Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, не знам дали проблема е в драйверите, тъй като съм ги ъпдейтнал на последните за LAN интернет, но от няколко дни нямам интернет чрез кабел на компютъра си. Попринцип си имам, но вторник изведнъж спря и оттогава ми е много тежко с една WiFi карта... На модема (Вивакон) местих портове, рестартирах, но не става. Обадих се на тея, след дълго чакане, и ми казаха да свържа кабела в лаптоп. Направих го и там стана. Пробвах на компютъра си, но там не стана (No Internet Access). Реших, че е от самата ЛАН карта на дъното, затова ми дадоха една друга лан карта да ползвам, но няма промяна. Създадох дори и друг user, за да видя какво ще стане, но също нищо не стана. Та, ви моля за вашата помощ, тъй като не знам какво да правя с такъв нисък и нестабилен интернет... Благодаря предварително! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отвори командна конзола - Start - Accessories - Command prompt

Въведи една след друга следните команди, като след всяка натискаш Enter :

 

ipconfig /flushdns net stop dnscache net start dnscache

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

няма промяна :(

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако в настройките на мрежовата карта е вписан грешен локален адрес (за компютъра) и/или адрес шлюза по подразбиране (Default Gateway), то би могло да възникнат такива проблеми, и понеже (ако не се лъжа) настройките са глобални (т.е. за цялата система), нов потребител в Windows ще е със същите проблеми.Опитайте да зададете на мрежовата карта автоматично получаване на адрес по DHCP от рутера, самият рутер би трябвало да е така по подразбиране.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

можете ли да ми кажете как да направя това?


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И двете са на автоматично задаване на ИП адрес.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Провери за грешки в Event log-а.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добре, не знам кое къде, тъй като не съм запознат с тези работи. Единствено на Troubleshoot-a изписа "Local Area Connection 2 doesn't have a valid IP configuration"

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Дай какво връща ipconfig /all

Да не си с ония модеми дето са комбинирани за ТВ и Интернет?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. какво по- точно, че са доста нещата ;д2.Не, два отделни са.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

1. Всичко

2. Не разбрах, какви два модема. Я уточни, че не става съвсем ясно. Има едни модеми, които ги дават Виваком и работят в bridge режим с дълъг живот на сесиите и т.н. да не влизам в подробности, че ще следват още много въпроси...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

2. модем за интернета и приемник за телевизора...

Редактирано от AGgolqm (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това за телевизията не модем. Почти съм сигурен, че случая при теб е точно такъв за какъвто говоря. Но за да съм 100% можеш ли да дадеш резултата от същата команда на машина с работещ нет. И второ, кабел (лан) от модема излиза и отива в у-ството за телевизията, така ли?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

2. Не. Кабела (лан) от модема и право в компютъра. Имаме и switch, ако ще е полезно.

Редактирано от AGgolqm (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

bump

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Явно случая не е такъв, за какъвто си мислех. Пак почваме да гадаем, кое какво и е и е много трудно така. Какви у-ства има сега при теб? Суич, рутер (твой), модем на Виваком, който работи като рутер и Wi-Fi? Имаш ли достъп до настройките на което и да е от тях? Ако да, знаеш ли как е настроен DHCP пула? Имали ли МАК ограничения и дали случайно няма сетнат някакъв локален Client Lease Time?

Редактирано от exwol (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

моля ви като казвате какво да правя да ми кажете как, защото не разбирам от неща в тази област...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей !

Четох какво и що е писано по темата ти . Моя съвет е на база на това което си написал , а именно че си нямаш понятие от нещата .

В такъв случай каквото и да ти се напише да направиш , рискуваш да омацаш нещата още повече . Викни някой човек който разбира или се обади на технците на доставчика ти ,да се погледнат нещата на място . Сега да ти се пише конкретика ,то ти също трябва да имаш познания някакви поне . Иначе с писане няма как да стане .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

моля ви като казвате какво да правя да ми кажете как, защото не разбирам от неща в тази област...

Ако си знаеш IP настройките,със всичките адреси,маски,гейтуеи и други такива,въведи ги ръчно.В някое от горните ти мнения беше казал,че са зададени автоматично да се конфигурират.Но понякога това не става и се налага да подпомогнем този процес.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от AngryChichko
      Здравейте,
      За първи път ми се случи нещо толкова нелепо като настоящатата яростна битка, която водя за да си върна обратно звука на машината. Всичко започна след като Windows "подобри" аудио драйверите ми довеждайки до тотална загуба на звука; независимо дали ще да е колони или слушалки свързани с преден / заден аудио жак, резултатът е все същия - тишина.  Опитах какво ли не:
      Писах във форумите на Windows  Инсталирах най-новите Realtek драйвери Върнах старата версия на драйверите Рестартирах драйверите от диспечъра на устройства Проверих дали някъде звукът не е mute-нат Махнах подобренията на звука Направих Realtek High Definition Audio по подразбиране в панела "Звук" Активирах Stereo Mix Резултатът е все един и същ. След гореспоменатия troubleshooting, единствено и само ако махна Realtek драйверите имам звук но само от задния аудио жак. Преди всичко си работеше както трябва и сега не знам какво да предприема за да се преборя с този проблем.
      ПП: За да отхвърля всички питанки дали има проблем със слушалките / колоните - тествах на друга машина  и работят идеално. Няколко скрийншота направих за всеки случай. Ако ви интересува какво е дъното, то е ASUS PRIME H270-PRO. Ще съм ви много благодарен за съдействието!
       



    • от iliqn marinovvv
      Проблема с моя Акаунт е следния: Добавях хора в моята Група в Фейсбук, и след около 2 мин. Сесията ви изтече. Изхвърли ме от Фейсбука, след това ми изискваше разпознаване на приятели, направих го. И стигнах до стъпка която ми изискваше. Смяна на парола ок! след това името ми в фейсбук. дава ми 2 имена но аз не съм нито с едното нито с другото. Писах на супорт в фейсбук но уви. от 26.11.2018 съм без Фейсбук и немога да си го възстановя. Моля кажете какво да направя? Ще пробвам да кача и снимки с проблема. Благодаря предварително!!!

    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

    • от Valentin Monov
      Здравейте , купих си нов фотоапарат nikon colop и ми прави проблеми. Като направя снимка на някакъв обект, ръбовете на обекта са назъбени когато се гледа отдалечено снимката във Photoshop. Някой може ли да ми помогне. Благодаря предварително!

    • от Ivailo Mihalev
      Здравейте! 
      От известно време имам проблем със зареждането на определени страници в интернет.Винаги ми излиза ''няма достъп до интернет'' а реално имам интернет. Имам втори компютър който е на същия интернет и при него няма никакъв проблем със зареждането на определени страници.Реших че имам някакъв вирус и сканирах с Malwarebytes Premium и той откри няколко заплахи след което ги изтрих но нямаше резултат.Долу-горе 50% от страниците не ми ги отваря.


      Поздрави!

  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.