Премини към съдържанието
CoCa-CoLa_FAN

Проблем със запалване

Препоръчан отговор


Здравейте ! Имам следния проблем: Притежавам VW GOLF II , като го закупих си палеше без проблеми и на газ и на бензин, но сега след около 2-3 месеца, се появява проблем с паленето на газ когато колата е студена (най-основно сутринта). Смених свещите и като че ли се оправи, палеше си за около 2-3 седмици, но сега пакс е появи проблема, явно не е от тях. Мисля да не би да е от автоматичния смукач. Колата е 90г. 1.6 Карбуратор. Някой ако има идея от какво може да е, или пък знае 100% и се е срещал с този проблем, моля пишете. Дори по сервизите не знаят от какво може да е. Благодаря Ви предварително.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо не си я палиш на бензин?

Ами защото не ми е удобно да я прехвърлям всяка вечер, а и нормално ли е според теб да не пали ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ами защото не ми е удобно да я прехвърлям всяка вечер, а и нормално ли е според теб да не пали ?

В този случай има едно просто решение на проблема - махни си АГУ-то. Така няма да ти се налага да прехвърляш от бензин на газ и обратно :ph34r:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще съм благодарен, ако някой ми отговори точно, а не да дава неподходящи съвети


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отиваш в някой добър сервиз за АГУ-та и там ще ти кажат. Ако там не знаят(в което няма логика :) ) как очакваш някой тук да знае?

П.П. Освен че не пали на газ някакви други проблеми има ли, примерно да прекъсва и т.н.?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не. А питах тук, защото понякога както е с PC-тата в сервизите не знаят от какво е, а някой който се е сблъсквал с този проблем знае и си го е оправил сам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Един и същи проблем може да има различни източници. Може да е от изпарителя или някоя клапа. Аз те питах дали ти прекъсва колата защото може да е от бобината и скоро и на бензин няма да може да пали!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ще съм благодарен, ако някой ми отговори точно, а не да дава неподходящи съвети

Както ти казаха вече - отиваш на газаджия. И моята кола беше същата - студена не палеше на газ, гаснеше докато загрее и т.н. Отидох на газаджия, оправи испарителя и оборотите и сега колата е пушка ;) Но ако имаш и други проблеми след това, значи не е само от газта. Каква ти е газовата уредба?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отидах, някакви клапи отпушва запушва некви дет уж трябва да са отпушени, ама не задалжително, ще видим утре сутринта, за сега пали, ама тя един път запали ли.......си пали. Благодаря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе по-добре мисли нещо, че зимата не те виждам. Ти щом сега в тия жеги имаш проблем, какво остава като падне под нулата.

Мойта старата машина имаше АГУ. Но беше автоматична. Палеше на бенц и на 1800 оборота автоматично прехвърляше на газ.

Никога не съм имал проблеми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Абе по-добре мисли нещо, че зимата не те виждам. Ти щом сега в тия жеги имаш проблем, какво остава като падне под нулата.

Мойта старата машина имаше АГУ. Но беше автоматична. Палеше на бенц и на 1800 оборота автоматично прехвърляше на газ.

Никога не съм имал проблеми.

Зимата бензина е ясен, то квото беше, беше, да се надяваме че се е оправило, утре ще разбера

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Свещите, които си сложил с колко електрода са?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Зимата бензина е ясен, то квото беше, беше, да се надяваме че се е оправило, утре ще разбера

Много добре знаеш, че правилото е да се пали и гаси на бензин, а и поне един ден в седмицата е добре да караш на бензин.

Редактирано от Ken (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Много добре знаеш, че правилото е да се пали и гаси на бензин, а и поне един ден в седмицата е добре да караш на бензин.

Ще ме извиняваш Кен-чо , ама това са пълни глупости. Глупост е да твърдиш и че от газта двигателят се преебава. Хората , които ги разправят тея са най-често такива , които ги е страх да си сложат газ-бутилка за да не им гръмне случайно. Първата ми кола беше с газ и двигателя беше като на току - що излезнала от завода кола. Нищо лично разбира се , надявам се не се засягаш...

По самата тема - пич , не вярвам газта да е косвеният причинител на проблема...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

всеки кара това което можи да позволи. Не искам да съм груб, но щом можеш да си позволиш нова кола защо форд бе ? не си длъжен да ми отговаряш

Редактирано от CoCa-CoLa_FAN (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

здрасти я виж как са ти кабелите на запалването? Защото може да е от тях.Виж си и дистрибуторната капачка .колко е стара газовата ти уредба?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ще ме извиняваш Кен-чо , ама това са пълни глупости. Глупост е да твърдиш и че от газта двигателят се преебава. Хората , които ги разправят тея са най-често такива , които ги е страх да си сложат газ-бутилка за да не им гръмне случайно. Първата ми кола беше с газ и двигателя беше като на току - що излезнала от завода кола. Нищо лично разбира се , надявам се не се засягаш...

По самата тема - пич , не вярвам газта да е косвеният причинител на проблема...

Ти ще ме извиняваш AXL-чо, но баш така си е. Ако искаш да си хвърлиш бензиновата помпа(а и не само) карай само на газ. Тоя бензин дето ти стои с резервоара нали старее и може да ти докара по-големи неприятности дори и от газта.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ти ще ме извиняваш AXL-чо, но баш така си е. Ако искаш да си хвърлиш бензиновата помпа(а и не само) карай само на газ. Тоя бензин дето ти стои с резервоара нали старее и може да ти докара по-големи неприятности дори и от газта.

Ми , аз не изключвам бензина като опция , Рамала. Естествено е че понякога го пускаш, мисълта ми беше че не е задължително да запалваш и да гасиш на бензин. Стария опел , брат ми му смени бензиновата помпа преди месец , при положение , че преди това тя никога не е сменяна , а се кара на газ от 94.

Естествено , това може да се отнася само до неговата кола , кой знае... Все пак всеки има свои наблюдения cool.gif

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да ти помогна с една насока.

Според мен проблема идва оттам,че се е износила втулката на бендикса.Между ротора и статора(така да ги наречем) трябва да има има една хлабина от 2 микрона мисля,че беше.Ако се е износила втулката тази хлабина я няма и не може да се подаде нужната искра към свещите.Погледни там.Мисля си,че там е проблема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
В този случай има едно просто решение на проблема - махни си АГУ-то. Така няма да ти се налага да прехвърляш от бензин на газ и обратно :questions:

Той вече вдигателя от агу-то се е прецакал!!! cool.gif

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мисля, че не сте прави. Златното правило е да се пали на бензин през студените дни. Тоест температурата на въздуха да е под 10-15 градуса и е препоръчитлно да се пали на бензин. Да хубаво е поне веднъж седмично да се кара малко на бензин за да ти "продуха" двигателя. Попринцип може да си палиш на газ и през зимата, но мъчиш излишно двигателя!

Това е моето мение!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.