Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

как да си спра интернета на телефона


Препоръчан отговор


Купих си телефон преди два дена - Samsung Trend 2.. иначе си бях с най-прост телефон и и сега съм начинаеща с тези модерните .. Та , днес качихме 500 mb интернет и искам да ги спра .. та, въпроса ми е от къде ? :D 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дърпаш лентата отгоре и натискаш бутончето с две срещуположни стрелки и надпис "мобилни данни".Трябва от зелено да стане сиво, ако не го виждаш дръпни лентата с бутончетата на ляво да ти се покажат и останалите.

Другия вариант - Настройки - "ползване на данни" и махаш отметката от "мобилни данни".

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Дърпаш лентата отгоре и натискаш бутончето с две срещуположни стрелки и надпис "мобилни данни".Трябва от зелено да стане сиво, ако не го виждаш дръпни лентата с бутончетата на ляво да ти се покажат и останалите.

Другия вариант - Настройки - "ползване на данни" и махаш отметката от "мобилни данни".

благодаря ;)

Отиваш при своя мобилен оператор и заяваяваш спирането на услугата!

не това беше замисъла :D 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че само с обаждане можете да наредите ,да ви спрат интернета. Държа да подчертая ,че когато отидох да си взема нова по-малка карта за телефона ,служителката на Виваком любезно ми обясни ,че ако нямам включени интернет услуги към плана ,някои софтуерни обновления може да ми струват прекалено скъпо. За мен това далеч не е първия смартфон и съм на ясно ,но практиката да предупреждават хората за това е наистина необходима! Аз лично ползвам интернет предоставен от оператора ,но не съм доволен ,защото е страшно слаб. Работата е там ,че качеството не отговаря на цената.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да отидеш във Магазин иначе не става пробвал съм през оператора Mb си седят и пари взимат

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А бе що си усложнявате живота и приказвате за неща които не разбирате?

В андроид като си спреш интернета по горепоказания начин трафик няма как да направиш.Това че някои като не знаят как и се набутат вместо да попитат почват да се оплакват и "предупреждават" е друг въпрос.

Това не е като в дъртите симбиани под версия 3 които си правиха връзка когато си поискат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А бе що си усложнявате живота и приказвате за неща които не разбирате?

В андроид като си спреш интернета по горепоказания начин трафик няма как да направиш.Това че някои като не знаят как и се набутат вместо да попитат почват да се оплакват и "предупреждават" е друг въпрос.

Това не е като в дъртите симбиани под версия 3 които си правиха връзка когато си поискат.

А бе и аз се чудя ,защо пишеш без да мислиш ,но какво да се прави. . .

Факт е ,че голяма част от потребителите ,които за пръв път ползват смартфон се набутват чрез постоянно ъпдейтващи се приложения и софтуерни обновления ,без значение на коя модерна ОС са. Не само от Андроид ,можеш да се спреш мобилния интернет ,та дори в някои случаи трябва да ти пратят настройки от оператора за да си активираш нета. Не там е въпроса. На някои хора не им се върти ежедневието ,около съвременните технологии. Да връчиш телефон на дете или на възрастен човек си крие своите рискове. 

Наистина коректна практика е да "предупреждават" хората ,за да няма недоразумения. Явно нямаш представа ,колко често клиенти на мобилните оператори се оплакват и се чудят ,от какво са натрупали голяма сметка? Сигурно ще възкликнеш "е толкова ли е сложно да се разровят в телефона и да се спрат нета?" Ами явно е ,щом е факт ,че хората се набутват най-редовно!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Факт е ,че голяма част от потребителите ,които за пръв път ползват смартфон ...

Само да отбележа, че моя телефон не е смарт... (не че е глупав де), но понеже в абонамента нямам интернет - съм си спрял достъпа.

Достатъчно ми е от другите устройства, че и телефона да ми надува сметката.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

В андроид като си спреш интернета по горепоказания начин трафик няма как да направиш...

И аз така си мислех преди време. Дойде обаче момент, в който застанах от другата страна на мобилните комуникации, а именно сътрудник обслужване на клиенти в един от операторите.

Искам да ти кажа, че имаше клиенти, на които им бяха сложени забрани за мобилен нет, и въпреки това сметки си имаха и то харабииски.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех преди време. Дойде обаче момент, в който застанах от другата страна на мобилните комуникации, а именно сътрудник обслужване на клиенти в един от операторите.

Искам да ти кажа, че имаше клиенти, на които им бяха сложени забрани за мобилен нет, и въпреки това сметки си имаха и то харабииски.

