Премини към съдържанието
turbojet

Въпрос за настройка на километраж на колело

Препоръчан отговор


Тези,които ползват километраж за колело,знаят,че се настройва според цолажа на колелото,за да показва точни километри.Някой може ли да ми каже кое беше числото,което се вкарваше при гуми 28 цола.

Редактирано от turbojet (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Я сподели какво ти е колелото и какви екстри си има :eek:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да бе, верно. Има ли любители на колоезденето?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Значи,водят го сити байк.Аз много му се кефя,защото на каплите му пише made in west germaby,направи си сметка от кои години е.Много му се кефя.Преди имах маунтин байк,ама в сравнение с това е като трактор.С това си перкам с 25-26 км/ч без да се напъвам.Освен това,за разлика от байка си има калници и мога да си го карам и в кофти време,без да се омазвам целия.Да,и на байка могат да се сложат калници,ама те толкова и пазят.Трябва да си пуснем една постоянна тема за колоездачи,няма да е лошо.

Редактирано от turbojet (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Съгласен съм за темата :eek: Значи твоя е лекичък за градско :angry22: Сигурно няма и екстри, щом е дърт. Аз съм с така наречения от теб "трактор", Кутловичанско производство - Cross Montana :beat: Но се воза с него из балкана. Нямам почти никакви екстри, освен хубави капли; педали, фар, стоп, километраж (Sigma Sport). Все се каня да си сложа дискови спирачки, но ме мързи да се ровя по спец. форуми за да видя каква вилка да взема (моята не става за дискови спирачки); хем да е здрава, хем ефтина. Калници не съм сложил, щото не го ползвам за транспорт. А из балкана и с калници и без ставаш до шията в тиня Публикувано изображение

Редактирано от nighty (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дърт е,но си има скорости,перфектен е,само трябва да внимавам с трамвайните релси,защото са му малко тънки гумите и влизат в релсите или се подхлъзват на тях.Ама вече съм свикнал след няколко яки падания.Има багажник,на който съм сложил дисаги,защото не ми е удобно да карам с раница.А,имам ретро фар,със стъкло,а не с пластмаса,на който пише сделано в ссср.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да,и на байка могат да се сложат калници,ама те толкова и пазят.

Колко съм се ядосвала за това. Наистина калниците за MB са пълен боклук. Някакви пластмаси дето не вършат никаква работа, а само се мандахерцат за украса. Като се омацам почвам да съжалявам, че си изоставих балканчето и ме обзема носталгия.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хахахаха, това с фара ми хареса. Преди време бях правил фар от старо фенерче DDR производство, но не с функционална стойност, а просто като украшение (тунинг) за едно много дърто колело с 3 скорости вградени в задното движение :) Ако правилно съм предположил за каплите ти, мисля че се продават безкамерни гуми (не точно безкамерни де, но е само една гума) за теб. Много са удобни ако се спука, махаш без инструменти (ако каплата ти е без гайки де), слагаш новата, помпаш и тръгваш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз имам един Hacker от DRAG. Ходя си с него на работа. Много му се кефя. Беше единственото колело с рамка размер XL. Иначе на всички други ми опираха краката в земята като седна. Това сега е перфектно.

Ето го:

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хахахаха, това с фара ми хареса. Преди време бях правил фар от старо фенерче DDR производство, но не с функционална стойност, а просто като украшение (тунинг) за едно много дърто колело с 3 скорости вградени в задното движение :) Ако правилно съм предположил за каплите ти, мисля че се продават безкамерни гуми (не точно безкамерни де, но е само една гума) за теб. Много са удобни ако се спука, махаш без инструменти (ако каплата ти е без гайки де), слагаш новата, помпаш и тръгваш.

Аз съм подготвен,имам си резервна гума в дисагите.Сменям я за 0 време-като във F1.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Понеже ми дотегна от специалисти, които все ми говорят с някакви термини, непонятни за мен и се правят на най-великите колоездачи и майстори и се опитват да ме накарат да се чувствам като недодялан селянин гледащ F-112, обяснете как и с какво си поддържате колелото (ако го правите де:)) Аз чистя веригата и скоростите с Brake & Part Cleaner на Permatex (около 10-11 лв.), а смазвам с White Grease Lithium (спрей) на Eldon's (около 8-9 лв.). По принцип продавам на ония разбиращите специалисти LR-00 на Eldon's, но тя е за централно смазване на камиони. Пак е литиева, но е редичка... Публикувано изображение Но пък им се кефа как я пробват - с палец и показалец и термина "Супер е!" Публикувано изображение Мисля това лято да пробвам как ще се отрази на веригата и зъбните колела грес с молибденов бисулфат. Молибдена поема ударни натоварвания и според мен ще е най-удачното решение. Не мога да намера във вид на спрей, но иначе има на Elf (Multi MOS) - около 7 лв 400 гр. и на Eldon's - Molydon - около 20-25 лв. 400 гр. Интересува ме и дали някой си е купувал инструменти за колелото тип "швейцарско ножче" и за какви пари.

П.П. Питам за инструментите, щото "специалистите" ми предлагат за по 30-40-50 лв някви джаджи дето въобще не ми вдъхват доверие, а аз мога да си взема на Gedore (не тип швейцарско ножче) с доживотна гаранция. Само едни "щанги" ме кефат - пластмасови, около 10 см. дълги и са много здрави. А са само 1.20 лв.

Редактирано от nighty (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Смазвам само веригата с масло за шевни машини.На другите места слагам грес,една такава,бяла.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А за инструментите нещо да кажеш? Или не си купувал такива изгъзици - 15 в 1, а си караш със старите с надпис Made in USSR (Сделано в СССР) :)

Редактирано от nighty (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не си купувам изгъзици.Карам с един комбиниран ключ,тип "класика в жанра".Аз и нямам болтове и гайки с особен профил,както е при някои по-нови колела.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе уж и аз мислех че няма нищо особено по мойта джалера, а се оказа... тук шестограм, там торкс, на вилката пак шестограм дълъг като строителен метър. А като спуках задната гума за първи път - баси паниката, от един гараж с инструменти се оказа че нямам ключ 15! Кормилото го затягам със секач и чук щото е с някакъв ключ, който не знам и как се казва ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колеги,трябва да си направим един сайт,където да си обменяме мисли,части и т.н.За съжаление нищо не разбирам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мойто е новичко! One Drag от Европа(само толкова пише) Със преден амортисьор , скоростна сист. SHIMANO , двойни ,алуминиеви капли. и рамката е алуминиева.дискови спирачки-предна и задна.Отпреде кормилото ми е някво по-различно от на останалите!,ама не е в туй вапроса !!! КОЛКО СТРУВА 1 КИЛОМЕТРАЖ????

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

мойто и то е баси топуза тежи 20 и косур кила Cross NOMAD-стоманена рама,стоманени капли,преден и заден амортисьор,скорости шимано,имам си калници (за окраса Публикувано изображение ),кажее някакъв хубав ФАР ако може да е от тези дето се зареждат в контакат

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

мойто и то е баси топуза тежи 20 и косур кила Cross NOMAD-стоманена рама,стоманени капли,преден и заден амортисьор,скорости шимано,имам си калници (за окраса Публикувано изображение ),кажее някакъв хубав ФАР ако може да е от тези дето се зареждат в контакат

Аз имах (т.е. имам още ама съм ги захвърлил в гардероба) два халогенни фара на SIGMA SPORT ELLIPSOID FL100 с по 5 акумулаторни батерии всеки. Зареждаха се със зарядно направо във фара. Като карах вечер и като ги пуснех и двата осветяваха на около 50м пред мен. Издържаха по около 3-4 часа непрекъснато светене.

Ето снимка на нов модел, моите са доста по-стари, но много приличат на този:

Публикувано изображение

Редактирано от troi4o (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

намерих подобни единият по-евтиният е този ,но незнам дали има включено зарядно защото пише само за вход за такова другият е този

другия вариянт е да си купя фар с батерии и да му сложа акумулаторни батерии и да ги зареждам с отделно зарядно

пък сега видях че продават оделно зарядно за SIGMA SPORT

Troi4o ти този къде го гледа и на каква цена е ?

Редактирано от coolmeen (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Потърсих го в google.com. Сега гледах новите модели в www.sigmasport.de. Обаче ги няма тези ELLIPSOID. Явно вече не се произвеждат. Има ги тези дето си показал ти и кръгли халогенни. В София знам един магазин за спортно оборудване и там може да има останали халогенни от ELLIPSOID серията.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

имам въпрос по оригиналната тема, а именно - за настройване километража на колелото.. какво правя като пише 26х1.0-2.125?? това какво значи? че мога да вкарам информация било то за 26х1, 26х1.5, 26х1.6 етц. и още нещо - къде точно се слага приемника долу на спиците? имам предвид - предполагам има значение на колко мм от центъра е отдалечено?

Редактирано от fest (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване