Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Искам кола с която спокойно да возя 3-4 пъти в седмицата около 250-300 кг без това да доведе до някакви ремонти и да се троши от нищото, защото това не е сериозен товар. Търся кола на бензин, съответно която да газифицирам. Също така искам да си взема с автоматични скорости, защото не ми харесва да карам на ръчни вече 5-6 години и ми омръзна.

 

 

Имам интерес към конкретн модели

 

CLK W208 между 163 и 218 коня

C W202 над 150 к.с.

E46 325,328,330 ci най-вече.

GOLF 4 

 

 

 

Кеш може би ще имам около 5к, но на места дават с първоначална вноска и на изплащане остатъка от сумата, така че не би следвало да е проблем.

 

Чувам много противоречиви мнения за тези коли, Мерца бил най-добре откъм автоматични скорости, БМВ-то откъм динамика, Голфа откъм поддръжка, но търся нещо което да е най-добро като вариант заради общите му качества. Разходът на гориво на газ не би следвало да е проблем.

 

Карах кола в която за 2 години съм дал над 3к за ремонти (А класа 2000 год), подариха ми я, на дядо ми, но не е колата която ми е на сърце, не бих си я купил, не съм фен на този модел и не смятам, че е толкова здрава.

 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може да не разбирам много, но подръжката на мерцедеса и bmw-то ще ти е доста скъпа. А и BMW-то е спортен автомобил, следователно харчи повече.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Искам кола с която спокойно да возя 3-4 пъти в седмицата около 250-300 кг ...

Не е написано изрично, та следва тоя товар да не е теглото на пътниците и водача. Ако не превозваш оловни кюлчета или някакви метали, които не са обемисти, как би напъхал 300 кг в Голф 4 или някой от другите модели, предлагани и като двувратки?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Голф 4 без проблем ще си намериш за около 5 бона(има ги и доста по евтини), но Е46 за 5хиляди трябва да е доста учукана. Ц-класата която си посочил може да я намериш за 2000-2500 и общо взето да се дават повече пари за такъв мерцедес е грешно! В цлк-то пък да я използваш за по-сериозен багаш ми се струва малко несериозно! Мисълта ми, е че сравняваш все различни коли от малък хеч, купе, до седан и ми се струва малко несериозно! 
Аз ти предлагам Голфа и ако наистина ще го товариш търси комби, от към части е най-евтин за поддръжка търси 1.8 или 1.8t от 2.0 или 2.3 според мен няма смисъл не е опрадавн по-големия разход!  Иначе ако питаш мен е по-добре 1.9 tdi ама това е друга тема :)

Имам приятел с C180 и е много доволен от колата, така че и тя не е лош вариант, ама за е46 и цлк ми се струва излишно, просто трябва да си приготвиш още доста парички :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колата ще се троши от "нищото" и ще си иска ремонт и поддръжка дори и без да возиш тези 300-400 килограма. Просто пътищата в България са в лошо състояние, а и си зависи как кара и самия шофьор. Освен това си купуваш кола втора употреба. Освен тези 5000 лв, които си склонен да дадеш, имай в готовност да дадеш още 2-3000 лв за ремонт и поддръжка.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

300 кила, са си 3-ма възрастни по 100 кила на задната седалка. Виждал съм ги в кола и ми става жално за колата. Клекнала горката, гумите и скрити в калника. Ако такъв товар се превозва по 3-4 пъти в седмицата ти гарантира омекнали пружини, амортисьори и тампони на заден мост. Лек автомобил не става за такива работи. Или ще наливаш много пари в ремонт на ходова част или си търси нещо, което да се товари. Може дори и за ремарке да помислиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

300 кила, са си 3-ма възрастни по 100 кила на задната седалка. Виждал съм ги в кола и ми става жално за колата...

Нормално - жал ти е за колата, а не за хората, наблъскани като копърки... ;) Всъщност зависи от колата, може и да се чувстват комфортно, при това без колата да кляка, но няма как да се случи в изброените модели. поне в част от тях. А и никъде не прочетохме, че става дума за пътници, а за товар. Ако последният позволява, разпределянето му в багажника и купето би облекчило до голяма степен загрижеността на автора.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.