Премини към съдържанието
kimbaten

Издуване на батерията Galaxy S4 - сервизи и серийни номера на дефекните батерии!

Препоръчан отговор


Няколко месеца след пускането на пазара на Galaxy S4, Samsung сами признаха за дефектна партида батерии докладвани от потребителите по цял свят и най-вече в Европа. Някои от статистиките сочат че около 30% от батериите предлагани в комплект към телефоните дават сериозни проблеми като раздуване на корпуса на батерията и дори механични повреди на екрана на телефона в следствие промяната на размерите на батерията. Ето и официалното становище на Samsung по въпроса:

„We are aware of this issue, which has affected a limited number of customers.

We ask all affected customers to please visit their nearest Samsung Electronics service centre,

where they can receive a replacement battery for free of charge.

We remain committed to providing the best possible user experience for our customers.“

Тук стигаме и нашия случай. Преди около 4 месеца фирмата ни закупи 2 бр. смартфони от съответния модел, предоставени официално от най-големия мобилен оператор в България. След тези няколко месеца единият телефон започна да дава признаци на описания по-горе проблем и след кратко проучване установихме, че и другият има същите признаци в по-ранен етап. Съответно ние подготвихме гаранционните карти на двата телефона и отидохме в единия оторизиран сервиз от Samsung за България - „КК Сервиз“ - ж.к. „Гео Милев“, ул. „Коста Лулчев“ № 58 А София, където обяснихме за проблема, но там ни казаха че поради „новата им система“ не можело да бъдат приети апарати за ремонт само с гаранционна карта, ами трябвало да занесем във физически вид „цялата покупна информация“ – договори, касови бележки и тн. След което ни разясниха, че телефоните трябва да останат там поне 3 дни за да се установи дали се нуждаят от ремонт или не. На нашата реплика, че не става въпрос за ремонти, а за подмяна на дефектни батерии – признати от производителя (дори описани конкретни партиди от серийни номера в които попадат и нашите), те отговориха, че това няма значение и трябва да оставим телефоните, за да бъдат тествани и да бъдат поръчани резервни части. Относно неудобството което ни причиняват – никой не предложи решение, а за извинение не стана и въпрос. Ние си тръгнахме потресени от отношението към нас и потърсихме помощ на телефона за връзка с клиентите оставен в официалния сайт на Samsung – България. Там нежен женски глас ни попита „и какво очаквате да направя господине – срокът за гаранционен сервиз по закон е 30 дни“ ние повторихме факта че става дума за подмяна на батерии с установен дефект, на което отново прозвуча заучената фраза „срокът за гаранционен сервиз по закон е 30 дни“ !!!  (защо ли не се учудвам?)
Малко по-късно се свързахме с друг официален сервиз „Омниаком“ Младост 1, бл. 12А, където изключително любезно ни обслужиха, подмениха и двете дефектни батерии в рамките на 12 минути, без разиграване и уговорки, пожелахме си приятен ден и се разделихме с усмивка. (както би трябвало май…?!)
Пиша това, не защото отношението към клиента в България ме учудва (вече), ами просто защото искам поне малко да помогна на хора, със същия проблем, да им кажа НИКОГА ПО НИКАКВА ПРИЧИНА да не стъпват в КК Сервиз! Съдейки по отношението им към приемане на рекламация, само мога да си представям с какво качество биха извършили евентуален сериозен ремонт ако се налага. НЕ ОЧАКВАЙТЕ съдействие от Samsung – България, освен заучени фрази изказани със студен „компютърен“ глас.

ВАШЕТО ОБАЖДАНЕ ИЗОБЩО НЕ Е ВАЖНО ЗА ТЯХ!
Пожелавам успех на хора с подобни проблеми, ето информация кои партиди батерии дефектират и се нуждаят от незабавна подмяна, преди да е станало късно:
Батерии със серийни номера започващи със BD1D, номера от BD1D401XX до BD1D529XX, се нуждаят от подмяна.

Това са батерии произведени между 1 април и 29 май 2013 г. – в Китай.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При издуването на батерията тя не издържа дълго 2-3 часа и после пак е за зареждане при такова интензивно зареждане батерията е в голяма опасност може да се спука която е пълна с течност при изтичането на тази течност то тогава телефона за нищо не става естествено ако не е водоустойчив в случая не.И това не е само за Samsung Galaxy S4 а и за много други марки и модели всички Vodafone например.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При издуването на батерията тя не издържа дълго 2-3 часа и после пак е за зареждане при такова интензивно зареждане батерията е в голяма опасност може да се спука която е пълна с течност при изтичането на тази течност то тогава телефона за нищо не става естествено ако не е водоустойчив в случая не.И това не е само за Samsung Galaxy S4 а и за много други марки и модели всички Vodafone например.

