Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Honda Prelude или Renault Laguna


sofiatraffic

Препоръчан отговор

Здравейте, спрял съм се на тези два модела. И двата са ми джоба, но немога да реша кой. Моля да ме светнете. Мнения, плюсове, минуси, кой е по-добър. Мнения и впечатления. Благодаря предварително!

Honda Prelude 1997 г. 2.0 133 коня

Renault Laguna 2002 2.0 IDE 140 коня

Баща ми вика Реното е бомба.

Приятел вика, вземи си Хондата

Главата ме боли от мисли вече! 

За реното чета проблемите не спират, някакъв регулатор на гориво. А за хондата, че е много сложна, ако се счупи нещо. 

Моля дайте адекватно мнение! 

IMG_4300.JPG

IMG_4301.JPG

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Това ли ти е спортната кола до 4000 лв?

Всичко зависи от конкретното техническо състояние на автомобилите. И сумата естествено.

От чесане на клавиатури "по принцип" няма смисъл. Дори не си написал и вида на горивото, за какво ще се ползва и други подробности. Разглесдай другите теми в раздела. И специализирани форуми.

Въпросите за твоето главоболие не са за този форум.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Хондата,като марка безспорно е по-предпочитана.Но в крайна сметка,на старо,всичко зависи от състоянието и цената.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Защо пък никога рено? С какво го превъзхожда Хондата? Точно с нищо. Определението ,,Варел,, важи с пълна сила за Хондите, особенно за такива като Прелюд.Тесни, некомфортни, с минимум екстри. Да здрави са, но това далеч не са всички критерий заради , които човек би се спрял на конкретен модел, на конкректна марка.Освен което е гният жестоко.Нископрофилни автомобили, които не са за българските пътища.Преди години бях на косъм да си взема такъв Прелюд.Дизайн супер.Вътре като седнеш котор.Всичко е дялано с теслата.Комфорт нулев.След време си взех тоя Сивик.Дизайн супер.Качеството на изработка веднага се забелязва.Но предимствата до тук.И тя, тясна, ниска почти без екстри.На по дълъг път, колкото и да си ентусияст, те скапва.Скъпи части, гние.Тия коли стават само до кафето.Постоянно трябва да внимаваш с тях, да не закачиш бронята или генерацията.Реното, дори и най-базовите модели си имат комфорт.Удобни седалки, екстри доволни.Части ефтини , и втора употреба бол.Конкретния модел вози супер ,но е доста чичарски.За по-млад чиляк е купе версията със същия мотор.140 к.с. IDE.  Ще върви повече от Прелюда, по-комфортно ще вози, по-малко ще харчи, заради по-олекотената карусерия.Както и по-ефтина цена.

5282926B-0FC2-4557-A815-2A24E5011E5D.jpeg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм ги тези хонди от по 4 бона - на едната фара й беше вързан с тел. Не, че нещо, ма това не ремонти, ами от пълна реставрация се нуждае, колко ще го правиш, колко пари ще наливаш, колко ще ти се занимава - дано човек си е направил тази сметка предварително, че инак ще бъде доста изненадан.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, franchesko написа:

Защо пък никога рено? С какво го превъзхожда Хондата? Точно с нищо. Определението ,,Варел,, важи с пълна сила за Хондите, особенно за такива като Прелюд.Тесни, некомфортни, с минимум екстри. Да здрави са, но това далеч не са всички критерий заради , които човек би се спрял на конкретен модел, на конкректна марка.Освен което е гният жестоко.Нископрофилни автомобили, които не са за българските пътища.Преди години бях на косъм да си взема такъв Прелюд.Дизайн супер.Вътре като седнеш котор.Всичко е дялано с теслата.Комфорт нулев.След време си взех тоя Сивик.Дизайн супер.Качеството на изработка веднага се забелязва.Но предимствата до тук.И тя, тясна, ниска почти без екстри.На по дълъг път, колкото и да си ентусияст, те скапва.Скъпи части, гние.Тия коли стават само до кафето.Постоянно трябва да внимаваш с тях, да не закачиш бронята или генерацията.Реното, дори и най-базовите модели си имат комфорт.Удобни седалки, екстри доволни.Части ефтини , и втора употреба бол.Конкретния модел вози супер ,но е доста чичарски.За по-млад чиляк е купе версията със същия мотор.140 к.с. IDE.  Ще върви повече от Прелюда, по-комфортно ще вози, по-малко ще харчи, заради по-олекотената карусерия.Както и по-ефтина цена.

5282926B-0FC2-4557-A815-2A24E5011E5D.jpeg

Много си повярва. 

Ренотата и особено лагуните са пълни с проблеми, най-вече електрониката. 

И като са ниски прелюдите какво общо има това с комфорта? Лагуната пък е лодка.

Какви екстри искаш? Климатик, ел прозорци и темпомат, какво друго? 

На рено интериорите са далече от японските, ама в лошия смисъл. 

Май си сляп фен на рено. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Ivelin _ написа:

Ренотата и особено лагуните са пълни с проблеми, най-вече електрониката. 

 

Всички рена от тия години имат проблеми с електрониката.Както и със скоростните кутии.Но тия неща при точния майстор се оправят.Но ръждата оправия няма.Освен, което е тия Хонди това са паркетни коли.За хобисти, да ги  тунинговат и да ги показват по разни събори.Нито са кой знае колко мощни, нито стават за ежедневки.Това, ако го подкараш из българските трапове като ежедневка за няколко месеца ще е леж.Някъде ще оставиш бронята, на друго място картера, на някой легнал полицай генерацията и ще се прибереш с половин Прелюд у вас.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 часа, franchesko написа:

Всички рена от тия години имат проблеми с електрониката.Както и със скоростните кутии.Но тия неща при точния майстор се оправят.Но ръждата оправия няма.Освен, което е тия Хонди това са паркетни коли.За хобисти, да ги  тунинговат и да ги показват по разни събори.Нито са кой знае колко мощни, нито стават за ежедневки.Това, ако го подкараш из българските трапове като ежедневка за няколко месеца ще е леж.Някъде ще оставиш бронята, на друго място картера, на някой легнал полицай генерацията и ще се прибереш с половин Прелюд у вас.

Ръждата и тя се оправя, скъпо но все пак. 

Не те знам къде ходиш, но София-Плевен, София - Гърция, София-Сърбия и в самата София, дупки и да има не са толкова сериозни(изключая тук там пропаднали капаци на шахти) 

Карам Туран засега, веднъж спука картер, но на легнал полицай досега не е опирал, а е с просвет 120-130мм.

Прелюда е много по-висок. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Рендето с този двигател по спомен имаше някакви проблеми с газифицирането.От тази марка бих  купил  само клио 1.2 или 1.4 бензин без никакви екстри.Лагуна взимаха няколко човека около мен, всички се радваха, че са се  оттървали от тях.Основно мизерии по електроника и окачването(за бензиновите).Хондата щом е на едни пари с реното, и там ще излезне дебела работата по майсторите.За тези пари каквото и да вземеш ще е курник, и е много вероятно да се изръсиш едни 2к само да си направиш придобивката да прилича на кола.Това е положението...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Комшията има такова.Същата генерация, като това за което автора пита само, че комби.Товари го по-зле от катър.Апаратури сватбарски ,барабани.Вече година и половина го търкаля, човека бръмчи по концерти.Ама беден музикант.То ако имаше толко проблеми, да се е отървал отдавна от него.Гледам, че и на неговото по тавана се е олюпил безцветния лак.Всяко второ рено от тия години има тоя проблем.Това са бели кахъри.Като се сетя за Хондата, втора употреба предно стъкло никъде нямаше, динамо втора употреба никъде, десен фар втора употреба никъде няма.Предно стъкло чисто ново за 12 годишна кола 750 евра, ако щеш.Добре, че с връзки ми до караха от Белгия за 300 евро с монтажа.При всички положения ще налива пари, но ако при реното ще мине там с хиляда лева, при хондата ще е няколко пъти повече.

 

B7C15BE8-61BB-421E-A02A-62F1C9259CCB.jpeg

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеца по-късно...
на 12.01.2020 г. в 18:45, Alon_zo написа:

Защо пък никога рено? С какво го превъзхожда Хондата? Точно с нищо. Определението ,,Варел,, важи с пълна сила за Хондите, особенно за такива като Прелюд.Тесни, некомфортни, с минимум екстри. Да здрави са, но това далеч не са всички критерий заради , които човек би се спрял на конкретен модел, на конкректна марка.Освен което е гният жестоко.Нископрофилни автомобили, които не са за българските пътища.Преди години бях на косъм да си взема такъв Прелюд.Дизайн супер.Вътре като седнеш котор.Всичко е дялано с теслата.Комфорт нулев.След време си взех тоя Сивик.Дизайн супер.Качеството на изработка веднага се забелязва.Но предимствата до тук.И тя, тясна, ниска почти без екстри.На по дълъг път, колкото и да си ентусияст, те скапва.Скъпи части, гние.Тия коли стават само до кафето.Постоянно трябва да внимаваш с тях, да не закачиш бронята или генерацията.Реното, дори и най-базовите модели си имат комфорт.Удобни седалки, екстри доволни.Части ефтини , и втора употреба бол.Конкретния модел вози супер ,но е доста чичарски.За по-млад чиляк е купе версията със същия мотор.140 к.с. IDE.  Ще върви повече от Прелюда, по-комфортно ще вози, по-малко ще харчи, заради по-олекотената карусерия.Както и по-ефтина цена.

5282926B-0FC2-4557-A815-2A24E5011E5D.jpeg

Колко съм се смял! Тръгнал да ми сравнява ренде с хонда и то прелюд. Няма да обеснявам нищо по темата понеже такива псевдо разбирачи като тебе не си струват. Личи си как пишеш със злоба за тези машини. Хал хабер си нямаш от коли,както един човек беше казал,някой който каже лоша дума за прелюд или никога не се е качвал на кола или е страшен комплексар пълен със завист!

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 час, Ahahaha написа:

Колко съм се смял! Тръгнал да ми сравнява ренде с хонда и то прелюд. Няма да обеснявам нищо по темата понеже такива псевдо разбирачи като тебе не си струват. Личи си как пишеш със злоба за тези машини. Хал хабер си нямаш от коли,както един човек беше казал,някой който каже лоша дума за прелюд или никога не се е качвал на кола или е страшен комплексар пълен със завист!

 

Селю, я бегай да пасеш козите.Карал един ръждив лиген с надпис Honda надъхал се, и тръгнал да ми обеснява.Кога покараш толко коли като мен, ела да дискутираш с мен на тема коли.До тогава гегата и козите.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Точно Прелюда е ръжделник та дрънка.Нали по едно време исках да си купувам, и ходих на огледи.Кирца кви класи кви пет лева.Не са изказвай като двойкаджия от прогимназията.Тия ,,класи,, само реват като химайлайски мечки вървеж нулев.Колко съм ги наказвал по светофарите със шведския параход, къде тежи 1600 кила.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Публикацията ви съдържа термини, които не допускаме! Моля, редактирайте съдържанието си и премахнете подчертаните думи по-долу. Ако замените букви от думата със звездички или друго, за да заобиколите това предупреждение, профилът ви ще бъде блокиран и наказан!
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...