Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Изгорял пиксел на телевизор PANASONIC TX-48AS640E 3D LED


Препоръчан отговор


Здравейте,

днес седнах на един метър от телевизора и забелязах изгорял пиксел.

Някой има ли информация как стои въпроса с гаранционните условия на 3D телевизорите на Panasonic.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Виж си в договора. Там трябва да пише при колко изгорели пиксела имаш право на подмяна.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Никъде няма условие за брой пиксели.

 

Погледнах в гаранцията и пише това :

 

(3) Гаранционният срок на лампата на LCD прожекторите е ограничен до 90 дни от датата на покупка или 200 часа работа

(което условие е достигнато първо)

 

 

Аз съм го купил 19.07.2014 , не са минали 90 дни. А тези 200 часа от къде да знам дали е работил толкова и да е повече как ще разберат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Значи няма нищо общо с пикселите.

 

В гаранцията няма нищо за пиксели , и ся какво правим?

Трябва да отида да питам в Технополис явно,  да видя какво ще ме излъжат.


Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Значи няма нищо общо с пикселите.

 

В гаранцията няма нищо за пиксели , и ся какво правим?

Трябва да отида да питам в Технополис явно,  да видя какво ще ме излъжат.

и мен са ме баламосвали че застраховката не покрива щетата докато не им покажа това в гаранцята

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Значи няма нищо общо с пикселите.

 

В гаранцията няма нищо за пиксели , и ся какво правим?

Трябва да отида да питам в Технополис явно,  да видя какво ще ме излъжат.

Поне при лаптопите е допустимо да има няколко игорели пиксела и това не е причина за искане за подмяна на машината. Предполагам при телевизорите не е по-различно

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Повечето производители допускат няколко изгорели пиксела-3-4-5 до 7 при големи дисплеи. Все пак се поинтересувай как стоят нещата. За Сащ Панасоник имат тн "zero dead pixel policy" , не знам в България как стоят нещата-по всяка вероятност няма да ти приемат гаранцията, но пък нищо не се знае.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Пратих им писмо на [email protected], но те са в почивка събота и неделя.

Ще чакам понеделник да видим дали ще отговорят.

До Технополис не съм ходил , защото нямам време. Може да им звънна по телефона по-късно днес.

Не ми се вярва за един пиксел , да ми сменят телевизора, но поне ще разбера колко трябва да станат.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

...Здравейте,

днес седнах на един метър от телевизора и забелязах изгорял пиксел...

 

А сигурен ли се, че е изгорял, а не заседнал!? Ако е мъртъв би трябвало да е черен, а ако е заседнал - в някакъв цвят (зелен, червен, син) Гледам вече са ти дали препоръки, но докато изчакваш до понеделник може да пробваш следното (това, ако е заседнал)

1.С тъп предмет (например заоблената страна на молив, заоблена капачка от химикалка,  или нещо подобно) завиваш я с меко памучно парцалче и прилагайки  лек натиск точно където е проблемния пиксел започваш да ,,масажираш,,

!!! LCD дисплеите са съставени от няколко ,,деликатни стъклени слоя,, (общо казано) и трябва да си много внимателен, за да не повредиш дисплея !!!

Ако не си сигурен какво правиш и не искаш да рискуваш може да пробваш и това:

2.Пусни си (най-добре за няколко часа-това, че пише за поне 10 минути според мен е недостатъчно)ето този JScreenFix Стартирай го и плъзни пиксел фиксатора над мястото където ти е проблемния пиксел!

На един от лаптопите на работа съм успявал да ,,събудя,, такъв пиксел.Не е гаранция, че ще проработят тези методи разбира се, но ако е заседнал може и да се оправи така.Нищо не пречи да пробваш докато изчакваш за някакъв отговор :)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Скала, не бутай човека да си направи сам мръсно. Това какво си правиш с вещите не интересува авторана темата.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Скала, не бутай човека да си направи сам мръсно. Това какво си правиш с вещите не интересува авторана темата.

Я кажи с какво го набутвам, че ми стана интересно? За това да внимава ако реши първия метод съм го предупредил!Споделям, че съм оправял такъв пиксел.Пробвал съм на няколко, но не винаги има ефект.Не виждам какво лошо има да пробва!

Ти какво написа по темата!?

пп.Теб да не ти плащат за брой постове случайно, че се вреш навсякъде и пишеш колкото да не заспиш?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно го набутваш, а с предупреждението дори му засилваш интереса, казвайки му че ако е внимателен проблем няма да има...А ако има?! И при установане на  дефект от вече не само един проблемен пиксел,получен поради механично въздействие и се откаже гаранцията, ти ли ще заплатиш ремонта?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно го набутваш, а с предупреждението дори му засилваш интереса, казвайки му че ако е внимателен проблем няма да има..

С какво го набутвам и къде съм писал това бе-аде стига писа глупости.Праскай си постове, ма не ме занимавай с твойте съчинения.

Лека ти вечер!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

RudeBoy и как ще се отрази това, което съм писал на дисплея, че ще отпадне гаранцията? 

,,Масажирането,, или пускането на пиксел фиксатора ще окаже някакво влияние, или следа?

Ама аде моля Ви се!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен за цвета на пиксела , не мога да преценя. Или е тъмно червено или черно.

 

От технополис ми отговориха (имейл) , писали са да отида до най-близкия магазин в отдел "Рекламаций" и да нося повредената стока и гаранцията, там щели да ми дадат по-точна информация.

 

То добре ,но да мъкна 48 инчов телевизор  надолу-нагоре и в последствие да ми кажат че трябва да има 3-4 изгорели пиксели. 

Като се има предвид че могат да ми дадат тази информация и без да мъкна телевизора, а по телефона.

 

За сега ще чакам "Панасоник" да ми отговорят през седмицата , и ще преценя какво ще правя.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване