....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, NewRedDragon написа:

Ако не е тайна, кой е доставчика и какво точно устройство/устроства са ти дали от там

Доставчикът е Булсатком, устройствата са лично мои закупувани от мен.

TP-Link WR740N и Tenda N301.

За ТВ Приемника не мога да ти кажа точно, Fusion се води, но той по начало е извън играта.

Има интернет има ТВ, няма т.е няма.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Baininja написа:

защото работеха и двата до последно

Ами то всяко едно нещо работи до последно... ...до преди да изгори.

Виж си адаптера щом е при теб дали изобщо работи.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Bubbles написа:

Ами то всяко едно нещо работи до последно... ...до преди да изгори.

Виж си адаптера щом е при теб дали изобщо работи.

Изведнъж два рутера и лан карта на нов лаптоп ли ще изгорят? 

Не казвам че е невъзможно, но много ме съмнява.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Baininja написа:

Изведнъж два рутера и лан карта на нов лаптоп ли ще изгорят? 

Не казвам че е невъзможно, но много ме съмнява.

Аз не разбрах нещо - във вас (в апартамента) какъв кабел влиза - обикновен UTP/FTP или оптично влакно? Ако е оптично влакно, то трябва да си ти сложили някакво устройство (дали чисто ONT или някакво комбо).... просто, това:

Цитат

При мен е и захранването на оптиката, всичко си работи

не го разбирам точно....

ПС: Булсат, по спомени май реагираха до 72 часа от подаване на заявка за посещение на тех. екип

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, Baininja написа:

Изведнъж два рутера и лан карта на нов лаптоп ли ще изгорят? 

Не казвам че е невъзможно, но много ме съмнява.

То едното(Основното) като изгори, останалите просто не работят.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Кабела тества ли, а порта на рутера?

Вземаш наличния кабел - поставяш единия край в компютъра, а другия в Lan порта на рутера - ако свети занчи кабела е добре, виж дали и реално ще получиш IP от рутера и дали можеш да влезеш в настройките му. След това ръгаш в WAN порта и там ако свети значи порта също работи.

Тест можеш да направиш и между двата рутера WAN to LAN, LAN to LAN, WAN to WAN - все трябва да светне. И накрая пробваш и Оптика към LAN и няй вероятно няма да светне защото проблема ще да е някъде там. Може да завъртиш кабела също - тоест коя букса къде да влиза, понякога просто не застава добре.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Проблемът е изгорял ЛАН порт на медия конвертора. Техниците ще дойдат и ще го сменят с нов. Постоянно се случва.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обадиха ми се от доставчика и се оказа, че е изгорял медия конвектор и в най-близко време ще бъде отстранен проблема, благодаря за отговорите.

П.С. Добре че имам ТВ Бокс, че все пак да мога да гледам някаква ТВ, чрез мобилните данни на телефона. 😀

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Baininja написа:

Обадиха ми се от доставчика и се оказа, че е изгорял медия конвектор и в най-близко време ще бъде отстранен проблема, благодаря за отговорите.

П.С. Добре че имам ТВ Бокс, че все пак да мога да гледам някаква ТВ, чрез мобилните данни на телефона. 😀

Внимавай, че много бързо ще ги изхабиш. И какво значи в най-скоро време. Идват и сменят конвертора.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Емил Костов написа:

Внимавай, че много бързо ще ги изхабиш. И какво значи в най-скоро време. Идват и сменят конвертора.

Ами като знам че посещенията им са до 72 часа със сигурност ще си почакам, ама като съм се хванал на хорото.. Ще го играя

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Baininja написа:

Ами като знам че посещенията им са до 72 часа със сигурност ще си почакам, ама като съм се хванал на хорото.. Ще го играя

За смяна на повредено оборудване 72 часа?!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Емил Костов написа:

За смяна на повредено оборудване 72 часа?!

По телефона ми казаха, в рамките на 72.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Емил Костов написа:

За смяна на повредено оборудване 72 часа?!

Така е при булсат. Аз ползвам сат тв от тях (рядко - за караваната) и съм се бъзикал за приемника - отговора винаги е: До 72 часа ще ви посети екип на адреса :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Baininja написа:

По телефона ми казаха, в рамките на 72.

Е това означава, че и по-рано могат да дойдат. Все пак не се налага сплайсване на оптика или нещо подобно, което да отнема техническо време.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване