Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте , искам да ви попитам какво впечетление имате от тази кола.2005 година е 115 коня.Мисля че е по добро решение от Голф 4 или Ауди а3 . Тъй като е по нова о тях и следователно би трябвало да е по добра от тях.Искам да ви попитам за мнение какво бихте казали вие за нея.Искам да ми дадете мнение от техническа страна не от страна на марката.Цената и не се различава от тази на голф-а и ауди-то дали е по добро решение.

Редактирано от stoian32 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Зависи как е карана и поддържана, какви са и реалните километри.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

150 000 според продавача и това което видях аз е доста поддържана,Внос от Италия има много добре водена сервизна история.

Редактирано от stoian32 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, stoian32 написа:

Здравейте , искам да ви попитам какво впечетление имате от тази кола.2005 година е 115 коня.Мисля че е по добро решение от Голф 4 или Ауди а3 . Тъй като е по нова о тях и следователно би трябвало да е по добра от тях.Искам да ви попитам за мнение какво бихте казали вие за нея.Искам да ми дадете мнение от техническа страна не от страна на марката.Цената и не се различава от тази на голф-а и ауди-то дали е по добро решение.

Двигателя е хубав. Един от здравите двигатели на Фиат. Има повече информация в нета. Самият модел Стило, не е кой знае колко добър. Поне според германските техничеси служби. Имай предвид, че това е дизел, на неизвестни километри. Преди да я вземеш. закарай колата в сервиз. Но не някой квартален, е официален за марката.

Съединителя е демпферен, тоест 1000 лв струва. Турбото е консуматив и също струва 1000 лв. Дюзите си имат живот, а там едната струва 400-600 лв.

преди 3 минути, stoian32 написа:

150 000 според продавача и това което видях аз е доста поддържана,Внос от Италия има много добре водена сервизна история.

Значи я караш, в официалния сервиз на Фиат. Ако има сервизна история, там ще ти кажат всичко. И ако през 2012 година, колата е била на 160 000 км, а сега ти я продават на 'само' 150 000, си прави сметка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако бяхте на мое място и трябваше да избирате този фиат , голф 4 или ауди а3, кое бихте избрали.Като си направете сметка че фиат-а е много по нов от тях и поне според мен би трябвало и по добър,


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз на марка не робувам. Взимам по-запазената кола. :) Ауди е много скъпа, за поддръжка кола. Все едно, караш Мерцедес. Без значение от марката, съединител, турбина, дюзи струват повече от колата.

 

Редактирано от ghostBG86 (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 24 февруари 2016 г. at 14:07, stoian32 написа:

Ако бяхте на мое място и трябваше да избирате този фиат , голф 4 или ауди а3, кое бихте избрали.Като си направете сметка че фиат-а е много по нов от тях и поне според мен би трябвало и по добър,

Нито едно от посочените. Голф4 - беля на главата, особено 1.6 - скоростните кутии късат нитове, после 500лв ремонт. A3 не го помня кво беше, дали нямаше халумин носачи. Фиат-а бива, евтини части, но си е чупеляк. Аз бих си взел VW Vento - лично мнение.  Има 115 коня бензин. Лесно се газифицира. Луда кола е. Има такива с клима и други благинки.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако някой се пак следи темата за информация искам да кажа , че си взех Фиат Стило вече 2005 година 1.9 дизел 120 коня и просто не мога да си простя че сравнявах тази кола със голф 4 и ауди а3, коли който времето одавна им е минало.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Браво. Остави всички предразсъдъци и приказки за Фиат и т.н. Аз карам служебен Фиат и съм много доволен. Моя е Седичи и във фирмата купихме 30 бр. Нямат никакви проблеми, а направиха по 3 г. и средно по около 80 000 хил. км. 

С правилна поддръжка и експлоатация ще караш дълго. 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз съм на това мнение че няма значение каква кола караш стига да си я вардиш и потдържаш както трябва.Но найстина спрямо ауди а3 и голф 4 колите който се двоумях да взема вместо нея.Фиата ги води по всички критерий според мен. Бързина , икономичност , возия . Да не говорим че е много по удобен и красив от тях поне според мен и мойте стандарти и много по нов , цената му е на тяхната заради марката че е по малко търсена.аудито а3 и голф 4 са коли който им е отминало времето според мен и когато си взимаш такава ти реално купуваш марката а не автомобила.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Така е колега прав си! Да ти е честита колата, а колегата по-горе ти предлага Венто? Вентото е 10години по-старо от въпросния фиат.Ти питаш за нещо по ново от А3 и Golf 4, а тoй ти предлага Венто, което е седан и е доста по-старо, да не говорим, че питаш за дизел... малко несериозен пост от страна на simtech. Поздрави

Редактирано от ivan93bg (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 24 февруари 2016 г. at 14:04, ghostBG86 написа:

Съединителя е демпферен, тоест 1000 лв струва. Турбото е консуматив и също струва 1000 лв. Дюзите си имат живот, а там едната струва 400-600 лв.

Тоз Фиат, наистина, ама наистина е много много по-евтин за подръжка то Голф 4 и А3, където съединителя може да се смени и с такъв за 300лв, турбото - 300 рециклиране(за смяна не съм се нитересувал, но го имам от скоро де). Дюзи? До сега не съм чувал някой да е сменял дюзи та Г4 или А3 заради повреда.

Относно съвета за венто: ами пробвай да го караш на изгоряло масло да видим колко ще издържи. Щото дизелът на венто държи - 20 годишен дизел ще издържи, а нов комън-рейл или помпа-дюза?

 

Все пак честита придобивка на автора и само безаварийни пътувания!!!

Редактирано от velinsl
дописване (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравейте, може да не ми е за тук въпроса, но ще питам все пак. Значи нямам дистанционно за централното и само с резбата отключвам, и както си рових из ибей и алиекспрес намерих едни Kit-ове, които са контролна кутия, 2 дистанционненца, нужните кабели и една лед лампичка. Гледах клипове и стават нещата обаче въпроса ми е такъв,  дали стилото ще може да пали с друг ключ, защото този има не гравирано перо и може да копираш твоя на този. Проблема е, че в ключа на стилото имало някакъв чип, който колата разпознава и така пали.. ии да знам дали има смисъл да си купя ключ с перо или само дистанционното.. Ето линк и на двата Kit-а с перо и без перо. Благодаря!!!

Eunavi Universal Car Alarm Systems Auto Remote Central Kit Door Lock Keyless Entry System Central Locking with Remote Control
http://s.aliexpress.com/EFZ3qm6Z
(from AliExpress Android)

Universal Car Alarm Systems Auto Remote Central Kit Door Lock Vehicle Keyless Entry System Central Locking with Remote Control
http://s.aliexpress.com/QR36Nb2I
(from AliExpress Android)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.