 

И да е водоустойчив, файда няма. Тая 'течност' изтича вътре във водонепромукаемия корпус. И от кога Водафон правят телефони..?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Първо, никога не искам да чувам повече за какъвто и да е продукт произведен от въпросната горепосочена фирма. Към момента като ,че ли е лидер в производството на некачествени или бързо дефектиращи продукти!

Сега за батериите. Те са отделяща се част от основният продукт и са са кратък и рисков  живот, та така ,че не подлежат на замяна при ползване на гаранционни права. Който е прецакна, прецакан е !!!

Подутата батерия се изхвърля моментално на определените за това места! Изтичащата течност е изключително агресивна и токсична. Всеки опит все пак да се използва такава батерия показваща минимални искрици живот е опасно, а при опит за заряд да доведе и до взрив!

Редактирано от Black Power (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

От какъв зор зачекнахте старата тема? Да не би да имате проблем свързан с нейната тематика?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми те сега видях датата! Ползвам и други форуми и там при влизане в стара тема се получава предупреждение, а и преди време на вашите администратори предложих да въведат нещо полезно, но те не пожелаха. Т.е  при опит за влизане във стара тема да се покаже предупредително съобщение. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми те сега видях датата! Ползвам и други форуми и там при влизане в стара тема се получава предупреждение, а и преди време на вашите администратори предложих да въведат нещо полезно, но те не пожелаха. Т.е  при опит за влизане във стара тема да се покаже предупредително съобщение. 

Публикувано изображение

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И да е водоустойчив, файда няма. Тая 'течност' изтича вътре във водонепромукаемия корпус. И от кога Водафон правят телефони..?

Че много ясно....то вече има поне 4 години както ги има.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от BluePower
      USB Портовете не ми работят ето и снимка

    • от Dimitur Dimitrow
      Здравейте на всички! От около месец се чудя дали да си взема някой премиум телефон на изплащане от Теленор. Проблемът е че - 
      1. Загледал съм се на Huawei P20, Samsung Galaxy S8 или S8+, LG G7 ThinQ или по-бюджетния Galaxy A6+. Изглежда че не просто мога да избера измежду тях.
      2. Никога не съм си взимал телефон на изплащане от Теленор, въпреки че имам доста скъп план.
      По принцип камерата (възможно и да е двойна), бързият процесор и големината (поне 5.5 инча) са ми най-важни...
      Ще бъда изключително благодарен, ако някой може да помогне с този труден избор.
    • от Petar02
      Здравейте,           Не успях да намиря друга тема, по моя въпрос и за това отварям нова. Имам лаптоп Lenovo x61 windows 7 home premium. Когато го включа щом ми каже добре дошли става черен екрана и само мишката може да се движи. Така стои и не ми зареждат иконите. Щом дам Ctrl+Alt+Del и отворя Task Manager и изчакам ми се отварят иконите и си зарежда. След изчакване 30 минути при опит за отваряне на controll panel някой път се отваря, но почти винаги забива и се рестартира.
      Лаптопът е закупен втора употреба и е на норвежки, след като не мога да стигна до control panel, ни мога да му сменя и езика.
      Моля за помощ.
    • от Мирослав Каменов
      Здравейте, моят проблем е следният лаптопът ми е Guru M67SRU закупих си оригинален диск за Windows 7 от Microsoft с цел да вдигна битовете на моят понеже е 32 Bit а искам 64 Bit така сложих диска във лаптопът пуснах инсталацията започнах да го инсталирам и ми изписа че „Windows не може да се инсталира защото е стартиран безопасен режим натиснете Ok за да продължите натискам и вадя диска и пускам Windows normally излиза ми това натискам ok пак това пробвах да вляза във Safe Mode да го спра не става излиза ми само това на снимката и не ме пуска вътре помощ!!!!
       

    • от fresh_bones
      Добър ден от няколко дена компютъра прави проблеми . Не иска да стартира . Пускам го от кобчето тръгва да свети пък не зарежда windows . Трябва го изключа и да го включа пет пъти за да зареди . И още нещо някой път не върти перката на  захранването и също така по някой път като зареди Windows  след като влезе след 2-3 минути ми забива и излиза син екран . Не знам какво да права да го вода на ремонт или ще мога сам да го поправа .  Днес го преинсталирах ама проблема си остава .  Параметрите му са 2 рам  процесор Intel Celeron e3300  две ядра , дънна платка biostar G47-M7 ,  видеокарта Nvidia Getforce  210 1gb . хард диск ADATA sp550 (sata 3 ) . 
      Ето го синия екран http://prikachi.com/images.php?images/643/9357643t.jpg
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.