Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте!Отскоро имам уеб сайт, който е онлайн магазин. През първите 9 дни имах по 30-40 посещения и 600-1700 импресии дневно. Следващите 2 седмици имах по 5-10 посещения и 100-200 импресии дневно, а последните 2 дни имам съответно 130 посещения и 267 импресии и 160 посещения и 252 импресии... На какво може да се дължи това ? Също така първата седмица се появявах в google при търсене по дума на 1-ва страница, а сега съм на 4-та? Регистрирах се в гугъл и добавих sitemap и други неща за по-лесното индексиране на сайта, което би трябвало да повиши импресиите и посещенията , но те вместо да се повишат спаднаха с няколко пъти. На какво се дължи това ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С каква програма е правен сайта? Ти ли си го правил или не? Може ли да кажеш и кой е сайта?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

сайта е www.lagery.com, сайта е правен от мен върху платформа за онлайн търговия; отворен съм към идеи за по-доброто му представяне в гугъл

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

сайта е www.lagery.com, сайта е правен от мен върху платформа за онлайн търговия; отворен съм към идеи за по-доброто му представяне в гугъл

За да се класираш в Google са необходими усилия. Мой личен съвет е, да регистрираш магазина си в бълграрски търсачки (например като DIR). Също така наблегни на ключовите думи в описанието на продукта, който продаваш :) Google индексира винаги по-добре написани публикации, а ако използваш и H1 и H2 - всичко ще е ок.

 

Поздрави,

Дженк

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това, че имаш посещения на сайта, не означава, че зад тях стоят реални хора. Като нищо тези посещения могат да бъдат от търсещи машини и разни други ботове. Още повече, че през първите дни след пускането на магазина едва ли веднага някой е разбрал за него. Изобщо, присъствието на сайт в някоя търсеща машина не означава задължително повече посетители. За електронните магазини е по-важно, колко се купува, а не колко се посещават!

 

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Това, че имаш посещения на сайта, не означава, че зад тях стоят реални хора. Като нищо тези посещения могат да бъдат от търсещи машини и разни други ботове. Още повече, че през първите дни след пускането на магазина едва ли веднага някой е разбрал за него. Изобщо, присъствието на сайт в някоя търсеща машина не означава задължително повече посетители. За електронните магазини е по-важно, колко се купува, а не колко се посещават!

И аз съм на същото мнение,supervas :). То електронните магазини не са създадени за четене и информиране, а за комерсиална цел. Така, че продавай, а не търси Seo оптимизация. Твоите настоящи клиенти са най-добрата оптимизация, която може да направиш.

Редактирано от Дженк Юсеин (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Докато продава лагери с вътрешен диаметър по-голям от външният трудно ще прокопса ;)

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Докато продава лагери с вътрешен диаметър по-голям от външният трудно ще прокопса ;)

Имаш чувство за хумор, MR.Sliderum. :D

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.