Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, имам проблем с отварянето на вбокса...всички други сайтове са наред единствено със него имам главоболие. Ако съм сбъркал раздела моля да ме извините..   нов съм тук :)

post-334754-0-82556400-1406027975_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Изчисти кеша на браузъра и си рестартира оборудването (модем или рутер) и виж дали проблема е все още налице. Виж дали имаш ping до vbox7.com

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тенкс за вниманието. За съжаление направих всичко но пак не проработи...пингнах сайта и какво да видя...никаква връзка :ohmy:

post-334754-0-76703700-1406038460_thumb.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пробвай с ping 87.121.59.2 , ако няма пинг дай резултата от tracert vbox7.com

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

отново няма пинг, а резултата от трейса..
П.С надявам се да не правите гадории с IP-то ми  :rolleyes:

post-334754-0-68379100-1406048177_thumb.


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звънни на Blizoo и им кажи за проблема. Не е при теб. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звънни на Blizoo и им кажи за проблема. Не е при теб. 

Мерси Братле!  това взех да направя.. още утре ще пристигнат. Блaгодарско ;]

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мерси Братле!  това взех да направя.. още утре ще пристигнат. Блaгодарско ;]

 

Няма за какво. Запази си снимката от трейса, въпреки че силно се съмнявам техниците да разберат какво си пуснал или поне шанса е минимален да попаднеш на някой, който поне мъничко разбира за какво става дума :D

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

To няма смисъл да идват при теб, защото проблема не в оборудването на адреса. Проблема е в самия ISP, който при теб е Близу.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тенкс за вниманието. За съжаление направих всичко но пак не проработи...пингнах сайта и какво да видя...никаква връзка :ohmy:

освен изчистването на бисквитките, затрий и сайта от bookmarks...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

освен изчистването на бисквитките, затрий и сайта от bookmarks...

няма смисъл...казаха ми че проблема е от вбокса...цитирам:"блокира ли са те" и трябвало да се свържа с тях..и все пак викат "проблема не е от нас".в другите версии на вбокс( Vgames, Vmusic,Vcards ) нямам проблеми.ако може да ми пейстнете контактите от сайта им, ще съм ви благодарен! :help wanted3:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

няма смисъл...казаха ми че проблема е от вбокса...цитирам:"блокира ли са те" и трябвало да се свържа с тях..и все пак викат "проблема не е от нас".в другите версии на вбокс( Vgames, Vmusic,Vcards ) нямам проблеми.ако може да ми пейстнете контактите от сайта им, ще съм ви благодарен! :help wanted3:

Проблема е в доставчика. При Tracert ping стига до мрежата на Нетера и от там вече има Request time out. Близу трябва или да сигнализира на Нетера да види за какво става на въпрос или просто трябва да прерутират пътя до Vbox през друг провайдър ( ако имат такъв)

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

...цитирам:"блокира ли са те" и трябвало да се свържа с тях..и все пак викат "проблема не е от нас"...

Най-лесно е да метнат топката в чужд двор! Не, че не е тяхно задължение "служебно" да решат проблема с Нетера. А ти да звъниш тук и там. Какво ти доставят? Досъп до интернет! Да, ама явно не.
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

няма смисъл...казаха ми че проблема е от вбокса...цитирам:"блокира ли са те" и трябвало да се свържа с тях..и все пак викат "проблема не е от нас".

в другите версии на вбокс( Vgames, Vmusic,Vcards ) нямам проблеми.

ако може да ми пейстнете контактите от сайта им, ще съм ви благодарен! Публикувано изображение

 

Ти показа ли им снимката от трейса, както те посъветвах по-горе и ако да, техниците на Близу какво ти отговориха?

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти показа ли им снимката от трейса, както те посъветвах по-горе и ако да, техниците на Близу какво ти отговориха?

Не си спомням добре..каза че нямало връзка от самия вбокс...а пък проблем с тях нямало о.0

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Anton Markov
      Здравейте колеги,
      От скоро имам проблем с моята локална мрежа. Имам два последователно свързани рутера и един суич. Връзката междъ тях е следната:
      света -> (switch) TP-LINK TF-S 1005D -> (1st router ip: 192.168.1.1) ZTE ZXHN H118N (има няколко устройства свързани към това устройство) -> (2nd router ip: 192.168.185.1) Linksys WRT54GL (моите устройства като: моб телефон, компютър и лаптоп) 
      Проблема е от около 1 седмица и по някаква причина между 1ви и 2ри рутер отвреме-навреме няма връзка. Дори като е включен кабела идващ от първият рутер към лаптопа или компютъра, пак няма интернет. Но докато съм свързан към WI-FI на първият рутер изведнъж по някое време от нищото идва и спира интернета на вторият. Вторият ми е много важен и не знам как бих работил без него. Надявам се някой да може да ми помогне с намирането на проблема.
    • от User15
      Здравейте имам проблем с каране на колата на бензин. На празен ход си работи нормално, когато тръгна да превключвам забива. Когато колата загрее започва да забива по малко, a на газ си е добре. Някой има ли идея какъв може да е проблема? Колата е NIssan Terrano 2.4.
    • от asdfj
      Здравейте.
      Имам проблем със споделянето на интернет от лан кабел.Използвам програмата Connectify Hotspot 2018 при който ми изписва Wifi adapter driver not support AP mode.Моля за помощ как да го оправя.Тъй наречения драйвер microsoft virtual wifi miniport adapter липсва от лаптопа.Марката му е Lenovo thinkpad z60t.Имам друг Lenovo g50 на който няма проблем със споделянето на мрежата.Ако е възможно без този драйвер да мога да споделя интернет на други устройства в стаята,Благодаря предварително!

    • от iisark
      Здравейте, колеги.
      Преди няколко месеца започнах да оптимизирам английски уебсайт в нишата с превоз на покъщнина и хамалска дейност.
      Започнах оптимизацията си със съдържанието, добавих съответните ключови думи, оптимизирах дизайна и изображенията, отделните секции
      с информация, качествени линкове. Проблемът при мен обаче е, че сайтът не напредва кой знае колко, а работя върху него от месеци. Вижте сами. На какво може да се дължи това?
      Къде греша и какви техники трябва да взема под внимание в SEO-то, за да го класирам по-подобаващо?
    • от hong yeonduk
      Лаптопа ми беше много бавен и реших да го сканирам за вируси и си изтеглих една антивирусна. Когато го сканирах ми излизе прозорче с отметка и ме попита дали искам да ми следи и онлайн сърфирането(или нещо от сорта) и аз натиснах да, и след това ми поиска рестарт. След рестарта нямах икони, показва ми че няма връзка с интернет и няма налични връзки. Това на снимката е съобщението което ми излиза.
      Също така каквото и да се опитам да направя(например да проверя за неизправности) ми дава грешка.
      Моля помогнете не разбирам от компютри.(Понеже не знам какъв е проблема най-вероятно категорията на темата е грешна).
  • Дарение

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.