Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор

Здравейте,

Не успях да намеря отговор на проблема ми, затова пиша нова тема.

От 2-3 седмици имаме проблем с wifi-то вкъщи, но само на лап-топите, изчезва сигнала за 3-4 секунди мн често и след това се появява.
Понеже работиме от вкъщи в момента и много често ползваме лап-топите и е адски дразнещо и тъпо.

Интернета ни е към Vivacom, идваха 2 пъти сменяха рутера, няколко пъти сменяха настройките, името на рутера, паролата, какво ли не, но проблема все си го има.

Утре идват да сложат трет рутер, по различен от предните да видиме дали ще се оправи проблема.

Лап-топите (2 бр.) са с Windows 10.

Преди бяхме на A1 и не сме забелязали такъв проблем.

Ако сте имали подобен проблем, моля да споделите как да го реша.

Благодаря предварително!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Почти никакви подробности не даваш, затова няма да гадая.
Едно е сигурно - работата на уайфай-я няма нищо общо с доставчика на интернет!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма модел на рутер, няма модел на лаптоп, няма модел и с какъв драйвер е безжична мрежова карта. Не се знае разстояние и  препятствия между рутера и лаптопа.

След като утре така и така ще го сменят тази тема през нощта за какво е?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Няма модел на рутер, няма модел на лаптоп, няма модел и с какъв драйвер е безжична мрежова карта. Не се знае разстояние и  препятствия между рутера и лаптопа.
След като утре така и така ще го сменят тази тема през нощта за какво е?
Лаф да става!
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 часа, Goran Mitevski написа:

Лап-топите (2 бр.) са с Windows 10.

Преди бяхме на A1 и не сме забелязали такъв проблем.

начи при силен сигнал, няма проблем с икономичното захранване на адаптера
при отслабване на сигнала, връзката прекъсва
проблема съм го решил, като съм махнал отметката за икономии

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

начи при силен сигнал, няма проблем с икономичното захранване на адаптера

при отслабване на сигнала, връзката прекъсва

проблема съм го решил, като съм махнал отметката за икономии

Какво точно разбираш под „силен сигнал”? Силен, като покритие или като лимит на скоростта?

Щото - ако не си разбрал - много интернет доставчици обявиха, че заради карантината намалят скоростта. За да не,се претоварват мрежите. В момента на Теленор - вместо 4G (LTE) , получавам 3,5G ( HSDPA).

 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

като покритие
А сещаш ли се, че най-силен (определящ) е контролния / сигнален слой. Силата на потребителския слой не е интересна - и без друго рутера извлича инфото и създава мрежа с нови параметри. Но, ако потребителския слой е с ниска скорост - може най-далечното устройство „да хартиса”.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с мрежовата свързаност може да е някой ъпдейт на ОС, моде да е ъпдейт на драйвър, може да е проблем от повреда на ОС.
:offtopic_s:

  

преди 13 минути, jhoro написа:

Но, ако потребителския слой е с ниска скорост

1. Какъв е този потребителски слой...
2. Скоростта е пряко свързана с нивото на сигнала на клиентския предавател в точката на приемане (рутър, AP,...). Т.е. то е определящо.

 

преди 13 минути, jhoro написа:

може най-далечното устройство „да хартиса”.

Много вероятно, ако неговото ниво на сигнала е по-ниско (зависи от праговете на чувствителност и скоростта на обработка на рутъра). Но ако неговот ниво е високо, то може да дестабилизира работата на близките до рутъра устройства (чисто теоретично)

Редактирано от DarkEdge (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

И 10 рутера да ти сменят все тая. Ако има много безжични мрежи в района и са запълнени каналите на излъчване спасение просто няма. Минаваш на кабел. Друг вариант е да си купиш по-силен рутер, който да излъчва както на 2,4 така и 5 гигахерца. 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 часа, jhoro написа:

много интернет доставчици обявиха, че заради карантината намалят скоростта

На булсат нямам проблем с скоростта всичко е тип топ .

преди 6 часа, jhoro написа:

В момента на Теленор - вместо 4G (LTE) , получавам 3,5G ( HSDPA).

На теленор да онзи ден правих тест от 4г и е доста слабо едвам дигам 40 мбпс а преди карантината без проблем 70 80 мбпс но пише , че съм свързан с 4г .

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 часа, jhoro написа:

много интернет доставчици обявиха, че заради карантината намалят скоростта.

Моят доставчик, пък, пусна безплатен wifi в целия град.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Шъсимерите доставчиците ли
Всеки мери … каквото има!
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Моят доставчик, пък, пусна безплатен wifi в целия град.
При мен постоянно има безплатен нет!
Само, че … „ След изчерпване на включените МВ на максимално достижима скорост, скоростта се ограничава на *** Kbps.”
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Вчера Идва поредния техник на Vivacom, за да смени 3-я под ред рутер.

Иначе рутера си е Виваконски , пише wifi ruter .

Проблема си продължава но една бройка по-рядко прекъсва.

имали такива проблеми и с други клиенти и решението било да си купим по-мощен рутер.....

Според тях, понеже рутера се намира зад Смарт телевизор , някои модели TV били по някакъв начин отблъсквали сигнала... 

иначе компютрите са на 2 м разтояние, не са далече.

остава да пробвам с друг модел Рутер ....

на 8.04.2020 г. в 3:55, дръндю написа:

начи при силен сигнал, няма проблем с икономичното захранване на адаптера
при отслабване на сигнала, връзката прекъсва
проблема съм го решил, като съм махнал отметката за икономии

Нямало такава опция (отметка) на тези рутери.....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Goran Mitevski написа:

рутера се намира зад Смарт телевизор

Тов е несериозно обяснение!
А проблем ли е да му смениш местоположението? Закачи го на стената, ако има отвори за закачане...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, DarkEdge написа:

Тов е несериозно обяснение!
А проблем ли е да му смениш местоположението? Закачи го на стената, ако има отвори за закачане...

Кабела е прекалено къс, така го бяха оставили строителите на блока.

ще трябва да се удължи ама незнам дали няма така да се прецака скороста ....

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли на розетка? А ако трябва да се удължи - ако се направи както трябва, няма да повлияе на скоростта.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, DarkEdge написа:

Не е ли на розетка? А ако трябва да се удължи - ако се направи както трябва, няма да повлияе на скоростта.

За съжаление не ! 

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

на 8.04.2020 г. в 0:35, Goran Mitevski написа:

имаме проблем с wifi-то вкъщи, но само на лап-топите, изчезва сигнала

 

преди 1 час, Goran Mitevski написа:

Нямало такава опция (отметка) на тези рутери.....

за лаптопите съм писал, а не за рутери
това имам предвид

да махнеш тази отметка

1224196546_.JPG.869b0e852ee8a4b7dd20ce58c8635cb6.JPG

да нагласиш това на максимална производителност

885022832_1.JPG.e1ac2e647ec4453cb012b1f0f387626f.JPGю

когато се свързваш, да сложиш отметка тук, така че при евентуално краткотрайно прекъсване, да се свърже автоматично 
дори няма да усетиш прекъсването

756052631_Bitmap.jpg.3cb63b04fc1c2a4ebbd5266fcdf36ad5.jpg

има още нещица които могат  да се направят, но това  което съм показал са основните

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 часа, дръндю написа:

 

за лаптопите съм писал, а не за рутери
това имам предвид

да махнеш тази отметка

1224196546_.JPG.869b0e852ee8a4b7dd20ce58c8635cb6.JPG

да нагласиш това на максимална производителност

885022832_1.JPG.e1ac2e647ec4453cb012b1f0f387626f.JPGю

когато се свързваш, да сложиш отметка тук, така че при евентуално краткотрайно прекъсване, да се свърже автоматично 
дори няма да усетиш прекъсването

756052631_Bitmap.jpg.3cb63b04fc1c2a4ebbd5266fcdf36ad5.jpg

има още нещица които могат  да се направят, но това  което съм показал са основните

Всичко което ми написахте е по същият начин и на лап топа....
Днес удолжих кабела и сложих рутера подалеч от TV-то , но пак същата работа ....... 
Остана последното да купя друг по-мощен рутер...... но е адски тъпо при положение че плащаме услуга на оператора.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На оператора не плащаш за безжична свързаност. Тя не се гарантира никъде и от никого в света. Това е просто допълнителна опция на модем или рутер. Прегледай си договора.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
  • Подобни теми

