Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Малка програмка за рестартиране на Vivacom Wi-Fi модеми


Препоръчан отговор


Здравейте, създадох малка програмка за рестарт на wi-fi модемите на vivacom отдалечено. Естествено винаги може да се разшири и за други типове, както и може и да има бъгове, така че feel free to inform me ;)

 

Линк:

ModRes.rar
 
Изискванията са единствено да притежавате някой от wifi модемите на Виваком и .Net Framework версия 2.0 или по-висока
 
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А дали не нарушава закона или нечии правила, примерно задължения по договор на клиента към Виваком, с последващ отказ от гаранционна поддръжка, ако все пак нещо се случи и засекат че е използуван неоторизиран несертифициран софт?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И какъв е смисъла от тази процедура? Ако модема е "забил" нищо софтуерно не може да направиш.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте, създадох малка програмка за рестарт на wi-fi модемите на vivacom отдалечено. Естествено винаги може да се разшири и за други типове, както и може и да има бъгове, така че feel free to inform me ;)

 

Линк:

ModRes.rar
 
Изискванията са единствено да притежавате някой от wifi модемите на Виваком и .Net Framework версия 2.0 или по-висока

 

А какъв е смисъла на това рестартиране? Особено дистанционно

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Смисъла е, че ако модема се намира на друго място / друг етаж примерно / и е трудно да се рестартира физически. Колкото до забиването, в най-честите случаи дори и модема да "изглежда" забил той отговаря по телнет протокола, така че е по-лесно да го рестартираш от компютъра си отколкото физически.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Смисъла е, че ако модема се намира на друго място / друг етаж примерно / и е трудно да се рестартира физически. Колкото до забиването, в най-честите случаи дори и модема да "изглежда" забил той отговаря по телнет протокола, така че е по-лесно да го рестартираш от компютъра си отколкото физически.

Ако модема е забил не отговаря на нищо. Може да рестартираш порт  на DSLAM устройството в централата, но и това не помага в повечето случаи.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако модема е забил не отговаря на нищо. Може да рестартираш порт  на DSLAM устройството в централата, но и това не помага в повечето случаи.

Не е така. Когато модема е така нар. "забил" не можеш да го рестартираш по PVC 1, но има телнет със сигурност (ако телнет сървиса му е пуснат)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. Когато модема е така нар. "забил" не можеш да го рестартираш по PVC 1, но има телнет със сигурност (ако телнет сървиса му е пуснат)

Права е fifitata, телнет демона се изпълнява с доста висок приоритет в ядрото, по-висок от pppoe, web сървъра или други демони, за да се осигури поне някакъв поне минимален метод за диагностика и отказоустойчивост 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Права е fifitata, телнет демона се изпълнява с доста висок приоритет в ядрото, по-висок от pppoe, web сървъра или други демони, за да се осигури поне някакъв поне минимален метод за диагностика и отказоустойчивост 

Значи е забила услуга, а не модема!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си играем на семантика, много лесно можем да се хванем за много неща! Факт е, че потребителя не го интересува дали проблема е в pppoe клиента, DSLAM-a или kernel-a, той просто няма интернет или интернета е ужасно бавен по някакви други причини.Дали дадена услуга/ сървис, демон или както там му викате/ е блокирала по някакъв начин и е възпрепятствала нормалната работа на устройството си е проблем на оператора и за да улесня тези потребители, на които през час им се налага да звънят на колцентър само за да им рестартира модема отдалечено или през час да се налага да го рестартират те самите, написах тази малка програмка,

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. Когато модема е така нар. "забил" не можеш да го рестартираш по PVC 1, но има телнет със сигурност (ако телнет сървиса му е пуснат)

Когато модема е "забил" хардуерно единствения начин е рестарт от място. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо като хардуерното забиване. Всичко е в софтуера. В този случай линукс ядрото на модема.

Когато модема е "забил" хардуерно единствения начин е рестарт от място.

Няма такова нещо като хардуерно забиране.

 

Да, такъв термин няма, но се разбира за какво става на въпрос. По-скоро е като жаргон. Има се в предвид, че даденото устройство е блокирало физически. Единствения вариант тогава е рестартиране или изключване от тока. 

Устройството не може да се достъпи по никакъв начин. При опит за Telnet дава като отговор: Connection refused by the host и ти си дотам.

Има вариант да се направи устройство, което да прекъсва тока и така да се симулира рестартиране. Ще е по удачен вариант. Мисля че се и продават такива устройства, но не знам как се казват.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Бонбон с катран!
      Обръщам и специално внимание на @Емил Костов да помогне, тъй като е част от системата, а никой от служителите не е наясно какво може и какво не в тази компания.
      Преди 6 месеца бях планувал да спра IPTV след като изтече договора и да остана само с интернет, тъй като вече ползвам друга услуга на IPTV. За съжаление една ранна утрин ми се обажда колекторска фирма да организира новият ми настоящ договор и то ДВА МЕСЕЦА преди да изтече стария! Което е повече от странно. След като дамата изчете условията за нов договор от 24 месеца, признавам че беше доста добра и ясна в мисията, аз отбелязах за желанието да прекратя телевизия. Не знам с каква идея го направи, но смятам че бях излъган, защото тя обяви, че комбиниран пакет ми е по-евтин с близо около 3 лв. отколкото самостоятелен - (ОТНОВО)!!!? По нейни думи ще плащам 37 лв. на месец (само за интернет), докато комбинирано (Телевизия + Интернет) ще бъде 33 лв. Сумите са някакви приблизителни, защото не ги фиксирам. След приключване сделката проверявам офертите и виждам (Интернет само) 15 лв.! Ха, бе мама му и прасе, нали условието беше в полза на комбинирания пакет. Реших, че е сменила тарифата от 24 месеца на 12 месеца договор. При което 15 лв. стават на 29.80 лв. Реално промоционалната цена с комбинация (Интернет + ТВ) трябва да е 12.80 лв. Или ако искам от 100 мбпс на 300 мбпс да е 15.86 лв. като направи впечатление, че каза, че не мога да премина на 300. Тъй като имаше и десерт да включа мобилен интернет с подарък таблет, а ми трябваше такъв нет, трябваше да се заплаща по още 12 лв. с което всичко стана (29.80+12) = 42 лв. говоря приблизителни стойности. Друг вариант е да изчислява не за 12 месеца, а за такса без договор! Това обаче не ми се споменава.
      Но да дойда и на основния мъчещ въпрос. Идеята е да спра телевизията, но TVGO да остане. По това всички служители не дават ясна компетенция и всеки лъже за да скрие безхаберието. Една каза, че остава само безплатния Free пакет от 30 програми при възможни 200. От 123 обявява, че спирането на телевизията спира напълно TVGO достъпа! После трети човек казва, че TVGO може да ползвам ако не с Телевизия, то с мобилен интернет за отделна услуга отново. Да, но дали ще мога да гледам на компютъра, тъй като си мисля, че услугата е обвързана с ID на рутера. Една погрешна стъпка и ще страдаме с години! Да плащаме двукратно повече или да изгубим услуга. Та основния въпрос - може ли да ползвам само интернет и TVGO? Ако може, дали е вярно, че мобилния интернет ще ми даде достъп само с акаунт и парола да гледам и от компютър?
    • от Hrisit D.
      Здравейте!
      Вчера реших да reset-на рутера си. ОК, но всичко се възстанови към първоначалните си настройки. Т.е. интернета ми остана без парола и се върна към предишното си име Vivacom_Net.
      Реших да променя името и да сложа паролата в сайта на Виваком, който е предназначен точно за това. Сайтът е my.contact.bg.
      Отидох в настройките за моята мрежа, но там ми изписа:
      Грешка: Няма връзка с крайното устройство, моля опитайте отново по-късно
       
       Как да оправя това?
    • от ninov
      здравейте искам да питам тези който са на виваком 50 Mbps с колко мб свалят в сайта гледам че гарантираната е 18 мб  или тя е валидна за 100 и повече
    • от Carolina Carreras
      Здравейте,
      от известно време имам следният проблем с интернета - сигналът на wifi рутера изчезва и се появява отново през няколко минути/ секунди, понякога мрежата изчезва напълно за определено време. Опитах какво ли не - сменях различни канали, пробвах и 20 и 40 MHZ, рутерът дори беше връщан до фабрични настройки и пренастройван, но за съжаление проблемът продължава. Обикновено се появява през няколко месеца,  макар че последните дни стана наистина нетърпимо.
      Абонат съм на Vivacom и моделът на рутера е Nokia G-240W-A.
      Около мен има доста Wifi мрежи, но само 5 от тях са с по-силен сигнал. Първоначално предположих, че има силна интерференция, но никой от съседите ми няма такъв проблем. Чудя се дали самият рутер не е за подмяна? Какво ще ме посъветвате? Благодаря предварително :).
       
    • от dream3dprint
      Здравейте. В момента съм поставен в шах  и мат от нашите мобилни оператори. 2 год бях на договор на теленор 22 лв - 10 гб и неограничени разговори...в момента ми предлагат 8 гб за 26 лв и неограничени разговори + 10 гб за вайбър или месинджър....аз естествено не желая това, понеже вайбъра и месинджъра ми хабят макс 500 мб на месец. Може ли да ми кажете ако знаете дали в момента има някаква изгодна оферта от който и да е мобилен оператор подобна на досегашната ми? Благодаря!
  • Дарение

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване