Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Задравейте

Телевизорът е закупен от Германия...

https://www.samsung.com/uk/support/mode ... 8090YSXZG/

Проблема е в това, че на Страна Регион мога да избера Австрия, Германия или Швейцария...

Не мога да гледам със стайна антена DVB-T програми в България или сателит

Има ли някаква опция от тайното меню или софтуерно чрез ъпдейт да променя Германия на България за Страна Регион!

 

Редактирано от Филипов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Толкова ли е трудно да напишеш ,модела в текстов вид? Samsung UE55D8090YS Слагай Финландия!

Къде се намираш? Страната не може да ти пречи за ефирно приемане. В някои случаи трябва външна антена. Из някои райони дори и с нея няма сигнал. В големите градове не би трябвало да има проблем.

За сателит трябва сателитна антена с конвертор. Само че не знам дали има сателитен вход и какво искаш да гледаш след като всичко интересно е кодирано, Ужким имало DVB-T/C/S2

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Филипов промени заглавието на Samsung UE55D8090YS Smart Tv Страна Регион

Не мога да избера Финландия. Имам избор само от три държави По горе съм ги посочил

В Германия Телевизора работише със сателит и карта

Тук съм го пробвал със сателит и антена, но заради регионалните настройки Имам чувството, че са зададени др честоти...

Това е Геоблокинг за мен

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите Не ми помогнаха!

, но моля пишете по модела ТВ! 

към момента няма решение...

Забекежка

Желая по малко Обиди - Off Topic и т.н.

Никой не е застрахован ТВ, който имам е Премиум!

За разлика от тези, които се продават в България! В шлехт вериги..

Така, че...

Отговори! 
 

За това е форума 

Да си помагаме...

 

П.П.

като изкарате 1500 € минимум за ТВ Елате да спорите с мен...

Цотирам @Филипов 

Нито запознат нито нищо Не стига че ми държи тон а и дава грешна информация

От първият пост!

Сажалявам!


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За D сериите няма инфо - пиши/звъни на Samsung support
https://www.samsung.com/bg/info/contactus/
Приготви си серийния номер на телевизора!
 

преди 6 минути, andrianivanov написа:

Забекежка

И аз имам забележка - четеш ли си поста преди да го публикуваш? Защото е леко трудно да се чете това съдържание

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Снощи съм пробвал какво ли не

Влязах в Сервиз Менюто!

Държавите са сиви...

Софтуерният Ъпдейт Не мога да разбера наличен ли е За модела ТВ!

Наистина е сложно, но за всичко това... Не бих отворил тема!

Имам Хромкасти 1 2 поколение Епъл ТВ 4К, но защо да ги ползвам, като мога да гледам ТВ без интернет?

Нали това е идеята, но кой плаща 
За да сме онлайн плюс платени услуги?

За какво са всички тези Услуги при положение че има Геоблокинг?

Чакайте малко 

Да Ви зачеша Не сме ли в Европа Германия къде е България също...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Идеята ми е да гледам ТВ 

Просто казано в България През DVB-T или Sat

а не платени услуги На мен не ми трябват канали които мога и през интернет да гледам...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, andrianivanov написа:

Идеята ми е да гледам ТВ 

Просто казано в България През DVB-T или Sat

а не платени услуги На мен не ми трябват канали които мога и през интернет да гледам...

Само две думи от мен, а вие проверете в представителството на Самсунг!

На задния капак на телевизора ви е написан на стикер модела   UE55D8090YS.    Ако към крайните символи беше добавено следното   /12  това значи, че моделът е пригоден за работа и в източна Европа - сиреч и за България.  Или с две приказки, това производство на телевизора си остава за вътрешна употреба в ГЕРМАНИЯ. Справка ще направите в представителството на фирмата!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Kolev71 написа:

проверете в представителството на Самсунг!

 

преди 24 минути, цър-вул написа:

За D сериите няма инфо - пиши/звъни на Samsung support
https://www.samsung.com/bg/info/contactus/
Приготви си серийния номер на телевизора!

Пишем, ама явно не се чете

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, цър-вул написа:

 

Пишем, ама явно не се чете

Сега ти казвам така!!! Гледай си работата и там където не ти е ясно, не прави забележки на хората. Нали виждаш, че постът ми не беше довършен бе рошльо! Изкара се голям разбирач на всичко, произвеждано по този свят! Не чувстваш ли малко неудобство, че пишеш на ляво и надясно?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Kolev71 написа:

Сега ти казвамтака!!! Гледай си работата и там където не ти е яснои, не прави забележки на хората. 

А аз да ти кажа така - не правя забележка на теб, а подкрепих мнението ти! Ама ти си пали...
И сега е ред да те захапя, за да не си мислииш нещо - кое трябва да се разбира - за поддръжката? Ням,а да му правя ремонт, я!
Та, сложи си юздата, моля!
Дадох координати за връзка!!!!!!!!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, цър-вул написа:

А аз да ти кажа така - не правя забележка на теб, а подкрепих мнението ти! Ама ти си пали...

Не ме интересува твоето мнение. Ако беше написал нещо полезно към питащият, нямаше да има този мой коментар.

"Ням,а да му правя ремонт, я!"

То само това остана - ти да вземеш да правиш ремонт на изправен телевизор.

При закупуването на телевизора, питащият не се е досетил да каже, че последният ще работи и в...България

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Нима координатите за връзка с представителството на Samsung не са полезна информация? Простащина те подгонила!
https://www.samsung.com/bg/info/contactus/

Цитат

Поддръжка на продукти

 

Чат в реално време

от Понеделник до Петък от 09.00 до 18.00 часа
Начало на чата 

 

Имейл поддръжка

Изпратете имейл и ще получите отговор.
Изпратете ни съобщение 

 

Поддръжка по телефона

Позвънете ни и ще говорите с обслужване на клиенти.

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не искам да се карате...

Но въпроса наистина е скандален 
Давам за пример

Да си купите Galaxy и да се ползва само в Германия

Всеки ще е ядосан!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, andrianivanov написа:

Не искам да се карате...

Но въпроса наистина е скандален 
Давам за пример

Да си купите Galaxy и да се ползва само в Германия

Всеки ще е ядосан!

Приятел!

За много стоки от електротехническата и радио и телевизионната индустрия е така и това не е от вчера, а от много, много години.

Пример: За какво му е на един американец PAL или SECAM  на телевизора, когато при тях се ползва NTFC? По този начин се спестяват чипове и елементи за добавяне на PAL и SECAM. Съответно, цената на изделието намалява, независимо че шасито на телевизора е предвидено за всичките декодери. Тяхното място на платката е празно. Даже и великите китайски производители спазват тази норма. Ето ти един пример с телефон. Погледни посинелия текст!

Има си приети стандарти и норми и последните се спазват.

 

 

ScreenShot002.jpg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, andrianivanov написа:

Но въпроса наистина е скандален

Изобщо не е скандален! ТВ е купуван в Германия с настройки за Германия. Скандално щеше да е ако в Германия не работи.
Свърза ли се със Самсунг България? Имат си и чат на живо...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, цър-вул написа:

Изобщо не е скандален! ТВ е купуван в Германия с настройки за Германия. Скандално щеше да е ако в Германия не работи.
Свърза ли се със Самсунг България? Имат си и чат на живо...

И тук да те допълня, ако разрешиш.  Според мен, ако се обади на представителството в България, едва ли ще получи адекватен отговор попадайки на някоя мома, сложена да вдига телефона. Човека отговарящ на такива въпроси трябва да е компетентен за да повярва питащият в него. Затова - към съпорта, който е директен на SAMSUNG!

Това разбира се, може да се поправи. За целта трябва да се знае кодът на настройките за сервизното меню, което се вкарва чрез дистанционното. После само ще измени  примерно с ДА или НЕ тези настройки, които са за съответния регион. Проблемът (то не е проблем въобще)  е малко боравене със софтуера. Тези неща ги има описани в техническоито ръководство предоставено на сервизите, оторизирани да поддържат техниката на фирмата, а не в това ръководство за настройки, с което се продава изделието.

"Цотирам @Филипов 

Нито запознат нито нищо Не стига че ми държи тон а и дава грешна информация

От първият пост!

Сажалявам!"

Нито ви държи тон, най малкото ви дава грешни отговори.

Лошото е, че вие сте 1 от 99,9% от хората, които не са наясно с много норми и международни споразумения в тези области. Но то не е и задължително да знаете всичко.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Цитат

чрез обаждане до Центъра за обслужване на клиенти на телефон: 0800 111 31 (национален безплатен телефон за връзка) или на кратък номер *3000 (цена на един градски разговор или според тарифата на мобилният оператор). Работно време: от Понеделник до Петък, от 09 до 18 часа

Звъни и ще го пренасочат към когото трябва. И ще му разкажат инструкциите за смяна на региона за модела.

преди 15 минути, Kolev71 написа:

Според мен, ако се обади на представителството в България, едва ли ще получи адекватен отговор попадайки на някоя мома,

Това не ти е кварталният интернет доставчик...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, цър-вул написа:

Изобщо не е скандален! ТВ е купуван в Германия с настройки за Германия. Скандално щеше да е ако в Германия не работи.
Свърза ли се със Самсунг България? Имат си и чат на живо...

Вчера говорих с през англоезичния им сайт Не ми дадоха задоволителен отговор.

Да ми предоставят софтуерна актуализация 

Тогава ще спра да пиша

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, andrianivanov написа:

Вчера говорих с през англоезичния им сайт Не ми дадоха задоволителен отговор.

Да ми предоставят софтуерна актуализация 

Тогава ще спра да пиша

Аз това именно съм написал:  Тези неща ги има описани в техническото ръководство предоставено на сервизите, оторизирани да поддържат техниката на фирмата, а не в това ръководство за настройки, с което се продава изделието.

Ако на всеки почнат да раздават наляво и надясно този тип документация, всеки ще се пише майстор и последствията за гаранционния ремонт  ще са за тяхна сметка.  Ако е необходимо да направиш операция на даден човек, нима си мислиш че хирурга е длъжен да ти даде скалпела в ръцете ти. В това ръководство се намират всички начини на настройка и управление, след като телевизорът е слязъл от конвейра. От там насетне следва пълно ОТК и изпращането му към склада за опаковка.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 часа, andrianivanov написа:

Да ми предоставят софтуерна актуализация 

Която може да е с видимо меню за избор на регион

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес ще се свържа с българската подръжка Да видим какво ще кажат...

По късно ще пиша за развитието 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди малко раговарях с Оператор

Насочи ме към регионален сервиз...

Обяснението беше, че нищо не мога да направя по въпроса

Към момента след разговор по тел 
майстора или инжинерна не е наличен в официалния сервиз в Сливен...

Пълно губене на време!

Нама значение кой ми вдигна... 

Секретарка или...

Въпроса е, че всичко това се плаща 

Настройките се оправят в Service Menu то, но аз не съм запознат Как?

Имам др ТВ в апартамента ми на морето Закупен от Германия Sony Bravia

За същия Незнам какво ме очаква още

Въпроса е, че съм за две седмици в единия от апартаментите си и не мога безплатна ТВ да гледам

Наистина е тормоз

Разбирам от компютри Партньор съм бил на Microsoft, но неща, сфери в които не съм специализиран

Питам!

Цялата работа е, че съм разочарован от всичко

преди 14 часа, Kolev71 написа:

Аз това именно съм написал:  Тези неща ги има описани в техническото ръководство предоставено на сервизите, оторизирани да поддържат техниката на фирмата, а не в това ръководство за настройки, с което се продава изделието.

Ако на всеки почнат да раздават наляво и надясно този тип документация, всеки ще се пише майстор и последствията за гаранционния ремонт  ще са за тяхна сметка.  Ако е необходимо да направиш операция на даден човек, нима си мислиш че хирурга е длъжен да ти даде скалпела в ръцете ти. В това ръководство се намират всички начини на настройка и управление, след като телевизорът е слязъл от конвейра. От там насетне следва пълно ОТК и изпращането му към склада за опаковка.

@Kolev71

Аз съм стар акаунт...

За това е форума на Калдата

Питай Калин за справка!

Парите за такава техника Не ги бера по дърветата а в България не се продава

Да пиша ли кой с какъв ТВ е тук

В България хората са масово бедни и нямат пари

Не е смешно... 

Така ни докараха, но моля не се подигравай с мен!

Всички имат най-евтиния Андроид ТВ Такъв който може да се намери в макетите за електроника

Никой не съм видял в България да тества последен модел iPhone...

Пък за MAC и т.н.  Изобщо, ако има
 

Извинявай

Всички са в стъклени витрини!

Такаче с мен

Не се спори за Премиум стоки или каквото там било!

Защото всичко това...
Аз го плащам и компаниите ми дават съпорт за това...

Няма никакво място за сърдене!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване