Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

NikoiN7

Спира ми интернета през 5 минути.

Препоръчан отговор


През 5 минути ми спира интернета и трябва да рестартирам рутера, за да тръгне отново. С флашка за Wi-Fi и рутер съм. Флашката е TP-LINK TL-WN721N, а рутера Comtrend CT 5367. Ако може да предложите решение без да вземам нов рутер, защото ще се оправя трудно с доставчика. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не сте написали ОС, спира навсякъде или само на този компютър и прочие.

Edit: Така описано изглежда проблема е в рутера.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Само на този компютър. На Прозорец 7-ца съм.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тогава проблемът може да е с драйвърите. Драйвъри Вчера един WiFi адаптер в лаптоп цял ден ми прекъсваше, докато не смених версията на драйвъра с най-новата. (което не значи,че това ще реши вашия проблем)

Но ако не се лъжа Comtrend CT 5367 е модем. Предполагам сте на Виваком? Имах проблем преди време, когато интернета прекъсваше, когато си поиска и смяна на модема реши проблема. Сигурни ли сте,че само на този компютър спира,когато спре?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами няма друг компютър, на който да проверя. Разбутах сплитера и се пооправи. Не е спирал от както пуснах темата.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ами няма друг компютър, на който да проверя. Разбутах сплитера и се пооправи. Не е спирал от както пуснах темата.

A пробва ли да се консултираш с доставчика? Тази нощ, а също и сутринта NET1 имаха някаква авария и дълго време нямаше нет, пък след това на пресекулки. Не казвам че е от това, но ако не си проверил включи го към възможностите, дори и да не си на същия оператор

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се консултирах с доставчика, не можеш да се разбереш със тях. И до офиса им съм ходил, винаги гледат как да ме разкарат.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не се консултирах с доставчика, не можеш да се разбереш със тях. И до офиса им съм ходил, винаги гледат как да ме разкарат.

 Доставчика вероятно е Виваком. Това не е рутер, а модем. Щом си пипал сплитера и ти е тръгнала услугата проблема не ти е от безжичната свързаност, а вероятно телефонния кабел който стига до модема. Провери си кабела от розетката на стената до сплитера и от сплитера до модема. Обади се на 123 и поискай да направят диагностика и ако се налага да пратя техници. Никой няма да те разкара. В офисите на Виваком и да ходиш никой не може да ти помогне, защото там се занимават с договори и продажби.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забелязах, спира ми интернета когато гледам видео във Vbox или YouTube. И аз мисля, че е от кабела, защото той е кърпен на няколко места. Още не съм го сменил, защото не мога да намеря от никъде толкова дълъг.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е , кой кабел де , линейния ли ? Обади се на 123 , ще дойдат техниците , ще направят каквото трябва .От теб се иска да кажеш че нета ти прекъсва .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Забелязах, спира ми интернета когато гледам видео във Vbox или YouTube. И аз мисля, че е от кабела, защото той е кърпен на няколко места. Още не съм го сменил, защото не мога да намеря от никъде толкова дълъг.

На ваше място досега да бях го сменил. 10-на метра Cat. 5 струва около 5 левчета...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Казаха, че ще дойдат към 7:30. А имате ли представа дали мога да прекратя договора преди края му? Не съм доволен и искам да се сменя на Blizoo.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Казаха, че ще дойдат към 7:30. А имате ли представа дали мога да прекратя договора преди края му? Не съм доволен и искам да се сменя на Blizoo.

По принцип процедурата с предсрочно прекратяване на договора, не е много проста. Пусни жалба, че си недоволен в писмен вид с копие до КРС и КЗП, в която описваш проблема, който имаш. Разгледай договора си и виж точно каква е клаузата за прекратяване в случай, че има техническа невъзможност да се предостави услугата. Трябва да имаш протокол от всяко едно посещение от авариен екип. Искай в протокола да описват детайлно, какъв е проблема и дали се дължи на тяхната инфраструктура или на тази в дома ти. По принцип Виваком доставят услугата до телефонната розетка - след нея се води, че е твой проблем, така че ако има някакви прекъсвания на кабела след нея, трябва да ги коригираш. Един мой приятел се разправя 2 месеца, докато накрая са му сменили цялото външно трасе. От тогава казва, че няма никакви проблеми и е много доволен. За близу съм чувал много критики, така че преди да действаш виж и проучи кой от доставчиците има добра, нова инфраструктура в района, в който живееш. Нещата са относителни и има голямо значение, къде се намираш. Може да си провериш и лога на модема за да видиш колко често прекъсва и какви са грешките, които набива - ето юзър и пас за Comtrend CT-5367 (не казвай, че я знаеш на техниците):

 

192.168.1.1 - по принцип е този...
username: root
password: warmWLspot
 
П.С.
Информацията за юзъра и паса е взета от тук.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз искам да ги сменя, защото често имам проблеми и им е слаб интернета. Имам доста приятели на близу и всички казват, че е много добро. Теглят с до 10 МБ/с и за това дават по 20-30 лева. Аз тегля с 1.2 МБ/с и плащам 20 лева + много ядове. Това е причината, заради която не искам да съм на Виваком.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз искам да ги сменя, защото често имам проблеми и им е слаб интернета. Имам доста приятели на близу и всички казват, че е много добро. Теглят с до 10 МБ/с и за това дават по 20-30 лева. Аз тегля с 1.2 МБ/с и плащам 20 лева + много ядове. Това е причината, заради която не искам да съм на Виваком.

Ами какво да ти кажа... Няма да те пуснат доброволно... Все пак те са сключили договор с теб и ти си се съгласил на условията по този договор. Може да спреш да им плащаш ама ако имаш домашен телефон или някакви други услуги ще ти ги спрат и тях и ще си търсят парите с неустойките, както е по договор... Опитай това с жалбата като за начало. Напиши им, че си бил много доволен от тях но просто Интернета не отговаря на твоите очаквания и затова искаш просто да го прекратиш. Някакви такива неща им драскай. Да звучи положително... Това е опцията за която се сещам... 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз искам да ги сменя, защото често имам проблеми и им е слаб интернета. Имам доста приятели на близу и всички казват, че е много добро. Теглят с до 10 МБ/с и за това дават по 20-30 лева. Аз тегля с 1.2 МБ/с и плащам 20 лева + много ядове. Това е причината, заради която не искам да съм на Виваком.

Ако си на АДСЛ е нормално да теглиш с 1.2 МБ. Това е капацитета на АДСЛ. Виж в кой град си. Виваком предлагат вече и оптична свързаност. Иначе трябва да ти изтече договора преди да го прекратиш. В противен случай ще платиш неустойки.

Колкото до телефонния кабел, ако е снаждан на няколко места просто си късметлия, че въобще имаш интернет свързаност. Звъниш на 123 или 121 ( ако си фирма) и техниците, ще дойдат и ще оправят проблема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...