Премини към съдържанието
Optium

Невъзможност за удостоверяване на домашна WI-FI мрежа от андроид !?

Препоръчан отговор

публикувано (редактирано)

не успявам да се свържа с интернет с помощта на
домашната ми wifi мрежа,
която е защитена и паролата ми е известна,
но пък за това ми излиза следното съобщение:
- удостоверяване със защита wpa/wpa2 psk /забранено/ !

Забележка:

Искам допълнително да добавя към темата че този телефон успешно работеше 

в продължение на години към тази WI-FI мрежа без всякакви проблеми.

Нищо не е пипано по рутера или телефона !

Връзката и в момента не е нарушена между Рутера и устройствата които ползуват тази безжична връзка !

Тъй като тази тема вече "отлежа" по няколко форума и върху това устройство се приложиха всевъзможни

рестартирания върху него и приложението му за WI-FI , инсталирането на съмнителни фиксатори от Google Play

за разрешаването на появили се проблеми във безжичните връзки, както и проверката на устройството посредством :

* # * # 526 # * # *

Но за сега всичко е без резултат с единствената "за сега" переспектива  /а именно да го върна автоматично

към заводски настройки/, за да ми създаде проблем по бъдещото съхранение на информацията събрана 

в него /само 350 телефонни номера/ !?

Темата е трудна и отговор "съществен до този момент" не е даден в Интернет пространството по аналогичния

проблем. За сега открих ИДЕНТИЧЕН въпрос поставен на тази тема / и то без отговор/ през 2013 година :

http://www.smartzona.net/showthread.php?72558-проблем-със-свързване-с-безжична-мрежа-Samsung-galaxy-pocket-GT-S-5300

 

 

Редактирано от capnemo
Викане! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

публикувано (редактирано)

Отзад модема, трябва да имаш бутонче за автом. пускане на Wi-fi към устройството, без да се налага да пишеш пароли.

- Ако пробелма ти е все още на лице, направи РЕСЕТ на самия телефон.

TD-W8961ND-W_2.jpg

Редактирано от RED ZONE 64 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Логично погледнато при рутера ,единственият проблем може да бъде прекалено много закачени на безжична връзка устройства. Ако това не е така проблемът е в телефона. Пробвал ли си да се закачиш към друга безжична мрежа ?Ако това става значи имаш проблем единствено между твоя рутер и телефона ти .Така локализиран проблема , може да се търси решение. Или има някакви забрани  или в рутера или в телефона , или има някакво несъответстие при изписване и приемане на пароли и възможно други причини.Трябва да се мисли ,когато има цялата информация!:huh:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Рутерът ми е Level One WBR-6003.

Отпред на панела си има бутон Wireless ON/OFF  

или WPS. В интерес на истината мога да кажа че този бутон

не ми е влизал до сега никога в употреба  !

Телефонът ми е Samsung Galaxy Duo и в настройки:

Мрежи и безжични връзки - Настройки за WIFI - WIFI /включване/ - Връзка с WPS бутон.

Правих опити да го свържа от там но за сега са несполучливи !?

В интерес на истината имам пакет от VIVACOM в който има Интернет и той си

работи на телефона без никакви проблеми !

Вчера влизах в няколко офиса на VIVACOM и Mtel в столицата и се опитах да го пробвам

този WIFI на място. Връзка се получава и иконката на WIFI излиза на дисплея на телефона,

като замества тази от Интернета от картата ми на Vivacom. На пръв поглед всичко си идва на 

мястото с тази подробност че в телефона ми от WIFI . . . ИНТЕРНЕТ НЯМА !?

Дяволска работа !

 

преди 2 часа, bigiadri написа:

Логично погледнато при рутера ,единственият проблем може да бъде прекалено много закачени на безжична връзка устройства. Ако това не е така проблемът е в телефона. Пробвал ли си да се закачиш към друга безжична мрежа ?Ако това става значи имаш проблем единствено между твоя рутер и телефона ти .Така локализиран проблема , може да се търси решение. Или има някакви забрани  или в рутера или в телефона , или има някакво несъответстие при изписване и приемане на пароли и възможно други причини.Трябва да се мисли ,когато има цялата информация!:huh:

Към рутерът ми е вързан единствено компютъра, така че за натоварване не може и да се говори !

Той е с парола /добра/ така че според мен е малко вероятно някой да се е прикачил към него !

Както обясних към другите безжични мрежи се държи странно, защото се свързва с тях но в

телефона ми липсва Интернет от връзките му с тези безжични мрежи !

Прави ми впечатление че дори след като направи връзка с тях, той продължава да

сканира и да търси . . .не знам си какво !?

***Преди да повдигна този въпрос във форума, както отбелязах по-горе два дни се

    рових в Интернет за информация по този въпрос, тъй като смятах че ще го реша сам !

    Но за съжаление в Интернет пространството /където може да открие какво ли не/,

    информация върху този проблем - НЯМА !?

    Всеки те "тласка" към връщането му към . . .ФАБРИЧНИТЕ НАСТРОЙКИ !!!

Забележка:

Извинявам се за подчертаванията ми и удебеления текст

в нея, но форума остана последната ми възможност да си оправя проблема,

тъй като утре сутринта заминавам извън страната на място извън Европейската общност

и оставам без WIFI връзка . . .

 

Редактирано от Optium
корекция на текст ! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Пробвай да зададеш на телефона статичен IP адрес от обхвата на рутъра:
https://androidforums.com/threads/set-up-static-ip.503213/

Друго безжично устройство успява ли да се свърже към рутъра? 

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, Optium написа:

В интерес на истината имам пакет от VIVACOM в който има Интернет и той си

работи на телефона без никакви проблеми !

Да разбирам ли че имаш договор за моб. интернет към Вивиком. - Ако искаш да се закачиш към по-силна връзка (домашен Wi-fi), трябва 1-во да изключиш моб. си данни и след това се опитай да се закачиш към модема/рутера.  Както казах пробвай да направиш РЕСЕТ на тел.  Така с безкрайни опити, няма да ти се получи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 1 час, ExaFlop написа:

Пробвай да зададеш на телефона статичен IP адрес от обхвата на рутъра:
https://androidforums.com/threads/set-up-static-ip.503213/

Друго безжично устройство успява ли да се свърже към рутъра? 

Само този Samsung от няколко дни започна да ги прави тези "номера",

компютъра ми работи с него и телефона на жена Sony Experia също се свързва

с този рутер без никакви проблеми . . . 

Забележка:

Статичния IP address го вкарах в телефона още преди няколко дни

/ с най-големи подробности / телефонът тръгна, но след около минута-две

се "самоизключи" сам от мрежата !

преди 46 минути, RED ZONE 64 написа:

Да разбирам ли че имаш договор за моб. интернет към Вивиком. - Ако искаш да се закачиш към по-силна връзка (домашен Wi-fi), трябва 1-во да изключиш моб. си данни и след това се опитай да се закачиш към модема/рутера.  Както казах пробвай да направиш РЕСЕТ на тел.  Така с безкрайни опити, няма да ти се получи.

По принцип това го върша вече 2-ра година / от както имам този договор с VIVACOM /,

след като се върна в къщи задължително изключвам Интернета ми от картата и преминавам

към домашния ми WIFI !

За този "ресет" вече разбрах, но никой не споменава нищо относно опазването на данните в телефона !

В него имам само 350 телефонни номера. При тази манипулация поне 1/3 от тях ще отидат по дяволите !?

Да не говорим за видеоклиповете, снимките , архивираните пароли и други . . .

Редактирано от Optium
корекция на текст ! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Освен да архивираш данните от телефона на SD картата, да я демонтиаш и извадиш от телефона и да възстановиш фабрични настройки.
А да не би да е инсталиран някой ъпдейт на телефона през последните дни?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 27 минути, ExaFlop написа:

Освен да архивираш данните от телефона на SD картата, да я демонтиаш и извадиш от телефона и да възстановиш фабрични настройки.
А да не би да е инсталиран някой ъпдейт на телефона през последните дни?

Тъй като бях нервиран, ми се струва че май и там го пипах . . .

Настройки - Актуализация на софтуера - Актуализиране - Настройки за WIFI

А освен това тъй като телефона ми е по стар модел, прехвърлянията в него /около 2/3 от тях/

стават от SD card към телефона, а не - обратно !?

Май сам съм си го прецакал !?

Редактирано от Optium
корекция на текст ! (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, Optium написа:

Май сам съм си го прецакал !?

Каквото сам си направи човек, никой друг не може да му го стори.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 12 минути, ExaFlop написа:

Каквото сам си направи човек, никой друг не може да му го стори.

След като съм имал ВКЛЮЧЕНО в телефона АВТОАКТУАЛИЗИРАНЕ, сигурно не е трябвало да 

пипам бутона - ПРОВЕРИ ЗА АКТУАЛИЗАЦИИ !?

Не вярвам всички тези мои неволи които ми дойдоха до "главата",

да ми произлизат от това мое действие . . .

 

Редактирано от Optium (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, Optium написа:

А освен това тъй като телефона ми е по стар модел, прехвърлянията в него /около 2/3 от тях/

стават от SD card към телефона, а не - обратно !?

Ами - не!

Contacts-->>Options menu-->>Import/export-->>Export to SDcard .

После, след Reset-а - по същия начин, само че Import from SD card.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Optium написа:

За този "ресет" вече разбрах, но никой не споменава нищо относно опазването на данните в телефона !

Говориш колкот да не заспиш и ти, никой не говорел. Гугъл акаунт нямаш ли? При мен всичките ми номера от адресната книга се синхронизират с гугъл. Което и устройство да взема, нов телефон или таблет, в момента в който добавя гугъл акаунта към устройството, всички настройки, апове и контакти ми пристигат на новото устройство. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Пaчo написа:

Говориш колкот да не заспиш и ти, никой не говорел. Гугъл акаунт нямаш ли? При мен всичките ми номера от адресната книга се синхронизират с гугъл. Което и устройство да взема, нов телефон или таблет, в момента в който добавя гугъл акаунта към устройството, всички настройки, апове и контакти ми пристигат на новото устройство. 

Аз щом съм го казал има за какво да се тревожа !

Преди месец правих подобна синхронизация на телефона на жена ми

/ в близко бъдеще такова чудо вече няма да права никога през живота си/ и тъй като в телефона си е имала

добавени акаунти, стана така че от 75 номера които е имала в телефона си ,

след тази "шибана синхронизация" бяха и се навървили вътре в указателя  . . .860 досадника !!!

Защото вътре намерих всякакви номера на нейни познати и приятели, от време оно . . .

Така че се наложи да и чистя телефона цяла нощ /един по един/ докато възстановя стария и

телефонен указател и стигна до числото 75 ! 

Мерси брато, за акъла който ми даваш !

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ниото ти имаш желание да разбереш какво става, нито аз да обяснявам. Дано успееш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, RudeBoy написа:

Ами - не!

Contacts-->>Options menu-->>Import/export-->>Export to SDcard .

После, след Reset-а - по същия начин, само че Import from SD card.

И ако не стане така както вие го описвате , както навремето бе казал Любослав Пенев:

- Ще ходя да духам, супата !

Самото обстоятелство че върху този проблем няма дадено положително решение в близките

5 години , освен връщане на телефона към фабричните му настройки ми говори много !

Явно и тук нищо няма да се получи , ами само си губим времето !

По добре ще е да отида до съседния блок да взема на баджанака < резервния телефон >

който ми предложи преди около 30 минути по телефона и да се стягам за път !

Пък като се прибера ще видя какво ще правя . . .

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)
преди 10 часа, Пaчo написа:

Ниото ти имаш желание да разбереш какво става, нито аз да обяснявам. Дано успееш.

Какво му е толкова сложното? Ако е добре с Английския, по всяко време може да влезне в Ютюб и да разбере как става. Стига да има желание.

Optium Ами след като си  иснталирал тея Актуализации, и си мислиш че те са причината тел. да не работи кат хората, защо не ги махнеш? Вместо да се занимаваш с Ресети, бекъпи и тем подобни.  Аз също на моя таблет имам опция за Актуализация на ОС, но не я правя щот знам че след тва таблета ''ше полудее''

Редактирано от RED ZONE 64 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Мда...Поредната тема където не иска да спазва препоръките които му се дават.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, Year Zero написа:

Мда...Поредната тема където не иска да спазва препоръките които му се дават.

Не, просто ниското ниво на ЗКУ (ЗадКлавиатурноУстройство), си прави лоши шеги.

"full backup data", като действие при Andrid OS е уникално лесно (дори при неработеща "вафла").

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.