Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Може ли някой да ми помогне с отговорите на задачата?


Kikio
 Сподели

Препоръчан отговор

Защо първо не предложиш своя отговор, дори и да съдържа грешки, както и да напишеш къде си сигурен и къде се колебаеш?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

1. ....Съзнанието....  обаче не може да бъде директно наблюдавано, за това е изключено от научното изследване.

За класическият бихейвиоризъм (behave- държа се, проявявам поведение) можеш да попрочетеш отгоре, отгоре за Павлов и Кучето на Павлов. Може дори да прегледаш радикалният бихейвиоризъм на Скинър. В общи линии концепцията е, че съзнанието е епифиномен на физиологичните процеси в тялото, което е продължение на тезата, че "битието определя съзнанието"(класически материализъм в монистичен аспект - материалистически монизъм). Именно поради тази специфика на бихейвиоризма ти е зададена и задачата за "трениране на понятията". Както и следващото поле за заместване ....

 

2. Това превръща .....психологията... от този период по-скоро във физиологично, рефлексологично направление.

....защото в онзи период, за който става дума, водещото направление в изследванията е бихейвиористичното, съответно всичко е обяснявано през призмата, рефлексията на "стимул-реакция". И за това са и следващите две части от задачката с примерните цитати на Лев Виготски, чиито изследвания за социалното учене са в основата на развиването на Социалната психология.

 

3. Да се изключи ...съзнанието... от психологията е все едно физиологията да е изяла ...психологията... .

4. Има непосредствено движение от ...потребностите..., подбудите и влеченията на човека към някаква посока на неговото мислене и обратно движение - от динамиката на мисълта към динамиката на ..поведението...

.....в последната част от задачката имаш предшестващо дефиниране на съществуваща динамична смислова система, в която има единство (холизъм) между емоционални и интелектуални процеси. Обърни внимание на това! Препратка е към "двойните отражения" и спецификата на развитието на когницията.

 

п.п. Сега ти идва наготово, ама за следващ път е добре да се потрудиш сам. Щото готово дошло, лесно отишло... без личен труд ще постигаш посредствени резултати.  Намерих един сайт дето е явно с автоматичен превод, но пък има интересни мисли на Виготски - "45-те най-добри изречения на Лев Виготски"

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...