Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте

Колебая се между трите марки като конкретните коли са тези. Сложил съм обяви не на конкретните автомобили, но това са като модели.

Ауди - Audi Allroad 3.0TDI

Vw - VW PASSAT CC-4motion

Subaru - Subaru Outback 3.6

Надявам се, че ще има хора от форума, които да карат такива, за да може да кажат мнение. Към момента клоня към Аудито, даже мислех да взема не A4 Allroad, а A6 Allroad, но там с това въздушно окачване ме притеснява много, особено като колата ще се кара по бг пътища.

Благодаря предварително!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако искате мнение на собственици, на точно такива автомобили с конкретните двигатели по-добре пишете във VAG/Subaru форумите.

За Субару имайте предвид, че това е опозитен двигател, който е подходящ най-вече за спорт заради ниската точка на тежестта си, но заради разположението му дори една смяна на свещи си е приключение. Не е никак удобен за ремонт, за това и ако се наложи такъв излиза по-скъпо. За едно просто отваряне на глава, трябва да се демонтира целия мотор. Като цяло не са и сред най-надеждните автомобили.

Съвременните ВАГ, дизеловите версии повече си струват. Бензиновите у нас не ги харесват първо защото не стават на газ, втора защото горят масло и са трошливи. 

Аз лично на Ваше място в този ценови клас бих гледал Mercedes E-class W212 има и версии 4matic ,ако Ви е важно да е 4х4.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Soviet Soldier написа:

Ако искате мнение на собственици, на точно такива автомобили с конкретните двигатели по-добре пишете във VAG/Subaru форумите.

За Субару имайте предвид, че това е опозитен двигател, който е подходящ най-вече за спорт заради ниската точка на тежестта си, но заради разположението му дори една смяна на свещи си е приключение. Не е никак удобен за ремонт, за това и ако се наложи такъв излиза по-скъпо. За едно просто отваряне на глава, трябва да се демонтира целия мотор. Като цяло не са и сред най-надеждните автомобили.

Съвременните ВАГ, дизеловите версии повече си струват. Бензиновите у нас не ги харесват първо защото не стават на газ, втора защото горят масло и са трошливи. 

Аз лично на Ваше място в този ценови клас бих гледал Mercedes E-class W212 има и версии 4matic ,ако Ви е важно да е 4х4.

 

Точно тези Mercedes E-class W212, са много проблемни от към скоростна кутия. Доста хора покрай мен изгоряха по една или друга причина с точно такъв проблем. Трудно се намира читава втора ръка, а нова ако се наложи да купуваш, по-добре направо друга кола.

Иначе се интересувам за мнения най-вече за Аудито.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, f1fan написа:

 

Точно тези Mercedes E-class W212, са много проблемни от към скоростна кутия. Доста хора покрай мен изгоряха по една или друга причина с точно такъв проблем. Трудно се намира читава втора ръка, а нова ако се наложи да купуваш, по-добре направо друга кола.

Иначе се интересувам за мнения най-вече за Аудито.

 

Те и VAG имат някои много неудачни от към надеждност скорости, мултитроник е легендарен боклук. Други пък са читави, но у нас липсва експлоатационна култура, не се сменя трансмисионното масло и убиват по този начин здрави скоростни кутии. 
Имам познат с Е-клас W212 фейслифт 2013 или 2014 (не съм сигурен точно), единственото което е правил по нея е ходовата, защото се бе разтропала. Версията е 2 литров 4 цилиндров турбо бензин 184 коня май се водеше. Хубавото при този мотор е, че веригата е по-читава, а не тънка, като синджирче, като в повечето съвременни ВАГ. Въпросния 2-литров двигател поне при него е като нов, няма нито запотявания, нито явни течове на масло, работи отлично за сега. Кутията е 7 степенен автомат, поне от към динамика, комфорт и икономия на гориво е доста впечатляваща, много бързо превключва, не се усеща блъскане при смяна на предавките. Неговата е ремапната, малко повече коне, но казва че на 40 000 сменя трансмисионно масло. 

Та при тях си е важно да се подбере запазена, добре гледана машина, защото в противен случай ремонтите са доста скъпи, но това важи за повечето съвременни автомобили от този клас. За жалост ВАГ не са по-малко капризни, това отдавна не са народни автомобили, а цените за поддръжката им се доближават до тези на БМВ и Бенц. 

Може да погледнете Lexus IS/LS или Toyota Camry, ако надеждността Ви е приоритет. Друг плюс при тях е, че държат доста по-дълго цена от немските, точно защото и след години експлоатация си остават доволно надеждни машини, докато немците се разсипват тотално. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Имай напредвид ,че Ауди са с много раменно окачване ,което по нашите пътища се разбива доста по-бързо .Там стане ли въпрос за смяна нещата стават драматични от към цена на части и ремонт .Също така като купуваш такъв автомобил се увери в съединителя ,защото са с демпферен маховик и подмяната е 4 цифрено число .Успех 

АУдито от обявата е на почти 200 000 км ,едва ли са му сменили съединителя :) ,няма изкара и 10 000 км ...........


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Два дизела на 7 год. за около 30 бона всеки.

Един бензин на 6 год. за около 30 бона.

За 30 бона се продава къща в оклностите на София.

Ако добавиш още 30 бона тоест 30 бона + още 30 бона = 60бона = един двустаен апартамент в София.

За 7 год. дизел 30 бона. Е то това е най- добрата реклама.

Цитирам мой коментар от съседна тема.

Цитат

Къде скрита реклама. Къде явна реклама. Ето моето мнение за тази тема.

Безплатно е сиренцето само в капана на мишката, но да не забравяме, че и него някой го е платил. - Английска поговорка.

Не съм толкова богат, че да купувам евтино. - Английска поговорка.

Евтиното Винаги излиза по- скъпо. - Английска поговорка.

Моят съвет: Например: Според марката на автомобила отивате в сервиза на официалният вносител за България. Предполагам, че цената се формира само на човеко часа или работни часове плюс цената на частите. И да отидете в квартален селски полу схлупен и полу срутил се гараж при самозван самопровъзгласил се майстор с мазен анцуг - ще се върти доста време на принципа проба - грешка и ще разбере къде е повредата. Крайната му цена предполагам няма да е по- ниска от официалният сервиз на марката.

Ганьо Не обича да плаща. Всичко, което е безплатно е хубаво и добро според Ганьо.

Предполагам в сервиза на Мерцедес - Балкан Стар е 55 лв. за човекочас.

Предполагам в сервиза на Опел-Крайслер до Автогара Изток- бившият сервиз Москвич е 25 лв. за човекочас.

Частите се заплащат отделно или  допълнително.

Не се лъжете да си давате за ремонт колите при самозвани  с омазнени анцузи с лой квартални майстори - разбирачи от всичко  да се учат на Вашата собственост.

Където има въртящи се или плъзгащи се части  / Елементи / има и износване.

Където има движещи се части / елементи /, то има и счупване.

Селска приказка, е че има не чупещи се / не развалящи се / коли или двигатели.

Селска приказка, е че например Мерцедес не се чупи / разваля се или се поврежда /.

Обратното е в действителност. И Мерцедес се чупи и се разваля и се поврежда.

Селска приказка е мнението от вида: Само караш, сипваш гориво, доливаш масло и това е. Друго няма.

Това е най- сигурният начин да си повредите или унищожите колата.

Чувал съм мнение за Френски дизелов автомобил от 2005 год. на старо, който се чупи на поразия.

Може. Ако не е гледана добре от предишните си собственици.

Мнението ми за западните коли, с изключение на тези с АГУ - газова или метанова уредба.

За всяка изминала година на автомобил / Например Вашият или чужд / ориентировъчно се изминават приблизителните километри на година на запад от Калотина / Драгоман /. Същото важи и за Гърция и за Турция.

За Карбураторен двигател минимум 30 000 км. изминати за всяка година от възрастта на автомобила.

За Бензинов инжекцион минимум 50 000 км. изминати за всяка година от възрастта на автомобила.

За Турбо Дизел минимум 30 000 км. изминати за всяка година от възрастта на автомобила.

За Атмосферен Дизел минимум 50 000 км. изминати за всяка година от възрастта на автомобила.

За АГУ - Газова на пропан или Метан не зная. Но със сигурност е в много ПЪТИ , като стойност от цитираните Примерни Ориентировъчни стойности.

Категорично Ви съветват да бягате на далече от закупуването на Втора Употреба автомобил с АГУ - Газова уредба на Пропан или Метан.

Приятелски Ви съветвам да бягате на далече от закупуването на Втора Употреба Дизелов Автомобил.

Приятелски Ви съветвам да бягате на далече от закупуването на Чисто Нов Дизелов Автомобил.

Ще си позволя да Ви разкажа една случка от моето минало.

Спирам на Авто Стоп Френски съвременен Автомобил. Сядам на предната седалка до шофьора. След време погледнах към електронният километраж.

- Аз питам шофьора. Погледнах към километража и видях нещо, като над 596 000 км. изминати. Или нещо съм в грешка.

-Той. На толкова е.

-Аз питам шофьора. Не съм видял километраж с такава стойност.

-Той. Колата е закупена чисто нова от България и изписаната стойност е вярна и истинска.

-Аз питам шофьора. На Газ ли е. Предполагам Пропан.

-Той. Не. Дизел - инжекцион. Тоест не е Атмосферен Дизел. До сега основен ремонт на двигателя Не Е правен.

-Аз питам шофьора. Дизела трака и чука. Още повече стар дизел. Защо нищо не чувам. Странно е според мен.

-Той. И аз нищо не чувам. И досега откакто я кърам нищо не съм чул. Но е Дизел.

 

Моля Ви не ме разбирайте погрешно. Не Ви препоръчвам Дизел. Не Ви препоръчвам Френски Коли. В случая само описвам това, което съм видял и чул. Може и да са ме излъгали. Но твърдя, че НЕ си измислям.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 10 часа, Ивайло Димов написа:

Имай напредвид ,че Ауди са с много раменно окачване ,което по нашите пътища се разбива доста по-бързо .Там стане ли въпрос за смяна нещата стават драматични от към цена на части и ремонт .Също така като купуваш такъв автомобил се увери в съединителя ,защото са с демпферен маховик и подмяната е 4 цифрено число .Успех 

АУдито от обявата е на почти 200 000 км ,едва ли са му сменили съединителя :) ,няма изкара и 10 000 км 

Маховика е сабя да,  аз за подобен клас автомобил платих към 2 бона, на около 250 000 км,  на сегашната ми кола пак на толкова го смених.  Така поне,  ако е със заводския маховик ще е сигурен че километрите не са връщани.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 13 часа, Bozhidar Denkov написа:

Два дизела на 7 год. за около 30 бона всеки.

 Един бензин на 6 год. за около 30 бона.

За 30 бона се продава къща в оклностите на София.

Ако добавиш още 30 бона тоест 30 бона + още 30 бона = 60бона = един двустаен апартамент в София.

За 7 год. дизел 30 бона. Е то това е най- добрата реклама.

Цитирам мой коментар от съседна тема.

 

Цитата ти го прочетох, но за това, което аз цитирам сега, няма къща за 30 бона в околностите на София или поне такава, която да става за живеене.

Няма апартамент за 60К лева или 30К евро в София. Просто няма. Ако имаше, щях да си купя няколко и да им сложа по 600-800 лева наем, така няма да извадя 1 лев от джоба си. За съжаление, това е само мечта :) 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 20 часа, Bozhidar Denkov написа:

Два дизела на 7 год. за около 30 бона всеки.

Един бензин на 6 год. за около 30 бона.

За 30 бона се продава къща в оклностите на София.

Ако добавиш още 30 бона тоест 30 бона + още 30 бона = 60бона = един двустаен апартамент в София.

За 7 год. дизел 30 бона. Е то това е най- добрата реклама.

Цитирам мой коментар от съседна тема.

 

Вземи се гръмни бе, фейк профил рекламен

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Малко по- ново от обявата Субару си взе миналата година един познат и много кефи, ама много - уви и той се почесва зад ушето, какво ли ще го чака в случай на ремонти, но инак автомобила пълни душата.

Спрямо А4 определено е един клас отгоре - А4 не ме впечатли с нищо, но А6 (все за allroad говоря) при все, че хич не съм фен на Ауди, то е съвсем друга бира. Обаче с тези гуми много ядове, един път предна, един път едновременно предна и задна, дупките са безмилостни. Сега не знам дали могат да се слагат други размери, но на това, което аз съм карал, гумите бяха "маркучи". Инак, като цяло други ядове за близо две години и над 50К километра не е имало, ала все пак бе чисто нов автомобил. Спрямо Субару- то е малко по- спортак, като усещане.

Пасата е друга категория, карал съм и такова, но съвсем малко километри - от трите, ако е за мен и при по- добри условия бих избрал пасата, трудно ми е да си обясня и на мен защо, но да речем, че е много тузарски. А вече м/у Субаруто и Аудито (А6) ...... честно казано не знам ((: - и двата автомобила ми допаднаха много. По- скоро бих заложил, на който намеря по- читав, инак който и от двата да взема няма да съжалявам.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...