Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с отварянето на vbox7


Препоръчан отговор

Здравейте, имам проблем с отварянето на вбокса...всички други сайтове са наред единствено със него имам главоболие. Ако съм сбъркал раздела моля да ме извините..   нов съм тук :)

post-334754-0-82556400-1406027975_thumb.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Изчисти кеша на браузъра и си рестартира оборудването (модем или рутер) и виж дали проблема е все още налице. Виж дали имаш ping до vbox7.com

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тенкс за вниманието. За съжаление направих всичко но пак не проработи...пингнах сайта и какво да видя...никаква връзка :ohmy:

post-334754-0-76703700-1406038460_thumb.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

отново няма пинг, а резултата от трейса..
П.С надявам се да не правите гадории с IP-то ми  :rolleyes:

post-334754-0-68379100-1406048177_thumb.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Звънни на Blizoo и им кажи за проблема. Не е при теб. 

Мерси Братле!  това взех да направя.. още утре ще пристигнат. Блaгодарско ;]

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Братле!  това взех да направя.. още утре ще пристигнат. Блaгодарско ;]

 

Няма за какво. Запази си снимката от трейса, въпреки че силно се съмнявам техниците да разберат какво си пуснал или поне шанса е минимален да попаднеш на някой, който поне мъничко разбира за какво става дума :D

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

To няма смисъл да идват при теб, защото проблема не в оборудването на адреса. Проблема е в самия ISP, който при теб е Близу.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Тенкс за вниманието. За съжаление направих всичко но пак не проработи...пингнах сайта и какво да видя...никаква връзка :ohmy:

освен изчистването на бисквитките, затрий и сайта от bookmarks...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

освен изчистването на бисквитките, затрий и сайта от bookmarks...

няма смисъл...казаха ми че проблема е от вбокса...цитирам:"блокира ли са те" и трябвало да се свържа с тях..и все пак викат "проблема не е от нас".в другите версии на вбокс( Vgames, Vmusic,Vcards ) нямам проблеми.ако може да ми пейстнете контактите от сайта им, ще съм ви благодарен! :help wanted3:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл...казаха ми че проблема е от вбокса...цитирам:"блокира ли са те" и трябвало да се свържа с тях..и все пак викат "проблема не е от нас".в другите версии на вбокс( Vgames, Vmusic,Vcards ) нямам проблеми.ако може да ми пейстнете контактите от сайта им, ще съм ви благодарен! :help wanted3:

Проблема е в доставчика. При Tracert ping стига до мрежата на Нетера и от там вече има Request time out. Близу трябва или да сигнализира на Нетера да види за какво става на въпрос или просто трябва да прерутират пътя до Vbox през друг провайдър ( ако имат такъв)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

...цитирам:"блокира ли са те" и трябвало да се свържа с тях..и все пак викат "проблема не е от нас"...

Най-лесно е да метнат топката в чужд двор! Не, че не е тяхно задължение "служебно" да решат проблема с Нетера. А ти да звъниш тук и там. Какво ти доставят? Досъп до интернет! Да, ама явно не.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл...казаха ми че проблема е от вбокса...цитирам:"блокира ли са те" и трябвало да се свържа с тях..и все пак викат "проблема не е от нас".

в другите версии на вбокс( Vgames, Vmusic,Vcards ) нямам проблеми.

ако може да ми пейстнете контактите от сайта им, ще съм ви благодарен! Публикувано изображение

 

Ти показа ли им снимката от трейса, както те посъветвах по-горе и ако да, техниците на Близу какво ти отговориха?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ти показа ли им снимката от трейса, както те посъветвах по-горе и ако да, техниците на Близу какво ти отговориха?

Не си спомням добре..каза че нямало връзка от самия вбокс...а пък проблем с тях нямало о.0

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...