    • от dimo70
      Почистване на лаптопи. Профилактика против прегряване.
      Смяна термопаста при необходимост
    • от Живко Тенев
      Здравейте, бих искал да ми помогнете със свързването към WiFi мрежа на стар лаптоп. Лаптопа се свързва с директен кабел и има интернет, но не мога да се свържа със wifi връзка. Става въпрос за Windows xp защото не съм много запознат. Благодаря предварително за отделеното време https://prikachi.net/image/oYecp ето и линк към проблема 
    • от Потребител 1
      Здравейте! Решил съм в скоро време да си купя лаптоп. Ще го използвам предимно за по-тежка обработка на аудио, видео и снимки, графичен дизайн, както и за игри (от по-леките). Бюджетът ми е до 2000 лв. Погледнах избора на пазара и на пръв поглед ми допаднаха ryzen 5 4600h, ryzen 7 4800h (малко по-скъпичка) и еквивалентите на intel - i5 10300h и i7 10750h. Като видео карти - това, което видях да се предлага в този клас, е gtx 1650, 1650 ti, 1660 и 1660 ti.
      Някакви препоръки към какво да се насоча?
      Благодаря предварително!
    • от Недко
      Здравейте !
      Днес получих 4 хард диска SATA, 
      според продавача, използвани в конзоли за игри.
      1. Seagate LD 25.1
      2. Seagate LD 25.2
      3. Fujitsu N124
      4. HITACHI N13508
      На втория хард диск (Seagate LD 25.2) има текст NOT SUITABLE FOR LAPTOP COMPUTER USE
      Третият и четвъртият имат малки разлики в конекторите (ако така се нарича тази част)
      15 + 7 пластини си ги имат, но след тях има още едно гнездо с 4 пинчета,
      които в №1 и №2 (Seagate) ги има, а на Fujitsu и HITACHI ги няма.

      Въпросите ми са :§
      1. Дали ще тръгнат, ако ги сложа в лаптопи ?
      2. Дали ще създават проблеми при работа ?
      3. Каква несъвместимост може да обозначава текста NOT SUITABLE FOR LAPTOP COMPUTER USE ?
      хардуерна, софтуерна, правна/лицензнна или друга ?
      4. Имате ли някакви препоръки, коментари, за които не се сещам да попитам ?

      Моля за съвет или за линк, ако вече някъде е писано по подобна тема,
      на български, руски или английски !

      Предварително Ви благодаря !

      Снимките са тук : !https://imgur.com/a/GDjo2eU
    • от илия кочев
      Добър ден! 
      От 2 седмици имам един проблем. Проблемът е следният, когато включа 2 устройства към интернета ми той изведнъж се срива. Уж изписва, че телефона ми е свързан към интернета, но няма връзка към интернет под чертичките за интернет се появява една удивителна. Давам следният пример включвам си лаптопа за да мога да се включа към онлайн обучението всичко си върви добре, но веднага когато включа телефона си към мрежата интернета на двете устройва се срива и не зарежда и се показва въпросната удивителна под чертите на сигнала. Като включа Lan кабела ми към лаптопа интернета е постоянен, но пък на телефона става това с удивителната и следователно не мога да използвам интернет на телефона ми. Ще приложа скрийн шот към поста ми. За тези две седмици се обръщах много пъти към интернет доставчика ми. Ходих да ми reset-ват рутера не се оправи казваха ми да рестартирам и нищо от това не се получи. Рутерът ми е TP-LINK WR840N. Преди тези 2 седмици интернета ми беше перфектен. Не е от слаб сигнал понеже стаите делят по една около метър стена. Апартаментът ми не е голям тристаен е, рутерът се намира в средата на апартамента, стаите са една до друга. Въпросните доставчици на Интернет ми казват, че могат да изпратят техници само и единствено кога нямам 2 или повече часа интернет. Надявам се някой да има решение на проблема или поне ясна причина за пеоблема. Благодаря за обърнатото внимание! 

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване