Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте , бих искал да попитам някой знае ли дали кола произвеждана 1989-1996 може в днешно време да се поръча от завод ?

Колите са Mazda 121 , Kia Pride , Ford Festiva salgam snimki 

Mazda 121 1989 г.http://www.blogauto.de/wp-content/uploads/2011/05/mazda-121-da.jpg http://en.mazda-club.eu/graphics/gallery/full/1577_109159923_3.jpg

интересува ме най-много за Маздата Хечбек!!! защото карам същата и искам да си купя още една но нова имам кеш и бих отишъл в някой завод и да си поръчам да ми я направят,само че не знам и поради тази причина ви питам господа много ще съм ви благодарен ако някои ми помогне!

Kia Pride Хечбек !!!  същата е https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ef/Kia_Pride_front_20071204.jpg/1200px-Kia_Pride_front_20071204.jpg  https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Kia_Pride_rear_20071204.jpg/1024px-Kia_Pride_rear_20071204.jpg

 Ford Festiva Хечбек!! същата е https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a5/1990_Ford_Festiva_L_Plus_--_03-16-2012_1.JPG

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, не. По принцип заводите си имат отделения за ретроавтомобили и те се занимават с реставрации. Само че и те имат финансови ограничения. Скоро гледам как Ауди намериха едно много рядко DKW с много патина и смятано за изчезнало. Накрая музея реши да го остави така, защото щяло да им отнеме много време и средства. Тия автомобили дето цитираш, вече минават към ретро.  И ако някой ти направи такъв, то ще е реставрация с части, каквито намери. На практика ти питаш за това, как някой да ти изработи ретроавтомобил. Има ги такива, много съм ги гледал по немския ТВ канал Аутомотор, но всичко това струва пачка. 

 

Значи според мен вариантът е да намериш човек или фирма, дето се занимава с ретроавтомобили и да ги питаш колко ще ти струва реставрацията на Mazda 121,  ако намериш друг такъв модел на старо. Хората ще я направят неузнаваема, ама и както казах, пари ще струва. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, ivanovr написа:

Здравейте , бих искал да попитам някой знае ли дали кола произвеждана 1989-1996 може в днешно време да се поръча от завод ?

Трябва да попиташ производителя. При колите, по принцип след спирането на производство на даден модел, се продължава производството, но на резервни части, малка част от тези части им изостава по складовете. При късмет е възможно да се сглоби кола, като ме съмнява да имат налично шаси. Иначе тенекиите и всички части е възможно да ги имат.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, nikolela написа:

Трябва да попиташ производителя. При колите, по принцип след спирането на производство на даден модел, се продължава производството, но на резервни части, малка част от тези части им изостава по складовете. При късмет е възможно да се сглоби кола, като ме съмнява да имат налично шаси. Иначе тенекиите и всички части е възможно да ги имат.

Така е но точна там е и моят проблем купето е цялото раждиво и има дупки и карам на магия се пак я карам 24 години много съм доволен ! Но явно няма да мога да си я поръчам от звод за реставрация също става но...ако намеря хора който да се съгласят

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 13.08.2017 г. в 1:07, bildera_ написа:

Доколкото знам, не. По принцип заводите си имат отделения за ретроавтомобили и те се занимават с реставрации. Само че и те имат финансови ограничения. Скоро гледам как Ауди намериха едно много рядко DKW с много патина и смятано за изчезнало. Накрая музея реши да го остави така, защото щяло да им отнеме много време и средства. Тия автомобили дето цитираш, вече минават към ретро.  И ако някой ти направи такъв, то ще е реставрация с части, каквито намери. На практика ти питаш за това, как някой да ти изработи ретроавтомобил. Има ги такива, много съм ги гледал по немския ТВ канал Аутомотор, но всичко това струва пачка. 

 

Значи според мен вариантът е да намериш човек или фирма, дето се занимава с ретроавтомобили и да ги питаш колко ще ти струва реставрацията на Mazda 121,  ако намериш друг такъв модел на старо. Хората ще я направят неузнаваема, ама и както казах, пари ще струва. 

Благодаря за отговора ще се опитам да намеря някоя фирма !


  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, ivanovr написа:

Така е но точна там е и моят проблем купето е цялото раждиво и има дупки и карам на магия се пак я карам 24 години много съм доволен ! Но явно няма да мога да си я поръчам от звод за реставрация също става но...ако намеря хора който да се съгласят

Е тя че може да се реставрира, може. Но ако е много изгнила, не знам как биха действали. По принцип много изгнилите части се подменят, примерно калници. Ако купето е с дупки, яко кърпене ще падне. И защо искаш точно тая кола, след като имаш пари? Те такива реставрации до идеално състояние струват 10-20 000 евро и си заслужава, само ако си фен на ретроавтомобилите или колекционер, който след време може и да продаде колата с печалба. Някои пък само с това се занимават - реставрират стари коли като твоята, после отиват на специални изложения и се опитват да продадат колата с печалба. Абе...ако си пуснеш канала Automotor und sport,  там всеки ден има репортажи за хора, които са колекционери на стари автомобили. Информация много кое как правят, колко струва и така нататък. Примерно имаше един , дето правеше само Porshe 911  по поръчка. Намира си човека стари купета и части, после по желание на клиента сглобява и оформя вида на колата. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 13.08.2017 г. в 14:24, bildera_ написа:

Е тя че може да се реставрира, може. Но ако е много изгнила, не знам как биха действали. По принцип много изгнилите части се подменят, примерно калници. Ако купето е с дупки, яко кърпене ще падне. И защо искаш точно тая кола, след като имаш пари? Те такива реставрации до идеално състояние струват 10-20 000 евро и си заслужава, само ако си фен на ретроавтомобилите или колекционер, който след време може и да продаде колата с печалба. Някои пък само с това се занимават - реставрират стари коли като твоята, после отиват на специални изложения и се опитват да продадат колата с печалба. Абе...ако си пуснеш канала Automotor und sport,  там всеки ден има репортажи за хора, които са колекционери на стари автомобили. Информация много кое как правят, колко струва и така нататък. Примерно имаше един , дето правеше само Porshe 911  по поръчка. Намира си човека стари купета и части, после по желание на клиента сглобява и оформя вида на колата. 

Значи така но това ми  е първата кола и имам някаква символична стойност за мен и просто искам още една но явно няма да стане по поръчка. Другия въриянт е да отида до Япония  но заради тая цел трябва да по събирам парички и да науча малко по добре езика че да замина но това е че близките месеци с нежелание ще трябва да купя нова кола пак сам се спрял на Мазда 6 бензин 2006-7 година има гас цената варира от 6000 до 8000 . Та какво ти би било мнението ? И Какви марки предпочиташ да караш или кажи каква кола  според теб да си взема до 8000лв ако може да е от Италия ! И за Маздичката 121 ще видя какво да  правя но в никакъв случей не сам се отказал тя ми е много скъпа детството ми е минало в тази кола и това е че ако я спра от движение после няма да мога да я пусна отново много кофти ....

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, ivanovr написа:

Значи така но това ми  е първата кола и имам някаква символична стойност за мен и просто искам още една но явно няма да стане по поръчка. Другия въриянт е да отида до Япония  но заради тая цел трябва да по събирам парички и да науча малко по добре езика че да замина но това е че близките месеци с нежелание ще трябва да купя нова кола пак сам се спрял на Мазда 6 бензин 2006-7 година има гас цената варира от 6000 до 8000 . Та какво ти би било мнението ? И Какви марки предпочиташ да караш или кажи каква кола  според теб да си взема до 8000лв ако може да е от Италия ! И за Маздичката 121 ще видя какво да  правя но в никакъв случей не сам се отказал тя ми е много скъпа детството ми е минало в тази кола и това е че ако я спра от движение после няма да мога да я пусна отново много кофти ....

Ами щом си толкова навит, изпрати едно писмо до Мазда, дали могат да помогнат.  Иначе друго, което предлагам, е да посетиш тенекеджийница да видиш какво могат да направят, щото явно нямаш пари за истинска реставрация, дето ще ти разглобят колата на части и ще ти подменят всичко, което се налага. 

 

А препоръка за кола...щом си фен на Мазда и то в подобен формат, може би Мазда 2 след 2006 година. Поне като здравина са много яки. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 13.08.2017 г. в 23:08, bildera_ написа:

Ами щом си толкова навит, изпрати едно писмо до Мазда, дали могат да помогнат.  Иначе друго, което предлагам, е да посетиш тенекеджийница да видиш какво могат да направят, щото явно нямаш пари за истинска реставрация, дето ще ти разглобят колата на части и ще ти подменят всичко, което се налага. 

 

А препоръка за кола...щом си фен на Мазда и то в подобен формат, може би Мазда 2 след 2006 година. Поне като здравина са много яки. 

Ами за писмото до мазда ще го напрашя но мисля че ще ме отхвърлят предложението и за 2-ката я погледнах много ми е женствена ти какво караш ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, ivanovr написа:

Ами за писмото до мазда ще го напрашя но мисля че ще ме отхвърлят предложението и за 2-ката я погледнах много ми е женствена ти какво караш ?

Аналог на двойката:

 

http://blacktornado.comuf.com/index.html

Предложих двойката, защото гледам караш 121. 

 

Иначе съм си висок 185 и тежа около 120 кила :P

 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 14.08.2017 г. в 12:44, bildera_ написа:

Аналог на двойката:

 

http://blacktornado.comuf.com/index.html

Предложих двойката, защото гледам караш 121. 

 

Иначе съм си висок 185 и тежа около 120 кила :P

 

никак не е зле фордчето

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, ivanovr написа:

никак не е зле фордчето

Мерси, тук е на втория ден след като го взех от магазина. Вече седма година почнах да го карам и съм предоволен, затова и аз като теб, не мисля скоро да го продавам или сменям.  Дори предния си Форд от магазина го продадох на първата си братовчедка и то почти без пари, само на 5 години и 64 000 км. Тоя го карам по-малко и засега е на 51 000 км, ама и не мисля да го насилвам, че да си го имам по-дълго.  Всъщност, Мазда 2 е с базата на Форд Фиеста, но разликите са и в моторите и в купето и в окачването. Все пак Форд дълго време държаха дял от Мазда, с който се разделиха преди няколко години. Маздата е малко по-надеждна от Фиестата. Но тук трябва дас е уточни, че Мазда 2 до 2006-та година е на базата на старата Фиеста и прилича повече на някакъв ван, отколкото на малък автомобил. Поне на мен ми прилича на такъв. Следващата Мазда 2 е на една база с Фиеста като моята и се появи 2006-та година. Разликите пак са съществени - двигатели, окачване, каросерия...  Мазда 2 е и малко по-надеждния в техническо отношение автомобил, но той е с по-твърдо окачване например, както и с малко по-малко пространство в купето. За сметка на тоева е доста пъргав и лек.  А дали е женска кола...сигурно, както и Фиестата. Всъщност, рекламите на Фиеста ST  са примерно с около 40-45 годишен мъж зад волана:

 

2017-08-14%2023%2030%2048.jpg

 

Това бе първата реклама на ST, когато се появи модела. Лично аз не възприемам Фиеста като женска кола. Просто ми е жал, такава кола да попада в ръцете на жена, щото е доста пъргава и се управлява супер лесно и с кеф. Освен това е и с много комфортно окачване за тоя клас, а това подхожда на един по-улегнал мъж, дето си търси кола за кеф и да се движи с нея из града. Улегнал,щото окачването доста комфортно, седалките също, ако са в модификацията Titanium  с лумбална опора и регулиране по височина, а когато поискаш да си направиш кефа в планината сам, винаги можеш. Само ти трябва някой от по-мощните мотори, а не базовите. Толкова за Мазда 2 и аналогът Форд Фиеста. Всъщност, ти сам каза, че Мазда 121 е Форд Фестива. Бях забравил за това. 

Редактирано от bildera_ (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Колега така е обаче Фиеста-та мисля че от страна на ламарина е много по добра от колкото маза 2-ката та за двойката ми е мъничка и ся гледам 6-тиците ама всичките са изгнили как да купиш кола... И се замислих за кола от италия да ми я докарат но разговарях с много хора и ме отказаха и сега боксувам в дупка съм но мойта Маздичка ми е в главата искам  да си я направя но в момента няма как но след най-скоро време ще пробвам някакви начини да си задействам плана . Сега ще се опитам да напиша едно писанце до Мазда  но се самнявам да го прочетат но ще стискам палци и дано да има някакъв положителен отговор !

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Тенекеджиите са измамници. Много от тях заваряват кръпки на ръжда, без да я чистят и мажат кит като лютеница.
Ако ще ремонтираш, намери кадърен такъв.

  • Харесва ми 2

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 16.08.2017 г. в 2:02, simtech написа:

Тенекеджиите са измамници. Много от тях заваряват кръпки на ръжда, без да я чистят и мажат кит като лютеница.
Ако ще ремонтираш, намери кадърен такъв.

Много добре се изказах те , бих искал да си я направя сам , но нямам нужните инструменти + гараж

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.