Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Падна наш военен хеликоптер! Тази донякъде логична трагедия се разигра на фона на лютите спорове за модернизация на нашата армия! Загубихме една от малкото съвременни машини и това поради вероятно опасно малкия нальот на пилотите ни! Новото правителство показа и доказа, че нищо ново няма да предложи освен добре познатото недофинансиране, както и празни обещания и стратегии! Сега ще си пазим другите хвърчила за да не си ги почупим нещо и ще се перчим по псевдо военни паради, а армия боеспособна и подготвена е ясно, че  нямаме. От ясно, та по - ясно!

Подробности

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)
  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с теб. Зрелищни катастрофи с хеликоптери стават навсякъде. Такива машини по принцип са много трудни за управление и с адски сложни компоненти, даже и минимална повреда почти винаги е предостатъчна. Не е толкова лесно да се каже от какво е.

Жалко за загиналия и останалите пострадали.

  • Харесва ми 3

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Днес ми се доплака на работа. Чувствам авиацията близка до себе си, защото служех във ВВС. Макар че и тогава ставаха доста катастрофи, то те не ставаха достояние на масовата публика. През 1990-та, когато служех в Каменец, загинаха двама пилоти - курсант  и инструктор. Единия не успя да катапултира и на практика мина през капота, другия пада на земята с неразтворен парашут...тогава версията бе, че се е подпалил. Това над Летница и се говореше, че до последно пилотите са се опитвали да не паднат в града. След това пак имах какви ли не случки по летищата. Някои заораваха в нивата в края на пистата, други за малко да не се закачат в нашите антени...случки много. Оставал съм без дъх, когато самолета почва да пада към мен заради високите температури. Тогава гледаш с опулени очи и се чудиш, какво става! Година и половина самолетите излитаха и кацаха точно над мен и спалнмото ни помещение, щото служех на БПРС. Не ми правеше впечатление и дори не се събуждах при полети, след като бях отстъпил от наряд. Но и тогава полетите бяха много намалени. Единствено лятото имаше по няколко пъти в седмицата. Бензина по бензиностанциите се продаваше с купони, а се чакаше от предния ден на опашка. Това не подмина и ВВС, както и нашата техника, дето обслужваше ВВС. Лошо е, когато няма средства за поддръжка, макар че тогава все още имахме нова техника по наследство от комунизма. Примерно камиона ми бе на 2000 км и даже не бе разработен. имахме и други такива камиони с техника за обслужване на летището. но имахме и по-стари, с които и гаф съм правил по време на нощни полети, та едва не го отнесохме, задето не можахме да осветим пистта навреме. Представям си сега какво е, когато техниката е на десетки години може би. 

 

Слушах за евентуалните прични за тая катастрофа и недоумявам - как така хеликоптера ще се закачи за кораб. Макар че, както казах, съм виждал как самолет пада заради липса на достатъчно мощност при излитане. И то не веднъж, щото преди полети винаги командира на ескадриалта излиташе да провери как са условията. Това бяха и са мъже! Не като ония на София прайд!

 

 

Вечна памет на пилота, загинал при тая катастрофа! Тия хора ще ги помним винаги, за разлика от ония с меките китки!

 

 

 

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вечна му памет ! 

Ама се знае - държавата пада , от дълго време я няма ! Това което е останало след 30 години ограбване , таман успее да живне някак си и него го ограбват....Че един хеликоптер паднал - на кой от уравляващите му пука ?!


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 9.06.2017 г. в 23:36, Melmak ® написа:

Не съм съгласен с теб. Зрелищни катастрофи с хеликоптери стават навсякъде. 

Така е! Но явно тук става въпрос за нещо съвсем друго т.е липса на опит или спестени пари за профилактика на машината. То е нещо като шофьор на мощна корла със стаж 6 месеца или опитен шофойр летящ с кола пред саморазпад! Тоталното недофинансиране до там води. За това нямаме армия, граница, здравеопазване, образование, полиция, държавни служби!

П.П. Борисов, като упранвик на  супермизерна държава, непрекъснато повтаряше за нанесената огромна финансова загуба! Подобно на това когато клошар е събирал по стотинка две за хляб цяла седмица и след като го е купил го е изпуснал без да си иска в локвата! Ако бяха поставили този хеликоптер в музей нямаше да говорим за финансови загуби! Сега пък се критикува евентуална сделка - Грипен! Щем, не щем май ще купим 99.9% амортизираните F-16. За колко ли още трагедии ще четем в бъдеще?

Редактирано от Кумчо вълчооо (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 10.06.2017 г. в 9:45, ---------------- написа:

Сега пък се критикува евентуална сделка - Грипен!

Грипен ще се купува. Поне ще са по-новички.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.