Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте ! Значи купих си един чисто нов телефон преди 1-2 дена и си върви супер, но имам един проблем.... Не може да ми включи мобилните данни, значи аз си ги пускам и влизам в нета а то ми изписва че нямам нет, а мегабайти всичко си имам... Пробвах с фабрични настройки но пак нищо не става .. Може ли да ми предложете как да го оправя ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Обади се на доставчика да ти изпрати настройките за мобилни данни. 

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Емил Костов написа:

Обади се на доставчика да ти изпрати настройките за мобилни данни. 

Как така да ми ги изпрати ?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, TheLegendBG написа:

Как така да ми ги изпрати ?

Ами на SMS примерно!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Емил Костов написа:

Ами на SMS примерно!

Ок благодаря ти !


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Трябва да си настроиш точката за достъп(APN). Всеки оператор има публикувани публично настройки за Access Point-a.

https://www.apnsettings.org/bulgaria/

Редактирано от hudyr (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, hudyr написа:

Трябва да си настроиш точката за достъп(APN). Всеки оператор има публикувани публично настройки за Access Point-a.

https://www.apnsettings.org/bulgaria/

Тва го нямам до някъде....Смисъл стигам до ''More'' и след тва нямам 'Mobile Network''

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 минути, hudyr написа:

А какво има? Какъв е телефонът и с какъв андроид?

Телефонът е Рево и е от новите, а андроидът му е 5.1

Обаче проблема може да е от сим картата, защото моята сим карта е още когато беше Глобул то даже така пише на нея

преди 10 минути, TheLegendBG написа:

Телефонът е Рево и е от новите, а андроидът му е 5.1

Обаче проблема може да е от сим картата, защото моята сим карта е още когато беше Глобул то даже така пише на нея

То даже телефона ми е 4g, но на него пише 3g, да не би да е заради старата ми карта? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, TheLegendBG написа:

Телефонът е Рево и е от новите, а андроидът му е 5.1

Тук съм безмълвен.

преди 17 минути, TheLegendBG написа:

моята сим карта е още когато беше Глобул

Щом пластиката е стара, някога имала ли е пуснати мобилни данни на нея?? Защото, ако не, там е началото на проблема.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, hudyr написа:

Тук съм безмълвен.

Щом пластиката е стара, някога имала ли е пуснати мобилни данни на нея?? Защото, ако не, там е началото на проблема.

винаги съм имал мобилни данни с тази карта, но на този телефон нямам и за това се чудя защо така

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Щом си имал, значи има нужда от настройка на точката за достъп, както ти казах. Сега ми обясни какво намираш в менюто за мрежа.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, TheLegendBG написа:

винаги съм имал мобилни данни с тази карта, но на този телефон нямам и за това се чудя защо така

Не мога да те разбера. Написах ти какво да направиш. Обади се на шибания оператор да ти изпрати настройките за мобилни данни. Също така оператора може да ти ги е блокирал по ред причини както и може да нямаш ако си сменял план или ти е изтекъл договора. Що е нужно да има още 20 коментара. Оператор никъде не публикува универсален APN. Всичко си зависи от услугата, която използваш. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Емил Костов написа:

Оператор никъде не публикува универсален APN. Всичко си зависи от услугата, която използваш.

Двете изречения взаимно се изключват. Точно за това ги има публикувани настройките за точките - указваш на андроида къде да търси нет(APN), даваш му достъп(пусната услуга в плана) и си ползваш интернета. Едното е напълно безполезно без другото.

Редактирано от hudyr (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, hudyr написа:

Двете изречения взаимно се изключват. Точно за това ги има публикувани настройките за точките - указваш на андроида къде да търси нет(APN), даваш му достъп(пусната услуга в плана) и си ползваш интернета. Едното е напълно безполезно без другото.

Нищо не се изключва. Оператора нищо не публикува,. Има си настройки за мобилни данни за съответните пакети.,

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, Емил Костов написа:

Оператора нищо не публикува

Това определено не е вярно!
https://www.vivacom.bg/bg/residential/polezni-syveti/nastrojki-za-ustrojstvo/mobilni-telefoni
https://www.mtel.bg/nastroyki-za-ustroystva
http://www.telenor.bg/bg/services/услуги/данни

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Костов, точките за достъп са едни и същи за всеки отделен оператор. Copy pasta гледам настройките в моя телефон и ги правя същите в на колежката телефона(разбира се и тя е на същия оператор) - тя си точи нейния нет, аз си точа моя. Мина му времето на "звъни на оператора да ти праща настройките". Защо се прави цялата тази работа - защото повечето телефони(най-вече евтинджосите) са със стар андроид или, дори да са с актуален такъв, не му е обновена базата с APN-ите(както най-вероятно е в този случай).

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, hudyr написа:

Мина му времето на "звъни на оператора да ти праща настройките"

Също не е вярно. Автоматичното настройване на телефони/смартфони/таблети продължава да си е валидно за моделите, за които операторите имат настройки. Другите си ги настройват ръчно.

Редактирано от ExaFlop (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Веднага ти давам пример със стария ми L7 II. През целия му период на експлоатация(3 години) два пъти съм му флашвал фабричния фърмуер(първия път JB, втория път KK), и двата пъти трябваше да вкарвам настройките на APN-ите, защото ги нямаше. Слагах му Cyanogenmod 10.2 без да ми се налага да вкарвам точката, тя си беше там(проверих). Всичко зависи от това кой колко си поддържа андроида - точките са налични, производителят просто трябва да ги добави. Ако почнем да говорим за нокийките с фенерче(малко по-съвременните) и други подобни, там да, има си нужда от оператор, но при андроид не. На новия Nexus 5X не съм му бутал нищо, просто боднах картата, ама тук съм с чист и обновен 7.0(поне когато го купувах, сега е с бисквитка). Старият тръгна от JB с някакъв междинен build, на който дори на ядрото му били липсвали някои важни кръпки(разбрах по-късно след малко четене).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако се беше обадил на оператора след първия отговор вече да е решен проблема. Иначе може сам да си вкара настройките, ако знае как. В случая не знае в менюто къде да намери въпросната опция, а не да вкара и настройките. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 часа, ExaFlop написа:

Това да, но при положение, че постващия не знае дали са му разрешени мобилни данни, дали има мобилни данни е безмислено да прави каквото и да било преди да се е свързал с оператора. Освен това в сайтовете не се публикуват настройките за всички телефони.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход


×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.