Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Adriyan Beev

Немога да инсталирам и да стартирам антивирусни

Препоръчан отговор

Не сте прикачили FRST.txt!

 

Ок...видях го...в момента го анализирам!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не сте прикачили FRST.txt!

 

Ок...видях го...в момента го анализирам!

Благодаря ви за вниманието много съм благодарен дано да го оправим проблема :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

 

СТЪПКА 1

 

 

Моля изтеглете и инсталирайте програмата Revo Uninstaller 1.95.

Стартирайте програмата Revo Uninstaller и изберете iWebar.

Натиснете бутона Uninstall

Revo ще използва първо вградения деинсталатор. Натиснете бутона “Yes” за да потвърдите деинсталацията.

Ще се отвори нов прозорец в който трябва да изберете режима на претърсване за остатъци. Сложете радио-бутона пред Advanced (последната опция).

Revo ще създаде точка на възстановяване (Restore Point), ще активира вградения деинсталатор, който може да ви попита дали искате да деинсталирате приложението. Изберете с "Yes".

След края на деинсталацията ако бъдете попитани да рестартирате компютъра откaжете и натиснете ОК (ако се налага за да продължите).

Ще се появи прозорец в който се споменава, че сега програмата ще започне да сканира за остатъци. Натиснете бутона Next за да започне претърсването.

След като претърсването приключи изберете бутона Next за да се появят резултатите. Ако се отвори прозорец с намерени остатъци в регистрите "Found leftover registry items", тогава изберете бутона Select all и натиснете Delete. Ще се появи диалогов прозорец с въпроса дали сте сигурни, че искате да продължите. Изберете Yes. Сега вече натиснете бутона Next. Ако се отвори прозорец с намерените остатъци след на хардиска "Found leftover files and folders" тогава изберете бутона Select all и натиснете Delete. Ще се появи диалогов прозорец с въпроса дали сте сигурни, да изпратите остатъците в Recycle Bin (кошчето на Windows). Изберете Yes. Сега вече натиснете бутона Next и след това натиснете бутона Finish.

 

Повторете стъпките за останалите програми:

PC Data App
Settings Manager

 

За финал отидете до десктопа => кликнете с десен бутон на мишката върху кошчето (Recycle Bin-a) и натиснете Empty Recycle Bin.

 

 

Сега вече можем да пристъпим към следващите стъпки:

 

 

 

СТЪПКА 2

 

 

Изтеглете Публикувано изображениеfixlist.txt и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.

Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата.

 

 

 

СТЪПКА 3

 

  • [*]

Изтеглете и стартирайтe Публикувано изображение AdwCleaner.exe.

[*]Натиснете бутона Scan. [*]AdwCleaner ще започне да проверява компютъра, както преди. [*]След като проверката приключи...този път натиснете бутона Clean тъй като няма неща които да не са за триене от лога. [*]Натиснете OK на диалоговия прозорец, който ще се появи подканвайки Ви да затворите всички активни приложения. [*]Натиснете OK отново за да позволите наAdwCleaner да рестартира компютъра и да довърши почистващия процес. [*]След рестарта ще се появи автоматично лог файл с името (AdwCleaner[s0].txt). [*]Прикачете съдържанието му в следващия си коментар [*]Копие на лог файла можеш да намериш и в папката C:AdwCleaner.

 

 

 

СТЪПКА 4

 

 

Моля изтеглете Публикувано изображениеJunkware Removal Tool на вашия десктоп.

  • [*]Спрете временно работата на защитните програми. [*]Стартирайте инструмента
JRT.exe [*]Ще се отвори ДОС прозорец. Натиснете което и да е копче от клавиатурата. [*]Затворете излишните приложения и всички браузъри и изчакайте проверката да завърши. [*]Ще се появи лог файл (който можете да намерите и ръчно на десктопа с името JRT.txt). [*]Моля копирайте съдържанието на лог файла в следващия си пост.

 

 

СТЪПКА 5

 

 

Публикувано изображение Моля изтеглете Malwarebytes Anti-Malware и я запазете на вашия десктоп.

  • [*]Стартирайте файла
mbam-setup-2.0.1.1004.exe и следвайте указанията за да инсталирате програмата. [*]След като инсталацията приключи се уверете че сте сложили отметка пред:
  • [*]
Launch Malwarebytes Anti-Malware [*]Отметката активираща пробния 14 дневен период също е маркиран по-подразбиране. Ако не желаете да тествате защитата в реално време на програмата през следващите 14 дни тогава премахнете отметката.

[*]Натиснете бутона Finish. [*]Отидете до табът Settings > Detection and Protection > и под категорията Detection Options включете опцията "Scan for rootkits". [*]Отидете до табът Scan, сложете радио-бутона пред Threat Scan и след това натиснете бутона Scan Now >> . Ако е намерена актуализация тогава натиснете бутона Update Now. [*]Ще започне проверка за зловреден софтуер. [*]При някои инфекции можете да видите съобщението:

  • [*]
"Could not load DDA driver"

[*]Натиснете "Yes" на това съобщение за да позволите драйвера да се зареди след рестарт. [*]Разрешете на компютъра да се рестартира и след това продължете с останалите инструкции. [*]След като проверката приключи натиснете бутона Apply Actions. [*]Изчакайте да се появи прозореца подканващ ви да рестартирате и след това натиснете бутона Yes. [*]След рестарта, когато се появи десктопа MBAM ще се зареди още веднъж. [*]Отидете то табът History > Application Logs. [*]Отворете рапорта с последната дата и час и натиснете бутона "Copy to Clipboard" [*]Сега вече поставете съдържанието на лог файла с клавишната комбинация Ctrl + V и го публикувайте в следващия си коментар.

 

 

СТЪПКА 6

 

 

1.Изтеглете Hitman Pro.

 

  • [*]За
32-битова система - Публикувано изображение. [*]За 64-битова система - Публикувано изображение

2.Стартирайте програмата.
3.След като сте стартирали програмата като кликнете върху иконата Публикувано изображение и натиснете бутона „Напред“ като се съгласите с лицензионното споразумение (EULA).
4.Сложете отметка пред "Не, искам да завърша еднократно сканиране на компютъра".

5.Натиснете бутона „Напред“.

6.Програмата ще започне да сканира. Времето за сканиране е около 2 минути.

7.След завършване на сканирането от списъка с намерените неща (ако има такива) изберете Apply to all => Ignore.

8.Натиснете "Next" и след това натиснете "Изнеси резултата в XML file" и запазете лог файла на десктопа.

9.Архивирайте файла и го прикачете в следващия си коментар или копирайте съдържанието му в следващия си коментар.

 

Забележка: Ако няма падащо меню, където да изберете ignore както на снимката:

 

Публикувано изображение

 

Тогава просто затворете програмата след края на проверката (без да премахвате нищо)...след това отворете C:ProgramdataHitmanProLogs, отворете и публикувайте съдържанието на лог файла в следващия си коментар.

 

 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко го разбрах, само в началото имам малко проблем след като отворя Revo Uninstaller не намирам Mobogenie


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моля, не цитирайте толкова дълги постове!

Моя грешка относно Mobogenie при копиране на инструкциите, за което се извинявам...Горния пост е редактиран (рефрешнете страницата просто).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Временно деинсталирайте Malwarebytes и почистете след нея с този инструмент (mbam-clean.exe).

Рестартирайте системата и пробвайте да я инсталирате наново (само че тази версия -> mbam-setup-consumer-2.0.2.1007.exe) и пишете за резултата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ок...ще използваме по-груби методи:

 

  • [*]Моля изтеглете
Junction.zip и го запазете на десктопа. [*]Разархивирайте файла и копирайте junction.exe в C:Windows. [*]В Start Menu-то в търсачката Публикувано изображение въведете notepad и натиснете Enter. [*]В notepad => format => премахнете отметката пред wordwrap  <--- Важно !!! [*]Копирайте текста отдолу и го поставете в notepad с copy/paste:
@ECHO OFF
dir /a/b c:windowsjunction.exe >c:log.txt 2>&1
junction -s c:>>c:log.txt
echo.End of Scan >>c:log.txt
notepad c:log.txt
[*]Изберете File -> Save as -> запазете файла на десктопа с името fix.bat [*]Затворете Notepad. [*]Кликнете с десен бутон на мишката върху файла Публикувано изображение  и изберете Публикувано изображение. [*]Изберете Yes ако се появи диалогов прозорец от User Account Control подобен на този отдолу:

Публикувано изображение

  • [*]Ще се отвори Command Prompt и програмата Junctions.exe ще започне да проверява системата за нередности с правата на приложенията. Изчакайте да приключи и да се отвори лог файла. [*]Копирайте съдържанието на лог файла в следващия си коментар.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Както си и мислех...ще ми трябва малко време да напиша скрипта...

Изтеглете Публикувано изображениеfixlist.txt (нов файл) и го запазете в папката от която стартирахте FRST.exe.

Стартирайте FRST.exe и натиснете бутона Fix веднъж!

След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата.

 

Сега вече пробвайте да инсталирате и сканирате с Malwarebytes Anti-Malware и ако е успешно продължете с останалите стъпки... Малко се проточиха нещата, но гледах мача. :)

 

Ако ви е късно може да пишете и утре не е проблем...то затова е и форума де всеки да пише, когато му е удобно...но мисля, че сме на прав път.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Май нещо не сте прочели правилно...трябваше да натиснете Run Fix, не Run Scan!! :)

Или ако сте го направили, тогава сте прикачили грешния лог файл - FRST.txt вместо Fixlog.txt!! :)

 

Ок...така е по-добре. :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най- накрая инсталирах и продължавам без проблеми за сега по последователността както сте описали.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Супер... :)

 

Ако ви се спи, може и утре...не е проблем...аз вярвам, че повечето неща ги забърсахме.

 

Ще ви помоля да архивирате папката C:FRSTQuarantine и да качите архива тук => http://file.bg/

 

Пратете ми линка за изтегляне на архива по Лични Съобщения. ;)

 

Мерси предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Apply Actions...и да нормално е...има още какво да се почиства (затова и правим допълнителните проверки). :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Най-долу е от антивирусната 

Колега благодаря ви за всичко системата се оправи ! Последните файлове, които сте написал да кача не ми позволява в форума изписва ми че " Не можете да качвате такъв тип файл" Ако искаш мога някъде другаде да го пратя ! Огромни благодарности :) :) :) 

log.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не ми трябва този лог...отворете MBAM => History => Application Logs => и отворете лог файла от проверката...Натиснете бутона Copy to Clipboard и публикувайте файла в следващия си коментар. :)

 

Утре ще продължим, защото мисля да лягам...

 

Лека вечер!

Най-долу е от антивирусната 

Колега благодаря ви за всичко системата се оправи ! Последните файлове, които сте написал да кача не ми позволява в форума изписва ми че " Не можете да качвате такъв тип файл" Ако искаш мога някъде другаде да го пратя ! Огромни благодарности :) :) :)

 

Архивирахте ли папката....? Сложете я в zip и пробвайте отново.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имате ли проблеми с архивирането на папката?

Тъй като проблема е решен, засега ще маркирам темата като такава, но е добре да се направят още някои проверки за всеки случай (но вие си решавате де). :)

 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ок, мерси за папката...доста гадна напаст сме изчистили...вече е пратен и на MBAM и вече се засича и от тях:

https://www.virustotal.com/en/file/6e99ff1acb06d205058ddbbc7f1da3ab9739757d7dfb9b9920dafa5f66b64812/analysis/

 

Продължете с останалите стъпки (лога от Malwarebytes, сканирането с Hitmanpro) и т.н.

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org
 
 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:21 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malware Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:21 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malware Protection, Started, 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:21 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:22 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Update, 1.5.2014 г. 00:30:28 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Manual, Rootkit Database, 2014.2.20.1, 2014.3.27.1, 
Update, 1.5.2014 г. 00:30:34 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Manual, Malware Database, 2014.3.4.9, 2014.4.30.11, 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:35 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Refresh, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:35 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopping, 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:36 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopped, 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:40 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Refresh, Success, 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:40 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 00:30:40 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Protection, 1.5.2014 г. 01:08:03 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malware Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 01:08:03 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malware Protection, Started, 
Protection, 1.5.2014 г. 01:08:03 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 01:08:41 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Protection, 1.5.2014 г. 06:23:54 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malware Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 06:23:54 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malware Protection, Started, 
Protection, 1.5.2014 г. 06:23:54 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 06:24:17 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:22:07 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malware Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:22:07 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malware Protection, Started, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:22:07 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:22:43 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Update, 1.5.2014 г. 18:56:11 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Scheduler, Malware Database, 2014.4.30.11, 2014.5.1.10, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:56:13 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Refresh, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:56:13 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopping, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:56:13 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopped, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:56:21 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Refresh, Success, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:56:21 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 18:56:22 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Update, 1.5.2014 г. 19:58:21 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Scheduler, Malware Database, 2014.5.1.10, 2014.5.1.11, 
Protection, 1.5.2014 г. 19:58:22 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Refresh, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 19:58:22 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopping, 
Protection, 1.5.2014 г. 19:58:23 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopped, 
Protection, 1.5.2014 г. 19:58:29 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Refresh, Success, 
Protection, 1.5.2014 г. 19:58:29 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 19:58:30 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
Update, 1.5.2014 г. 23:32:12 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Scheduler, Malware Database, 2014.5.1.11, 2014.5.1.12, 
Protection, 1.5.2014 г. 23:32:13 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Refresh, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 23:32:13 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopping, 
Protection, 1.5.2014 г. 23:32:14 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Stopped, 
Protection, 1.5.2014 г. 23:32:31 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Refresh, Success, 
Protection, 1.5.2014 г. 23:32:31 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Starting, 
Protection, 1.5.2014 г. 23:32:32 ч., SYSTEM, ADRIYAN-PC, Protection, Malicious Website Protection, Started, 
 
