Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Вчера отидох във Технополис със телевизор Samsung 7 серия, на бял фон има 3-4 сериозни точици,  г-жа та която говори с мен, ми говори, колко е безсмислено да се занимавам с гаранция за такъв проблем, на мен ми стана доста кофти, държаха се с мен все едно съм първия циганин на улицата, телевизора е 1200лв, и ги попитах съвсем любезно, ако няма вариант да ми оправят телевизора какво ще стане? те ми казаха ще ти дадем същия нов, аз попитах за пари? те ми отговориха, ти сериозен ли си? това ли е политиката на Технополис, това е долно и ужасно, аз никога няма да закупя продукт от тях.

Вие имали ли сте опит с тях и сервиза им, и за колко време ще решат проблема ми?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Връщат парите без да задават въпроси само ако си го купил онлайн до 14 ден.

Иначе трябва до 30 дни да ти го подменят.

Поне аз така знам.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Сервиза е оторизиран на Samsung, не на техното, те нямат думата, каквото реши сервиза. По закон имат 30 дни да решат проблема, ако не те удовлетворява пускаш жалба в КЗП. Това е при условие, че телевизора е купен на физическо лице, а не на фирма.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Първо - стоката от физическо лице ли е закупена?
Приеха ли го? Заведоха ли го в Книгата за рекламации? Документ връчиха ли ти?
Ако да - до 30 дни трябва да има или работещ телевизор или подмяна със същия модел или връщане на пари.

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, DarkEdge написа:

Ако да - до 30 дни трябва да има или работещ телевизор или подмяна със същия модел или връщане на пари.

Ако няма същия модел си избираш друг телевизор на същата цена или по-скъп с доплащане.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Никакви документи не ми дадоха, просто го приеха писаха нещо на Компютър и ми казаха до 30 дни ще ви звъннем и чао, супер интересно отношение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Това е, взели са ти го ще ти заменят панела или ще ти дадът друг. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Звънни в КЗП и си пусни жалба. Няма как да са ти приели уреда без приемо-предавателен протокол. Ако са го направили са за глоба.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако не са писали протокол,спокойно могат да кажат,че не са приемали телевизора!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ок благодаря ще чакам и ще видим. и ще го пусна в OLX за 400лв от 1200лв и така.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е ти какво очакваш като идеш да ти гръмнат шампанско ли :D Ти си просто един от многото. Няма какво да им се сърдиш на тях  - те не са го произвели. От където и да го купиш винаги може да се появи проблем. Техника е все пак. И от където и да си купиш нещо, при проблем никой не те удря с няколко пачки по челото. С всяка една техника е така при дефект до 30 дни трябва или да го поправят или да го подменят. Пари обратно по закон се връщат или след 3 ремонта на един и същ проблем или при невъзможност да се отремонтира или подмени дефектния продукт. И КЗП ще ти кажат същото. Говоря от опит и ние имахме едно време електронен магазин и ги знаем всички проблеми.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Преди 1 година от Technopolis  Serdika MALL София - закупихме Iphone 6s , след 1ч ползване екрана спря да работи, отидох вечерта те ми казаха Господине съжаляваме няма как да ви дадем нов, защото вие сте ползвали вече Icloud системата, изпращаме го за смяна на екран, телефон на 1ч.

Наскоро закупих от istyle Bulgaria Iphone 7, имаше пиксел на екрана, ползвах го с Icloud 1 ден и на другия се обадих и им казах че съм го ползвал и такива, те ми казаха донесете  го и ще ви го заменим с нов веднага за няма и по малко от 24ч... Повече няма какво да коментирам.

 

Технополис е пропаднала деградирала комунистичекса Фирма. това е истината !!!! Една Зора, работи на друг принцип и отношението е 100 пъти над нивото, няма да коментирам повече че се ядосах, идва от сервиз, виждам че работи и го продавам за 500лв и си питам вайбъра.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти що не идеш да запалиш една свещичка някъде. :D  Голям карък си значи. iStyle са официален рисейлър на Apple, на тях не им пука могат да ти ги сменят и през 15 минути - просто си ги връщат на Apple. Същото щяха да направят ако телевизора го беше купил от вносител на Samsung. Когато пазаруваш от търговска верига нещата стоят по друг начин. Ти го връщаш на търговската верига, тя на вносителя, те в сервиза им и после чакаш. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Kalin Karaboychev написа:

Ти що не идеш да запалиш една свещичка някъде. :D  Голям карък си значи. iStyle са официален рисейлър на Apple, на тях не им пука могат да ти ги сменят и през 15 минути - просто си ги връщат на Apple. Същото щяха да направят ако телевизора го беше купил от вносител на Samsung. Когато пазаруваш от търговска верига нещата стоят по друг начин. Ти го връщаш на търговската верига, тя на вносителя, те в сервиза им и после чакаш. 

Затова човек трябва да се променят нещата да има и на Samsung и на Philips и да се чувстваш като бял човек, а не да питам като човек в Technopolis, има ли вариант за връщане на пари , те ХО ХО ХО вярваш ли си? да ми отговорят това не е нормално поведение на служител...

Поне имам ли правото след като го върнат от псевдо ремонта на място да искам тест на телевизора?  Защото ми казаха че няма как да ми го изпратят до нас, а трябва аз да отида да си го взема лично

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Можеш да си го тестваш където искаш, ама се съмнявам да има проблем след ремонта. А иначе на мен служител на същата търговка верига ми е казвал -"Ти луд ли си да си купуваш пералня от тук? Навсякъде ще намериш същата със 100 лв. по-евтина" :D Та не им се сърди на служителите за толкова пари толкова. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Kalin Karaboychev написа:

Можеш да си го тестваш където искаш, ама се съмнявам да има проблем след ремонта. А иначе на мен служител на същата търговка верига ми е казвал -"Ти луд ли си да си купуваш пералня от тук? Навсякъде ще намериш същата със 100 лв. по-евтина" :D Та не им се сърди на служителите за толкова пари толкова. 

Ми на мен лично, на моето семейство и на моите приятели няма да им стъпи крачето в техен магазин, само за стоки до 100лв :D кафе машина и прахосмукачка :D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Абе стават и за големи неща, но наистина не са с най-добрите цени. А персоналът навсякъде в България е "без коментар". Просто си си карък, помисли го това със свещичката :D Иначе ще ти свършат работа ще го оправят или заменят не се притеснявай, но винаги остава лошия вкус в устата от чакането. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отделеното време, аз имам 2 ма човека които искат да го купят веднага, но не исках да го продавам така с пиксел не искам да прецаквам някой човек. Сега ще го оправя и ще го продам като бял човек, направих грешка че го купих ама минало.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

След като ти казах какво да правиш и не си го направил, няма смисъл да се оплакваш тук. Тази комисия не е за красота. Освен това по закон може да искаш обезщетение за това, че си се разкарвал до магазина, ако имаш касова бележка за такси или билет за автобус може да искаш да ти възстановят сумата за това. Примерно виж това:

https://offnews.bg/kakvi-sa-pravata-ni-kato-potrebiteli/zakonova-i-targovska-garantcia-prediaviavane-na-reklamatcia-534099.html

или ЗЗП:

https://kzp.bg/data/content/u/6/upload/Laws/zzp.doc

Още повече, че тези "точици" може и да ги сметнат за допустими и да ти го върнат с протокол, че няма проблеми. Чел ли си гаранционните условия?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Raze написа:

След като ти казах какво да правиш и не си го направил, няма смисъл да се оплакваш тук. Тази комисия не е за красота. Освен това по закон може да искаш обезщетение за това, че си се разкарвал до магазина, ако имаш касова бележка за такси или билет за автобус може да искаш да ти възстановят сумата за това. Примерно виж това:

https://offnews.bg/kakvi-sa-pravata-ni-kato-potrebiteli/zakonova-i-targovska-garantcia-prediaviavane-na-reklamatcia-534099.html

или ЗЗП:

https://kzp.bg/data/content/u/6/upload/Laws/zzp.doc

Още повече, че тези "точици" може и да ги сметнат за допустими и да ти го върнат с протокол, че няма проблеми. Чел ли си гаранционните условия?

 

Относно КЗП , писах писах писах 3-4 пъти представих фактури и документи, приеха ми жалбата и никой не ме потърси, благодаря иначе за коментара

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ще те потърсят, ако си направил онлайн жалба мисля че имат срок до месец за решение. В сайта пише, виж точно как е. Къде и как писа?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, atinagold написа:

Вчера отидох във Технополис със телевизор Samsung 7 серия, на бял фон има 3-4 сериозни точици,  г-жа та която говори с мен, ми говори, колко е безсмислено да се занимавам с гаранция за такъв проблем, на мен ми стана доста кофти, държаха се с мен все едно съм първия циганин на улицата, телевизора е 1200лв, и ги попитах съвсем любезно, ако няма вариант да ми оправят телевизора какво ще стане? те ми казаха ще ти дадем същия нов, аз попитах за пари? те ми отговориха, ти сериозен ли си? това ли е политиката на Технополис, това е долно и ужасно, аз никога няма да закупя продукт от тях.

Вие имали ли сте опит с тях и сервиза им, и за колко време ще решат проблема ми?

мисля че не сте се разбрали

и грешно си ги изтълкувал 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 43 минути, Raze написа:

Ще те потърсят, ако си направил онлайн жалба мисля че имат срок до месец за решение. В сайта пише, виж точно как е. Къде и как писа?

какви жалби, не виждаш ли че е приет за ремонт - засега е на изчакване

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Без умствен капацитет написа:

какви жалби, не виждаш ли че е приет за ремонт - засега е на изчакване

А ти прочети как са го приели. Има основание за жалба, дори само за това и КЗП са длъжни да направят проверка и да кажат какъв е резултата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване