Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, търся кола за майка ми.
Спрял съм се на Honda Jazz, Opel Corsa D,Seat Ibiza,Dacia Sandero,Citroen C3 и др.
до 101кс. бензин или газ/бензин, ръчка.
Препоръки за двигатели и тн.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, merter написа:

Здравейте, търся кола за майка ми.
Спрял съм се на Honda Jazz, Opel Corsa D,Seat Ibiza,Dacia Sandero,Citroen C3 и др.
до 101кс. бензин или газ/бензин, ръчка.
Препоръки за двигатели и тн.

Ако искате да слагате газ, внимавайте да не вземете кола с директно впръскване, защото при тях газовите уредби са много скъпи и не работят 100% на газ, защото на дюзите им трябва охлаждане чрез течащ бензин, или иначе казано, дори и когато се кара на газ, в двигателя се впръсква смес с бензин, съотношенията може да са различни, но примерно 70% газ 30% бензин. 

Вижте Fiat Grande Punto 1,4 бензин 95 коня, става на газ, читави са им, и бензиновите, и дизеловите двигатели, обслужването също им е евтино. 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11561141216070276&slink=bl88s8

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11559917719343230&slink=bl88s8

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Защо държиш да е бензин или газ/бензин?

Карам голф4,  1,9 дизел, 101 коня, и след 270 000 км в моите ръце мога да кажа,  че няма такава кола. 

Ако намериш запазен екземпляр ще останеш доволен.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Grande Punto е проблемен автомобил. Кофти електроника (датчици, сонди, алтернатори) и основно електроусилвателя на волана, който не подлежи на ремонт и е доста скъп, проблем, познат още от Пунто 2 със Сити режим. Няколко пъти са минавали през акции за все неприятни проблеми - въздушни възглавници, дефектиращи спирачни помпи, проблеми с изолацията на кабелите. Окачването е слабо. Въпреки това(!), ако се попадне на автомобил, при който е доказуемо, че е минал всичките гореизброени акции, не смятам, че ще има големи драми и скъпи неща за ремонт, все пак говорим за Фиат. От вибрациите има доста елементи, които се разтропват. Част от тях се оправят само със стягане и нищо повече. Огледай за такъв автомобил, но задължително с доказуема история.

Бензиновите двигатели на Хонда са безгрешни и отличен избор, опелските стават на газ без проблем, но като всеки себеуважаващ се Екотек, горят масло, било то малко или много.

Голф 4 през 2019... хилим се. От старите поколения на ВАГ групата (A3 8L, Г4, Ибиза/Леон, Октавия) трябва да се бяга като от чума. 1.4 и 1.6 са смърт най-страшна с безбройните проблеми с горене на масло и дефектиращи ск. кутии до 2001-2002г. в зависимост от марка/модел. 1.8 125кс е извън изискванията, а и е най-безумната покупка, 1.8Т е много извън бюджета и изискванията, въпреки че е прекрасен мотор във всичките си варианти. Дизелите са милионници, смазани от каране в повечето случаи. Ако попаднеш на проблемен дизел, което е много вероятно, очакваните драми са много. По-добре бензинов и да доливаш доживот масло и да сменяш ск. кутия... При желание, мога да обясня подробно. Още повече, не вярвам майка му да навърта по 15-20к км годишно, за да има смисъл да купува подобен варел.

TL;DR От мен глас за Хонда Джаз. Избери такъв с 1.4 i-DSi двигател, който е 83кс.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Всичко без ситроена е добър избор. Опела би бил перфектен избор, спрямо качество, цена и разход на горива. Хондата също е много добра.Смело дизел и си свиркай.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 7 часа, shark_turboto написа:

 

Голф 4 през 2019... хилим се.

Ми ти се хилиш,  ама покажи ми друга кола, с която ще мина тези километри и ще сменям само консумативи?  И по окачването сменях някакви накрайници само, при все че карам с по ужасни пътища. Преди карах значително по висок клас кола,  постоянно в сервизите.  

Та въпрос на приоритет е, който няма да се снима и да се хвали,  а ще кара и търси здравина - голф. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравина и ВАГ... Какви високи класове, какво снимане и хвалене, в списъка такива автомобили няма и то за добро. С елементарния японски бензин ще навърти доволни километри без ремонти, без сложни бомби-дюзи, които не случайно са зарязана технология. Цените са също далеч по-скромни ако случайно има ремонт. Автора да отвори ФВ форума, да отвори Хонда форума и да чете(да се забавлява). Пак казвам - шанса да попадне на дизел-труп е огромен, особено ВАГ, които са били здрави преди около 10 години като са били още в гаранция. Нищо лично против теб и твоят автомобил. Факт е обаче, че вече много трудно се намира читав 1.9TDI. А добрите екземпляри струват толкова, че на техните цени има по-добри алтернативи. Източник: карам 1.9tdi и се занимавам с ВАГ от години.

П.с. И моят 1.9ТДИ не ми е създавал проблеми с мотора, но за сметка на това форумите преливат от теми с проблемни такива.

Отново питам: За чий му е трактор, като жената надали навърта 15-20к км на година? Или просто си хвалим нашето, дори да е неизгодна покупка? Автора ясно е казал - бензин или бензин и газ. Какво още го мислите дизела, не знам.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 часа, shark_turboto написа:

Grande Punto е проблемен автомобил. Кофти електроника (датчици, сонди, алтернатори) и основно електроусилвателя на волана, който не подлежи на ремонт и е доста скъп, проблем, познат още от Пунто 2 със Сити режим. Няколко пъти са минавали през акции за все неприятни проблеми - въздушни възглавници, дефектиращи спирачни помпи, проблеми с изолацията на кабелите. Окачването е слабо. Въпреки това(!), ако се попадне на автомобил, при който е доказуемо, че е минал всичките гореизброени акции, не смятам, че ще има големи драми и скъпи неща за ремонт, все пак говорим за Фиат. От вибрациите има доста елементи, които се разтропват. Част от тях се оправят само със стягане и нищо повече. Огледай за такъв автомобил, но задължително с доказуема история.

Бензиновите двигатели на Хонда са безгрешни и отличен избор, опелските стават на газ без проблем, но като всеки себеуважаващ се Екотек, горят масло, било то малко или много.

Голф 4 през 2019... хилим се. От старите поколения на ВАГ групата (A3 8L, Г4, Ибиза/Леон, Октавия) трябва да се бяга като от чума. 1.4 и 1.6 са смърт най-страшна с безбройните проблеми с горене на масло и дефектиращи ск. кутии до 2001-2002г. в зависимост от марка/модел. 1.8 125кс е извън изискванията, а и е най-безумната покупка, 1.8Т е много извън бюджета и изискванията, въпреки че е прекрасен мотор във всичките си варианти. Дизелите са милионници, смазани от каране в повечето случаи. Ако попаднеш на проблемен дизел, което е много вероятно, очакваните драми са много. По-добре бензинов и да доливаш доживот масло и да сменяш ск. кутия... При желание, мога да обясня подробно. Още повече, не вярвам майка му да навърта по 15-20к км годишно, за да има смисъл да купува подобен варел.

TL;DR От мен глас за Хонда Джаз. Избери такъв с 1.4 i-DSi двигател, който е 83кс.

Това не е алфа Ромео, при гранде пунто ходовата държи, отпред е класическа пружинна тип McPherson със стабилизатор, отзад полузависима греда със стабилизатор за напречна устойчивост. При тях тампони и подобни най-често страдат, но това е дреболия, слага се полиуретан и проблемите се решават за смешни пари. Колкото до рейката, нова за такъв фиат е към 300лв. има и рециклирани (не е вярно ч не се ремонтиат). А втора ръка се намира без пари едва ли не. Една хидравлична рейка с изгоряла помпа, само ремонта ѝ струва повече от нова фиатовска. На мой приятел му правиха рейката на 1,6 бензин 400лв му излезе всичко. Бъдещето е в електрическите усилители, всички съвременни автомобили се правят с такива, защото пестят гориво, няма вързана помпа към двигателя, която постоянно да му дава излишно съпротивление, както е при хидравличните. По салоните, дори по-висок клас скърцат и тропат, особено ваг по простата причина, че всичко е изработено от твърда и евтина пластмаса. Тия неща изобщо в тоя клас са си абсолютна норма, защото няма как кола, която е струвала нова 20 000лв за има салон като на S-класа. Като цяло на пунтото не му е лош салона, бутоните не се трият, като пир ВАГ, таваните не увисват, има една лайсна отпред на таблото дето с времето от вибрациите и слънцето изкача, но се оправя лесно. На вона на конкуренцията, салона си е ок. Имам достатъчно познати с пунто, и по-стари и по-нови, проблеми с електрониката нямат, като изключим позната при която мултиволана спря да работи, но ѝ го оправиха. Клиотата да не са по-добре, те са пряк аналог на гранде пунто обаче гният на поразия и те реално имат много проблемна електроника. За алтернаторът съм съгласен, той реално е проблемен, но и не е скъп. Трябва да се пита, често се намира афтърмаркет, който държи повече от оригинала. 
Няма автомобил без минуси, особено пък при бюджетните малолитражки. Дреболии винаги изскачат при автомобили на такава възраст. 

Grande Punto е бюджетен, но красив автомобил, което е рядкост. Дизайнът му е от Джуджаро, намират се версии с много готин салон за годините и класа си, примерно тези двете:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11558970888073175&slink=bljnvg

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11558988438840473&slink=bljnvg 

Пък ако е и версия с подлакътник . . . бонбон просто. 

Колкото до Honda Jazz 1.4 i-DSi е с по 2 свещи на цилиндър. Това оскъпява обслужването, трябва да се сменят навреме иначе и бубините заминават бързо при тях. Отзад стоят барабанни спирачки в моделите до 2008 година. Като цяло не са лоши, но трябва да се внимава, защото гният. Ръждата при тях често тръгва от места, които на пръв поглед не се виждат, като долния ръб на вратата, обаче от вътрешната страна. Внесените от топлите страни пък имат проблем с фаровете, прегаря им пластмасата и пожълтяват, но това си е нормално при съвременните автомобили. Ходовата ѝ част е в общи линии, като при пунтото от към концепция, няма скъпи ремонти, разбиват се тампони и подобни, нищо страшно като цяло. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Избягвам дизелите защото главно ще се кара вкъщи-работа, работа-вкъщи (4-5км) + в месеца 1 път 60км.
Също така съм забравил да добавя Мазда 2.


 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 6 минути, merter написа:

Избягвам дизелите защото главно ще се кара вкъщи-работа, работа-вкъщи (4-5км) + в месеца 1 път 60км.
Също така съм забравил да добавя Мазда 2.

Правилно, дизелът е по-подходящ за по-дълги пътувания, а не в града през светофари на 200м. да се пълни със сажди. Отделно че поддръжката му е по-скъпа, дюзи, турбини, демпферни маховици, все скъпи и излишни ремонти. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

@Soviet Soldier, приемам критиката. Не съм сверил очевидно часовника за ремонта на рейката. Веднъж само ми се е налагало да търся и директно отказах, след като оригинала ми го изкараха на 1600лв, по спомен. Само че цените ни се разминават. Специално погледнах за цена и най-евтината афтърмаркет нова беше около 700-800лв. Факт, на ВАГ групата хидравличните рейки се изразяват в четирицифрени суми за 20-годишни гробници, но и ел. рейките на Фиат са доста скъпи. Би ли ми дал линк към рейка с такава прилична цена, която да е нова, а не рециклирана. Благодаря! Никога не съм казвал, че на Фиата му е гаден салона. Лично на мен първо Стило ме е впечатлявал със салон, при Фиат. Крома е пък съвсем друга бира. Имаме в семейството не толкова разпространен модел на Фиат, произведен в Бразилия и за 11 години зверска и жестока у-ба, най-скъпият ремонт е бил съединител за 200лв преди отстъпката.

Свещите на i-DSi не ги приемам за аргумент. Всички знаем на какви километри се сменят и колко "натежава" това на бюджета.

Какво е това Рено? Яде ли се, пие ли се? Схващаш накъде бия.:D

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, shark_turboto написа:

@Soviet Soldier, приемам критиката. Не съм сверил очевидно часовника за ремонта на рейката. Веднъж само ми се е налагало да търся и директно отказах, след като оригинала ми го изкараха на 1600лв, по спомен. Само че цените ни се разминават. Специално погледнах за цена и най-евтината афтърмаркет нова беше около 700-800лв. Факт, на ВАГ групата хидравличните рейки се изразяват в четирицифрени суми за 20-годишни гробници, но и ел. рейките на Фиат са доста скъпи. Би ли ми дал линк към рейка с такава прилична цена, която да е нова, а не рециклирана. Благодаря! Никога не съм казвал, че на Фиата му е гаден салона. Лично на мен първо Стило ме е впечатлявал със салон, при Фиат. Крома е пък съвсем друга бира. Имаме в семейството не толкова разпространен модел на Фиат, произведен в Бразилия и за 11 години зверска и жестока у-ба, най-скъпият ремонт е бил съединител за 200лв преди отстъпката.

Свещите на i-DSi не ги приемам за аргумент. Всички знаем на какви километри се сменят и колко "натежава" това на бюджета.

Какво е това Рено? Яде ли се, пие ли се? Схващаш накъде бия.:D

Ето тази примерно https://autoprofi.bg/hidravlichna-pompa-reyka-za-fiat-punto-grande-punto-(199)-13-d-multijet-18899-p3154938.html дали става дума за рециклирана или чисто нова не знам, не мога и да кажа тази тази фирма правят качествени, но се намират евтино, с 2 години гаранция. Има си "светила" що се отнася до поддръжката на автомобили от групата на фиат, те от опит знаят, кое си заслужава и кое е боклук та преди подобна покупка е добре човек да се консултира. 

И аз не съм от феновете на френския автопром, но за всеки влак си има пътници. 

Японците правят едни от най-надеждните автомобили в момента, но не са сред най-красивите. Иначе фиатовските двигатели, дето стоят в Градне Пунто (199) са сполучливи, слагат ги в Сузуки и Опел. Като цяло дизелите на Fiat са сред най-сполучливите, както добрия стар 1,9jtd така и 2,4jtd. Фактически Фиат създават първите комънрейл автомобилни двигатели, продават лиценз на Бош, дюзите им са ремонтопригодни и с добър ресурс на фона на останалите. 
Toyota от години се счита едва ли не за еталон от към надеждност, но примерно Toyota Yaris от тия години някъде 2005, ако ще най-безпроблемния автомобил да е, не бих си го причинил. Това табло в средата поне в моите разбирания е много грозно и непрактично решение, но и за този "влак" си има пътници. На едни им е приоритет да е надеждно и евтино за експлоатация, а как изглежда, и колко е комфортно не ги вълнува толкова. Други обичат автомобилите си, изпитват удоволствие от тях, от това как изглеждат, то това как се държат на пътя, за тях колата не е просто предмет, с който се придвижват от точка А до точка Б. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, Soviet Soldier написа:

Ето тази примерно...

Сега разбирам къде е проблема. Говорим за две коренно различни неща. Ти говориш за хидравлична рейка, а аз за електроусилвателя със помпа за Сити режима, който е на кормилната колона. А точно той е дефектен и проблемен още от Пунто 2. И не се ремонтира. Там цените са точно 600+лв. Факт, може да се кара и без него, но аз откакто съм карал веднъж Пунто 2 със работещ Сити режим, отказвам да приема, че такъв компонент може да се остави неработещ в автомобила. Хидравличните рейки на ВАГ групата ги ремонтират за 150-200лв някои майстори. Доколко е успешно, не знам.

Ето един от многото примери за електроусилвател на Гранде Пунто: ЦЪК Този модул струва между 600 и 3000лв.

Сългасявам се за Тойотите и с двама ви. Скучни, семпли, безлични грозни... изключително надеждни, като изключим дизелите с недоказуем и голям пробег. За щастие автора се е ориентирал правилно накъде духа вятъра като избягва дизела.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, shark_turboto написа:

Сега разбирам къде е проблема. Говорим за две коренно различни неща. Ти говориш за хидравлична рейка, а аз за електроусилвателя със помпа за Сити режима, който е на кормилната колона. А точно той е дефектен и проблемен още от Пунто 2. И не се ремонтира. Там цените са точно 600+лв. Факт, може да се кара и без него, но аз откакто съм карал веднъж Пунто 2 със работещ Сити режим, отказвам да приема, че такъв компонент може да се остави неработещ в автомобила. Хидравличните рейки на ВАГ групата ги ремонтират за 150-200лв някои майстори. Доколко е успешно, не знам.

Ето един от многото примери за електроусилвател на Гранде Пунто: ЦЪК Този модул струва между 600 и 3000лв.

Сългасявам се за Тойотите и с двама ви. Скучни, семпли, безлични грозни... изключително надеждни, като изключим дизелите с недоказуем и голям пробег. За щастие автора се е ориентирал правилно накъде духа вятъра като избягва дизела.

Намират се и по 400 нови, вероятно и по-евтино за Grande Punto (199) https://www.avtochastionline24.bg/fiat/grande-punto-199/18897/10302/koermilna_koeloena_koermilen_val

Втора ръка са под 100лв. https://www.olx.bg/ad/usilvatel-na-volana-ot-fiat-grande-punto-CID360-ID7OYHU.html#d81896cc40

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, shark_turboto написа:

Здравина и ВАГ... Какви високи класове, какво снимане и хвалене, в списъка такива автомобили няма и то за добро. С елементарния японски бензин ще навърти доволни километри без ремонти, без сложни бомби-дюзи, които не случайно са зарязана технология. Цените са също далеч по-скромни ако случайно има ремонт. Автора да отвори ФВ форума, да отвори Хонда форума и да чете(да се забавлява). Пак казвам - шанса да попадне на дизел-труп е огромен, особено ВАГ, които са били здрави преди около 10 години като са били още в гаранция. Нищо лично против теб и твоят автомобил. Факт е обаче, че вече много трудно се намира читав 1.9TDI. А добрите екземпляри струват толкова, че на техните цени има по-добри алтернативи. Източник: карам 1.9tdi и се занимавам с ВАГ от години.

П.с. И моят 1.9ТДИ не ми е създавал проблеми с мотора, но за сметка на това форумите преливат от теми с проблемни такива.

Отново питам: За чий му е трактор, като жената надали навърта 15-20к км на година? Или просто си хвалим нашето, дори да е неизгодна покупка? Автора ясно е казал - бензин или бензин и газ. Какво още го мислите дизела, не знам.

Ми прочети ми пак първия коментар,  някъде написах ли тичай на първата автокъща и хващай първия кенеф? Написах, че ако намери запазена такава ще остане доволен. И това е сигурно на 100%, както е сигурно, че ако вземе някой немски милионник ще бере ядове.  Но пък винаги ще се намери един философ,  който да се подиграва как 18 год кола ще е толкова скъпа,  нищо че ще има за какво да е. И после грабят двойно по млади коли на същите пари и живеят по сервизите. 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Koрсата е първия ти избор. Дървена е доста, но пък е здрава и непретенциозна. Също и икономична, няма варианти с директно впръскване, та газ се слага като стой та гледай. Като още един плюс е че при нея са подходящи и по-евтини газови системи.

Втория ти избор Хондата. По- добра е от корсата в почти всяко отношение, но... Има осем свещи и осем бобини ( по 2 на цилиндър),като едната четворка се намира под всмукателните тръби. Сещай се на какъв ремонт се хвърляш, ако решиш да смениш едни свещи . А то се налага... И като всяка японка, с евтина газова просто не работи.

Останалите хич не ги мисли, а маздата изобщо не я слагай в списъка. С тоя смешен Дуратек и гниещо купе, си купуваш въздух. Айде успех и все пак имай предвид, че най- важното е на какъв екземпляр ще попаднеш. При автомобил над 10 години, това е в голяма степен шанс.

 

преди 21 часа, sound написа:

Тойотите имат атрактивна цена в последно време - една семпла и прилична корола ти решава въпроса.

За тия пари, читава корола не знам откъде ще дойде. Но един симпатичен мъник като Aygo, може да се окаже попадение.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Впрочем въпросните рейки с ел. усилватели и италиански двигатели от Пунто се слагат и в Опел Корса. Аз до някъде и за това предложих Фиат, просто е по-красив от корсата, а имат доста общо. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Радул написа:

Koрсата е първия ти избор. Дървена е доста, но пък е здрава и непретенциозна. Също и икономична, няма варианти с директно впръскване, та газ се слага като стой та гледай. Като още един плюс е че при нея са подходящи и по-евтини газови системи.

Втория ти избор Хондата. По- добра е от корсата в почти всяко отношение, но... Има осем свещи и осем бобини ( по 2 на цилиндър),като едната четворка се намира под всмукателните тръби. Сещай се на какъв ремонт се хвърляш, ако решиш да смениш едни свещи . А то се налага... И като всяка японка, с евтина газова просто не работи.

Останалите хич не ги мисли, а маздата изобщо не я слагай в списъка. С тоя смешен Дуратек и гниещо купе, си купуваш въздух. Айде успех и все пак имай предвид, че най- важното е на какъв екземпляр ще попаднеш. При автомобил над 10 години, това е в голяма степен шанс.

 

За тия пари, читава корола не знам откъде ще дойде. Но един симпатичен мъник като Aygo, може да се окаже попадение.

Днес намерих тази с 2г Tüv click мисля да я взема да я покарам тук в Германия и после да я пращам за България.
Или е по-добре да се купи от България колата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, merter написа:

Днес намерих тази с 2г Tüv click мисля да я взема да я покарам тук в Германия и после да я пращам за България.
Или е по-добре да се купи от България колата.

Не е по- добре да се купи от България. Ся по снимки нищо не мога да кажа, не изглежда зле, но ако имаш възможност и да я обслужиш в Германия, няма да сбъркаш. Че тук нещата с частите са малко миш-маш.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако има сервизна история в Германия я грабвай, след преглед в сервиз.  Там мисля връщането на пробега е криминализирано,  а в България повечето са италианки с извадени души.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Този TUV не го взимай като абсолютен показател за качествен автомобил. Не един и двама сърби, поляци, араби и т.н. работят в пунктове или имат такива. Но ако колата на живо изглежа и работи добре и няма проблеми, я отнасяй! По-добрият вариант е да купиш от частно лице, а не търговец, но както се спомена вече, в случай че колата е добра, знаеш какво да направиш.

 

преди 23 часа, Michigan111 написа:

Но пък винаги ще се намери един философ,  който да се подиграва как 18 год кола ще е толкова скъпа,  нищо че ще има за какво да е. И после грабят двойно по млади коли на същите пари и живеят по сервизите. 

Карам точно 1.9 трактор 2001г. на същата платформа на Голфа, но не Г4, не бързай да казваш какво грабя и къде стоя.;) Ако ходиш по събори, може даже да сме се засекли случайно. Заставам зад думите си обаче, че старите ВАГ автомобили са надценени, особено унас, където и на най-страшните варели им се търсят геройски цени. Само не обаждай никъде това за двойно по-евтините и по-нови коли и живеенето по сервизите, че има един куп малолитражни японки Хонда и Тойота, които доказват обратното.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, shark_turboto написа:

Карам точно 1.9 трактор 2001г. на същата платформа на Голфа, но не Г4, не бързай да казваш какво грабя и къде стоя.;) Ако ходиш по събори, може даже да сме се засекли случайно. Заставам зад думите си обаче, че старите ВАГ автомобили са надценени, особено унас, където и на най-страшните варели им се търсят геройски цени. Само не обаждай никъде това за двойно по-евтините и по-нови коли и живеенето по сервизите, че има един куп малолитражни японки Хонда и Тойота, които доказват обратното.

Напълно съгласен съм за ВАГ, но то това важи не само за тях. Преди 2 години мой приятел луд мерцедес фен си взе 124-ка, защото релално това за времето си са били доста здрави машини, но не отчиташе факта, че тези машини вече са милионници, и макар здрави конструкция, и тя си има ресурс, а към днешна дата е в края си този ресурс. Кара я точно 2 седмици тая 124-ка и ѝ блокира двигателя, та я върна за вторични. Ако не се лъжа 2,8 бензин беше колата. Като цяло Бенц правеха здрави двигатели, при Е -класите и CLK (W208/210) също се слагаха много здрави мотори, даже при тях баш трактори има които не са комънрейл и капризите към кофти нафтата ги нямат, веригите могат да надживеят двигателя едва ли не, но при тях си има други проблеми, като проблемите с корозията и кабелите, пък и от тях вече живи рядко се намират.

Всичко си е до време, но що се отнася до съвременните ВАГ мотори с директно впръскване, горящи много масло, силно се съмнявам, че ще са обичани, като предшествениците си. Дори и да паднат цените на газовите уредби за двигатели с директно впръскване, пак ще излиза по-скъпо от сегашните, защото при тях се кара на смес газ и бензин. Ако се преустанови напълно подаването на бензин горят дюзите. 

Прави ми иначе впечатление, че по съвременните БМВ-та често оглавяват класации за най-проблемни автомобили. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, shark_turboto написа:

Този TUV не го взимай като абсолютен показател за качествен автомобил. Не един и двама сърби, поляци, араби и т.н. работят в пунктове или имат такива. Но ако колата на живо изглежа и работи добре и няма проблеми, я отнасяй! По-добрият вариант е да купиш от частно лице, а не търговец, но както се спомена вече, в случай че колата е добра, знаеш какво да направиш.

 

Карам точно 1.9 трактор 2001г. на същата платформа на Голфа, но не Г4, не бързай да казваш какво грабя и къде стоя.;) 

Говоря за купувачите, не за теб.  А ти препоръчваш бензинови въшки,  ама иначе караш TDI. Истината е че дизела си е дизел,  това че мундарите си продават трошляците на безбожни цени не е проблем нито на VW, нито на дизела.

Второто ми изречение беше майтап,  да не решиш че се заяждам.  Човека е казал какво търси,  не иска дизел,  ти даваш съвет. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
на 13.07.2019 г. в 19:14, Радул написа:

Koрсата е първия ти избор. Дървена е доста, но пък е здрава и непретенциозна.

Да,да, това е такъв боклук,някой на мен пари да ми дава,няма да стопанисвам тая кочина.Не върви, гори,лапа и пари и време и бензин и масло,вози като каруца.Опела е боклук!Виж Хондата наистина е кола,но не по джоба на българина,нито е забългарските пътища! Това са нископрофилни автомобили намислени да върват по стъкло,бе Аланколууу! Не по ями!Дори тука,че е стъкло и равно на всякъде,като мина през легнал полицай закачам генерацията на всяка Хонда.За бегето само Голфуууу,или някой от неговите събратя.

на 11.07.2019 г. в 19:30, merter написа:

Здравейте, търся кола за майка ми.
Спрял съм се на Honda Jazz, Opel Corsa D,Seat Ibiza,Dacia Sandero,Citroen C3 и др.
до 101кс. бензин или газ/бензин, ръчка.
Препоръки за двигатели и тн.

Само Хондата и Бицата стават,другото е боклук.Има три цилиндрови ИБИци по 75 к.с.,много здрави и надеждни, преди години продадох една такава на една млада майка,в града бая добре си ускорява и мега икономина,нещо от сорта 5л./100км. бензин.Отвозиса,и още я кара.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...