Премини към съдържанието

    Препоръчан отговор


    Здравейте, 

    Не съм писал досега на Python, но ми беше интересен и от известно време отлагам един проект и реших да се възползвам. Идеята е скрипт, който ходи по един страница, взима определена информация и я пълни в един excel файл. Използвах BeautifulSoup за събирането на информацията и openpyxl за записването в файла. Всичко точно! (Записването във файла не е на 100% перфектно, така че ако някой има по-добър ресурс, да сподели. Ще дам и повече информация ако е нужно.)

    Проблема е, че страницата може да се отвори само от работния компютър на който нямам администраторски права. За самата страница не иска никакви логини, затова си мисля, че е от машината и надеждата ми е, че ако пусна скрипта от работния компютър ще тръгне. Не съм много сигурен обаче. За администраторски права мога да искам от сис. админа, но за целта трябва имам нещо работещо или поне да знам какво да искам. Плана ми беше да направя едно .exе, като за предпочитане да не му трябват ад. за права да върви. Разбрах обаче, че създаването на .exe е сложно. Опитах с pyInstaller, но не успях от първия път. Не съм и сигурен как това, че чете готов .xlsx файл, копира го, прави промени по копието и го записва ще се отрази на .exe-то. Сега не знам дали този елементарен скрипт няма да стане прекалено сложен. Някакви идеи за това как може да се изпълни? Евентуално ако .exe е прекалено сложно за изпълнение съм навит и през конзолката да си пускам скриптчето, но трябва да е с минимални инсталации, някакъв минимален интерпретатор колкото да запали скрипта. 

    Редактирано от ToDiR0S (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    на 9/16/2016 в 21:31, killchain написа:

    Първия резултат в Google - http://www.pyinstaller.org

     

    на 9/16/2016 в 20:02, ToDiR0S написа:

    ...Опитах с pyInstaller, но не успях от първия път...

     

    Пък и въпроса ми беше по-скоро теоретичен. Четох разни неща, че не е много практично да се правят .exe-та от python скриптове, особено ако се използват външни библиотеки. А в моя случай има и работа с файлове. Затова и въпроса ми по-скоро за метода, който съм избрал, а не конкретна имплементация. 

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Какви права те интересуват по-точно и не можеш да си обясниш дали ще ти трябват?

    До колкото разбрах точиш някакви дани от сайт (демек правиш http заявка и парваш отговора) и тези данни ги пазиш в някакъв файл ... За това никакви по-специални права на операционната система не ти трябват - такива се изискват ако пишеш по системни папки/файлове, отваряш порт, който изисква права и т.н.

    В случая ти трябва Питон + скрипта ти + един бат файл (примерно), който да стартира скрипта.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    То, май идеята е да се стартира скрипта в среда в която няма python. Затова пита за py2exe и подобно. Принципно би трябвало да може да се направи exe придружено от 1 или 2 папки с програми посочени по-горе. Не мисля обаче че bs4 ще се импортира успешно в exe-то.

    Ако има инсталиран python на машината, няма нужда от bat файл. Windows има мениджър на задачи, с които може да се пусне скрипт в определено време, дори придружен и с аргументи.


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    • Горещи теми в момента

    • Подобни теми

      • от Mightman
        Имам опит със създаване на сървъри и имам желание да работим с някой сериозно по един такъв. Трябва ми сериозен човек, който да има хубава машина за хостване и основни знания за плугини. Възнамерявам сървъра да бъде със смс система. Парите ще делим 50/50. За повече информация discord George#8409(Препоръчително), Skype regular-show2001 или в краен случай на ЛС.
      • от wavic
        Най-елементарното Kivy приложение взето от youtube пробвам да го направя на Android apk, ползвайки buildozer, обаче не се получава. Buildozer не намира нещо наречено toolchain.  Не съм програмист и дори не зная, какво точно е това. При първия опит, buildozer дръпна и инсталира някъде някакви android-* неща и сега това не това не си го намира. Arch Linux, Python 3.6.2.
        # Check configuration tokens # Ensure build layout # Check configuration tokens # Preparing build # Check requirements for android # Run 'dpkg --version' # Cwd None /bin/sh: dpkg: command not found # Search for Git (git) # -> found at /usr/bin/git # Search for Cython (cython) # -> found at /usr/bin/cython3 # Search for Java compiler (javac) # -> found at /usr/lib/jvm/java-9-jdk/bin/javac # Search for Java keytool (keytool) # -> found at /usr/lib/jvm/java-9-jdk/bin/keytool # Install platform # Run 'pip install -q --user "appdirs" "colorama>=0.3.3" "sh>=1.10,<1.12.5" "jinja2" "six"' # Cwd None # Apache ANT found at /home/victor/.buildozer/android/platform/apache-ant-1.9.4 # Android SDK found at /home/victor/.buildozer/android/platform/android-sdk-20 # Android NDK found at /home/victor/.buildozer/android/platform/android-ndk-r9c # Check application requirements # Check garden requirements # Compile platform # Run '/usr/bin/python -m pythonforandroid.toolchain create --dist_name=myapp --bootstrap=sdl2 --requirements=python3crystax,kivy --arch armeabi-v7a --copy-libs --color=always --storage-dir=/home/victor/Work/Dev/Python/Kivy/Kivy crash course/test/.buildozer/android/platform/build' # Cwd /home/victor/Work/Dev/Python/Kivy/Kivy crash course/test/.buildozer/android/platform/python-for-android-master [INFO]: Will compile for the following archs: armeabi-v7a [INFO]: Found Android API target in $ANDROIDAPI [INFO]: Available Android APIs are (19) [INFO]: Requested API target 19 is available, continuing. [INFO]: Found NDK dir in $ANDROIDNDK [INFO]: Got NDK version from $ANDROIDNDKVER [WARNING]: NDK version was set as r9c, but checking the NDK dir claims it is . [WARNING]: The build will try to continue, but it may fail and you should check that your setting is correct. [WARNING]: If the NDK dir result is correct, you don't need to manually set the NDK ver. [INFO]: Using Google NDK r9c [INFO]: Found virtualenv at /usr/bin/virtualenv [WARNING]: Could not find toolchain subdirectory! [WARNING]: Could not find any toolchain for arm-linux-androideabi! [ERROR]: python-for-android cannot continue; aborting # Command failed: /usr/bin/python -m pythonforandroid.toolchain create --dist_name=myapp --bootstrap=sdl2 --requirements=python3crystax,kivy --arch armeabi-v7a --copy-libs --color=always --storage-dir=/home/victor/Work/Dev/Python/Kivy/Kivy crash course/test/.buildozer/android/platform/build # # Buildozer failed to execute the last command # The error might be hidden in the log above this error # Please read the full log, and search for it before # raising an issue with buildozer itself. # In case of a bug report, please add a full log with log_level = 2 ~/W/D/P/K/K/test $ buildozer android debug # Check configuration tokens # Ensure build layout # Create directory /home/victor/Work/Dev/Python/Kivy/Kivy crash course/test/bin # Check configuration tokens # Preparing build # Check requirements for android # Run 'dpkg --version' # Cwd None /bin/sh: dpkg: command not found # Search for Git (git) # -> found at /usr/bin/git # Search for Cython (cython) # -> found at /usr/bin/cython3 # Search for Java compiler (javac) # -> found at /usr/lib/jvm/java-9-jdk/bin/javac # Search for Java keytool (keytool) # -> found at /usr/lib/jvm/java-9-jdk/bin/keytool # Install platform # Run 'pip install -q --user "appdirs" "colorama>=0.3.3" "sh>=1.10,<1.12.5" "jinja2" "six"' # Cwd None # Apache ANT found at /home/victor/.buildozer/android/platform/apache-ant-1.9.4 # Android SDK found at /home/victor/.buildozer/android/platform/android-sdk-20 # Android NDK found at /home/victor/.buildozer/android/platform/android-ndk-r9c # Check application requirements # Check garden requirements # Compile platform # Run '/usr/bin/python -m pythonforandroid.toolchain create --dist_name=myapp --bootstrap=sdl2 --requirements=python3crystax,kivy --arch armeabi-v7a --copy-libs --color=always --storage-dir=/home/victor/Work/Dev/Python/Kivy/Kivy crash course/test/.buildozer/android/platform/build' # Cwd /home/victor/Work/Dev/Python/Kivy/Kivy crash course/test/.buildozer/android/platform/python-for-android-master [INFO]: Will compile for the following archs: armeabi-v7a [INFO]: Found Android API target in $ANDROIDAPI [INFO]: Available Android APIs are (19) [INFO]: Requested API target 19 is available, continuing. [INFO]: Found NDK dir in $ANDROIDNDK [INFO]: Got NDK version from $ANDROIDNDKVER [WARNING]: NDK version was set as r9c, but checking the NDK dir claims it is . [WARNING]: The build will try to continue, but it may fail and you should check that your setting is correct. [WARNING]: If the NDK dir result is correct, you don't need to manually set the NDK ver. [INFO]: Using Google NDK r9c [INFO]: Found virtualenv at /usr/bin/virtualenv [WARNING]: Could not find toolchain subdirectory! [WARNING]: Could not find any toolchain for arm-linux-androideabi! [ERROR]: python-for-android cannot continue; aborting # Command failed: /usr/bin/python -m pythonforandroid.toolchain create --dist_name=myapp --bootstrap=sdl2 --requirements=python3crystax,kivy --arch armeabi-v7a --copy-libs --color=always --storage-dir=/home/victor/Work/Dev/Python/Kivy/Kivy crash course/test/.buildozer/android/platform/build # # Buildozer failed to execute the last command # The error might be hidden in the log above this error # Please read the full log, and search for it before # raising an issue with buildozer itself. # In case of a bug report, please add a full log with log_level = 2  
        Това е .spec файла:
        [app] # (str) Title of your application title = My Application # (str) Package name package.name = myapp # (str) Package domain (needed for android/ios packaging) package.domain = org.test # (str) Source code where the main.py live source.dir = . # (list) Source files to include (let empty to include all the files) source.include_exts = py,png,jpg,kv,atlas # (list) List of inclusions using pattern matching #source.include_patterns = assets/*,images/*.png # (list) Source files to exclude (let empty to not exclude anything) #source.exclude_exts = spec # (list) List of directory to exclude (let empty to not exclude anything) #source.exclude_dirs = tests, bin # (list) List of exclusions using pattern matching #source.exclude_patterns = license,images/*/*.jpg # (str) Application versioning (method 1) version = 0.1 # (str) Application versioning (method 2) # version.regex = __version__ = ['"](.*)['"] # version.filename = %(source.dir)s/main.py # (list) Application requirements # comma seperated e.g. requirements = sqlite3,kivy # requirements = kivy # Require python3crystax: requirements = python3crystax,kivy # (str) Custom source folders for requirements # Sets custom source for any requirements with recipes # requirements.source.kivy = ../../kivy # (list) Garden requirements #garden_requirements = # (str) Presplash of the application #presplash.filename = %(source.dir)s/data/presplash.png # (str) Icon of the application #icon.filename = %(source.dir)s/data/icon.png # (str) Supported orientation (one of landscape, portrait or all) orientation = all # (list) List of service to declare #services = NAME:ENTRYPOINT_TO_PY,NAME2:ENTRYPOINT2_TO_PY # # OSX Specific # # # author = © Copyright Info # change the major version of python used by the app osx.python_version = 3 # Kivy version to use osx.kivy_version = 1.10 # # Android specific # # (bool) Indicate if the application should be fullscreen or not fullscreen = 0 # (string) Presplash background color (for new android toolchain) # Supported formats are: #RRGGBB #AARRGGBB or one of the following names: # red, blue, green, black, white, gray, cyan, magenta, yellow, lightgray, # darkgray, grey, lightgrey, darkgrey, aqua, fuchsia, lime, maroon, navy, # olive, purple, silver, teal. #android.presplash_color = #FFFFFF # (list) Permissions #android.permissions = INTERNET # (int) Android API to use #android.api = 19 # (int) Minimum API required #android.minapi = 9 # (int) Android SDK version to use #android.sdk = 20 # (str) Android NDK version to use #android.ndk = 9c # (bool) Use --private data storage (True) or --dir public storage (False) #android.private_storage = True # (str) Android NDK directory (if empty, it will be automatically downloaded.) #android.ndk_path = # (str) Android SDK directory (if empty, it will be automatically downloaded.) #android.sdk_path = # (str) ANT directory (if empty, it will be automatically downloaded.) #android.ant_path = # (bool) If True, then skip trying to update the Android sdk # This can be useful to avoid excess Internet downloads or save time # when an update is due and you just want to test/build your package # android.skip_update = False # (str) Android entry point, default is ok for Kivy-based app #android.entrypoint = org.renpy.android.PythonActivity # (list) Pattern to whitelist for the whole project #android.whitelist = # (str) Path to a custom whitelist file #android.whitelist_src = # (str) Path to a custom blacklist file #android.blacklist_src = # (list) List of Java .jar files to add to the libs so that pyjnius can access # their classes. Don't add jars that you do not need, since extra jars can slow # down the build process. Allows wildcards matching, for example: # OUYA-ODK/libs/*.jar #android.add_jars = foo.jar,bar.jar,path/to/more/*.jar # (list) List of Java files to add to the android project (can be java or a # directory containing the files) #android.add_src = # (list) Android AAR archives to add (currently works only with sdl2_gradle # bootstrap) #android.add_aars = # (list) Gradle dependencies to add (currently works only with sdl2_gradle # bootstrap) #android.gradle_dependencies = # (str) python-for-android branch to use, defaults to master #p4a.branch = stable # (str) OUYA Console category. Should be one of GAME or APP # If you leave this blank, OUYA support will not be enabled #android.ouya.category = GAME # (str) Filename of OUYA Console icon. It must be a 732x412 png image. #android.ouya.icon.filename = %(source.dir)s/data/ouya_icon.png # (str) XML file to include as an intent filters in <activity> tag #android.manifest.intent_filters = # (list) Android additionnal libraries to copy into libs/armeabi #android.add_libs_armeabi = libs/android/*.so #android.add_libs_armeabi_v7a = libs/android-v7/*.so #android.add_libs_x86 = libs/android-x86/*.so #android.add_libs_mips = libs/android-mips/*.so # (bool) Indicate whether the screen should stay on # Don't forget to add the WAKE_LOCK permission if you set this to True #android.wakelock = False # (list) Android application meta-data to set (key=value format) #android.meta_data = # (list) Android library project to add (will be added in the # project.properties automatically.) #android.library_references = # (str) Android logcat filters to use #android.logcat_filters = *:S python:D # (bool) Copy library instead of making a libpymodules.so #android.copy_libs = 1 # (str) The Android arch to build for, choices: armeabi-v7a, arm64-v8a, x86 android.arch = armeabi-v7a # # Python for android (p4a) specific # # (str) python-for-android git clone directory (if empty, it will be automatically cloned from github) #p4a.source_dir = # (str) The directory in which python-for-android should look for your own build recipes (if any) #p4a.local_recipes = # (str) Filename to the hook for p4a #p4a.hook = # (str) Bootstrap to use for android builds # p4a.bootstrap = sdl2 # # iOS specific # # (str) Path to a custom kivy-ios folder #ios.kivy_ios_dir = ../kivy-ios # (str) Name of the certificate to use for signing the debug version # Get a list of available identities: buildozer ios list_identities #ios.codesign.debug = "iPhone Developer: <lastname> <firstname> (<hexstring>)" # (str) Name of the certificate to use for signing the release version #ios.codesign.release = %(ios.codesign.debug)s [buildozer] # (int) Log level (0 = error only, 1 = info, 2 = debug (with command output)) log_level = 2 # (int) Display warning if buildozer is run as root (0 = False, 1 = True) warn_on_root = 1 # (str) Path to build artifact storage, absolute or relative to spec file # build_dir = ./.buildozer # (str) Path to build output (i.e. .apk, .ipa) storage # bin_dir = ./bin # ----------------------------------------------------------------------------- # List as sections # # You can define all the "list" as [section:key]. # Each line will be considered as a option to the list. # Let's take [app] / source.exclude_patterns. # Instead of doing: # #[app] #source.exclude_patterns = license,data/audio/*.wav,data/images/original/* # # This can be translated into: # #[app:source.exclude_patterns] #license #data/audio/*.wav #data/images/original/* # # ----------------------------------------------------------------------------- # Profiles # # You can extend section / key with a profile # For example, you want to deploy a demo version of your application without # HD content. You could first change the title to add "(demo)" in the name # and extend the excluded directories to remove the HD content. # #[app@demo] #title = My Application (demo) # #[app:source.exclude_patterns@demo] #images/hd/* # # Then, invoke the command line with the "demo" profile: # #buildozer --profile demo android debug  
      • от xXx*Triple*xXx
        Добър ден хора Одеве преди около 2-3 часа когато тръгвах за работа преди да спра компа забелязах в Task Manager един процес с име wbengine.exe .И така както си му е реда спрях компа нямах време да търся в нета информация за процеса,защото щях да закъснея ... и сега пиша тази тема от телефона нета тук е малко бавен и се надявам някой да има полезна информация с която да ми помогне да разбера повече за този процес ? Windows-а е 7 64 битов Ако знаете нещо с което можете да ми бъдете полезни относно този процес пишете някой коментар Мерси Предварително
      • от kolon
        един и същ python-ски код се ръннва първо на shell-ското IDLE на python-а и си се изпълнява без никакви грешки и проблеми.
        при ръннване на същият код от sublime text 3 кодът се изпълнява само до един определен момент и просто не продължава, при това без да дава грешка.
        name = input ("здравейте! вашето име?\n")
        print ("здравейте,  " + name +"!")
        при изпълняване със sublime text в panel-а за results се появява "здравейте! вашето име?" и ... дотам. защото курсорът, който трябва да позволи на потребителя да въведи името си просто не се появява. 
        как би могъл да бъде решен този проблем?
        благодаря предварително!
      • от xXx*Triple*xXx
        Имам следния въпрос за процес GoogleUpdate.exe ? Преди малко забелязах следния процес в task manager-a и се питам безопасен ли е свързан ли е с ъпдейт на няква програма или вирус ? Операционната система е Windows XP някой ако знае няква информация за процеса да драсне коментарче
    • Разглеждащи в момента   0 потребители

      Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

    • Дарение

    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.