(end)

Тук са ЛОГ файловете от Хитманпро http://file.bg/c285503rvtaS !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Публикували сте отново грешен лог от Malwarebytes. Аз искам да видя съдържанието на Scan Log-a, не на Protection Log-a. :)

 

Публикувано изображение

 

 

 

Също така бях писал да игнорирате намерените неща с HitmanPro, но вие сте ги изтрили...имали сте късмет, че е нямало фалшиви тревоги, защото тогава можеше да стане страшно!

 

И да направим финални проверки:

 

 

СТЪПКА 1

 

 

Публикувано изображение

  • [*]Отворете
следния сайт и изтеглете RKill.exe и ги запазете на вашия десктоп. [*]Стартирате програмата с двоен клик върху файла и изчакайте търпеливо. [*]След приключване на проверката ще се генерира лог файл с извършените процедури. [*]Прикачете лог файла в следващия си пост.

 

 

СТЪПКА 2

 

  • [*]Изтеглете
RogueKiller.exe и го запазете на десктопа. [*]Стартирайте приложението и натиснете бутона SCAN. [*]Ще се създаде лог файл на десктопа с името RKreport.txt на десктопа. [*]Публикувайте лог файла в следващия си пост.

 

 

 

СТЪПКА 3

 

Изтеглете Публикувано изображение Security Check от screen317 от този линк или и го запаметете на вашия десктоп.

  • [*]Кликнете два пъти върху
SecurityCheck.exe и следвайте инструкциите. [*]Накрая, автоматично ще се отвори текстов документ, наречен checkup.txt, моля поставете съдържанието му в следващия Ви коментар в тази тема.

 

Не мисля, че има нужда от сканирането с по-мощни инструменти като Combofix, OTL и т.н. След последните проверки ще ви кажа как да деинсталирате използваните от нас инструменти и ще инсталираме антивирусна (да видим дали вече ще можете да инсталирате такава) и сме готови! :)

 

 

Поздрави!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето това вече е SCAN LOG  :)  Malwarebytes Anti-Malware

www.malwarebytes.org
 
Scan Date: 1.5.2014 г.
Scan Time: 01:06:35 ч.
Logfile: 
Administrator: Yes
 
Version: 2.00.1.1004
Malware Database: v2014.04.30.11
Rootkit Database: v2014.03.27.01
License: Trial
Malware Protection: Enabled
Malicious Website Protection: Enabled
Chameleon: Disabled
 
OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x64
File System: NTFS
User: Adriyan
 
Scan Type: Threat Scan
Result: Completed
Objects Scanned: 263252
Time Elapsed: 35 min, 28 sec
 
Memory: Enabled
Startup: Enabled
Filesystem: Enabled
Archives: Enabled
Rootkits: Enabled
Shuriken: Enabled
PUP: Enabled
PUM: Enabled
 
Processes: 0
(No malicious items detected)
 
Modules: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Keys: 12
PUP.Optional.Linkey.A, HKUS-1-5-21-3859038448-57761550-1226177724-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0SOFTWAREMICROSOFTWINDOWSCURRENTVERSIONEXTSETTINGS{4D9101D6-5BA0-4048-BDDE-7E2DF54C8C47}, Quarantined, [ac548e72f30d966ac65d4fced92914ec], 
Security.Hijack, HKLMSOFTWAREMICROSOFTWINDOWS NTCURRENTVERSIONIMAGE FILE EXECUTION OPTIONSavgcsrvx.exe, Quarantined, [09f718e8e8188878d1b9c641ff04a957], 
Security.Hijack, HKLMSOFTWAREMICROSOFTWINDOWS NTCURRENTVERSIONIMAGE FILE EXECUTION OPTIONSavgrsx.exe, Quarantined, [9b65d12fbc44629ebcd9c1469f64a957], 
Security.Hijack, HKLMSOFTWAREMICROSOFTWINDOWS NTCURRENTVERSIONIMAGE FILE EXECUTION OPTIONSavgui.exe, Quarantined, [f10fcf3123dd639d0897000783808080], 
Security.Hijack, HKLMSOFTWAREMICROSOFTWINDOWS NTCURRENTVERSIONIMAGE FILE EXECUTION OPTIONSavgwdsvc.exe, Quarantined, [b34d3ac6e51bde2205a059ae33d033cd], 
Security.Hijack, HKLMSOFTWAREWOW6432NODEMICROSOFTWINDOWS NTCURRENTVERSIONIMAGE FILE EXECUTION OPTIONSavgcsrvx.exe, Quarantined, [40c026da29d74ab6692145c2ba490bf5], 
Security.Hijack, HKLMSOFTWAREWOW6432NODEMICROSOFTWINDOWS NTCURRENTVERSIONIMAGE FILE EXECUTION OPTIONSavgrsx.exe, Quarantined, [5aa6000038c81be5a5f04bbc907316ea], 
Security.Hijack, HKLMSOFTWAREWOW6432NODEMICROSOFTWINDOWS NTCURRENTVERSIONIMAGE FILE EXECUTION OPTIONSavgui.exe, Quarantined, [09f7758bf30d57a91a85ce399073dd23], 
Security.Hijack, HKLMSOFTWAREWOW6432NODEMICROSOFTWINDOWS NTCURRENTVERSIONIMAGE FILE EXECUTION OPTIONSavgwdsvc.exe, Quarantined, [7789867acf3146ba337261a67d867888], 
PUP.Optional.iWebar.A, HKUS-1-5-18-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0SOFTWAREAPPDATALOWSOFTWAREiWebar, Quarantined, [fc04847c6898cb351c2c483d38cac33d], 
PUP.Optional.YouTubeAccelerator.A, HKUS-1-5-18-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0SOFTWAREGOOBZOYouTube Accelerator, Quarantined, [15ebc23ef60a9f61990cbafbc43ff709], 
PUP.Optional.iWebar.A, HKUS-1-5-21-3859038448-57761550-1226177724-1000-{ED1FC765-E35E-4C3D-BF15-2C2B11260CE4}-0SOFTWAREAPPDATALOWSOFTWAREiWebar, Quarantined, [f10fa65a7a86cb356cdccabb7f830ff1], 
 
Registry Values: 0
(No malicious items detected)
 
Registry Data: 0
(No malicious items detected)
 
Folders: 0
(No malicious items detected)
 
Files: 0
(No malicious items detected)
 
Physical Sectors: 0
(No malicious items detected)
 
 
(end)

RKill

RKreport 

Проблем с 3та стъпка след като отворя линка ми изписва Page Not Found, като цъкна на Screen317 ми отваря форум в който немога да намеря download file.

Rkill.txt

RKreport0_S_05062014_193332.txt

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от nikolaustirol
      От около 10 дни компютърът ми рязко забави действията си. ОС е Уиндоус 7 - 32 битова версия. Разполагам с оригинален диск. Прилагам файловете след сканирането.
      Addition.txt FRST.txt
    • от micr0
      Здравейте на всички и весели коледни и новогодишни празници.  мм запитването ми е защото мислия че съм се заразил със RAT вирус или нещо подобно защото при гледане на филм той започна да се превърта сам на пред както и звукът ми се заглуши сам да не говорим че започна адски много да забива хрома при 2 отворени таба в TASK има отворени 7 или 11 таба а реално има само 2 и държи около 3 или 4 гб рам
      Addition.txt FRST.txt


    • от Ivan Zangagolev
      FRST.txtZdraveite!Sujalqvam che pisha na latinica, no sistemata e strashno omazana i dori ne moga da mu sloja kirilicata za da pisha. Ne znam dali e ot virus ili ot programi koito sum instaliral i zatova prikachvam logovete ot farbar.Addition.txt
       
    • от roggoto
      Здравейте!
      Днес установих, че имам някакъв Adblock или Adguard, които не съм инсталирал/слагал и никъде в настройките на Google Chrome не откривам подобно нещо! Моля кажете ми какво да направя, къде да търся за да го махна! Прикачил съм две снимки със съответните съобщения, които ме втрещиха! Искам да си ползвам сайтовете! Нямам блокирани сайтове от мен, нямам разширение за Adblock или Adguard, не съм ги търсил или искал! Аз съм съвсем обикновен потребител на компютър с основни познания!


    • от Усмихни_Се :)
      Не знам какъв е злият софтуер но ми блокирва целият компютър. Отваря ми хиляди страници в браузъра.(Смених браузъра, и отново с другият пак не спира да отваря страници) Нищо не мога да направя, пробвах да върна система..(нищо не се получи).. едвам едвам инсталирах програмата която искате ( FRST64.exe)
      В момента дори пиша от телефона...
      Не разполагам с диск 
      Правя сканирането сега.. след малко ще го пратя.
      Addition.txt FRST.txt
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...