Премини към съдържанието
kimbaten

Издуване на батерията Galaxy S4 - сервизи и серийни номера на дефекните батерии!

Препоръчан отговор


Няколко месеца след пускането на пазара на Galaxy S4, Samsung сами признаха за дефектна партида батерии докладвани от потребителите по цял свят и най-вече в Европа. Някои от статистиките сочат че около 30% от батериите предлагани в комплект към телефоните дават сериозни проблеми като раздуване на корпуса на батерията и дори механични повреди на екрана на телефона в следствие промяната на размерите на батерията. Ето и официалното становище на Samsung по въпроса:

„We are aware of this issue, which has affected a limited number of customers.

We ask all affected customers to please visit their nearest Samsung Electronics service centre,

where they can receive a replacement battery for free of charge.

We remain committed to providing the best possible user experience for our customers.“

Тук стигаме и нашия случай. Преди около 4 месеца фирмата ни закупи 2 бр. смартфони от съответния модел, предоставени официално от най-големия мобилен оператор в България. След тези няколко месеца единият телефон започна да дава признаци на описания по-горе проблем и след кратко проучване установихме, че и другият има същите признаци в по-ранен етап. Съответно ние подготвихме гаранционните карти на двата телефона и отидохме в единия оторизиран сервиз от Samsung за България - „КК Сервиз“ - ж.к. „Гео Милев“, ул. „Коста Лулчев“ № 58 А София, където обяснихме за проблема, но там ни казаха че поради „новата им система“ не можело да бъдат приети апарати за ремонт само с гаранционна карта, ами трябвало да занесем във физически вид „цялата покупна информация“ – договори, касови бележки и тн. След което ни разясниха, че телефоните трябва да останат там поне 3 дни за да се установи дали се нуждаят от ремонт или не. На нашата реплика, че не става въпрос за ремонти, а за подмяна на дефектни батерии – признати от производителя (дори описани конкретни партиди от серийни номера в които попадат и нашите), те отговориха, че това няма значение и трябва да оставим телефоните, за да бъдат тествани и да бъдат поръчани резервни части. Относно неудобството което ни причиняват – никой не предложи решение, а за извинение не стана и въпрос. Ние си тръгнахме потресени от отношението към нас и потърсихме помощ на телефона за връзка с клиентите оставен в официалния сайт на Samsung – България. Там нежен женски глас ни попита „и какво очаквате да направя господине – срокът за гаранционен сервиз по закон е 30 дни“ ние повторихме факта че става дума за подмяна на батерии с установен дефект, на което отново прозвуча заучената фраза „срокът за гаранционен сервиз по закон е 30 дни“ !!!  (защо ли не се учудвам?)
Малко по-късно се свързахме с друг официален сервиз „Омниаком“ Младост 1, бл. 12А, където изключително любезно ни обслужиха, подмениха и двете дефектни батерии в рамките на 12 минути, без разиграване и уговорки, пожелахме си приятен ден и се разделихме с усмивка. (както би трябвало май…?!)
Пиша това, не защото отношението към клиента в България ме учудва (вече), ами просто защото искам поне малко да помогна на хора, със същия проблем, да им кажа НИКОГА ПО НИКАКВА ПРИЧИНА да не стъпват в КК Сервиз! Съдейки по отношението им към приемане на рекламация, само мога да си представям с какво качество биха извършили евентуален сериозен ремонт ако се налага. НЕ ОЧАКВАЙТЕ съдействие от Samsung – България, освен заучени фрази изказани със студен „компютърен“ глас.

ВАШЕТО ОБАЖДАНЕ ИЗОБЩО НЕ Е ВАЖНО ЗА ТЯХ!
Пожелавам успех на хора с подобни проблеми, ето информация кои партиди батерии дефектират и се нуждаят от незабавна подмяна, преди да е станало късно:
Батерии със серийни номера започващи със BD1D, номера от BD1D401XX до BD1D529XX, се нуждаят от подмяна.

Това са батерии произведени между 1 април и 29 май 2013 г. – в Китай.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При издуването на батерията тя не издържа дълго 2-3 часа и после пак е за зареждане при такова интензивно зареждане батерията е в голяма опасност може да се спука която е пълна с течност при изтичането на тази течност то тогава телефона за нищо не става естествено ако не е водоустойчив в случая не.И това не е само за Samsung Galaxy S4 а и за много други марки и модели всички Vodafone например.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При издуването на батерията тя не издържа дълго 2-3 часа и после пак е за зареждане при такова интензивно зареждане батерията е в голяма опасност може да се спука която е пълна с течност при изтичането на тази течност то тогава телефона за нищо не става естествено ако не е водоустойчив в случая не.И това не е само за Samsung Galaxy S4 а и за много други марки и модели всички Vodafone например.

 

И да е водоустойчив, файда няма. Тая 'течност' изтича вътре във водонепромукаемия корпус. И от кога Водафон правят телефони..?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Първо, никога не искам да чувам повече за какъвто и да е продукт произведен от въпросната горепосочена фирма. Към момента като ,че ли е лидер в производството на некачествени или бързо дефектиращи продукти!

Сега за батериите. Те са отделяща се част от основният продукт и са са кратък и рисков  живот, та така ,че не подлежат на замяна при ползване на гаранционни права. Който е прецакна, прецакан е !!!

Подутата батерия се изхвърля моментално на определените за това места! Изтичащата течност е изключително агресивна и токсична. Всеки опит все пак да се използва такава батерия показваща минимални искрици живот е опасно, а при опит за заряд да доведе и до взрив!

Редактирано от Black Power (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От какъв зор зачекнахте старата тема? Да не би да имате проблем свързан с нейната тематика?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми те сега видях датата! Ползвам и други форуми и там при влизане в стара тема се получава предупреждение, а и преди време на вашите администратори предложих да въведат нещо полезно, но те не пожелаха. Т.е  при опит за влизане във стара тема да се покаже предупредително съобщение. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми те сега видях датата! Ползвам и други форуми и там при влизане в стара тема се получава предупреждение, а и преди време на вашите администратори предложих да въведат нещо полезно, но те не пожелаха. Т.е  при опит за влизане във стара тема да се покаже предупредително съобщение. 

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И да е водоустойчив, файда няма. Тая 'течност' изтича вътре във водонепромукаемия корпус. И от кога Водафон правят телефони..?

Че много ясно....то вече има поне 4 години както ги има.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от iliqn marinovvv
      Проблема с моя Акаунт е следния: Добавях хора в моята Група в Фейсбук, и след около 2 мин. Сесията ви изтече. Изхвърли ме от Фейсбука, след това ми изискваше разпознаване на приятели, направих го. И стигнах до стъпка която ми изискваше. Смяна на парола ок! след това името ми в фейсбук. дава ми 2 имена но аз не съм нито с едното нито с другото. Писах на супорт в фейсбук но уви. от 26.11.2018 съм без Фейсбук и немога да си го възстановя. Моля кажете какво да направя? Ще пробвам да кача и снимки с проблема. Благодаря предварително!!!

    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

    • от leonsanchesss
      Здравейте колеги след 4-5 годишна употреба на samsung galaxy s5 дойде време да се сбогувам със него . Въпросът ми е кой от двата посочени бихте избрали и какви са вашите мотиви.Главните цели за които ще се използват са заснемане на снимки и социални мрежи. Други въпроси които ме вълнуват са дали ще ми е достатъчна памет от 64gb и лесно ли ще се адаптирам към iOS ако съответно избера iphone 8.
    • от Soviet Soldier
      Здравейте!
      Днес за първи път получих следното съобщение относно активиране на защитата на литиево-полимерната батерия на моя телефон. Стори ми се странно, защото се активира при сравнително висока температура (11-12 градуса) по време на зареждане. 


      Реших да прочета някой ред относно батерията на устройството и намерих следната информация: 


      Та искам да попитам, тази защита нормално ли е да се активира при толкова висока температура? В крайна сметка 11 градуса не са нищо, на фона на условията, в които би трябвало да функционират тези устройства в далеч по-студени части на света. Ползвал съм други устройства на далеч по-ниски температури от тази, без абсолютно никакви проблеми, та ми с стори странно активирането на този вид защита. Възможно ли е да се е активирала поради софтуерен или хардуерен проблем, или е напълно нормално? 
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.