Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с възтановяване на профил


Препоръчан отговор


Здравейте, имам следния проблем, който повече от месец не мога да разреша.Излязох от фейсбук акаунта си, без да се усетя, че не си знам паролата.Пощата е неактивна от много време.Опитах със забравена парола, но кода не се изпращаше на телефона ми и за това пробвах няколко пъти на налучкам паролата си.Грешка😄Блокираха ме за известно време и след това започнах на ново с опитите.Този път вече започнах да получавам код на телефона си, вкарвам го след това ми излиза прозорец, в който трябва да избера с кой телефонен номер и поща ще се удостоверявам.Вкарвам новата поща и като натисна бутона ДОБРЕ ми изпраща на  10 цифрен код за защита.И тук идва нов проблем, в имейла пише вкарайте този код в браузера си, обаче в страницата на фейсбук не ми излиза никъде място на където на го сложа. Тоест стои си страницата с вкарания имейл и телефон и бутона добре.Ако натисна отново този бутон ми изпраща нов код.Пробвах и с трима приятели, но пак стигам до тук. И се въртя в един омагьосан кръг.Писах на съпорт ,но никакъв отговор. Моля ако някой е имал такъв проблем или знае къде трябва да се сложи 10 цифрения код да пише. Благодаря предватително, желая ви хубав ден😊

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, IvMihaylova написа:

Здравейте, имам следния проблем, който повече от месец не мога да разреша.Излязох от фейсбук акаунта си, без да се усетя, че не си знам паролата.Пощата е неактивна от много време.Опитах със забравена парола, но кода не се изпращаше на телефона ми и за това пробвах няколко пъти на налучкам паролата си.Грешка😄Блокираха ме за известно време и след това започнах на ново с опитите.Този път вече започнах да получавам код на телефона си, вкарвам го след това ми излиза прозорец, в който трябва да избера с кой телефонен номер и поща ще се удостоверявам.Вкарвам новата поща и като натисна бутона ДОБРЕ ми изпраща на  10 цифрен код за защита.И тук идва нов проблем, в имейла пише вкарайте този код в браузера си, обаче в страницата на фейсбук не ми излиза никъде място на където на го сложа. Тоест стои си страницата с вкарания имейл и телефон и бутона добре.Ако натисна отново този бутон ми изпраща нов код.Пробвах и с трима приятели, но пак стигам до тук. И се въртя в един омагьосан кръг.Писах на съпорт ,но никакъв отговор. Моля ако някой е имал такъв проблем или знае къде трябва да се сложи 10 цифрения код да пише. Благодаря предватително, желая ви хубав ден😊

В телефона трябва да има поле, където да го вкараш.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И през телефона и през компютъра се стига до едно и също положение. Прикачвам снимка.. Може би аз нещо не правя както трябва😔

IMG_20210211_120635.jpg

Като натисна добре и на имейла идва този код, при повторно натискане нов код изпраща... 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И каво си влезеш в пощата какво се случва?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето това е имейла който получавам. Това е новата поща която подавам. 

IMG_20210211_130123.jpg


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Някъде трябва да има поле за въвеждане на този код. Със сигурност има. Преди 2 месеца правих същата процедура на един познат. Различката, беше че използваше Gmail. Нищо друго. Но понеже стана бързо не си спомням вече стъпките. Вижте и в профила си във ФБ. Ето нещо като примерен вариант

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Емил Костов написа:

Някъде трябва да има поле за въвеждане на този код. Със сигурност има. Преди 2 месеца правих същата процедура на един познат. Различката, беше че използваше Gmail. Нищо друго. Но понеже стана бързо не си спомням вече стъпките. Вижте и в профила си във ФБ.

Никъде на намирам такова поле или аз поне не го виждам.Пробвах горе където е изписан адреса на фейсбук страницата,защото за мен това е браузера- нали така пише в имейла. По принцип в други имейли за подвърждение -не от фейсбук, има директен линк. Направо не знам или аз съм тъпа😂😏 или нещо не е наред.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо опитайте от компютър като изключите ако имате всякакви адблокъри и изобщо всичко което блокира реклами, защото много е вероятно липсващият ви прозорец в който се въвежда кода да е блокиран от тях точно.

Или пробвайте с друг браузър в който сте напълно сигурна че няма никакви адблокъри или всички такива са изключени напълно.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, grizly написа:

Изключете ако имате всякакви адблокъри и изобщо всичко което блокира реклами, защото много е вероятно липсващият ви прозорец в който се въвежда кода да е блокиран от тях точно.

Или пробвайте с друг браузър в който сте напълно сигурна че няма никакви адблокъри или всички такива са изключени напълно.

Благодаря за отговора! Може ли малко помощ, как да изключа тези адблокери? Възможно ли е да имам този проблем на телефона и на компютъра? 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

да, има в настойките блокирани известия,реклами и изкачащи прозорци. Но в момента не ми изпращат пак смс, защото много пъти опитвах от сутринта.Ще пиша

когато пробвам с променените настройки.Много ви благодаря, много се надявам това да е бил проблема😊 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване