Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

преди 1 час, цър-вул написа:

Какво съдържа View detailed information?
Каква е свързаността - кабел, wifi?

Не съм сифурен

Wifi

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, цър-вул написа:

Каква е свързаността - кабел, wifi?

(с)Вързаността е с „Кабел ... за заключване на лаптоп, компютър и др.“
Стоманено въже с ключ-шифър. Осигурява надеждност и сигурност за лаптопа.
Комплект за заключване на лаптоп Най-добри цени от Computermarket.bg

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Знам си аз, че простащшината е заболяване.
 

преди 3 минути, Теодор Тодоров написа:

Не съм сифурен

Untitled.png
Като се появи този прозорец кликни на View detailed information и копирай съдържанието на прозореца, след което го постави тук в темата.

@jhoro, поведението ти не е забавно, а гнусТно!


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Теодор Тодоров написа:

Вече ми излезе troubleshooting couldn't identify the problem

Само това ли?

А това ...

преди 7 минути, цър-вул написа:

Като се появи този прозорец кликни на View detailed information и копирай съдържанието на прозореца, след което го постави тук в темата.

прочете ли?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, цър-вул написа:

Settings>Network & Internet>Network reset
Като завърши - рестарт

Не ми оправя скоростта на интернета

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ама това е друго нещо!
'айде поразпиши за каво става дума, не да си теглим инфо с големия ченгел!
За коя скорост става дума, каква е скоростта по договор, как идва интернетът при теб, какъв защитен софтуер  има инсталиран.
Стартирай ncpa.cpl, десен клик по безжичната карта, избери Status и покажи каква скорост е отчетена там.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Теодор Тодоров написа:

Не ми оправя скоростта на интернета

Я започни, ама от самото начало!

Кажи:

  • какво устройство ползваш - лаптоп, десктоп, телефон, таблет ... смарт-тостер ...?
  • какъв рутер - модел, марка, честота ... разстояние - до устройството ти?
преди 12 минути, цър-вул написа:

@jhoro, поведението ти не е забавно, а гнусТно!

Да съм твърдял обратното???
При мен има „забавно-забавено“ развитие!

Много обичам някой, дето ми дава „наклон“ - да го направя на салата!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, jhoro написа:

Я започни, ама от самото начало!

Кажи:

  • какво устройство ползваш - лаптоп, десктоп, телефон, таблет ... смарт-тостер ...?
  • какъв рутер - модел, марка, честота ... разстояние - до устройството ти?

1. Лаптоп и телефон

2. Не го знам

преди 7 минути, jhoro написа:

Я започни, ама от самото начало!

Кажи:

  • какво устройство ползваш - лаптоп, десктоп, телефон, таблет ... смарт-тостер ...?
  • какъв рутер - модел, марка, честота ... разстояние - до устройството ти?

1. Лаптоп и телефон

2. Не го знам

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, цър-вул написа:

Изключи си за 2 минути рутъра и го включи.

Network Adapter

Publisher details

Issues found

Your computer appears to be correctly configured, but the device or resource (DNS server) is not responding

Your computer appears to be correctly configured, but the device or resource (DNS server) is not responding

Detected

Contact your network administrator or Internet service provider (ISP)

Not run

The default gateway is not available

The default gateway is not available

The default gateway is a device that connects a local network or computer to the Internet. A broadband modem or router is usually the default gateway.

Fixed

Reset the "Wi-Fi" adapter

Completed

Investigate router or broadband modem issues

Not run

Issues found

Detection details

6

Your computer appears to be correctly configured, but the device or resource (DNS server) is not responding

Detected

Contact your network administrator or Internet service provider (ISP)

Not run

Windows can't communicate with the device or resource (DNS server). The computer or service you are trying to reach might be temporarily unavailable. If the device or resource is nearby and you have access to it, make sure it is turned on and connected to the network.

6

The default gateway is not available

Fixed

The default gateway is a device that connects a local network or computer to the Internet. A broadband modem or router is usually the default gateway.

Reset the "Wi-Fi" adapter

Completed

This can sometimes resolve an intermittent problem.

Network Diagnostics Log

File Name:797476AD-93CA-480C-B64A-AA31DCC48D50.Repair.1.etl

Investigate router or broadband modem issues

Not run

If you're connected to a hotspot or domain network, contact the network administrator. Otherwise: 1. Unplug or turn off the device. 2. After all the lights on the device are off, wait at least 10 seconds. 3. Turn the device on or plug it back into the power outlet. To restart a router or modem that has a built-in battery, press and quickly release the Reset button.

Detection details

Diagnostics Information (Network Adapter)

Details about network adapter diagnosis: Network adapter Wi-Fi driver information: Description . . . . . . . . . . : Qualcomm Atheros AR5B125 Wireless Network Adapter Manufacturer . . . . . . . . . : Qualcomm Atheros Communications Inc. Provider . . . . . . . . . . . : Qualcomm Atheros Communications Inc. Version . . . . . . . . . . . : 10.0.3.456 Inf File Name . . . . . . . . . : C:\WINDOWS\INF\oem21.inf Inf File Date . . . . . . . . . : Friday, March 26, 2021 7:32:28 PM Section Name . . . . . . . . . : ATHR_DEV_OS61_661711AD.ndi Hardware ID . . . . . . . . . . : pci\ven_168c&dev_0032&subsys_661711ad Instance Status Flags . . . . . : 0x180200a Device Manager Status Code . . : 0 IfType . . . . . . . . . . . . : 71 Physical Media Type . . . . . . : 9

Diagnostics Information (Wireless Connectivity)

Details about wireless connectivity diagnosis: Information for connection being diagnosed Interface GUID: a4430251-a731-4b41-a711-ad48071b323e Interface name: Qualcomm Atheros AR5B125 Wireless Network Adapter Interface type: Native Wi-Fi Connection incident diagnosed Auto Configuration ID: 1 Connection ID: 1 Connection status summary Connection started at: 2021-04-16 11:17:39-252 Profile match: Success Pre-Association: Success Association: Success Security and Authentication: Success List of visible access point(s): 5 item(s) total, 5 item(s) displayed BSSID BSS Type PHY Signal(dB) Chnl/freq SSID ------------------------------------------------------------------------- F4-F2-6D-32-75-DC Infra <unknown> -68 6 Albena C4-A3-66-5D-23-54 Infra <unknown> -55 5 Cvetkova 78-54-2E-57-F6-14 Infra <unknown> -64 11 Mladen 9C-9D-7E-2F-93-50 Infra <unknown> -42 9 (Unnamed Network) 50-A9-DE-79-02-88 Infra <unknown> -64 9 BlackSea Connection History Information for Auto Configuration ID 1 List of visible networks: 9 item(s) total, 9 item(s) displayed BSS Type PHY Security Signal(RSSI) Compatible SSID ------------------------------------------------------------------------------ Infra <unknown> Yes 42 Yes VIVACOM Infra <unknown> Yes 14 Yes Koko Infra <unknown> Yes 34 Yes Albena Infra <unknown> Yes 56 Yes Cvetkova Infra <unknown> Yes 46 Yes Mladen Infra <unknown> Yes 4 Yes (Unnamed Network) Infra <unknown> Yes 16 Yes Plamcho Infra <unknown> Yes 10 Yes PEI4EVA Infra <unknown> Yes 48 Yes BlackSea List of preferred networks: 3 item(s) Profile: Cvetkova SSID: Cvetkova SSID length: 9 Connection mode: Infra Security: Yes Set by group policy: No Connect even if network is not broadcasting: No Connectable: Yes Profile: Galaxy A30s9101 SSID: Galaxy A30s9101 SSID length: 15 Connection mode: Infra Security: Yes Set by group policy: No Connect even if network is not broadcasting: No Connectable: No Reason: 0x00028003 Profile: GeshaMegi SSID: GeshaMegi SSID length: 9 Connection mode: Infra Security: Yes Set by group policy: No Connect even if network is not broadcasting: No Connectable: No Reason: 0x00028003 Information for Connection ID 1 Connection started at: 2021-04-16 11:17:39-252 Auto Configuration ID: 1 Profile: Cvetkova SSID: Cvetkova SSID length: 9 Connection mode: Infra Security: Yes Pre-Association and Association Connectivity settings provided by hardware manufacturer (IHV): No Security settings provided by hardware manufacturer (IHV): No Profile matches network requirements: Success Pre-association status: Success Association status: Success Last AP: c4-a3-66-5d-23-54 Security and Authentication Configured security type: WPA2-PSK Configured encryption type: CCMP(AES) 802.1X protocol: No Key exchange initiated: Yes Unicast key received: Yes Multicast key received: Yes Number of security packets received: 0 Number of security packets sent: 0 Security attempt status: Success Connectivity Packet statistics Ndis Rx: 103103 Ndis Tx: 48210 Unicast decrypt success: 3296 Multicast decrypt success: 0 Unicast decrypt failure: 0 Multicast decrypt failure: 0 Rx success: 3325 Rx failure: 3493 Tx success: 1113 Tx failure: 0 Tx retry: 74 Tx multiple retry: 12 Tx max lifetime exceeded: 0 Tx ACK failure: 13021 Roaming history: 0 item(s)

Diagnostics Information (Wireless Connectivity)

Details about wireless connectivity diagnosis: For complete information about this session see the wireless connectivity information event. Helper Class: Auto Configuration Initialize status: Success Information for connection being diagnosed Interface GUID: a4430251-a731-4b41-a711-ad48071b323e Interface name: Qualcomm Atheros AR5B125 Wireless Network Adapter Interface type: Native Wi-Fi Result of diagnosis: There may be problem

Diagnostics Information (Wireless Network Adapter)

Details about wireless network adapter diagnosis: For complete information about this session see the wireless connectivity information event. Helper Class: Native Wi-Fi MSM Initialize status: Success Information for connection being diagnosed Interface GUID: a4430251-a731-4b41-a711-ad48071b323e Interface name: Qualcomm Atheros AR5B125 Wireless Network Adapter Interface type: Native Wi-Fi Profile: Cvetkova SSID: Cvetkova SSID length: 9 Connection mode: Infra Security: Yes Connect even if network is not broadcasting: No Result of diagnosis: There may be problem

Network Diagnostics Log

File Name:797476AD-93CA-480C-B64A-AA31DCC48D50.Diagnose.0.etl

Other Networking Configuration and Logs

File Name:NetworkConfiguration.cab

Collection information

Computer Name:DESKTOP-JKJSRT8

Windows Version:

10.0

Architecture:

x64

Time:

Friday, April 16, 2021 11:51:41 AM

Publisher details

Windows Network Diagnostics

Detects problems with network connectivity.

Package Version:

4.0

Publisher:

Microsoft Windows

Network Adapter

Find and fix problems with wireless and other network adapters.

Package Version:

3.0

Publisher:

Microsoft Corporation

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, цър-вул написа:

Изключи си за 2 минути рутЕра и го включи.

И това - как ще „подобри“ скоростта?

За да мериш скорост - трябва да има връзка!

преди 11 минути, Теодор Тодоров написа:
  1. Unplug or turn off the device.
  2. After all the lights on the device are off, wait at least 10 seconds.
  3. Turn the device on or plug it back into the power outlet.

To restart a router or modem that has a built-in battery, press and quickly release the Reset button.

Те ти го пишат, ама ... на английски! Ето превод:

Цитат
  1. Изключете устройството.
  2. След като всички светлини на устройството са изключени, изчакайте поне 10 секунди.
  3. Включете устройството или го включете отново в контакта.

За да рестартирате рутер или модем, които имат вградена батерия, натиснете и бързо освободете бутона Reset.

 

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Умен, ама проЗД:
 

преди 7 минути, jhoro написа:
преди 21 минути, цър-вул написа:

Изключи си за 2 минути рутЕра и го включи.

И това - как ще „подобри“ скоростта?

 

преди 7 минути, jhoro написа:
  • Unplug or turn off the device.
  • After all the lights on the device are off, wait at least 10 seconds.
  • Turn the device on or plug it back into the power outlet.

Дали не е същото, което съм предложил, а?
Не знам от алохол ли е, от препарати ли е, ама се държиш супер!

преди 11 минути, jhoro написа:

Изключи си за 2 минути рутЕра и го включи.

Да си чел т.2.9 от Правилата?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, цър-вул написа:

Дали не е същото, което съм предложил, а?

Посочих му текст, който ТОЙ САМ е цитирал!

Нищо не каза, как ще се увеличи скоростта!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, jhoro написа:

Нищо не каза, как ще се увеличи скоростта!

Заради това е много бавен:

преди 4 часа, Теодор Тодоров написа:

Untitled.png.0024810c934a1660b98ebf0b4b7c0cd3.png

 
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обади се на интернет доставчика си да провери първо да не би при него да има проблем като за начало. После ще видим.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

'Ора вие прочетохте ли грешката уе?

преди 2 часа, Теодор Тодоров написа:

Your computer appears to be correctly configured, but the device or resource (DNS server) is not responding

DNS нещо не са наред, значи звъниш на доставчика да си ги оправи или ак имаш достъп до настройките на рутера трябва да го смениш с някой друг, например :

8.8.8.8
8.8.4.4
77.88.8.8
77.88.8.1

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, Bubbles написа:

'Ора вие прочетохте ли грешката уе?

DNS нещо не са наред, значи звъниш на доставчика да си ги оправи или ак имаш достъп до настройките на рутера трябва да го смениш с някой друг, например :

8.8.8.8
8.8.4.4
77.88.8.8
77.88.8.1

Поправих го със тея команди:

ipconfig/flushdns

ipconfig /registerdns

ipconfig /release

ipconfig /renew

и рестарт на компа

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове



Обади се на интернет доставчика си …

DNS нещо не са наред, значи звъниш на доставчика …

Тия доставчици - за нищо ги нямате. Това да не е „Спешна помощ”?
Ако имам „констипация” - пак ли там да звъня?

Как доставчика - от отвън - ще ми бърника DND настройките, при стандартен маршрутизатор?

Пп. Автора са се е „оправил”!
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване