Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Злокобен софтуер (проблем с сваляния)


Препоръчан отговор

Здравейте, става дума за Windows 8 64б. 

Съветвам се с вас и моля за помощ, тъй като компютъра имаше сериозни проблеми с този лаптоп. Като цяло с инсталациите на множество програми беше вкарала няколко гадни червея с които се справих с лекота, но остана проблема с свалянето на файлове като цяло, като дава грешка ( сканирането за вируси не може да бъде завършено). Абсолютно всяка програма която се слага на лаптопа минава през флашка и моя компютър. На лаптопа преди моята намеса имаше инсталирани съвместно множество антивирусни, които премахнах, или поне тези които можах, възможни са останки от тях!

Пробвах да активирам дефендъра на уиндоус ама и той ми каза да си гледам работата, защото е забранен от груповите правила, а познайте какво не виждам там: раздел Windows Defender :)
Прикрепям логовете, и моля за помощ, с вързани ръце съм...
 

Addition.txt FRST.txt

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Нищо не стана ясно от поста ви. Голяма каша. Аз лично зловреден софтуер или остатъци от множество антивирусни не видях, но видях в лог файлове следните неща:

1. Няма нито една РЕГИСТРИРАНА антивирусна програма в Security Center-a на Windows (говори за омазан Windows).

2. Споменатата флашка има нужда от поправка на файловата система, защото явно е вадена без да се "eject"-не безопасно от system tray:

Description: A corruption was discovered in the file system structure on volume F:.

The exact nature of the corruption is unknown.  The file system structures need to be scanned online.

3. Използвате възможно най-смотания (или един от най-смотаните активатори за Windows).

4. Не разбрах и коя антивирусна дава грешка (и каква), че не може да завърши проверката.

5. Windows Defender няма и да стартира след като има външна инсталирана антивирусна програма в лицето на avast! Трябва първо да я деинсталирате. Те предлагат и инструмент за целта:

https://www.avast.com/uninstall-utility

6. Не стана ясно и каква грешка дава системата при сваляне на файлове. Браузъра ли, Windows ли, кое? И какво се случва при свалянето им?

 

Поздрави!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, точно това казвам че изтрих всичките с цел да подкарам свалянията и прочие.

Флашката е поправена :) 

Антивирусната беше аваст - уж изчистена и на МсАфее някакъв сейф браус, както и нод-че

Премахнах аваста с туула под Сейф Мод, свалянията тръгнаха след което. 

Браузарите, прикачвам снимка:

Дефендъра продължава да не иска да работи ... 
 

Без име.png

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Ами това казвам и аз, че не бяха изтрити. Поне не и аваст. А как сте ги изтрили (след като липсват и в Security Center-a вие си знаете), но едва ли е било по правилния за целта начин.

Т.е. вече след като флашката е оправена и възможността за изтегляне на файлове работи, както трябва, остава да изтрием евентуалните остатъци от антивирусните и да оправим Defender-a?

Стартирайте нова проверка с FRST и прикачете НОВИТЕ лог файлове.

Поздрави!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В момента преглеждам лог файлове и пиша скрипт. Ще отнеме време.

 

Изтеглете този файл и го запазете на десктопа (там, където се намира и FRST64.exe) => на десктопа (C:\Users\Elena\Desktop)

fixlist.txt

Стартирайте FRST64.exe и натиснете FIX веднъж.

Изчакайте скрипта да се изпълни. Ще отнеме доста време, защото съм му задал да свърши доста работа. Бъдете търпеливи и не прекъсвайте процеса дори да изглежда замръзнал.

Като приключи ще ви поиска рестарт. Съгласете се!

След рестарта публикувайте лог файла, който ще се отвори. Ако не се появи автоматично тогава проверете на десктопа за файл с името Fixlog.txt и го прикачете.

Това е засега.

Поздрави!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Изтегли PowerRun, разархивирай го и стартирай файла PowerRun_x64.exe с десен бутон и Run as administrator.

https://www.sordum.org/9416/powerrun-v1-5-run-with-highest-privileges/

Избери File => Add File => в първата колонка постави %SystemRoot%\regedit.exe ,а на последната %systemroot%

Избери Apply List. От менюто сега посочи %SystemRoot%\regedit.exe и натисни бутона Run File (първия от ляво на дясно).

Разгърни ключа HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Defender

Вдясно кликни на DisableAntiSpyware и сложи стойност 0. Клини и на DisableAntiVirus и отново сложи 0.

Опитай да стартираш Defender-a и виж дали сега работи.

За съжаление скрипта не се е изпълнил докрай, защото явно системата не е могла да се справи за 1 час със задачите:

Fixing is terminated due to reaching maximum fixing time of 60 minutes. <==== ATTENTION

Затова продължаваме ръчно.

Стартирай CMD.exe с десен бутон и Run as administrator и въведи командата:

DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth

Изчакай да приключи и след това продължи с тази:

sfc /scannow

Изчакай я да приключи и след това продължи с тази:

findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt"

Ще се появи лог файл на десктопа с името sfcdetails.txt. Прикачи го в следващия си коментар.

След това изпълни този нов скрипт за FRST и прикачи файла Fixlog.txt:

fixlist.txt

Поздрави!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Много са ви кратки отговорите нещо. Не стана ясно другите стъпки дали ги изпълнихте и ако ДА, къде е и другия лог файл - sfcdetails.txt

Също не казахте и дали има някакво подобрение - дали Windows Defender вече работи (след като сменихте регистрите с PowerRun) и т.н.

Има още остатъци за премахване, но няма да пипам WinSxS папките на Avast, защото премахването им може да доведе до "счупването" на инструмента SFC и после поправката изисква работа и писане на скриптове за SFCFix и е дълъг и тромав процес.

Изпълнете този скрипт => fixlist.txtза да премахнете някои другите остатъци от Avast (без тези в WinSxS папката, които не е добре да се пипат, както споменах). Прикачете новия Fixlog.txt.

Имате и счупени права на всяка папка Application Data, която е там за обратна съвместимост, но вие сте си взели права и сега този (по-скоро не папка, а "Symbolic link") се сканира от всички инструменти до безкрай. Ако ви се занимава да го оправяте трябва отново да забраните правата за четене на всички папки "Application Data".

KVx9Ifh.png

Една доста омазана Операционна Система!

Поздрави!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Другите процеси ги изпълних но не успях да намеря генериран този лог файл, за целта го пуснах отново и сега ще прекача новия. 
След последните действия дефендъра тръгна и дори се обнови! Не успях да разбера само на кои папки трябва да променя апликейшън дата ?

https://dox.abv.bg/download?id=5c74dc8a98

Fixlog.txt

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно не сте изпълнили този команда:

findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt"

След нея ще се появи лог файл на десктопа с името sfcdetails.txt.

А иначе за кои папки...за всички Application Data папки (по-скоро Symbolic линкове).

c:\Documents and Settings
c:\ProgramData\Application Data <=> c:\Users\All Users\Application Data
c:\Users\Default\AppData\Local\Application Data

Ако ви е трудно да боравите с правата на папките или игнорирайте проблема и следващия път като преинсталирате не взимайте права над всичко, което е ограничено (защото често то е ограничено по някаква причина) или вижте решението тук с използването на JunctionBox:

https://www.sevenforums.com/general-discussion/115149-stop-application-data-folder-replicating.html#post990903

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Изпълнете пак командата:

sfc /scannow

Изчакайте я да приключи и след това пак пробвайте да изкарате лог файла:

findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt"

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това е друго нещо. Имате следните непоправими грешки, но за щастие за тях има готов скрипт специално за тези:

Цитат

 

2021-11-14 21:21:44, Info                  CSI    00000624 [SR] Cannot repair member file [l:36{18}]"Amd64\CNBJ2530.DPB" of prncacla.inf, Version = 6.3.9600.17415, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type = [l:24{12}]"driverUpdate", TypeName neutral, PublicKey neutral in the store, hash mismatch

2021-11-14 21:21:52, Info                  CSI    00000626 [SR] Cannot repair member file [l:36{18}]"Amd64\CNBJ2530.DPB" of prncacla.inf, Version = 6.3.9600.17415, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_AMD64 (9), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type = [l:24{12}]"driverUpdate", TypeName neutral, PublicKey neutral in the store, hash mismatch

 

  1. Изтегли SFCFix.exe (от niemiro) и го запази на Desktop.
  2. Изтегли следния файл, SFCFix.zip, и го запази на Desktop. Не преименувай файловете.
  3. Затвори всички отворени програми.
  4. Провлачи и пусни SFCFix.zip в SFCFix.exe.

mMabJGT.gif

  1. SFCFix.exe ще започне да изпълнява скрипта.
  2. След като приключи на Desktop ще се създаде лог файл с името SFCFix.txt.
  3. Прикачи лог файла в следващия си коментар.

 

Поздрави!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че сме почти готови.

Изпълнете наново следните две команди за да проверим дали поправката е минала успешно:

Цитат

Изпълнете пак командата:

sfc /scannow

Изчакайте я да приключи и след това пак пробвайте да изкарате лог файла:

findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt"

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно. Всичко е поправено вече. Някакви други оплаквания, защото мисля да се ориентираме към приключване. ;)

Поздрави!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че успях да помогна.

 

За да премахнем Farbar Recovery Scan Tool направете следното:

Преименувайте изпълнимия файл FRST64.exe на Uninstall.exe.

image.png.9cf9e0ab76b122782aff3552f54c5829.png     =>     image.png.44f957ce25ef61c76206655a46425152.png

Кликнете с десен бутон на мишката върху Uninstall.exe и изберете Run as administrator. Ще бъдете уведомени, че трябва да рестартирате системата, за да изтриете инструмента.

image.png.abcc20b28654d54fae08e7451bb5dc3b.png

След рестарта инструмента и прилежащите към него файлове ще бъдат изтрити.

 

Изтеглете KpRm от kernel-panik и го запишете на вашия работен плот. 

  • Щракнете с десния бутон върху kprm_2.9.2.exe и изберете Run as administrator
  • Когато инструментът се отвори сложете всички отметки без тази пред Delete in 7 days и натиснете бутона Run.

tu0PFmt.png

  • След като приключите, щракнете върху OK. 
  • В Notepad ще се отвори лог файла, копирайте съдържанието му в следващия си отговор.

Ако има останали файлове, папки и т.н. от използваните от нас неща, то ги изтрийте ръчно.

Аз ще маркирам случая като решен.

Поздрави и спокойна седмица! :bye1:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.
Бележка: Вашата публикация изисква одобрение от модератор, преди да стане видима за всички.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване