Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

MisterDimchev

BMW 320 2.0 С чип - Някой притежател да изкаже мнение?

Препоръчан отговор


Здравейте. Това BMW ми грабна погледа: https://www.cars.bg/offer/c3117367 , говорих със собственика утре да отида да го видя и, ако го харесам направо да го взимам. 

Това което ме притеснява е, че е чипосано. Четох доста, има много положителни мнения за чип-а, по-бърза, пъргава, по-нисък разход на гориво и т.н. Но не пише много за недостатъците: освен, че с 5% по-бързо се износват някой неща. И не разбрах много за тях.

Двигателя как е, прави ли проблеми? Други части на които трябва да се обърне внимание?

Та някой, ако е имал такъв автомобил с чип нека изкаже кратко мнение, и съвет за какво да гледам при огледа в сервиз (да поискам да обърнат специално внимание) преди да реша да я купя.

Благодаря предварително.

Без никой да се засяга, моля хора които наистина имат мнение от опит или се занимават с автомобили да пишат. Мнения от "Аз съм чел тук и там" не са ми полезен източник.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По-нисък разход и по-пъргава? Не ми се вярва. Това е като да клокнеш процесора. Щом  е дизел трябва да имаш предвид следното: дори и да има нисък разход, имаш дюзи, които направят ли проблем, новите са скъпи.(заради кофти нафта). Може и да се рециклират, но пак е цифра. Второ, имаш демферен маховик, на който цената му е висока, виж тук: https://www.avtochastionline24.bg/bmw/3-e46/16201/10157/disk_na_mahoevik

Освен това и за труд ще те одруса майстора, та поне едно 1000 лева ще дадеш. И разбира се огледай за ръжда навсякъде.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Моя колега кара BMW E46,дизел,мисля е 150к.с.,2.0,няма чип.Колата е купено нова в България преди време.Колегата мисля че е 3 собственик.Преди няма и месец взе да работи на 3 цилиндъра като е студена.Колегата взе да се колебае дали да я продава или да я кара.Реши,че иска да си я кара.Даде 1200(хиляда и двеста)л.в. за ремонт на четирите дюзи!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, MisterDimchev написа:

Двигателя как е, прави ли проблеми

Преди да купиш, трябва да се направи сериозна диагностика, защото исканата цена е почти два пъти по-ниска от реалната, което е мнооого подозрително. Освен това аз бих приел подобни "чипове" само ако са фирмени. Това, което се чете е неясно чие е и какви последствия може да има ( или вече има). Един нормален и изправен автомобил от този модел не се бои от много километри и е много добър избор. Но устройството му е доста сложно и всяко бърникане, особено в горивната уредба е направо опасно. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 часа, MisterDimchev написа:

Здравейте. Това BMW ми грабна погледа: https://www.cars.bg/offer/c3117367 , говорих със собственика утре да отида да го видя и, ако го харесам направо да го взимам. 

Това което ме притеснява е, че е чипосано. Четох доста, има много положителни мнения за чип-а, по-бърза, пъргава, по-нисък разход на гориво и т.н. Но не пише много за недостатъците: освен, че с 5% по-бързо се износват някой неща. И не разбрах много за тях.

Двигателя как е, прави ли проблеми? Други части на които трябва да се обърне внимание?

Та някой, ако е имал такъв автомобил с чип нека изкаже кратко мнение, и съвет за какво да гледам при огледа в сервиз (да поискам да обърнат специално внимание) преди да реша да я купя.

Благодаря предварително.

Без никой да се засяга, моля хора които наистина имат мнение от опит или се занимават с автомобили да пишат. Мнения от "Аз съм чел тук и там" не са ми полезен източник.

Лизинг без доказване на доходите.Одобрение до 2 часа!!!! -- Интересно?!?!?!


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, B3M2W0 написа:

защото исканата цена е почти два пъти по-ниска от реалната, което е мнооого подозрително. 

Кола на 16 години, колко да струва? Тия коли са масови.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 3 часа, Eclipse2G написа:

По-нисък разход и по-пъргава? Не ми се вярва. Това е като да клокнеш процесора. Щом  е дизел трябва да имаш предвид следното: дори и да има нисък разход, имаш дюзи, които направят ли проблем, новите са скъпи.(заради кофти нафта). Може и да се рециклират, но пак е цифра. Второ, имаш демферен маховик, на който цената му е висока, виж тук: https://www.avtochastionline24.bg/bmw/3-e46/16201/10157/disk_na_mahoevik

Освен това и за труд ще те одруса майстора, та поне едно 1000 лева ще дадеш. И разбира се огледай за ръжда навсякъде.

И друг човек ми каза почти същото, който внася коли от чужбина. Май не е добра инвестиция. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Eclipse2G написа:

Кола на 16 години, колко да струва? Тия коли са масови.

 Зависи от колата-един Москвич на 16 години е за скрап, но едно БМВ ,поддържано както трябва, е като ново (личен опит).

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Зависи как е карано. Не се чипосва за "пенсионерско" каране, за за "пилене" на гуми. Като знам че любителите на тези всичките са дрифтъри картинката е ясна.

Сменянето на софтуер (чипосване) променя нещата. Дава нещо за сметка на друго. Обикновено за повече мощност. Което есетествено става с повишаване на разхода (проста физика, запазване на енергията, не се взима от въздуха) и увеличаване на износването.

Такива се продават като грохнат и двигателят е за основен ремонт. Може и да му набият присадка за да излезе компресия. Дизел се пробва зимата дали пали на студено.

Много може да се пише, и в други такива теми към казвал да ровнеш в YT по ключова дума АВТОХЛАМ и да почне да те втриса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

БМВ с 4 цилиндъра не е БМВ. 

Хеле пък и дизел. 

Охарчи се малко повече за 330д. Хем е по-надежден, хем върви повече, а разхода е подобен(+-2л)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 16 часа, Eclipse2G написа:

По-нисък разход и по-пъргава? Не ми се вярва. Това е като да клокнеш процесора. Щом  е дизел трябва да имаш предвид следното: дори и да има нисък разход, имаш дюзи, които направят ли проблем, новите са скъпи.(заради кофти нафта). Може и да се рециклират, но пак е цифра. Второ, имаш демферен маховик, на който цената му е висока, виж тук: https://www.avtochastionline24.bg/bmw/3-e46/16201/10157/disk_na_mahoevik

Освен това и за труд ще те одруса майстора, та поне едно 1000 лева ще дадеш. И разбира се огледай за ръжда навсякъде.

при новите дизели дюзите не правят проблем задади кофти нафта, а заради кофти качество на дюзите... имах пежо 405 дизел и никога не съм имал проблем с дюзите, сега съм със същия двигател на 306, но с турбо и пак няма проблем с дюзите, просто бош се избошиха и вече правят боклуци за да продават повече дюзи, проблемът е, че за всички дизели главно те правят дюзи...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Приятел бягай от тая кочина.Това е най-неуспешния модел модел на Е46.Като изключим стандартните проблеми на E46 ръждата и проблеми с кормилната рейка, при тоя дизел са много проблематични дюзите, турбината и горивната помпа.Тоест възможно най-скъпите ремонти, които направо ще те разорят.Освен , което истинските БМВ-та са бензинови, бмв и дизел, това е като да ти правят с/ирка с  презерватив.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 17 часа, Eclipse2G написа:

Кола на 16 години, колко да струва?

Остави годините.Гледа се екземпляра,колко е ,,кола,, толкова е и ,,цена,, ето ти малко, актулна иформация у чужбинско,колко струва добър екземпляр Е46 на 16 години  с гарантирани инстински километри.https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1413312059-bmw-3-serie-coupe-330ci-231pk-automaat-leder-xenon.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lrКато се вземе напредвит,че 95% от колите в бегето са ,,нов внос,, сложи върху цената на този екземпляр едни 400 евро за автовоз+ едни 300-400 евро печалба на джамбазина и ще получиш реалната цена,колко би трябвало да струва читава Е46-ца в бегето.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

320 нафта с нещо, като чип тунинг - ох майко. ((((: Хората цели сервизи вдигнаха от такива. В кратце - спрял си се на кочина. За тези 3-4 пари БМВ не е твоята кола! под 7-8К няма как да стане, че даже и те са малко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Приемам предложения и за други марки които да са здрави с евтина поддръжка. Ще се кара предимно градско и лятно време по-често до морето (на 20 км). Но разхода на гориво не ми е такъв проблем. Не ми трябва да е бърза - к.с. нямат значение за моите нужди. Мина ми периода в който това беше важно. Ако е след 2003 и възможно по-нова - ще е много добре.
Просто някой насоки да дам.

П.С: Не харесвам Голф.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Броколи с филе от акула и картофи на тава, мисля,че ще дойдат пърфект.Както и шардоне за гарнитура

F6273540-36B3-4A59-B38D-8A87F84D9F20.jpeg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...