Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Моля за два съвета за Рено лагуна.


Препоръчан отговор


Приятели, имам рено лагуна 1.8 мотор Бензин 90 коня, края на 1995 година. Долу горе ми чатка акъла и имам малко хабер, вероятно ще посетя майстор ако не мога сам да реша проблема, но сега питам понеже съм на вила и на близо няма. Първа скорост влиза трудно, останалите си влизат нормално, но първа конкретно не влиза повечето пъти когато е спряна колата, ако е в движение 5 км, примерно си влиза. И второ, всичко останало си работеше нормално, но в момента в който сложих трансмитер на мястото на запалката изплю две изскри и сидито изключи, след което спря и парното (Което си работеше без забележки), Та парното може ли да е спряло от прекъснат бушон? И вие ако имате рено като моето, имате ли проблема с първа скорост?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия си заминава и си иска смяна. И аз имах проблем с Audi 80 1995-та 1.9ТДИ 90 коня само че 5-та влизаше трудно. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, PsyManDelic написа:

Скоростната кутия си заминава и си иска смяна. И аз имах проблем с Audi 80 1995-та 1.9ТДИ 90 коня само че 5-та влизаше трудно. 

А за парното което дпря да бачка след двете искри, дали е бушон или?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За свирката ще ти кажа - изгорял е предпазител. Някой идиот я е свързвал и е разменил поляритета, За запалка няма значение, но трансмитерът може би е отпътувал към вечните ловни полета. По принципвсичките свирки (особено по-мощните) се свързват с 2 проводника,- един постоянен за паметта и втори прекъсваем от контактния ключ. Предполагам че е свързал двете на едно и ти яде акумулатора.

За скоростите посети сервиз. Може и нещо да се е разхлабило, луфтове или клеясали въжета, не съм запознат с твоята.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, Филипов написа:

За свирката ще ти кажа - изгорял е предпазител. Някой идиот я е свързвал и е разменил поляритета, За запалка няма значение, но трансмитерът може би е отпътувал към вечните ловни полета. По принципвсичките свирки (особено по-мощните) се свързват с 2 проводника,- един постоянен за паметта и втори прекъсваем от контактния ключ. Предполагам че е свързал двете на едно и ти яде акумулатора.

За скоростите посети сервиз. Може и нещо да се е разхлабило, луфтове или клеясали въжета, не съм запознат с твоята.

За парното имаш предвид нали? :)
Защо да заминава ск кутия след като не иска да влезе първа?  Масло, тампони или жило?  Например задната скорост влиза по същия начин както първа, саммо че се дърпа на горе, мисля че има връзка


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Rumen Velev написа:

За парното имаш предвид нали? :)
Защо да заминава ск кутия след като не иска да влезе първа?  Масло, тампони или жило?  Например задната скорост влиза по същия начин както първа, саммо че се дърпа на горе, мисля че има връзка

Защото, ако е читава скоростната кутия 1-та ще влиза нормално. Така може да те изкара доста време, може би година-година и половина докато не се откаже тотално, но там ти ще усетиш вече и дано да не откаже на пътя. Със старата кола Audi беше същия начин, но така и не я смених карах 1 година така и после продадох колата.

Не ти е двигател, носач или ръчна че да има нещо общо с масло, тампон и жило.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, PsyManDelic написа:

Защото, ако е читава скоростната кутия 1-та ще влиза нормално. Така може да те изкара доста време, може би година-година и половина докато не се откаже тотално, но там ти ще усетиш вече и дано да не откаже на пътя. Със старата кола Audi беше същия начин, но така и не я смених карах 1 година така и после продадох колата.

Не ти е двигател, носач или ръчна че да има нещо общо с масло, тампон и жило.

Нали скоростната кутия има масло, или някой тампон, защо останалите предавки влизат нормлно, предполагам че ако беше скоростна кутия като цяло, щяха трудно да влизат. Е ако първа откаже на пътя, ще тръгна на втора евентуално, ама....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, Rumen Velev написа:

Нали скоростната кутия има масло, или някой тампон, защо останалите предавки влизат нормлно, предполагам че ако беше скоростна кутия като цяло, щяха трудно да влизат. Е ако първа откаже на пътя, ще тръгна на втора евентуално, ама....

Нарича се трансмисионно масло. Щом си знаеш своето и не слушаш какво ти се говори- добре. Няма какво повече да кажа по темата. Няма да тръгнеш с отказана скоростна кутия, но все тая ти ще си патиш. Лека вечер!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей две лагуни имахме едната

1.8 90к.с 1997г

Другата 2.0 113к.с 1995г

И на двете първа предавка влизаше трудна при втората имахме проблем с виене на втора оказа се, че е сменявана от 1.8 което не правеше проблем.

Карай спокойно.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, PsyManDelic написа:

Нарича се трансмисионно масло. Щом си знаеш своето и не слушаш какво ти се говори- добре. Няма какво повече да кажа по темата. Няма да тръгнеш с отказана скоростна кутия, но все тая ти ще си патиш. Лека вечер!

Не се сърди колега, не исках да кажа това, просто  изказвам мнение и давам предположения! 
 

 

преди 6 часа, Kristian Denkov написа:

Здравей две лагуни имахме едната

1.8 90к.с 1997г

Другата 2.0 113к.с 1995г

И на двете първа предавка влизаше трудна при втората имахме проблем с виене на втора оказа се, че е сменявана от 1.8 което не правеше проблем.

Карай спокойно.

Не разбрах какво се оказа? Сменя вана?   Тоест, аз как да се справя с този проблем?  :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Rumen Velev написа:

Не се сърди колега, не исках да кажа това, просто  изказвам мнение и давам предположения! 

Не се сърдя. Щом даваш предложения, защо си пуснал темата тогава? Казвам ти откъде е проблема, за скоростната кутия. За парното нищо не мога да кажа.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се оправя казвам, че всички са така две имахме и на двете коли първа винаги влиза трудно.

 

Сега сме с пежа задна пък влиза трудно.

Карай и не се плаши ако няма виене тресене т.н няма проблем,а и скоростите са от сорта на 150-200лв

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Авторе аз имах преди години Audi A3 1.9 tdi и 1-ва предавка спря да влиза. Закарах я на един приятел, който има сервиз, и той предположи тампон.Но поиска първо да пробва да налее една тефлонова добавка в трансмисионното масло.И след това проблема изчезна и забравих за него.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 24.02.2021 г. в 6:25, Kristian Denkov написа:

Не се оправя казвам, че всички са така две имахме и на двете коли първа винаги влиза трудно.

 

Сега сме с пежа задна пък влиза трудно.

Карай и не се плаши ако няма виене тресене т.н няма проблем,а и скоростите са от сорта на 150-200лв

Кое конкретно е от сорта 150-200 лева? То тръгна ли скороста кутия да сменям...  Допитах се с мйстор, връзката била или с задната която влиза като първата, или маслото, защото трябвало да се прочисти и обезвъздуши, какво било задръствало тампон мъркуче на първия тампон който влие на влизането на първа и подобни.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се занимавай наистина опитай с тампон на скоростите и маслото смени ако ти се дават пари но ние не сме се занимавали влизаше трудно но всичко беше окей. 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване