Премини към съдържанието

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

Здравейте, съвсем случайно реших да си изтегля фактурата и видях че към абонамента за последните два месеца ми е била начислена и допълнителна такса за спортни програми, които аз не съм искал да гледам и не съм бил уведомен за тях. Помня че миналият месец като си плащам таксата служителката ме попита дали искам да гледам спортни програми и аз и казах че неща, но тя не ме уведоми че те вече са били пуснати, както и много пъти преди това са ме питали за спортните каналаи. След това компютъра им блокира и трябваше да чакам да го рестартират и може би е забравила за този допълнителен пакет и аз съм го платил без да обърна внимание че сметката ми е завишена, тъй като отделно плащам и телефон и таблет. От обслужващия отдел ми отговориха че пращали СМС за уведомяване, но аз не съм получавал такъв, а и телефона ми е бил изключен дълго време, но не беше изписан като пропуснато съобщение. Но въпреки това нали пак не би трябвало да пускат този пакет без съгласието на потребителя?

Ако някой от вас ползва услугите на този оператор, нека сподели при него как стоят нещата и дали само аз съм подведен или е просто грешка.

Редактирано от peppone1 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Може и да е нарочно - бонуса на служителите се определя от това, какъв оборот правят.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, peppone1 написа:

 

Здравейте, съвсем случайно реших да си изтегля фактурата и видях че към абонамента за последните два месеца ми е била начислена и допълнителна такса за спортни програми, които аз не съм искал да гледам и не съм бил уведомен за тях. Помня че миналият месец като си плащам таксата служителката ме попита дали искам да гледам спортни програми и аз и казах че неща, но тя не ме уведоми че те вече са били пуснати, както и много пъти преди това са ме питали за спортните каналаи. След това компютъра им блокира и трябваше да чакам да го рестартират и може би е забравила за този допълнителен пакет и аз съм го платил без да обърна внимание че сметката ми е завишена, тъй като отделно плащам и телефон и таблет. От обслужващия отдел ми отговориха че пращали СМС за уведомяване, но аз не съм получавал такъв, а и телефона ми е бил изключен дълго време, но не беше изписан като пропуснато съобщение. Но въпреки това нали пак не би трябвало да пускат този пакет без съгласието на потребителя?

 

Ако някой от вас ползва услугите на този оператор, нека сподели при него как стоят нещата и дали само аз съм подведен или е просто грешка.

https://www.mtel.bg/mtel-sport-faq

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А мен кой да ме уведоми че в сайта имало уведомление? Това трябваше да го напишат в договора преди да го подпиша и никъде не пише че имат право да начисляват такси за нежелани от потребителя програми. Освен това крайният срок за отказване е до месец Юни и след този месец пари не връщали. Значи едно че зад гърба са ми бъркали в джоба, а и ако се усетя прекалено късно не мога да се откажа. Служителите в офиса и те не чули, не видяли и накрая виновен абоната че не се навирал в интернет да търси дали с нещо не са го излъгали. На това какво му се казва?Ако аз съм единственият неразбрал, значи е грешка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

преебали са те те са такива неземни боклуци че нямам думи


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Аз съм на Близу. Пращат SMS на телефона и код за да се откажеш. Аз се отказах и такса не са начислявали. Мой познат се отказа, когато си плащаше сметката. За следващия месец просто отиди и се откажи.

И не знам защо се чудите в коректността на МТЕЛ или забравихте преди няколко години каква излагация имаше про проблеми с билинг системите им.

Редактирано от Емил Костов (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 часа, Филипов написа:

http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/27504

Сигурно и тук има поне една тема, ползвай търсачката!

Няма такава тема. Дал си грешен линк.

Аз се отказах, но тъй като имам два телефона, а Мтелския не го ползвам е възможно да са ми пратили СМС на Вивакомския и аз да съм помислил че ми правят предложение и да съм го изтрил, ако е било написано подвеждащо. Но дори и да са го пратили, все пак не е редно да се взимат пари в писмена форма и то без да съм им дал отговор или за тях просто "Мълчанието е знак за съгласие". Бих прочел внимателно СМС-а, ако знаех че имат такава практика да източват пари, до сега за всяко ново предложение винаги ми се е обаждал служител по телефона, те още малко ще ми пратят и СМС за нов договор и след 1 седмица да ми тупнат нов телевизор на вратата и да ми кажат плащайте го. Аз също бях на Близу, но то вече премина към Мтел.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, peppone1 написа:

Няма такава тема. Дал си грешен линк.

Аз се отказах, но тъй като имам два телефона, а Мтелския не го ползвам е възможно да са ми пратили СМС на Вивакомския и аз да съм помислил че ми правят предложение и да съм го изтрил, ако е било написано подвеждащо. Но дори и да са го пратили, все пак не е редно да се взимат пари в писмена форма и то без да съм им дал отговор или за тях просто "Мълчанието е знак за съгласие". Бих прочел внимателно СМС-а, ако знаех че имат такава практика да източват пари, до сега за всяко ново предложение винаги ми се е обаждал служител по телефона, те още малко ще ми пратят и СМС за нов договор и след 1 седмица да ми тупнат нов телевизор на вратата и да ми кажат плащайте го. Аз също бях на Близу, но то вече премина към Мтел.

Вероятно обеснението е по-просто. Вие споменахте че телефона ви е бил изключен известно време. А SMS-ите се нареждат на опашка и ак оне могат да бъдат изпратени в продължение на 72 часа (зависи от провайдера) се изтриват. Смятам че това е причината да не сте получил въпросния SMS.

И да ви попитам дали имате сериозна причина да триете SMS-ите си, съвременните телефони има достатъчно памет да пазят хиляди

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Когато получа някакъв СМС от мобилен оператор го трия незабавно, защото веднъж от Виваком ми източиха 20 лв. от някакви игри. Това е достатъчно сериозна причина да ги трия. Разчитах на това че след като не дам отговор на СМС-ите, няма как да ми вземат пари, но ето че СМС-ът е бил въпрос "Кога да спрем да крадем парите ви?".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, peppone1 написа:

Когато получа някакъв СМС от мобилен оператор го трия незабавно, защото веднъж от Виваком ми източиха 20 лв. от някакви игри. Това е достатъчно сериозна причина да ги трия. Разчитах на това че след като не дам отговор на СМС-ите, няма как да ми вземат пари, но ето че СМС-ът е бил въпрос "Кога да спрем да крадем парите ви?".

Това е глупаво, много. Прочетете внимателно всяко съобщение. И действайте според текста. Иначе могат да ви взимат пари ако отговорите, не ако пазите съобщенията

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 17.05.2017 г. в 8:34, peppone1 написа:

Няма такава тема. Дал си грешен линк.

http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/275048 "Изял" съм една цифра на края. Можеше и сам да се сетиш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 17.05.2017 г. в 9:17, peppone1 написа:

Когато получа някакъв СМС от мобилен оператор го трия незабавно, защото веднъж от Виваком ми източиха 20 лв. от някакви игри. Това е достатъчно сериозна причина да ги трия. Разчитах на това че след като не дам отговор на СМС-ите, няма как да ми вземат пари, но ето че СМС-ът е бил въпрос "Кога да спрем да крадем парите ви?".

Няма как да ти вземат пари от сметката или от таксата при SMS, ако ти не си направил нещо. Стига глупости.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При мен беше абсолютно същото. НЯМАШЕ СМС! И директно ми извадиха нова фактура с новата цена. Аз нямам МТЕЛ номер, само фиксиран интернет към тях.

Абсолютно съм сигурен, че нямаше никакъв смс, защото не трия СМС-и. Обадих им се по телефона и казаха, че ще го изключат новия пакет и ще ми върнат парите със следващата фактура.

Ама това е все едно аз да им изпратя сървър за 100 000 лв. Те да ми платят фактурата, пък със следващата фактура да им ги върна... доста съм недоволен от МТЕЛ, преди когато бяха Мегалан беше по-добре.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 57 минути, Емил Костов написа:

Няма как да ти вземат пари от сметката или от таксата при SMS, ако ти не си направил нещо. Стига глупости.

Е как, нали ми взеха парите именно защото не съм направил нищо? Мтелският телефон съм го взел по-късно след като съм сключил договора за телевизията, така че за контакт ми звънят на Вивакомския и не помня да са ми пращали такъв СМС.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, peppone1 написа:

Е как, нали ми взеха парите именно защото не съм направил нищо? Мтелският телефон съм го взел по-късно след като съм сключил договора за телевизията, така че за контакт ми звънят на Вивакомския и не помня да са ми пращали такъв СМС.

Това, че не си си прегледал договорите е нещо съвсем друго. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е непоискана услуга и си е под формата на измамна схема. Ония в офисите трябва задължително да ти обяснят за този "подарък". Иди се разправяй, за да ти я спрат. Това, че е безплатна за първия месец-два трябва да е написано на 100 места с големи червени букви и подчертано, а не да четеш 10 страници ситен текст. Трябва освен това изрично да те предупреждават, а не да се правят на утрепани. Убеден съм, че никой който подписва договор, не изчита и една страница.Ако беше така за подписване на договор към оператор трябваше да губим часове и то не един или два. То сега, без нищо да четеш, поне 1/2 час отнема. Цялата тази работа, ако се случваше в цивилизована правова държава, щяха да плащат милиони глоба. Мошеници са целия Ментел/Мобиком, Близу и т.н.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, djagi написа:

Това е непоискана услуга и си е под формата на измамна схема. Ония в офисите трябва задължително да ти обяснят за този "подарък". Иди се разправяй, за да ти я спрат. Това, че е безплатна за първия месец-два трябва да е написано на 100 места с големи червени букви и подчертано, а не да четеш 10 страници ситен текст. Трябва освен това изрично да те предупреждават, а не да се правят на утрепани. Убеден съм, че никой който подписва договор, не изчита и една страница.Ако беше така за подписване на договор към оператор трябваше да губим часове и то не един или два. То сега, без нищо да четеш, поне 1/2 час отнема. Цялата тази работа, ако се случваше в цивилизована правова държава, щяха да плащат милиони глоба. Мошеници са целия Ментел/Мобиком, Близу и т.н.

Е то къде няма такава схема. Всичко в България се прави така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

И като всички са такива, това оправдава ли ги? В договора пише че оператора има право да променя цената на месечната такса веднъж годишно, но в списъка с програмите тези спортни канали не присъстваха и те ги пуснаха по-късно, след около 7-8 месеца след сключването ми на договора. Да не говорим че договора е написан от нпеграмотни хора и нищо не се разбира, например в точка 3.1:

Операторът предоставя на Абоната електронни съобщителни услуги ("Услугата" или "Услугите") чрез една или няколко електронни мрежи ("Мрежата" или "Мрежите"), при условията на този договор ("Договора")...

От това по-неграмотно може ли да се напише? Разбира се че когато се говори за електронна мрежа се има пред вид "Мрежата" или поне да бяха написали името й, както и когато се говори за този договор естествено че се разбира "Договора", няма как да си помислим за чушки, я. Когато едно изречение се натовари с излишни повторения, уж за пояснение, то става един турлю гювеч и хептем не се разбира. Това се получава от хора които искат да напишат подробна информация максимално сбито, но вместо това изпускат важни думи и текстът става като превод с Гугъл преводач. Така се пишат и учебниците и после защо детската агресия расте. През комунизма поне речта беше народна, учебниците се пишеха увлекателно и доста подробно, но след идването на демокрацията, уж да не се товарят децата, уроците се компресираха максимално, но писани от необразовани хора или шуро-баджанаци и разни преводачи, които знаят само да превеждат без да разбират това което пишат и не знаят как да го редактират. После учебниците минават през главна редакция, където се поправят само правописните грешки, тъй като няма професори по конкретната научна тематика които да ги докоригират. В една от последните теми тук за една матура за висшисти видях схема със странни означения които никъде не се означават така, в нито едно устройство. Вярно е че всеки елемент има по 1-2 стандартни значения, но в този учебник бяха някакви измислени от някой фантазьор.

И така стигаме до този договор ("Договора") - да поясним че става дума наистина за този договор, щото някой може да разбере за онзи договор и за "Мрежата" на кумшията му. И още по-неграмотното е че на офисите на Мтел вече им казват "Магазин". Това че наредили по 5 таблета и телефони не ги прави магазини, защото електронната мрежа не е продукт и не може да се разглежда като рибарска мрежа, която да си купя от магазин и да си я ползвам.

 

Редактирано от peppone1 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

С Mtel трябва да си много краен и много да се разправяш. При проблем веднага правиш справка какво си ползвал, преглеждаш си договорите и ако нещо не съответства пишеш на когото трябва. Именно те разчитат на това да не се разправяш. 

В последния месец Мтел ми се качиха на главата - след като ми изпратиха гаранционния телефон към Most, като той е в гаранция към Mtel, те естествено си имат политика да отказват гаранции и после на никого да не отговарят по какъвто и да е начин, та да идеш и да им потрошиш жалкия офис. Те отказват гаранция, знаейки че проблемът е от умрялата дънна платка на телефона, защото всички LG-та с тази дънна платка имат еднакви проблеми и то на еднаква възраст !

Сега ще се пише, аз разглабях телефона, подгрявах чипове, замразявах - все същото.   Точно така преди 4-5 години отказаха гаранцията на един Nokia 5310 Xpress Music под оправданието, че е мокрен. Естествено отворихме телефона и нямаше никакви признаци да е мокрен, защото не беше, а просто беше откачен един конектор, след всичко това документирано със снимки една година не плащахме абонамент. Телефона работи 2 години след това. 

Да не говорим, че тези смешни "магазини" работят толкова неадекватно, че можеш да се застреляш като отидеш. Пише, че бил наличен конкретен телефон в Mtel Mall Sofia, отиваш и няма, понеже малоумната им система се обновявала веднъж на 24 часа, те магазините за обувки се обновяват на 1 час... Другото, което правят срещу потребителя е *88, преди можеше да се говори с консултант безплатно, сега било 3 стотинки на минута, а и се минава през 15 менюта, за да се свържеш, пък и онзи отсреща не знае какво се случва и почваш да му обясняваш какво ти трябва и какво търсиш 10 минути, та да ти изгуби времето.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 19.05.2017 г. в 13:32, djagi написа:

Това е непоискана услуга и си е под формата на измамна схема. Ония в офисите трябва задължително да ти обяснят за този "подарък". Иди се разправяй, за да ти я спрат. Това, че е безплатна за първия месец-два трябва да е написано на 100 места с големи червени букви и подчертано, а не да четеш 10 страници ситен текст. Трябва освен това изрично да те предупреждават, а не да се правят на утрепани. Убеден съм, че никой който подписва договор, не изчита и една страница.Ако беше така за подписване на договор към оператор трябваше да губим часове и то не един или два. То сега, без нищо да четеш, поне 1/2 час отнема. Цялата тази работа, ако се случваше в цивилизована правова държава, щяха да плащат милиони глоба. Мошеници са целия Ментел/Мобиком, Близу и т.н.

Не, това изобщо не трябва да бъде написано, защото то автоматично нарушава договора в собствената му функция. Нали затова е договор и крайният залог е сумата която "ответникът" плаща и доверието му към "ищеца". Ако търговеца ти каже че ще сключим сделка на определена цена, но след известно време той имал правото да вдигне тази цена, вие ще му се доверите ли? Ами щом някой има право да вдига цената на дадена услуга, той задължително ще се възползва от правото си да го стори. Все едно в наредбата на Република България да пише че всеки депутат има правото веднъж годишно да си пощипне малко от държавният бюджет. Както ми каза една кумшийка "Нека политиците да си крадат, но и да мислят за държавата".

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, peppone1 написа:

Както ми каза една кумшийка "Нека политиците да си крадат, но и да мислят за държавата".

OFF

Навсякъде крадат, тука само за държавата не остава.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.