Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Търся безплатен SMTP сървър за изпращане на поща


Препоръчан отговор

Работя със счетоводна програма, която дада възможност да изпращам генерираните справки директно на получател с електронна поща, като за целта трябва да попълня името и паролата на моята поща и адреса на изходящия SMTP сървър. Генерираните справки се изпращат без проблем, но изпратеното писмо не се запаметява в папка "Изпратени" на пощенската кутия. При писане на писма през web или клиент писмата се записват в "Изпратени". Поддръжката на хостинга и производителя на софтуера твърдят, че при тах всичко е наред. Тоест от тях повече помощ не мога да очаквам. За проба замених данните за моята служебна поща с данните на личната си поща, която е в Gmail. Тогава при изпращане на справките виждам, че изпратеното писмо е в папка "Изпратени" на Gmail. Освен това забезязах, че навсякъде изходящия SMTP сървър е от вида smtp.domain.com, докато при моя хостинг изходящия SMTP сървър е mail.domain.com. Ако има значение.

1. Моля някой със собствен домейн да ми напарви тестова пощенска кутия, като на ЛС ми каже името, паролата и изходящия SMTP сървър. Искам да пробвам с друг хостинг при други условия. Пробата ще отнеме 30 минути. След това на ЛС ще върна съобщение за изтриването на пощата. За което ще бъда благодарен.

2. Чудя се дали има възможност в нета да се намери начин за пренасочване на моята изходяща поща през друг изходящ сървър, като идеята е той да е от вида smtp.domain.com и да сработи като запазва изходящите изпратеин писма през софтуера в папка "Изпратени" на пощенската ми кутия.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, първото, което направих, бе да напиша в търсачката "Free smtp server". И да прочета колкото може повече.

Другото няма нищо общо с проблема.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Следейки логиката на всичко, което си описал, най-лесното решение е да си направиш служебна поща в Gmail и да ползваш нея за изпрашането на справките за клиентите си. Иначе според мен, за да се реши проблема ти, трябва да намериш начин за разговор между "Поддръжката на хостинга и производителя на софтуера."

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, profan4o написа:

Следейки логиката на всичко, което си описал, най-лесното решение е да си направиш служебна поща в Gmail и да ползваш нея за изпрашането на справките за клиентите си. Иначе според мен, за да се реши проблема ти, трябва да намериш начин за разговор между "Поддръжката на хостинга и производителя на софтуера."

 

Абсолютно прав си като разсъждение. В продължение на десет години ползвах като служебна, поща в Gmail. От тази година леко-полеко минавам на поща от фирмения ни домейна - [email protected]моядомейн.биз. Затова е и този напън. Относно разговора между другите две страни - всеки вика "При нас нещата са 6, другия да си оправи нещата". По-наперена е българската страна ... :speak:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът ти е в конфигурацията на SMTP сървърът. Неговата работа е да изпраща писмата (и го прави явно) а ти искаш да го накараш и да ги съхранява. Така че, администраторите му трябва да реализират решението.

Имаш опция да използваш IMAP (ако сървърът го поддържа, и имаш акаунт разбира се) и след като изпратиш успешно писмо, да го копираш в съответната доректория на сървъра. Това могат да го реализират авторите на софтуера.

Трети вариант е да ползваш полето BCC и да се отбележиш като получател на съобщението (ако софтуерът ви го позволява де). Така ще получаваш копие на цялата изходяща поща (като входяща, ама все пак ще я имаш). Това е решение което можеш да приложиш сам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, mr mcwolf написа:

Проблемът ти е в конфигурацията на SMTP сървърът. Неговата работа е да изпраща писмата (и го прави явно) а ти искаш да го накараш и да ги съхранява.

Не е в това. SMTP сървърът на Google го прави - изпраща справките и записва изпратеното като писма в папка "Изпратени"

преди 10 минути, mr mcwolf написа:

Имаш опция да използваш IMAP

Нямам, за съжаление. Софтуерът работи само с изходящ SMTP.

spacer.png

преди 1 час, mr mcwolf написа:

Трети вариант е да ползваш полето BCC

За това се сетих, но ми е като краен вариант.

Благодаря, все пак ...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Викаш, щом сървърът на google прави нещо, то значи, че всички сървъри, по всички земни кълбета я предлагат тая опция и са конфигурирани да я ползват.

:)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 20.03.2023 г. в 14:27, 2249 написа:

Работя със счетоводна програма, която дада възможност да изпращам генерираните справки директно на получател с електронна поща, като за целта трябва да попълня името и паролата на моята поща и адреса на изходящия SMTP сървър. Генерираните справки се изпращат без проблем, но изпратеното писмо не се запаметява в папка "Изпратени" на пощенската кутия. При писане на писма през web или клиент писмата се записват в "Изпратени". Поддръжката на хостинга и производителя на софтуера твърдят, че при тах всичко е наред. Тоест от тях повече помощ не мога да очаквам. За проба замених данните за моята служебна поща с данните на личната си поща, която е в Gmail. Тогава при изпращане на справките виждам, че изпратеното писмо е в папка "Изпратени" на Gmail. Освен това забезязах, че навсякъде изходящия SMTP сървър е от вида smtp.domain.com, докато при моя хостинг изходящия SMTP сървър е mail.domain.com.

Принципно описаното е очаквано при SMTP. Реално не използваш пощенски клиент за изпращане на имейла, така че няма папка за изпратени писма. Именно затова, когато пускаш от такъв клиент писмото се запазва в изпратени. Gmail и някои от по-големите доставчици на мейл хостинг са друга бира, респективно други конфигурации.

Между другото, имам една чуденка. От миналата година Гугъл спряха достъпа до пощите на приложения от трети страни, които изискват само потребителското име и парола. Така че не знам към този момент, как конкретно тестваш през Gmail, освен ако този счетоводен софтуер не е оторизиран от Гугъл. 

Относно безплатния имейл хостинг, zoho са сравнително добри с адекватен съпорт. Безплатният план е ограничен до един домейн и няколко кутии.  

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

@exwol наистина нямам представа дали счетоводният софтуер е оторизиран някъде. Според мен не е, а и няма значение, защото в случая ползвам услугата на Гугъл AppPassword - влизаш в профила си, след това в Управление на профила и търсиш AppPassword /ако се на английски/. От там се задава изрична порола за достъп, която Гугъл приема без коментар. Проверено - работи.

По моя въпрос - може и да си прав. Явно Гугъл са далеч пред другите, предлагащи обикновенни услуги. Аз в момента търся начин да променя изходящия сървър на фирмената ми поща с този на Гугъл. Даже се допитах до https://chat.openai.com/chat . Получих смислен и конкретен отговор. Дали ще сработи ще проверя днес и ще докладвам.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, TS-T написа:

Инсталирай си пощенски клиент на компютъра, добави си акаунта там и ще си виждаш изпратените съобщения.

Това беше първото, което направих. От там разбрах, че не се съхраняват в папка "Изпратени". След това проверих и през webmail.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...