Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, колеги! Бъдни вечер е и искам просто да погледам малко телевизия. Лошото е, че тези от Виваком точно днес решиха да я скапят. Ето какъв е проблема: пускам телевизора и ми излиза съобщение: Network unreachable. Please restart the Set Top Box. If the problem presists, contact VIVACOM. Та, рестартирах приемника, който е Huawei, не стана нищо. След това рестартирах и всичко останало, но се получава същото. Интернет също няма. Сега пиша от флашката с интернет на един приятел, за да се консултирам с вас.  Накрая звъннах на Виваком и ми отговори един, който ми каза, че трябва да се види от техник и е пуснал заявка. Въпреки това, споделете вашия опит, кажете как да го оправя това чудо! 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

и се предполага че интернета ти е оптичен ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, интернетът е оптичен, преди няколко месеца видях услугата и веднага налапах въдицата. Там на OPTICAL свети червено, а на всички други лампички е зелено.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

дано да има дежурства по празниците

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оптикал не трябва да свети в червено. Затова ти трябва техник. И не са я скапали Виваком, просто се е получила повреда.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако е оптика трябва да е направена така че да няма никога аварии и то в празничните дни виваком прекарват много флегматично и некачествено новата  си мрежа 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мърфи маистина е съществувал и е бил инженер. Оригиналния закон гласи- всичко което може да се счупи рано или късно се чупи, и то в най- неподходящия момент :) Цитирам по спомен, но давам гаранция за 99% точност на цитата. За съжаление още не е измислено нещо дето е вечно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Докато четох темата се замислих дали има възможност да се търсят права по съдебен път ,ако те оставят без нет ,и телевизия по празниците примерно ?

Проблема при Вива-та ,е че ако ти се появи проблем ,който изисква намесата на технически екип ,след отговорът по телефона "ще предам на колегите" ,обикновено следва обаждане от сорта на "ще има ли някой на адреса във вторник? " (ако предположим че сме събота)... По този начин случката на колегата (с червената лампичка) го оставя без забавления на коледа.

Когато бях абонат на БТК (adsl) ,съм чакал техници над две седмици. Сега ми е интересно какво е положението ,понеже пак съм се лепнал за тях ...

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако е оптика трябва да е направена така че да няма никога аварии и то в празничните дни виваком прекарват много флегматично и некачествено новата  си мрежа 

Тя добре оптиката е направена, за да няма аварии. За съжаление в повечето случаи оптиката се къса, краде или се поврежда някое устройство. 

Докато четох темата се замислих дали има възможност да се търсят права по съдебен път ,ако те оставят без нет ,и телевизия по празниците примерно ?

Проблема при Вива-та ,е че ако ти се появи проблем ,който изисква намесата на технически екип ,след отговорът по телефона "ще предам на колегите" ,обикновено следва обаждане от сорта на "ще има ли някой на адреса във вторник? " (ако предположим че сме събота)... По този начин случката на колегата (с червената лампичка) го оставя без забавления на коледа.

Когато бях абонат на БТК (adsl) ,съм чакал техници над две седмици. Сега ми е интересно какво е положението ,понеже пак съм се лепнал за тях ...

Прочети си договора, който си подписал преди да пишеш подобни неща.

 

5.2. Неизправности при предоставяне на Услугата 
VIVACOM се задължава да отстранява в рамките на съществуващите технически и 
производствени възможности в работно време неизправности, възникнали при 
предоставяне на Услугата, за да се поддържа Услугата с необходимото качество, в 
срок до 10 (десет) работни дни от осигуряването от Потребителя на достъп на специалист от VIVACOM за установяване на неизправността. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Прочети си договора, който си подписал преди да пишеш подобни неща.

 

В договора не пише колко бързо реагират техниците  :) Надали там ще намеря и информация дали мога да ги съдя ако за няколко дена къщата млъкне щото нямам ТВ/нет.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В договора не пише колко бързо реагират техниците  :) Надали там ще намеря и информация дали мога да ги съдя ако за няколко дена къщата млъкне щото нямам ТВ/нет.

Пише. Даже съм ти го и копирал.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Оптиката трябва да се изгради подземно с всички правила на ЕС моя доставчик откакто си изгради оптиката /FTTB / до сега съм нямал прекъсвания на нета и твто значи на вивата оптиката им е изграздена флегматично и с некачествено оборудване

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Пише. Даже съм ти го и копирал.

 

Да видях ,благодаря за което. Обаче въпроса все още остава. Ако ми скапят празниците на семейството докато оправят нета ,и телевизията ,дали бих могъл да ги съдя ?

 

П.П. Цитата от договора си го добавил след като ти цитирах поста ,и понеже си модератор ,явно не изписва ,че си редактирал поста :)

Редактирано от KiriL Cox (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да видях ,благодаря за което. Обаче въпроса все още остава. Ако ми скапят празниците на семейството докато оправят нета ,и телевизията ,дали бих могъл да ги съдя ?

Не можеш. Прочети целия договор, който си подписал и общите условия в сайта, Никъде няма префернциално отстраняване на повреда през празничните дни.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не можеш. Прочети целия договор, който си подписал и общите условия в сайта, Никъде няма префернциално отстраняване на повреда през празничните дни.

 

Виж сега ,така може да спамиме още няколко дена :) Приеми ,че скапването на нета по празници е само хипотеза ,която беше вдъхновена от ситуацията при автора на темата.

Аз говоря по принцип няма ли някой закон ,който да ни защитава ако от Виваком те влачат с отстраняване на проблема . Щом нямаш нет 10 дена (до като чакаш да го оправят според договора) ,това е 1/3 от месеца за който ти плащаш. Реално това е некоректно изпълнение на договора от тяхна страна. Да не забравяме ,че в големите градове имат що-горе прилична подръжка ,но по малките градчета е жалка картинка предполагам.

 

П.П. Общите условия на сайта са ясни. Не е ясно дали има защита обикновеният потребител ,защото би трябвало да има начин да се контролират нали ?

Редактирано от KiriL Cox (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Виж сега ,така може да спамиме още няколко дена :) Приеми ,че скапването на нета по празници е само хипотеза ,която беше вдъхновена от ситуацията при автора на темата.

Аз говоря по принцип няма ли някой закон ,който да ни защитава ако от Виваком те влачат с отстраняване на проблема . Щом нямаш нет 10 дена (до като чакаш да го оправят според договора) ,това е 1/3 от месеца за който ти плащаш. Реално това е некоректно изпълнение на договора от тяхна страна. Да не забравяме ,че в големите градове имат що-горе прилична подръжка ,но по малките градчета е жалка картинка предполагам.

И пак ще ти повторя, да прочетеш договора. Дал съм ти линк. Ето накрая какво пише:

 

"За всички неуредени в Общите условия за предоставяне на Услугата VIVACOM 
FIBERNET въпроси се прилагат разпоредбите на действащото българско 
законодателство. 
 
При възникване на спорове, страните полагат всички възможни усилия за 
доброволното им уреждане на основа на съвместно сътрудничество и взаимно 
разбирателство. Когато това се окаже невъзможно, всяка една от страните може да 
отнесе спора за решаване от компетентния български съд."

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 

И пак ще ти повторя, да прочетеш договора. Дал съм ти линк. Ето накрая какво пише:

 

"За всички неуредени в Общите условия за предоставяне на Услугата VIVACOM 
FIBERNET въпроси се прилагат разпоредбите на действащото българско 
законодателство. 
 
При възникване на спорове, страните полагат всички възможни усилия за 
доброволното им уреждане на основа на съвместно сътрудничество и взаимно 
разбирателство. Когато това се окаже невъзможно, всяка една от страните може да 
отнесе спора за решаване от компетентния български съд."

 

Ясно. Когато усетиш че ти нарушават правата ,можеш да съдиш който си поискаш ,без да има значение дали това е посочено в условията на някакъв договр ,или не. Въпроса ми е дали обикновения потребител има шанс да успее. Или по-скоро дали някой тук се е опитвал :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ясно. Когато усетиш че ти нарушават правата ,можеш да съдиш който си поискаш ,без да има значение дали това е посочено в условията на някакъв договр ,или не. Въпроса ми е дали обикновения потребител има шанс да успее. Или по-скоро дали някой тук се е опитвал :)

Не ти нарушават в момента никакви права, защото ти доброволно си се съгласил с условията и си подписал договора. Не, че защитавам Виваком или нещо те нападам. 

Това го има навсякъде. Преди да се подпише договор, четеш общи условия, търсиш уловки, дребен шрифт, ако трябва се консултираш с адвокат. Подпишеш ли вече договора е късно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

В договора не пише колко бързо реагират техниците  :) Надали там ще намеря и информация дали мога да ги съдя ако за няколко дена къщата млъкне щото нямам ТВ/нет.

Посещението на технически екип на адреса се уговаря по време на разговор, като то не може да бъде по-рано от 25 часа след обаждането.

Ако дадена услуга не е предоставяна 10 или повече дни, се пуска жалба чрез формата на сайта или в писмен вид.

Те от своя страна отговарят чисто протоколно и в повечето случаи даже отговорът няма много общо с искането на клиента. Ако операторът признае грешката си, клиента няма да плаща такса за един месец за дадената услуга.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Посещението на технически екип на адреса се уговаря по време на разговор, като то не може да бъде по-рано от 25 часа след обаждането.

Ако дадена услуга не е предоставяна 10 или повече дни, се пуска жалба чрез формата на сайта или в писмен вид.

Те от своя страна отговарят чисто протоколно и в повечето случаи даже отговорът няма много общо с искането на клиента. Ако операторът признае грешката си, клиента няма да плаща такса за един месец за дадената услуга.

 Прочети ако желаеш общите условия на договорите в сайта на Виваком. Такова нещо, което казваш го няма и е просто свободно съчинение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Прочети ако желаеш общите условия на договорите в сайта на Виваком. Такова нещо, което казваш го няма и е просто свободно съчинение.

Emokostov, ти да не би да си техен служител?

Това, че не е описано в договора, не означава че не е част от вътрешните им процедури. Много неща не са описани в договорите, и по-точно нещата са завоалирани и объркващи за обикновения потребител.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е аз няма да споря. Като иска постващия да се консултира с адвокат. Има общи условия с които се е съгласил и съответно договор, който е подписал, а там всичко е описано точно и ясно.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вивата е тотален shutdown.  Няма нет ,няма телевизия ,нема сайт ,няма телефони ... какво стана бре : )

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

по непотвърдени данни им умря цялата мрежа

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вивата е тотален shutdown.  Няма нет ,няма телевизия ,нема сайт ,няма телефони ... какво стана бре : )

Паднал им е дейтацентъра :) (това на шега)

Но като знам колко небрежно се отнасяха преди години към захранвания и охлаждания в дейтацентровете си не бих се учудил

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.