Премини към съдържанието

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Glenarvan

Deep Nature - Авторска 3D Анимация

Препоръчан отговор


Здравейте. Отдавна не бях поствал творба в интернет, но тези дни реших да променя това, като направих една кратка 3Д анимация на природни гледки :). На места наистина е много зле, но за да се гони максимален реализъм трябва Рам на килограм, и як процесор за рендирането.

 

Все пак споделете какво мислите:

 

http://www.vbox7.com/play:8e5878ebd2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браво. Добре изглежда. С какъв софтуер е правена?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Много е красива, поздравления и от мен

:yanim:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря ви момчета :). Моделирането и анимацията са с 3D Studio Max и монтажът е с Premiere Pro :).


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

е аз съм момиче де ама мъжко та все там

:P

 

нещо с кончета имаш ли

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами нямам, защото кончетата са сложни както за моделиране така и за анимация. Много полигонни модели са кончетата и животните като цяло и би ми било доста трудно да направя такива. Иначе за напред смятам да показвам още такива природни гледки :).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Понякога ми е много забавно как си измисляш оправдания, в които няма грам истина.

Не е нужно да са hipoly, достатъчно е да са hires textures, но и без това може да се мине.

Готов съм и да оспоря, че е ползвана 3dsMax, от теб зависи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Гост

Понякога ми е много забавно как си измисляш оправдания, в които няма грам истина.

Не е нужно да са hipoly, достатъчно е да са hires textures, но и без това може да се мине.

Готов съм и да оспоря, че е ползвана 3dsMax, от теб зависи.

Разликата между колегата, който е постнал анимацията и теб е такава, че той е направил нещо и ни го е показал, докато Ти единствено можеш да философстваш. Ако беше поне като него добър, щеше също да ни изненадаш! Купи си мотика и на нивата-там ти е мястото!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата LZ4JW

 

Иначе Papugai не знам защо от месеци насам и в сайтовете за видеосподеляне и във форумите ме хейтваш. При положение,че сам си го казвам, че не е кой знае какво, но имам някакво желание. Всичко, което казваш, че съм зле и съм слаб е вярно, но не знам защо продължаваш да го говориш толкова време... ?!?!?!?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Разликата между колегата, който е постнал анимацията и теб е такава, че той е направил нещо и ни го е показал, докато Ти единствено можеш да философстваш. Ако беше поне като него добър, щеше също да ни изненадаш! Купи си мотика и на нивата-там ти е мястото!

А разликата между теб и мен е,че аз не ползвам форума за чат, а пиша за неща, от които разбирам.

Ти не си ми критерий, за да ме интересува мнението ти, а Узунов(банерчо) може да ти потвърди, колко малко съм наясно с материала.

 

Узунов, в началото не те хейтвах(и сега не го правя) , защото исках да те науча на елементарните неща, но за повече от година не виждам някъв напредък.

Казвам, че си ми забавен, защото наистина е така, въртенето в кръг е смешно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.