Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Здравейте.

Използвам интернет и телевизия на виваком.Дълго време бях с рутера който виваком предоставят.Веднъж дори виках техниците им да го сменят поради слабия сигнал.Смениха го с друг с две антени но положението си остана същото.Страшно ми писна и след двегодишни мъки си поръчах този  рутер : ASUS RT-AC1200G+  . Очаквах го с нетърпение да пристигне мислейки си ,че ще ми реши проблемите със слабия сигнал когато се отдалечиш на три крачки от рутера.

Много съм разочарован от  новата ми покупка.Мисля си ,че дори се представя по зле от вивакомския.Във другата  стая на 4 метра от рутера ,през една панелна стена силата на сигнала е една чертичка ,като доста често се губи напълно.Това на 2,4GHz .

На 5 GHz силата на сигнала е още по слаба. Не съм много вещ в тази материя затова ще помоля по запознатите да ми кажат на какво може да се дължи този слаб сигнал.Да не би аз да не правя нещо както трябва или рутера който съм купил толкова си  може, въпреки ,че срещнах доста положителни коментари за него.Също така какъв рутер трябва да си купя за да мога свободно да ползвам WiFi когато съм в другата стая на 4-5 метра от него.

Благодаря.

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

При Wi-Fi свързаност и двете устройства имат значение, както и много други фактори.

Направи опит - ползвай рутера без преграда и виж кога какво е състоянието, пробвай го и през стена като разстоянието е минимално.

Пробвай с различни настройки (канал и т.н.).

Провери с какъв драйвер си за мрежовата карта, провери и с друго устройства как са нещата.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Pulsarr написа:

Здравейте.

Използвам интернет и телевизия на виваком.Дълго време бях с рутера който виваком предоставят.Веднъж дори виках техниците им да го сменят поради слабия сигнал.Смениха го с друг с две антени но положението си остана същото.Страшно ми писна и след двегодишни мъки си поръчах този  рутер : ASUS RT-AC1200G+  . Очаквах го с нетърпение да пристигне мислейки си ,че ще ми реши проблемите със слабия сигнал когато се отдалечиш на три крачки от рутера.

Много съм разочарован от  новата ми покупка.Мисля си ,че дори се представя по зле от вивакомския.Във другата  стая на 4 метра от рутера ,през една панелна стена силата на сигнала е една чертичка ,като доста често се губи напълно.Това на 2,4GHz .

На 5 GHz силата на сигнала е още по слаба. Не съм много вещ в тази материя затова ще помоля по запознатите да ми кажат на какво може да се дължи този слаб сигнал.Да не би аз да не правя нещо както трябва или рутера който съм купил толкова си  може, въпреки ,че срещнах доста положителни коментари за него.Също така какъв рутер трябва да си купя за да мога свободно да ползвам WiFi когато съм в другата стая на 4-5 метра от него.

Благодаря.

 

Виваком не са виновни. Има си стандарти заради европейския съюз и няма как да дават на потребителите "силни" рутери. Има много безжични устройсва в твоя район и нищо не може да те спаси освен КАБЕЛ. 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Как и с какво го приемаш този интернет - точен и пълен модел на приемника, къде ти дава, че сигнала е слаб? Скоростите как са?

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

 Опитай да позиционираш рутера по-нависоко колкото е възможно. Ако трябва го включи в мяко разклонител.

Ако е необходимо насочи антените в желаната посокa на излъчване.

Влизаш в настройките на рутера и огледаш за настройка High Gain/високо излъчване излъчване (поне при TP link го има това).

Инсталираш на смартфона приложение за идентификация (wifi analyzer) на всички рутери в района и техният канал на излъчване.

Обикаляш жилището в проблемните участъци, като диагностицираш свободен или частично свободон канал.

Ако телефона ти работи и на двете честоти 2,4 Ghz  и 5Ghz, ще разбереш на кой канал да ги сетнеш и двата.

Ако ли не правиш настройката само на единия. Запаметяваш настройките.

 


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите и дадените  съвети. Преместих рутера на по високо.Рових се в настройките ,но опция за усилване на сигнала не намерих. Нещата не се промениха особенно. Проблема със слабия сигнал не е постоянен. През  една част от времето всичко е наред и сигнала е на макс. Дори в момента докато пиша този коментар съм на дивана в съседната стая който се явява най отдалечената точка от рутера и силата на сигнала е супер. Но в даден момент силата на сигнала рязко спада (сякаш заглъхва)и на моменти дори напълно се губи. След това пак се оправя  по някое време от самосебе си. Това много  ме изнервя. Тъкмо съм си пуснал някаква игричка или ровя нещо в нета и започва някакъв брутален лаг или нацяло губя сигнал и трябва да минавам на мобилен за да не си тровя нервите. Извинявайте за лаишкия въпрос , но възможно ли е този спад и загуба на сигнал да е от самия нет на Виваком?

Иначе тествах скороста със  Speed test и  всичко е нормално. По горе  имаше въпрос  , с какво приемам сигнала. Става въпрос за няколко смартфона и таблет. Аз съм с Redmi Note 7.  

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Pulsarr написа:

Благодаря на всички за отговорите и дадените  съвети. Преместих рутера на по високо.Рових се в настройките ,но опция за усилване на сигнала не намерих. Нещата не се промениха особенно. Проблема със слабия сигнал не е постоянен. През  една част от времето всичко е наред и сигнала е на макс. Дори в момента докато пиша този коментар съм на дивана в съседната стая който се явява най отдалечената точка от рутера и силата на сигнала е супер. Но в даден момент силата на сигнала рязко спада (сякаш заглъхва)и на моменти дори напълно се губи. След това пак се оправя  по някое време от самосебе си. Това много  ме изнервя. Тъкмо съм си пуснал някаква игричка или ровя нещо в нета и започва някакъв брутален лаг или нацяло губя сигнал и трябва да минавам на мобилен за да не си тровя нервите. Извинявайте за лаишкия въпрос , но възможно ли е този спад и загуба на сигнал да е от самия нет на Виваком?

Иначе тествах скороста със  Speed test и  всичко е нормално. По горе  имаше въпрос ,със какво приемам сигнала. Става въпрос за няколко смартфона и таблет. Аз съм с Redmi Note 7.  

Нормално! По-горе съм ти написал защо.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Канала на рутер на 2.4 и5 GHz, смени ли с по-малко "зашумен"? 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Емо ти е написал че си има стандарти за Европа ако се превишат нямат право да ги продават. При теб може да се е получило така нареченото огледало.

В случая ти препоръчвам да си направиш Унифай система на Убикюти или Кап на Микротик 

 

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Горещи теми в момента

  • Подобни теми

    • от Philip Stoynov
      Привет! От два дни имам много интересен проблем - при свързване на лаптопа ми Asus Vivobook pro с домашния wifi на Виваком уайфай мрежата изчезва за всички устройства. Лаптопът казва Cannot connect to network ,после губи мрежата и тя изчезва за всички устройства. При рестартиране на рутера се появява отново и си работи добре, докато не се опитам пак да вържа лаптопа. Настолният компютър си има интернет без проблем. Вързах лаптопа с друга мрежа в работата и си работи без да я крашва. Рутерът е Вивакомски The bonds Sam. Опитах повечето неща които четох в нета - ъпдейтвах драйвери на лаптопа, ресетвах уиндоус но без ефект. Дали някой се е сблъсквал с подобен проблем на такъв лаптоп и рутер и знае ли как да го реша? Утре ще звъня и на Виваком , та дано те да са се сблъсквали с подобен проблем. Не откривам потребителското си име и парола за влизане в сайта на Виваком за настройка на рутера - дано да могат да ми дадат ново.
       
      Благодаря предварително и лека вечер
    • от Велико Русанов
      Здравейте
      Имам рутер NETGEAR, та интернета си върви но не мога да свържа един телефон Nokia,макар че преди това със се връзва от въпросния телефон за рутера,интересното е че wi-fi си върви свързвам моя телефон без проблем но тук не знам какво става ще кача и снимка с каквото ми излиза. 
      Благодаря


    • от Велико Русанов
      Здравейте
      Взех си рутер, моделът е Netgear N150. Влязъх в настройките на рутера вкараха ip-адресите и mac-адреса и Wi-Fi тръгна. Но проблема е че на компютъра нямам интернет а незнам каква е причината, понеже и не съм много на "ти" с тия работи, ще кача снимка с това какво ми излиза на компютъра. Благодаря! 

    • от ivanivanov_4
      Когато свържа телефона с wifi-а, ми изписва, че нямам достъп до интернет. Някфи идеи какво трябва да направя?
    • от Klin411
      Здравейте имам рутер TP-LINK Archer C2 AC900. Тази сутрин ми светна лампичката за интернета в оранжево и няма интернет... какво означава като светне в оранжево?

  • Дарение

×
×
  • Добави ново...