А дай малко инфо де - поне намекни откъде са тези сметки??

А че операторите се забравят - си го знаем. Най ме "кефи" простотията на единия оператор - СМС с добавена стойност. Получаваш го, отваряш и ... честито, + 2 лв.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А дай малко инфо де - поне намекни откъде са тези сметки??

А че операторите се забравят - си го знаем. Най ме "кефи" простотията на единия оператор - СМС с добавена стойност. Получаваш го, отваряш и ... честито, + 2 лв.

Нека да го синтезирам. Има няколко причини GPRS през телефон (какъвто и да е) да се таксува, а ти да си мислиш, че не го прави:

 

1. Телефонът ти поддържа има автоматични настройки, оператора ти праща, ти приемаш или телефонът ти сам ги приема - чудно но факт!

2. Момента с: "Ама аз имам стар телефон, той няма интернет.." Няма, ама има!

3. Пращаш/Получаваш MMS. Понякога става мармалад с трафика откъм MMS-и, а той си се таксува отделно.

4. Ъпдейтваш през WiFi. Връзката се прецаква и автоматично минава на мобилна дата. Сложил си настройка (най-вече на Андроид-а) да не ти бара мобилния трафик. Това е класическата набутвация и може да ти изиграе лоша шега. Така че не вярвайте на тази опция!

5. Операторът е решил да таксува теб и още милион клиенти с по няколко стотинки за данни (от нищото).

6. Грешно начислено потребление от данни. Имайте предвид, че колкото повече абонати има една мрежа, с толкова повече мизерии могат да ви обсипят.

 

Това са само някои от нещата, за които се сещам сега. Някой може да не е съгласен с тях, но казаното се базира на опитът ми с факти.

Относно SMS-ите.. там филма е друг и не е за тази тема.

По-нагоре имаше един коментар за забрана на GPRS. Да, най-оптималния вариант е това, макар че не всички мрежи го предлагат като опция.

 

Поздрави :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А бе и аз се чудя ,защо пишеш без да мислиш ,но какво да се прави. . .

Цялата работа е че просто колежката питаше как да си спре трафика без да си спира интернета.Точка!

Няма нужда да пишеш цели фермани само за да докажеш че ти си правия.Останалите също с "градските легенди" за фантомния трафик(всъщност непознаване на функциите и мошенгии на операторите).

Приключвам с темата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Прредлагам 2 решения:

1. Просто - https://play.google.com/store/apps/details?id=net.rgruet.android.g3watchdog

2. Сигурно - В настройките на картата/картите на телефона влизаш в раздела APN (имена на точки за достъп) и променяш параметрите - препоръчвам да се запишат стойностите на APN, име, парола и да се смени поне едното. 

С промяната се ебава директно връзката с интернета на мобилния оператор. Има настройки за интернет, MMS и т.н. Гледайте добре къде бъркате за да сте на ясно какво прецаквате и ако забравите настройките не се притеснявайте пише ги в интернет на 1000 места. Само трябва да ползвате интернет през друга връзка (wifi например).

На слука! Гледайте да не хванете операторите за ... Винаги са правили опити да "източат" по-знаещите потребители. 5 години вместо да рекламират пакетите си интернет+телевизия се опитваха да натикат 3-ка шишета с вмирисаните им дом. тел.  

-----------

Прости оператори слаб интернет.


А бе що си усложнявате живота и приказвате за неща които не разбирате?

В андроид като си спреш интернета по горепоказания начин трафик няма как да направиш.Това че някои като не знаят как и се набутат вместо да попитат почват да се оплакват и "предупреждават" е друг въпрос.

Това не е като в дъртите симбиани под версия 3 които си правиха връзка когато си поискат.

Съжалявам, но съм бил свидетел на солени сметки при изключен интернет по този начин. Не всички тел. успяват да блокират целия трафик и става "мацано". Аз понеже "не разбирам" ;) съм си патил и съм на принципа слушай патило.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

2. Сигурно - В настройките на картата/картите на телефона влизаш в раздела APN (имена на точки за достъп) и променяш параметрите - препоръчвам да се запишат стойностите на APN, име, парола и да се смени поне едното. 

Нещо такова имах предвид - при мен е профил за един оператор, при положение че съм абонат на друг.

Нямам таксуван и 1 бит - за няколко години.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Има две положения:

1) Човек смята да ползва интернет през оператора на смартфона. Тогава си сключва един договор за 5-6 лева на месец, ползва си неограничено, и не се тормози със следене на трафика.

2) Човек не смята да ползва такъв интернет. Влиза в настройките, и изтрива всички APN точки, има такава възможност. Гарантирам, че при това положение интернет няма как да влезе в телефона. Ако пък иска някой ден да си го пусне - с един безплатен SMS се оправят нещата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

С операторите нямам проблеми .. знаеме се с тях, поне родителите ми ( мен не :D ) и да набутват нас - няма такова нещо, пък и са BOB пичове ;d 

Направих го и на режим полет ..пише че позволява да изключва мрежата за данни и   др.функции 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеца по-късно...

Здравейте! От днес съм с нов абонаментен план и телефон,най-обикновен Нокия 225. Току-що получих смс че имам активиран мобилен интернет, който няма да ползвам и не ми е необходим. Изчетох коментарите тук, но да попитам: Как да спра интернета на телефона - само с обаждане на оператора ли или този модел Нокия има нужните настройки за това?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От днес съм с нов абонаментен план и телефон,най-обикновен Нокия 225. Току-що получих смс че имам активиран мобилен интернет, който няма да ползвам и не ми е необходим. Изчетох коментарите тук, но да попитам: Как да спра интернета на телефона - само с обаждане на оператора ли или този модел Нокия има нужните настройки за това?

Трябва да отидеш във Магазин иначе не става пробвал съм през оператора Mb си седят и пари вземат

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При виваком става само с обаждане на оператор , иначе без да искаш може да се набуташ допълнително с някой лев  :) Ако си на ментел  :( не знам , там може би ще трябва и печено прасе да занесеш във офиса  :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На всички оператори - много зависи в кой офис ще отидеш и на какъв служител ще попаднеш. Много не знаят елементарни неща, да не говорим за по-специфични.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

При виваком става само с обаждане на оператор , иначе без да искаш може да се набуташ допълнително с някой лев  :) Ако си на ментел  :( не знам , там може би ще трябва и печено прасе да занесеш във офиса  :)

Благодаря Ви! Вече се обадих  на оператора-аз съм към Мтел-беше много любезно момчето,дори ми обясни,че плана ми е такъв, че имам неограничен достъп и няма да ми се начислява нищо,но на мен интернет чрез телефон не ми трябва. Само за минута и нета ми беше спрян. След още 2-3 мин получих смс, че услугата GPRS е деактивирана.  Не правя реклама на Мтел, просто споделям как протече комуникацията ми с тях.Надявам се с това въпросът ми да е решен. Хубав ден на всички!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви! Вече се обадих  на оператора-аз съм към Мтел-беше много любезно момчето,дори ми обясни,че плана ми е такъв, че имам неограничен достъп и няма да ми се начислява нищо,но на мен интернет чрез телефон не ми трябва. Само за минута и нета ми беше спрян. След още 2-3 мин получих смс, че услугата GPRS е деактивирана.  Не правя реклама на Мтел, просто споделям как протече комуникацията ми с тях.Надявам се с това въпросът ми да е решен. Хубав ден на всички!

Не, ти не правиш реклама - просто констатираш факта (положителен факт), че има и компетентни служители. Които знаят, че най-важното е клиентите да се чувстват "обгрижени".

 

ps. щом нет-а ти е "ънлимитед" - аз не бих си го спирал. Сега просто по-малко ще ти се товари връзката.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не, ти не правиш реклама - просто констатираш факта (положителен факт), че има и компетентни служители. Които знаят, че най-важното е клиентите да се чувстват "обгрижени".

 

ps. щом нет-а ти е "ънлимитед" - аз не бих си го спирал. Сега просто по-малко ще ти се товари връзката.

Признавам си, не съм съвсем наясно с мобилния нет на телефона  - толкова съм слушала за високи сметки,без да знаем че имаме нет на телефона си, и затова предпочетох да се спре. В смс-а ми пише,че може  повторно да  го активирам - jhoro, при ново включване,запазват ли се условията?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си, не съм съвсем наясно с мобилния нет на телефона  - толкова съм слушала за високи сметки,без да знаем че имаме нет на телефона си, и затова предпочетох да се спре. В смс-а ми пише,че може  повторно да  го активирам - jhoro, при ново включване,запазват ли се условията?

Не ги решавам аз тия неща, но елементарната логика казва - на теб са ти предоставени следните услуги - 1,2,3 ... - при съответните условия. Ти си де-активирала една услуга, после ще я ре-активираш - условията не се променят.

 

ps. Абе идва им акъла на нашите оператори - от конкуренцията ли е, от свития пазар ли. Но ... много бавно.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване